Shiseido The Makeup Accentuating Cream Eyeliner

/
32 Comments
Probala sam nekoliko gel/kremastih ajlajnera, ali nijednim nisam bila baš u potpunosti zadovoljna. Neki su bili suviše slabo pigmentovani pa je trebalo da prelazim četkicom nekoliko puta kako bih dobila punu liniju, neki su bili previše suvi, neki previše slabi, poput kremaste senke itd. O ovom ajlajneru čitala sam samo reči hvale pa sam rešila da ga i sama isprobam.
oktobar 057
oktobar 061
oktobar 060
Ajlajner postoji u dve boje 1 - deep black2 - dark brown. Iako sam više sklona braon ajlajnerima ovog puta opredelila sam se za crni pošto braon nijansa ima boju tamnog karamela, a meni odgovaraja braon u nijansi mlečne čokolade, dakle tamnija braon. Proizvođač obećava da će ovaj ajlajner biti otporan na vodu, znoj pa čak i trljanje očiju i da će oči uz njega ostati naglašene ceo dan. Pakovanje sadrži 4,5 grama koja su zaista izdašna količina za ovakav proizvod, neće se brzo potrošiti, a cena mu je oko 3600 dinara. U pakovanju se, pored okrugle kutijice sa ajlajnerom, nalazi i mala četkica sa poklopcem, to izgleda ovako:
oktobar 074
oktobar 063
oktobar 068
Četkica je jako kratka i to bi verovatno mnogima smetalo. Meni je dužina super, taman mogu da se sasvim primaknem ogledalu tako da vidim i onim svojim kratkovidim okom :) Odgovara mi i što su dlačice čvrste, ne savija se dok zahvatam ajlajner kao ni dok povlačim liniju. Vrh bi mogao da joj bude za nijansu tanji, ali u principu je četkica sasvim zadovoljavajuća i upotrebljiva.
Ajlajner se izuzetno sporo troši, najviše zato što je jako pigmentovan i za punu liniju dovoljno je zahvatiti ga četkicom jednom. Na slici ispod možete videti koliko sam ajlajnera potrošila nakon nekih 30-40 nanošenja:
oktobar 069
Nijansa je klasična crna, bez sjaja, ali nije ni sasvim mat, više je kremasta. Intenzivno je crna, ali ne ni pretamna, može se nositi i tokom dana. Lakše se nanosi od svih ajlajnera ovog tipa koje sam probala (napominjem da nisam još probala čuvene MAC-ove ajlajnere) i istina je da je neverovatno otporan. Ja sam od onih koje makar u nekom momentu tokom dana protrljaju oči, a u slučaju ovog ajlajnera linija ostaje nepromenjena sve dok je ne skinem. Ne preslikava se čak ni tamo gde mi je kapak najviše spušten. Brzo se suši, nema potrebe za čekanjem. Njegova velika prednost je to što ne iritira oči uopšte. Nanosila sam ga čak i na vodenu liniju za potrebe nekih look-ova i baš ništa mi nije zasmetalo, niti su mi pocrvenele oči niti su zasuzile. Što se tiče skidanja, ne ide baš lako, ali se ne skida ništa teže od drugih ajlajnera ovog tipa, jednostavno je to takva vrsta proizvoda da se mora upotrebiti dvofazni skidač šminke i ostaviti nekoliko sekundi na kapcima da rastvori ajlajner.
Na ruci izgleda ovako:
oktobar 071
A na očima ovako:
Više fotografija možete pogledati u ovom postu. Sve u svemu, ovo je za mene kremasti ajlajner bez mane osim cene za koju se ipak može reći da je opravdana s obzirom na kvalitet ajlajnera.
Da li ste možda probale ovaj ajlajner? Koji je vaš omiljeni kremasti/gel lajner?



You may also like

32 коментара :

  1. Одговори
    1. Nisam, baš sam to spomenula u tekstu. Svaki put kada sam bila u prilici već sam imala nekoliko otvorenih pa me bio strah da se ne osuši brzo i nisam ni kupila. Probaću jednom obavezno :)

      Избриши
  2. Bas dobro izgleda na oku,mada ja nisam tako spretna u nanosenju!! :)

    ОдговориИзбриши
  3. wow, ovako nasminkano oko ti prelepo stoji!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) To je neki stariji EOTD, iskoristila sam pošto je taj ajlajner.

