Catrice Photo Finish 18h Liquid Foundation

/
46 Comments
Ovo je moj omiljeni jeftini puder. Uzmite u obzir da šminku jako volim i često menjam i isprobavam proizvode, a da pritom imam mešovitu kožu sa miteserima i proširenim porama te sam vrlo sklona puderima i shvatićete da nije lako postati moj omiljeni puder što znači da je ovaj tu titulu zaista zaslužio :)
141
143
Šta kaže proizvođač:

Photo Finish Liquid Foundation čini da ten izgleda savršeno retuširano. Zahvaljujući pigmentima koji reflektuju svetlost kože izgleda svežije i blistavije do 18 sati. Formula je bez ulja i izuzetno lagana na koži. Pruža srednje pokrivanje, a dolazi u četiri nijanse upakovane u kvalitetne staklene flašice sa pumpicom.

Lista sastojaka:
144
Šta kažem ja:

Kao prvo, ovo je puder brenda koga nažalost i dalje nema u našoj zemlji. Gde je pamet distributerima stvarno ne znam... S vedrije strane, ima ga u svim okolnim zemljama (CG, BIH, Hrvatska...) pa ga nije naročito teško nabaviti. Kao drugo, ovo je jedan zaista jeftin puder, cena mu, kad se prebaci u dinare, dođe nešto oko 750 dinara. 
Mana mu je što postoje samo četiri nijanse u kojima se ne može svako pronaći, pogotovo što je najtamnija takva da sumnjam da bi ikome stvarno odgovarala. Za svetliji ten tu su 010 Sand Beige i 020 Rosy Beige koje su tu negde po pitanju toga koliko su tamne, ali se razlikuju podtonovi, 020 je baš izrazito rozikasta dok je 010 neutralna. Moj puder je u nijansi 010 Sand Beige koja mi odgovara u potpunosti. Pogledajte poređenje sa Bourjois HM 52, levo je Catrice, desno Bourjois:
148
Na ovoj slici deluje kao da Sand Beige vuče na roze, ali to je samo optička varka pošto je HM 52 izrazito žut. Meni stvarno idealno odgovara jer, iako sam topla, Bourjois mi je previše žut i ponekad sam njim delujem ispijeno i neprirodno.
Catrice Photo Finish daje srednje pokrivanje, takvo da će pokriti sve mitesere i zagladiti pore, ali krupnije nepravilnosti tipa bubuljica ipak treba korigovati i korektorom. Ne može se nadograđivati, previše je gust za to pa ne izgleda prirodno. Na bazi je silikona, ali je vrlo gust pa se ne razmazuje tako lako kao drugi puderi i nije pametno nanositi ga pljosnatom četkom. Čini mi se da najprirodnije izgleda kad ga nanesem sunđerčićem tipa Beauty Blendera, ali pore najbolje utrljavanjem gustom četkom tipa Sephora 43. Troši se nešto brže od proseka i treba mu malo više vremena da se osuši. Pogledajte kako je gust:
146
Završnica mu je prirodna, ne spada u one ultra blistave, ali lice izgleda svežije, a zanimljivo je da praktično isto izgleda i na masnim i na suvim delovima mog lica. Obično koža odmah preuzme kontrolu pa jagodice deluju suvo, a nos kao masnoća u najavi, ali ovaj puder uspostavi dominaciju i nametne prirodan i svež izgled na svim delovima. Dugotrajan je zaista, ne toliko koliko proizvođač obećava, nije da bih njega izabrala ako znam da ću imati šminku na licu 15 sati, ali dovoljno je dobar da izdrži radni dan, a to je ono šta mi obično treba. Po pitanju prosijavanja je prosečan - nos prosija nakon 3-4 sata, ali se uspešno drži pod kontrolom uz puder u prahu ili kamenu. Rekla bih da je ovo jedan od najuniverzalnijih pudera koje sam srela. Odgovarao bi ženama sa normalnom, mešovitom i masnom kožom, jedino bih savetovala probu pre kupovine ženama sa suvom kožom pošto je glavna mana ovog pudera to što ume da istakne suve delove i potrebna je baš dobra priprema kože. Pogledajte na slici o čemu govorim, bila sam prehlađena i koža oko nosa mi se ljuštila od silnih brisanja maramicama, a puder je to istakao.
Moj nos bez pudera:
Moj nos sa Catrice Photo Finish-om:
157
Vidite kako je pokrio mitesere, a pore ne izgledaju tako duboke (imajte u vidu da je ovo jako zumirano), ali se vide i ljuspice suve kože. Treba, dakle, dobro pripremiti kožu pre nanošenja ovog pudera, obično stavim malo prajmera na potencijalno kritična mesta. Ne bih ga preporučila ženama u godinama, posebno ne onima sa suvom kožom. Zaboravih da spomenem da mu je miris divan, poput starinske šminke :)
Meni se kod ovog pudera najviše sviđa što uspe da pokrije sve ono šta mi smeta, a da pritom ne deluje teško i upadljivo. Nijansa mi savršeno odgovara, postojan je i ne uvlači se u pore i kad uzmem u obzir povoljnu cenu u potpunosti sam spremna da zažmurim na isticanje suvih delova i nešto teže nanošenje.
Da li ste probali ovaj puder i kako vam se sviđa? Koji je vaš omiljeni jeftini puder?


