Multiactiv Ultra Regenerative Serum

/
14 Comments
Multiaktiv 008
U ovom postu pisala sam o promociji Multiactiv proizvoda kojoj sam prisustvovala, a tom prilikom dobila sam, jedan njihov novi proizvod - serum na bazi puževe sluzi. U ovom postu pročitajte moje detaljnije utiske o njemu nakon duže upotrebe.
004
Šta kaže proizvođač:

Puževa sluz je kompleksna mešavina prirodnih sastojaka: alantoina, kolagena i elastina, enzima i antioksidanasa, prirodnih antibiotika, vitamina A, D i C, glikolne i hijaluronske kiseline. Ove prirodne komponente veoma blagotvorno deluju na kožu i zadovoljavaju sve njene potrebe.
Serum je baziran na izuzetnim svojstvima za regeneraciju kože, koristi se za ciljana područja (oko očiju, usana, vrata, čela). Lagane je teksture te ga koža veoma brzo apsorbuje. Prirodni aktivni sastojci sadržani u puževoj sluzi prodiru u najdublje slojeve kože i veoma efikasno obnavljaju i pojačavaju strukturu kože, dajući joj čvrstinu i elastičnost. Serum intenzivno hidrira kožu i sprečava da izgleda umorno i beživotno. Upotrebom seruma dodatno se usporava proces starenja jer je koža zaštićena od oksidativnog delovanja slobodnih radikala, sprečen je nastavak novih bora, a postojeće su umanjene. Umanjuju se ožiljci, pojačana pigmentacija kože kao i iritacije i crvenilo.
006
Šta kažem ja:

Multiactiv serum koristila sam neka dva meseca tako što sam ga svake večeri uzorno mazala na okoloočne bore (nažalost već prisutne u većoj meri nego što bih to želela, genetika nije na mojoj strani), nazolabijalne bore (ok, ovo su kod mene još uvek samo naznake bora), sredinu čela (preventive radi pošto moj otac od mladih dana ima tu duboke brazde) i vrat (da, zaista mu je potrebno mazanje). Na kutijici piše da se nakon seruma nanosi i krema. Prvih nekoliko puta to nisam radila, ali krema stvarno jeste potrebna, pogotovo nama kojima je koža tu isušena pa sam nekih 5-10 minuta nakon nanošenja seruma mazala i okoloočnu i noćnu kremu. Serum je prijatan za upotrebu, baš kao i njegov miris. Veze nema sa puževima, bez brige, to je miris koji podseća na starinske ruževe, meni baš lep. Serum ima teksturu gela, deluju gusto, ali se zapravo lako maže i na licu izgleda više vodenast. Treba mu malo više vremena da se u potpunosti upije i koža bude pomalo lepljiva, tačno traži još i kremu. Bilo mi je zanimljivo što sam kod većine blogokoleginica koje su takođe isprobale serum pročitala da se jako brzo upije, ali kod mene, eto, to nije slučaj. Pogledajte kakva mu je tekstura:
008
Serum, inače, ima čak 50ml koji mogu da traju baš dugo, nakon dva meseca svakodnevne upotrebe nije mi otišla ni trećina flašice, a cena mu je 2800 dinara. Nemam hiperpigmentacije ni ožiljke, a nije mi ni koža sklona crvenilu tako da, što se toga, tiče nisam mogla da proverim efikasnost seruma. Svakako je tačno da serum daje svežinu licu, nije to efekat koji odmah upada u oči, ali da, lice deluje odmornije i ne deluje beživotno. Po pitanju toga ima sličan efekat kao serumi na bazi vitamina C. Zanimljivo je da mi se sa ovim serumom desilo isto što i sa Collistar serumom - čim sam prestala da ga koristim osetila sam da mi fali, a dok sam ga koristila činilo mi se da nije tolika razlika sa i bez njega. Što se tiče bora, ne mogu da kažem da su se smanjile, ali istina je da nisam ni očekivala, već postojeće bore mogu da srede jedino razni fileri, a serumi i kreme su tu zbog prevencije stvaranja novih. Sve u svemu, serum je prijatan, osveži i dodatno hidrira lice i iako je prvenstveno namenjen ženama srednjih godina mislim da ga mogu koristiti i mlaže osobe, ne spada u onu težu kategoriju seruma i svakome bi dobro došao.
Da li ste ga možda probali i kakvi su vaši utisci?



You may also like

14 коментара :

  1. Nisam ga probala, možda jednog dana. Inače ja isto mislim da se bore baš i ne uklanjaju kremama, jedino im se tako možda odgađa dolazak.

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam probala ovo ali baš mi je intrigantno. Šteta da nema kod nas ovog proizvoda.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste, dovoljno je zamisliti puževu sluz i kako je mažemo direktno na lice :D

      Избриши
  3. Анониман25.1.14. 19:50

    Da li je rano poceti sa 22godine? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim da nije, nije ovo uopšte težak serum kako bi se pomislilo iz opisa, u principu dođe nešto kao klasičan vitaminski serum što je potrebno svima :)

      Избриши
  4. Sad si me zainteresirala, baš mi je mama nedavno pričala o puževoj sluzi, ali meni to nekako nije baš, ne znam. Ne znam bih li se usudila probati :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma bi sigurno da ti dopadne šaka, serum se ne razlikuje od drugih ovako kad ga vidiš, nikad ti ne bi palo na pamet da ima puževu sluz :)

      Избриши
  5. U zadnje vrijeme toliko čitam o puževoj sluzi i njenoj djelotvornosti da ću i ja morati isprobati njenu dobrobit. Ovaj serum mi se čini da bi bio za mene, već sam lagano u fazi zrelih godina :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim da za zrele godine pored ovog seruma mora i baš jaka krema, ne ostavlja mi utisak "teške artiljerije", ali je svakako jako prijatan.

      Избриши
  6. Анониман27.1.14. 11:20

    Ja definitivno moram uzeti neki serum, citam svasta, nikako da se odlucim.. mislim da cu se posavetovati sa kozmeticarkom prvo. Mada, ovo mi deluje skroz ok, u sustini kakva god da je kozha, stalno joj je potrebna hidratacija.
    Alekta*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je postalo jasno da mi pored krema definitivno treba i neki serum i to stalno.

      Избриши
  7. Анониман20.3.15. 15:12

    Za serum od puževe sluzi sam čula preko TV-a, ali sam pored njihove reklame želela da čujem i jedan objektivan opis svojstava seruma. Zato hvala na detaljnom opisu ovog proizvoda.

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...