      Избриши
  4. Ta četkica je - što se mene tiče - neupotrebljiva :D
    Ništa bez lepe kose ćetkice sa dugom drškom.
    Linija izgleda baš lepo na oku.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Biće da nisi kratkovida ili da nosiš sočiva :)
      Znam da bi većini smetala ovakva drška, ali meni je idealna, sa većom se redovno ubodem kad se zanesem i previše približim ogledalu.
      Hvala :)

      Избриши
  5. Predivno izgleda na tvojim ocima :)

    http://newayofteenagelife.blogspot.com/2014/01/first-outfit-postfor-first-day-of-school_27.html?

    ОдговориИзбриши
  6. Divan je! Ili si ga ti učinila divnim jer ga znaš tako lijepo nanijeti :D

    ОдговориИзбриши
  7. Divno si ga nanijela… nekad je cijena opravdana kada nas proizvod istinski oduševi… :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Slažem se, nekada je cena sasvim ok s obzirom na ono šta se dobije.

      Избриши
  8. Zvuči kao magija u teglici. :) Mene više privlači četkica, ali i lajner nije za bacanje, pogotovo jer izglda skoro novo nakon toliko korišćenja.

    ОдговориИзбриши
  9. Ti draga imaš predivne oči za ovakve proizvode. Jednom sam čak stavila ovo čudo u košaricu, ali na blagajni se predomislila s obzirom da znam kako ja to malo koristim :/

    ОдговориИзбриши
  10. Анониман31.1.14. 11:59

    Kako ti je lepa ova sminka na poslednjoj slici, brutalitis <3
    Ja se razmisljam o Maybelline color tattoo u crnoj nijansi vec poduze vreme, ali nikako da je kupim. Hvale je devojke dosta da moze i u svrhu gel lajnera da se koristi, a opet je odlicna kao baza za smokey. Da znas da cu posle prajmera za lice bas nju da uzmem :)
    Alekta*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tenk ju :)
      Nije mi ta senka delovala baš toliko jako da bi poslužila kao gel lajner, koliko je se sećam bila je u grupi onih lošijih Maybelline senki, ali probaj pa javi :)

      Избриши
  11. Secam ga se jos iz proslogodisnjih favorita, od tada mi se vrti po WL, cena jeste veca, ali je cini mi se dosta isplativ, dopada mi se sto ne iritira oci, u poslednje vreme sam naisla na mnoge koje mi iritiraju oci i prave probl, te kad se svi saberu, nisam mnogo povoljnije prosla :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E da, imam ga već duže vreme :) Super je, nisam nikad naletela na nekog ko se žalio na ovaj ajlajner.

      Избриши
  12. Cijena je opravdana i zbog kvaliteta ali i trajanja, pa nisi ga skoro nista potrosila:)

    ОдговориИзбриши
  13. Da koristim cesto crni lajner kupila bih ga sigurno. Steta sto nema u indigo boji. ;) Poslednji sam kupila onaj plavi Seforin iz letnje kolekcije (cini mi se da je letnja) i nisam se odusevila kvalitetom. Jos uvek su mi na prvom mestu Essence gel lajneri iako njih odavno vise nema. :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da znaš, indigo boja je meni najlepša boja za ajlajner, ubedljivo! Znam na koji Sephorin misliš, za njega sam pisala da je bolji kao senka, boja mu je prelepa.

      Избриши
  14. Odličan je, ništa ga ne skida s očiju, barem na meni. Samo za nanijeti ga, treba jako dobro znati jer je ova četkica meni bila jako uska.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste, ovaj je baš svakome dobar, nisam još pročitala da se nekoj ženi nije sviđao. Četkica nije idealna, ali mi je ipak upotrebljiva i bolja nego što obično budu četkice koje dođu uz ajlajner.

      Избриши
  15. nisam još nikad probala nijedan kremasti...jako lijepo izgleda na očima, ali daj reci je li prikladan i za nas smotanije koji i tuš razmažu?

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...