You may also like

46 коментара :

  1. Joj nikako mi nije trebalo da pročitam ovu recenziju, pored ne baš malog broja pudera sad želim i ovaj probati… ah to prokletstvo šminkoovisnica :-) omiljeni jeftini mi je Bourjois 123 mada ni on nije baš jeftin ali ga kupim na nekoj akciji :-) inače jedan od rijetkih čiju sam kupovinu ponovila...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni nije legao 123 mada sam samo probala 2-3 testera, možda je trebalo da mu dam šansu. Ovaj je jedan od retkih koje sam ja ponovila :)

      Избриши
  2. Obozavam ovaj puder, prosle jeseni/zime se od njega nisam odvajala, a sad sam ga skroz nepravedno zapostavila. Imam nijanse 10 i 20 pa ih mesam. Slucajno sam ga kupila, bez da sam gledala recenzije, i prosto nisam mogla da verujem koliko mi odgovara. Stvarno jedan od boljih drogerijskih pudera i nadam se da ce se u nekoj skorijoj buducnosti pojaviti i kod nas :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma zar nije sjajan? :) Ni ja nisam mogla da verujem koliko je dobar, a jeftin, jedan od najjeftinijih na tržištu. Nikako mi nije jasno kako nekom od distributera još nije sinulo da bi prodaja ove šminke išla sjajno, ima dobrih proizvoda, a sasvim su povoljni.

      Избриши
  3. Kako dobro pokriva pore o.O CIm budem u prilici potrazicu ga.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne verujem da ćeš se pokajati, iznenađujuće je dobar puder, a tako jeftin :)

      Избриши
  4. iskreno, malo sam se prepala kada ga videh pored HM

    ОдговориИзбриши
  5. So na ranu. Nema catrice a sada ovo želim.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma dočepaćeš se ti njega, ima ga svugde, nije kao Nars :)

      Избриши
    2. Haha NARS je sada više urbani mit.

      Избриши
  6. Odlican mi je post,bas sam dugo gledala po internetu neki puder koji ni je skup ali potraga je upravo zavrsena :)

    http://newayofteenagelife.blogspot.com/2014/02/winterwinter-go-awayoutfit-post.html?

    ОдговориИзбриши
  7. Da li bi ova nijansa odgovarala i za HM53?
    Čini se baš fino.
    Možeš li ga uporediti sa FP puderom? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Svetlija je definitivno, ali mislim da bi uz malo bronzera na strateškim mestima mogla da prođe.
      Glavna razlika između njega i FP-a je što se ovaj ne uvlači u pore, a sa FP-om sam imala beličaste tufnice oko nosa :( FP se lakše nanosi, ali ovaj ipak bude nešto manje primetan mada i nešto slabije pokriva. Nije im ni završnica ista, sa ovim lice deluje svežije nego sa FP-om.

      Избриши
  8. Анониман7.2.14. 15:52

    Moj omiljeni jeftini puder je Avon Calming Effects u nijansi Cream :)
    Idealan za suvu kozu, a nijansa je savrsena za moju prirodnu boju lica.
    Nisam probala nista od Catrice nazalost :(
    Alekta*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam probala, baš sam dosta Avonovih proizvoda propustila, a nekad sam sve interesantno znala :(

      Избриши
  9. Odlican puder, meni bolji od hm-a! :)
    Moram na leto da kupim jos jedan, jer se stvarno brze trosi.
    Osim u vezi isticanja duvljih delova koze (meni hm serum mnogo vise istice, a navodno je za suvu kozu), slazem se sa tvojim utiscima. :)
    E da, i miris me malo gusi, vec sam kukala na forumu. :D Sreca pa brzo izvetri. A mojoj drugarici se bas dopada, kao i tebi. :)

    Odlicna recenzija :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zar nije sjajan? :) Meni je baš jedan od retkih koje sam kupila više puta, vredi znatno više nego što košta.
      Istakne mi suve delove, ali istakne i HM, tu negde su mi po tome s tim što sa HM-om ubzro i sijam kao da sam nos namazala margarinom.

