Srećna Nova godina!

/
35 Comments
Dragi čitaoci, želim vam da vam 2014. godina bude u svemu bolja od svih prethodnih! :)
Što se tiče mojih novogodišnjih zaveta, to bi vam izgledalo ovako nekako :D
Što se tiče planova, to izgleda otprilike ovako:

Želja imam mnogo, ali o njima na kraju ove godine :) Prethodna godina je, sve u svemu, bila fina i donela mi je velike promene. Obeležili su je venčanje i nove okolnosti, navike i aktivnosti koje je doneo život u dvoje. Naučila sam baš mnogo toga, od čitave jedne nove struke do kuvanja. Rekla bih i da sam se prilično promenila i uopšte se ne osećam loše kad pogledam za sobom :)

Iskoristila bih ovaj post i da vas pitam za mišljenje. Prvo sam mislila da napravim Facebook anketu, ali znam da me ne pratite svi na taj način pa sam ipak odlučila da se konsultujem ovim putem. Naime, već neko vreme imam utisak da je možda došlo vreme da razbijem monotoniju i ubacim povremeno i sasvim drugačije postove. Kada sam otvarala blog imala sam nameru da pišem isključivo o kozmetici i toga sam dosad i držala, nemam nijedan nekozmetički post, čak ni one sa tagovima, ali vidim da većina beauty blogova ima i postove koji spadaju u kategoriju lifestyle - putovanja, Instagram postovi, recepti itd. Mislite li da treba da ubacim tako nešto i, ako mislite, o čemu biste voleli da čitate? Hvala vam unapred na odgovorima, jako bi mi značilo da čujem vaše mišljenje.

Još jednom ću vam poželeti da vas u 2014. prati sreća u svemu šta radite :)
Hvala vam što čitate moj blog.


You may also like

35 коментара :

  1. Srecna nova 2014,sve najbolje od srca ti zelim.Ja bih volela da procitam o modi,new in za odevne predmete,torbe itd.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, takođe! :) Ne bih pisala o modi pošto ne mislim da bih tu imala nešto naročito da pokažem, nisam tome posvećena :(

      Избриши
  2. Srecna Nova godina! :)

    Ja preferiram kozmeticke postove, ostale skoro uvek preskacem :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, takođe! :) I ja preferiram kozmetičke kod drugih, ostale često preskočim, ali opet, omakne se i neki koji mi bude jako zanimljiv tako da ne znam ni sama šta je pametno...

      Избриши
  3. da,da za drugacije postove
    obozavam branine preporuke filmova, knjiga
    garant bi imala dobre price sa putovanjaza instagram se nadam da ce biti organizovani, uvek je blogovima prenatrpano i ne pise sta je sta =)))))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Instagram sam navela više kao primer pošto vidim da svi imaju takve postove, ja još ni profil nemam mada mi se osnovna ideja sviđa. Razmatrala sam putopise pošto sam od onih koji se unapred temeljno informišu o svemu šta treba videti na nekoj destinaciji, možda bi to ljudima bilo zanimljivo, ali opet, nekako mi je i glupo pošto se blog zove Šminka je ljubav. Ne znam ni sama :(

      Избриши
  4. Sretna Nova godina! :) ja sam uvijek i za neke malo drugacije postove, sto god ti pozelis staviti ja necu imati zamjerku ;)

    ОдговориИзбриши
  5. Hvala draga, sretna Nova tebi i tvojim čitateljicama!

    ОдговориИзбриши
  6. Nemam zamerke!! Srecna Nova i sve najlepse u njoj!! :)

    ОдговориИзбриши
  7. Srecna nova godina! Pa sto se mene tice mislim da je ok da imas i drugi tip postova ako ti se vec i to pise. Ja iskreno najvise volim kozmeticke postove naravno ali zabavno je ponekad i nesto drugo citati. :) Bitno je samo da ti zelis i o drugim temama da pises :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, takođe! :) Ne znam ni sama piše li mi se, valjda mi se ipak piše pošto mi se ova ideja vrti već dugo, ali nekako mi je nezgodno i zbog imena bloga, ne bih da napravim papazjaniju.

      Избриши
  8. Srecna Nova godina! Sve najlepse ti zelim <3 :*

    Ako mogu samo da podrzim predlog da bude i nesto razlicitijeg sadrzaja nego inace, pa tako da osim kozmetickih postova bude jos nekih interesantnih tema ;) Ja volim blogove na kojima mogu u mnogim stvarima da citam i takve najvise volim da pratim ;) Kako god, zelim ti, od srca puno uspeha u daljem blogovanju, i puno srece i ljubavi u zivotu :***

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, takođe! :)
      Hvala ti na odgovoru, znači mi svako mišljenje pošto sam stvarno u dilemi, a hvala i na lepim željama! :)

      Избриши
  9. Анониман1.1.14. 20:31

    Sretna Nova godina draga Coxy !!!! Sve najlepse i uspesnu 2014. g...
    Za postove ...da li imas utisak da treba nesto da menjas , da li ti to zelis ? Ne znam , i sama sam negde izmedju ...Mislim , svi smo ovde zbog kozmetike , ali hajde moze ponekad da se razbije taj tok ....Zasto da ne ?
    Lana

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno, takođe! :)
      Postavila si pravo pitanje, ni sama nisam sigurna da li to želim. S jedne strane valjda želim pošto o tome razmišljam već dugo, stalno mi se vraća ideja, ali sa druge strane malo mi je bezveze da pišem o svemu i svačemu na blogu koji se zove Šminka je ljubav, a ne znam ni koliko ljudi zaista žele da čitaju o tim stvarima. Svakako da ima grupa koju zanimaju i postovi drugog tipa, vidim po reakcijama na drugim blogovima, ali opet, znam da ih ima dosta koji su više kao ja - na beauty blogovima najradije čitaju upravo o kozmetici.

