Garnier dezodoransi u formi suve kreme + poklončići

/
44 Comments
Garnier ima nove dezodoranse, a ja imam jednu specifičnu molbu/zadatak za vas. O čemu se radi pročitajte u nastavku :)
Garnier je predstavio prvi antiperspirant u formi suve kreme koji sadrži 80% sastojaka za negu kože i za koji kaže da menja način na koji posmatrate dezodorans. Pročitajte više:
Zašto smo toliko pažljivi kad brinemo o koži lica, a tako agresivni kada je reč o koži pazuha? 
Koža pazuha je osetljiva, podložna konstantnom stresu usled trenja u dodiru sa odećom i uklanjanja dlačica. Zaslužuje posebnu pažnju i najnežniju negu.
Dezodorans je nešto šta vam je nekad bilo potrebno.
Sada, to je nešto u čemu možete da uživate.
Do sada, dezodoransi su kreirani tako da budu pre svega efikasni. Ali žene su imale viša očekivanja i Garnier ih je razumeo...
Garnier predstavlja NEO - revolucionarnu formulu sa inovativnim aplikatzorom.
Neo pruža najnoviju generaciju suve kreme, 48 časova intenzivne efikasnosti, nežnost pošto formula sadfrži 80% sastojaka za negu kože, inovativni aplikator nežnog dodira, a u trenutku nanošenja koža je suva, bez tragova na njoj.
Neo se može pohvaliti potpuno novom strukturom formule - vosak u vodi. Mikro čestice voska koje su prisutne u formuli tope se u dodiru sa kožom i stvaraju tanak zaštitni sloj. Omekšavajuća ulja obezbeđuju komfor i čine taj sloj fleksibilnim kako bi pratio vaše pokrete i bio neprimetan na koži. U kontaktu sa kožom kremasta struktura oslobađa vodu koja vrlo brzo isparava i ostavlja za sobom neodoljivi osećaj svežine kao i koncentrovane aktivne sastojke protiv znojenja za efikasnost bez kompromisa. Rezultat je savršeno meka koža, sa trenutno suvim i puderastim osećajem, a bez masnih i lepljivih tragova.
Postoji pet vrsta: Fruity Flower (mekoća cveća obogaćena vedrim voćnim notama), Fresh Blossom (sklad opuštjućih cvetnih nota), Shower Clean (talas zelene citrusne svežine), Soft Cotton (lagana, vodenasta nota spojena sa puderastom svežinom pamuka), Flagrance-free (bez mirisa i podjednako efiksan protiv neprijatnih mirisa).
Dobila sam na testiranje svih 5 novih dezodoransa, međutim postoji problem, a nadam se da će neke od vas biti raspoložene da mi pomognu da ga rešim :) Naime, ako pratite redovno blog verovatno znate da već godinama koristim isključivo dezodoranse koji ne sadrže aluminijum. To je moj izbor, ali svesna sam da dobrih 95% žena nema ovakav kriterijum kao i da dobrih 95% dezodoransa na tržištu sadrži aluminijum. Ipak, ovo me sprečava da testiram nove Garnier dezodoranse, a kako su stvarno inovativni i interesantni zanima me kakvi su u praksi i koliko se razlikuju od standardnih formi dezodoransa (sprej, stik, kuglica). Poklonila bih dva puta po dva dezodoransa ženama raspoloženim da ih isprobaju i na blogu ukratko podele svoje utiske o njima (peti će isprobati moja kuma). 

Dakle, ukoliko ste spremne da probate dva nova dezodoransa i napišete u nekoliko rečenica koje ću objaviti na blogu kako su vam se pokazali prijavite se preko Rafflecopter formulara u nastavku. Možete se prijaviti uz pomoć svog Facebook naloga ili mejl adrese ukoliko ne koristite Facebook, a uslov je i da živite u Srbiji pošto dezodoranse daruje Garnier Srbija pa onda ne bi imalo smisla da odu negde drugde.
Hvala :)
a Rafflecopter giveaway


You may also like

44 коментара :

  1. Prvi post koji sam kod tebe na blogu procitala bio je o Zdravim dezodoransima,od tada i ja izbegavam aluminijum u njima, i pazljivo citam sastav svakog narednog kada kupujem!! Ideja ti je bas super!! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Neka, neka, tako će vremenom sve više proizvođača da nudi i makar jedan dezodorans bez aluminijuma :)

      Избриши
  2. Takođe ne koristim dezodoranse sa aluminijumom. Bravo za ideju :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Super :) Hvala, ovo mi se učinilo kao najbolje rešenje u ovoj situaciji.

      Избриши
  3. Cim sam videla naslov, znala sam nastavak :)

    ОдговориИзбриши
  4. Bas me zanima kako funkcionisu s obzirom da nikako da pronadjem dezdorans kojim bi bila potpuno zadovoljna. Eto mog razloga za prijavu. :)
    Sanela
    http://sparklyget.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Cine se zanimljivo, a kod nas jos nisu dosli. Ja nekad kao pazim na taj Al, al u sustini i ne, uglavnom kupim ono sto mi lijepo mirise. Nije mi potrebna neka zastita od znojenja, ali nervira me kod obicnih dezodoransa sto me peku ispod pazuha i sto je jako tesko medju njima naci neki tako lijep i svjez, relativno neutralan miris kao kod antiperspiranata. Veoma cesto mirisu previse parfemski i nametljivo. Ako znas neki lijep i svjez daj prijedlog. :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Možda bi ti se Neutro Roberts 0% svideo, on miriše baš osvežavajuće, nije ni prejak miris. Možda čak i roll-on Sabamed Lime, fin citrusni miris :)

      Избриши
  6. Ja sam koristila Collistarov Multi- Active kremasti dezodorans i bila sam prilicno zadovoljna. Jedino mi je "smetalo" to sto mu cena nije bas primamljiva... Vidim da Garnier ima vecu ponudu, a verovatno su pristupacniji.. definitivno cu isprobati :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja nisam nikad probala kremaste, samo sam čula za njih. Zapravo ne znam ni ima li neki bez aluminijuma u takvoj varijanti.