      Избриши
  10. Анониман7.2.14. 19:55

    Volim Catrice kozmetiku i njihove pudere ali nikad nemaju vampirsko-aristokatskih svetlih nijansi i njihove najsvetlije su mi pretamne.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Istina, ovo je najsvetlija, a daleko je od sasvim svetle :( Loš je izbor nijansi kod svih njihovih pudera.

      Избриши
  11. od Catrice sam probala samo sjenila za obrve...ovaj puder mi jako lijepo izgleda na slici, a onaj drugi sad u poredbi djeluje malo narančasto.

    ОдговориИзбриши
  12. Imala sam ga i s opravdanjem ga voliš. I meni je bio odlican :)

    ОдговориИзбриши
  13. Imala sam ga, odličan mi je bija i definitivno jedan od boljih, ako ne i najbolji drogerijski. Slažem se za nijanse, totalno čudan poredak pogotovo s tom najtamnijom nijansom koja mislim da nikom ne pristaje u ovom dijelu Europe. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa to, jedna je totalno čudna, dve su slične samo se podton razlikuje što ostavlja ljude srednje tamnog tena na samo jednom puderu.

      Избриши
  14. Sold :D Ali misliš li da bi mi pasala ta nijansa, ako sam HM Serum 51 ali nisam baš žuta? Mislim,da imam nevtralan podton :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bojim se da bi ti bila pretamna, tu je on negde sa 52 samo nije žut. Verovatno bi ti za leto odgovarala.

      Избриши
  15. Toliko si ga nahvalila da ću morati da probam :-) Ne stavljam često puder, pa mi jedna bočica traje godinu dana, zato ih retko kupujem.

    ОдговориИзбриши
  16. moram ovaj da nabavim ! eh , sto nemamo i mi catrice ? =(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Stvarno mi to nije jasno, fina šminka, cene takve da bi kupovao veliki broj žena, ne shvatam što ne uvoze.

      Избриши
  17. Odličan puder za malu cijenu :)
    Koristim ga ljeti u nijansi 030 :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Super, drago mi je da nam se mišljenja podudaraju :)

      Избриши
  18. Nisam znala da kod vas nema Catrice???:O

    Jako se vidi razlika, ne mogu vjerovati da ti je prekrio pore, zaista pohvala!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma nema, nikom nije jasno zašto, ali nema, nije nikad ni bilo :(
      Puder je stvarno sjajan za te pare :)

      Избриши
  19. ovo je moj omiljeni puder i morala sam baš zbog toga komentirati ovaj post, jer dijelimo istu ljubav. nijansa mi se savršeno stopi s tenom i prekrivanje je i više nego odlično. jedino što ima malo teži miris i zna se preslikati malo, ali sve u svemu za tu cijenu, prodano! ljubiiim ;*

    ОдговориИзбриши
  20. imam i volim kad je malo toplije vrijeme, a mrzimo se kad je hladno jer su mi obrazi tada suhi :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Imam i ja faze kada su mi obrazi previše suvi za njega, ali su retke.

      Избриши
  21. Анониман28.2.14. 08:23

    Sve pohvale za puder,mene zanima koji proizvod koristiš kao podlogu prije pudera za masnu i kombinovanu kožu,kod mene je čudna koža ujutru je masna a posle se peruta T zona.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni bude tako, u istom danu nos ume da bude i skroz mastan i perutav, to su valjda blagodeti mešovite kože sklone dehidraciji :( Za obične dane najčešće ne stavim prajmer, tokom dana popravljam malo kamenim puderom i to je to, ne izgleda savršeno pred kraj radnog vremena, ali ne stavlja mi se prajmer baš svakodnevno. Ako hoću da stvarno dobro izgleda stavim MUFE prajmer, a za neku srednju varijantu posluži bilo koji drugi - Catrice, Sephora, Inglot.

      Избриши
  22. Анониман3.12.14. 01:18

    A gde moze da se nabavi Catrice puder? Ima li ga negde?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nažalost, i dalje kod nas nema Catrice, stvarno ne razumem zašto. Ima u BiH, Hrvatskoj, CG, Mađarskoj...ma svugde sem kod nas.

      Избриши
  23. Baš sam u potrazi za dobrim Catrice proizvodima i ni dva ni tri, nađem puder za svoj tip kože :D jedva čekam da odem na put i da ga se dokopam! Odlična recenzija, bacam se na Catrice za pocetnike :)

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...