Spušteni kapci (hooded eyes) - drugi deo

/
24 Comments
Prošli post o spuštenim kapcima bio je jako čitan, očito je to tema koja interesuje mnogo žena što mi taman daje uvod za nastavak...
Mnogo puta sam tražila tutorijale za šminkanje spuštenih kapaka, naišla sam na dosta njih, ali neverovatno je da nijednom nisam naišla na tutorijal žene koja IMA spuštene kapke. Zapitala sam se koliko su zapravo spušteni kapci česti i, eksperimenta radi, nabrojala sam nasumice 10 (mladih) žena koje su mi bile gošće na svadbi i ispalo je da njih četiri imaju spuštene kapke. Potom sam nabrojala još deset i njih pet imale su spuštene kapke. Ovo uopšte nije mali procenat i prosto je fascinantno da nijedna od onih glavnih Youtube make up gurua nema spuštene kapke. Odgovor na pitanje zašto je to tako verovatno se poklapa sa odgovorom na pitanje zašto su skoro sve modne blogerke vrlo mlade i idealno vitke...
Jasno da je mnogo bolje nemati spuštene kapke nego imati, ali mnogo žena koje važe za lepotice imaju spuštene kapke  i to im ne umanjuje lepotu niti mogućnosti za šminkanje na mnogo različitih načina. Pogledajte nekoliko primera i obratite pažnju koliko one imaju različite tipove očiju i različitu šminku:
Taylor Swift
Catherine Zeta Jones
Camilla Belle
Meryl Streep
Blake Lively
Jennifer Aniston
U tekstovima u kojima se spominju spušteni kapci redovno mi se ne sviđa način na koji se spominju. Po pravilu to izgleda ovako nekako:
U svim podelama ovog tipa spušteni kapci izdvojeni su kao zaseban tip očiju. Spušteni kapci NISU oblik očiju već samo jedna od karakteristika. Žena može imati, recimo, spuštene kapke i istovremeno bademast oblik očiju, sitne oči, duboko usađene. U podelama poput ovih na slici daju se saveti za šminkanje za svaki od tih karakteristika posebno iako jedna žena može imati njih nekoliko. Ovo je, generalno gledano, mana velike većine novinskih članaka u kojima se daju saveti vezani za šminkanje. Iako u određenom kontekstu tačni, previše su uopšteni i neko sa manje iskustva teško izvuče odgovarajući savet za sebe. 
Druga stvar koju ne volim kod tutorijala namenjenih ženama sa spuštenim kapcima je to što se u jedno 70% njih vrti isti savet, za isti tip šminkanja. Činjenica je da je to provereno dobar look, ali nisu spušteni kapci nešto tako ekstremno da bismo bile osuđene na večito isti način šminkanja. Neke od lookova nikada nećemo moći da nosimo, ali dobru većinu ipak hoćemo, uz malo prilagođavanja, naravno.
Evo nekoliko interesantnih i jasnih tutorijala:
 U sledećem delu pisaću o načinima na koje se trudim da korigujem spuštene kapke, uz slike, naravno.


You may also like

24 коментара :

  1. Super tekst, jos jednom. :) Ja imam uber spustene kapke, od malena, k'o Kinesce sam izgledala. Negde procitah da je to zapravo najcesci 'tip kapka', tj. da vise ljudi ima spustene kapke, nego sto ih nema. Volim kako V. Gos objasnjava, lepo je rekao da je lako kad imas krupne oci i idealan kapak za sminkanje, pa pravis tutoriale, aj' smisli nesto za vecinu 'nesavrsenih' ljudi. ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! :) Baš tako, lako je šminkati takve oči, zato me uvek više impresionira kad neko dobro našminka oči koje se ne uklapaju u važeća merila savršenog.

      Избриши
  2. Divnooo,evo sad sam procitala 2.a vec jedva cekam 3. deo,svaka cast :)

    http://newayofteenagelife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, drago mi je da ti se sviđa, biće još nastavaka, ali mislim da ću sad preseći nekim drugačijim postom :)

      Избриши
  3. Shvatila sam da sam se smejala sestri i mami, a da i ja takodje imam spustene kapke, dosta manje ali ipak imam..

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moguće, nekad su kapci vrlo malo spušteni ili samo na jednom delu ili samo na jednom oku :)

      Избриши
  4. Odlicno Coksi, veoma korisni I interesantni postovi... jedva cekam treci deo. :)

    Camilla Belle treba da menja sminkera, nikako joj ne stoji ajlajner izvucen toliko dole, oci joj izgledaju jos tuznije.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, biće i trećeg :)
      U pravu si, nije trebalo da joj spustu liniju, ali njene oči jesu jako teške za šminkanje, skroz spušteni kapci i sitne oči.

      Избриши
  5. Da, i ja sam primetila da nijedna popularna jutjuberka nema spustene kapke. Volim da gledam Wayne Goss-a jer on daje neku realniju sliku i trudi se da objasni kako prilagoditi neki look.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, valjda se ni ne odvaže da se upuste u snimanje kad znaju da se ne uklapaju u važeće standarde za savršeno. I meni je Goss divan, uvek :)

      Избриши
  6. Nemam takvih problema ali zlu ne trebalo..dobro je znati :))

    ОдговориИзбриши
  7. Još jedan genijalan post o problemu kojeg imam, meni su sve ove žene prelijepe :))

    ОдговориИзбриши
  8. Jako mi je drago da si napisala dve priče (ispratila sam i prethodnu) na ovu temu.
    Stvarno si skrenula pažnju na bitne stvari, posebno napravivši - odnosno razjasnivši razliku između oblika očiju i karakteristike kao što su spušteni kapici. Iskreno, nije mi baš potpuno jasno zašto to ljudi mešaju.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se sviđaju, biće još :)
      Pretpostavljam da mešaju baš zato što je u novinskim člancima redovno prisutna takva podela.

      Избриши
  9. Одговори
    1. Hvala :) Biće, ali ne odmah, treba malo preseći sa drugim stvarima.

      Избриши
  10. da,ovo si dobro primjerila, spušteni kapak nije oblik očiju već karakteristika kapka, a oblik očiju treba posebno uzeti u obzir.

    ОдговориИзбриши
  11. Treca slika ovih celebritija je bas los primer

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, Camilla je obično upravo tako našminkana. Nisam tražila slike po kriterijumu dobre šminke, više sam gledala da budu žene koje važe za privlačne.

      Избриши
  12. Jako korisrsn post za vecinu nas, super je.

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...