      Избриши
  7. Ja ga vec koristim i mogu reci da sam zadovoljna... Po mom misljenju prakticniji je od stikova a podjednako je delotvoran. Miris ostaje jako dugo na kozi, a daje i solidnu zastitu od znojenja. Mirisima nisam bas odusevljena, osim rozim (fruity flower) kog i imam

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. O pa super! Ja sam njušnula ovaj koji ide kumi, Shower Clean i baš mi se sviđa, osvežavajući je i lagan.

      Избриши
  8. Aluminijum nikako,100% ispravna ideja...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Verujem da će se vremenom sve više ići u tom pravcu :)

      Избриши
  9. Ja bi probala jer sve od Garniera do sada me nije razočaralo :)

    ОдговориИзбриши
  10. Ne volim Garnier, više puta me je razočarao ( ne sve doduše, ali izbegavam). Kao i ti koristim dezodoranse bez aluminijuma, ali leti i prilikom celodnevnog napora na žalost moram poseći za antiperspirantima koji ga sadrže. Znojim se dosta, tako da nemam drugu opciju.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam imala više pozitivnih nego negativnih iskustava (mislim uopšteno, ne na dezodoranse). Da, dosta žena stvarno ne uspe da se navikne na dezodoranse bez aluminijuma, ponekad sam i ja u iskušenju :(

      Избриши
  11. Poštujem odluke ljudi da ne koriste dezodoranse sa aluminijumom ali nemam taj problem :) ..tako da sam se prijavila :) ..a i čula sam da su odlični tako da sam i planirala da nabavim jedan od njih :)

    ОдговориИзбриши
  12. Ja sam kupila svoj cim se pojavio. I posto jos ne bezim od aluminijuma nije mi smetalo da ga probam. I iskreno mi se mnogo svidja, vise od svih koje sam do sad probala. Ja se necu prijaviti jer sam vec probala svoj, a i vec sam pisala o nejmu. A kad ga potrosim sigurno cu da kupim opet ali neki drugi miris da probam.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sećam se posta :) Super što si našla odgovarajući dezodorans.

      Избриши
  13. Baš sam htela da isprobam ove dezodorabse, al prosto ne znam za koji miris (ili ne-miris) bih se odlučila ;-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Njušnula sam Shower Clean, on je divno osvežavajući, pomalo citrusni :)

      Избриши
  14. Neko vreme sam pazila da izbegavam aluminijum, ali sam brzo odustala. Volim Garnier roll-on dezodoranse, a pored njih koristim i Sebamed. Nadam se da ću dobiti priliku da ih recenziram, ako ne ovako, onda kad ih kupim :)

    ОдговориИзбриши
  15. Super nagrade, sretno svima od srca!

    ОдговориИзбриши
  16. Pohvaljujem inicijativu ovog načina prosljeđivanja proizvoda ;)

    ОдговориИзбриши
  17. sto su slatka pakovanja :) mi sve zadnji dobijemo :( a u jednu ruku je i dobro jer stignem procitati sve recenzije kolegica iz susjednih zemalja :D

    ОдговориИзбриши
  18. napišeš molba, pa ispadne darivanje:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nije klasično darivanje, treba da napišu utiske o dezodoransima, a za to ipak nije svako raspoložen :)

      Избриши
  19. Анониман2.3.14. 20:51

    Imam problem mnogo se znojim (neprijatan miris jako), šta mi savetujete da je dobro ,koristila sam sve i svašta i ništa mi ne odgovara. Sad sam videla ovaj novi Neo garrnijerov. Mislim da i on ima aluminijum. Čula sam da svi ti dezodoransi sa al. nisu dobri. Šta mi preporučujete?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ima aluminijum, kao i većina dezodoransa. Aluminijum jeste štetan, ali realno dezodoransi koji ga nemaju nisu jaki kao oni koji ga imaju pa ako se mnogo znojiš bojim se da nećeš naći dovoljno jak dezodorans među onim zdravijim. Kako samo takve koristim već dugo nemam koji da ti preporučim :(

      Избриши
    2. Анониман5.3.14. 19:50

      Da li da probam sa ovim novim garnijerovim kremama NEO ili stik felca azura ( http://www.emporioitaliano.com/images/Felce_deo_stick2.jpg )? Mislima da felca azura nema aluminijum ali sam čula i da je slab :( Ide leto neznam šta da radim. Daj mi neki predlog molim te!

      Избриши
    3. Probaj Dove sa mineralima mrtvog mora (ima aluminijum), njega su preporučili u komentarima na postu http://sminkajeljubav.blogspot.com/2013/04/jos-tri-tzv-zdrava-dezodoransa.html Ima još preporuka, baci pogled.

      Избриши
  20. Анониман17.8.14. 23:31

    Da li Niveini imaju u sebi aluminijum ili neke stetne sastojke? Njih dugo kosristim,ali sam primetila da mi u zadnje vreme smetaju. Nikada nisam obracala paznju na sastav,ali i nisam imala prilike da cujem za zdrave dezedoranse.

    ОдговориИзбриши
  21. kada se to desilo_ ovde nismo ih nikad imali. čudi me što imaju boje ali obožavam garnier. i žao mi je da ovde više nema stick.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ovde ih ima u svakoj drogeriji. Ja ih ne koristim pošto izbegavam aluminijum, ali ženama se uglavnom sviđaju :)

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...