      Избриши
  10. Анониман1.1.14. 21:33

    Zvanicno - srecna Nova godina :)
    Ja najvise volim kozmetiku, ali mozes malo da odmoris u vidu posta koji ce biti drugacije sadrzine. Modne blogove bas ne volim da ti iskreno kazem, previse ih je, preisti su i predosadni. Nisam za to, jedino ako kombinujes sminku i odecu (sto preferiram), pa onda prikazes celokupni izgled, ono sa vencanja tvoje prijateljice je bilo zaista prelepo. Knjige moze (treba ih savatam konacno :D ), muzika uvek, neka zanimljiva mesta gde se mogu nabaviti interesantne stvari za dom, za poklon, preporuka nekog dobrog kafica, "uradi sam" mi je uvek zanimljivo da pogledam, o hrani da ne govorim, a moze i neki koktel za popravljanje raspolozenja :D
    To su moji predlozi, ALI sta god da ti pises, ja cu rado procitati, jer uzivam u tvom pisanju pa makar pisala o zgazenom pikavcu na ulici, i za to treba imati vestinu, zna Vasko Popa ;)

    Sve najbolje ti zelim, mnogo lepih postova i druzenja i da budes uspesna i draga kao sto si do sada bila i da se ne izbRezobrazis :P

    Brdo pozdrava, Alekta*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zvanično - hvala, srećna i tebi! :)
      Nisam ni pomislila na modu, ne mislim da tu imam bog zna šta da pokažem pa se ne bih trpala po svaku cenu :) Možda ponekad kao ono sa venčanja, ali to je više u službi šminke nego mode. Muziku ne bih ubacivala, ni to nije baš moj fah, ja sam od onih koje nikad ne znaju ko peva neku pesmu :) Kulinarski momenat može da se omakne, može i neko zanimljivo mesto mada su putopisi možda najrealniji.
      Sve u svemu, hvala na predlozima, pohvalama i ostalom :)

      Избриши
  11. Sjajna ideja da pišeš i o nečemu što te dodatno inspiriše... Ipak, ja i make up i kozmetiku svrstavam u jedan vid umetnosti pa ako ih još povežeš sa nekim zanimljivim temama... Samo hrabro napred! :-D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na odgovoru! Razmišljam o ovome još od leta, prvo sam mislila da napišem post-dva o organizaciji venčanja pa mi onda bilo nekako glupo pa sam onda opet razmišljala..i tako :)

      Избриши
  12. Sretna nova i sve najljepše! :)
    Lijepo je tu i tamo napraviti mali predah od kozmetike i ubaciti neki malo drugačiji post. Voljela bih pročitati neki diy ili post o hrani na tvom blogu. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, takođe! :)
      Beležim još jedan glas za hranu :)

      Избриши
  13. Neeeee, samo kozmetika, ja uvek bilo šta drugo preskačem :D
    Jer ima lifestyle blogova milion, na tone! A tek sa receptima, ne daj bože. Nema mnogo kvalitetnih beauty blogova na srpskom, nemoj da se rasplinjavaš previše, nema potrebe, sve smo mi ovde zbog kozmetike i šminke, ne zbog lifestyle-a ili recepata :D
    Eventualno neki outfit koji je inspirisao neki make-up look ili tako nešto... Mada i toga ima vagon, najbolje samo šminka :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jedan deo mene razmišlja kao ti, priznajem da često preskočim post koji se ne odnosi na kozmetiku, to me ipak najviše zanima, ali opet, ume ponekad da me oduševi i nekozmetički post. Ne bih pisala ništa vezano za modu, nije to za mene, najviše sam razmatrala putopise. Hvala na odgovoru! :)

      Избриши
  14. Svaka cast! Srecna i tebi Nova godina, sve najnaj :). Super si, samo tako nastavi! <3

    ОдговориИзбриши
  15. Svaka čast, sada u nove radne pobede <3

    ОдговориИзбриши
  16. Srecna i tebi nova 2014.Bas sam sada razmisljala o tvom pitanju i nekako mislim da bi bilo u redu da recimo jednom u dve nedelje izbacis nestk novo i drugacije poput recepata,putopisa,ili mozda neceg drugog ako to zelis,naravno.Puno srece ti zeli Katarina.

    www.newayofteenagelife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno! :) Hvala i što si razmišljala o pitanju i dala odgovor!

      Избриши
  17. Srećna Nova Godina Coxy <3 Želim ti sve najlepše! Što se uvođenja noviteta na blog, imaš moju podršku, piši o čemu god želiš i šta te inspiriše u datom trenutku... :) (nisam bila od velike pomoći :D )

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, takođe! :) Hvala i na odgovoru, svaki ipak znači :)

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...