Mojih pet zimskih nijansi ruževa pristupačnih cena

/
38 Comments
Ruzevi 025
U ovom postu predstavljam vam pet ruževa u nijansama koje volim u ovo doba godine. Zajednička osobina im je to što su svi pristupačne cene i to od ekstremno jeftinog Classics ruža (150 dinara) do Sephorinog ruža sa odličnim odnosom cene i kvaliteta (oko 1000 dinara).
Ruževi iz ovog posta su Catrice 020 Maroon, Sephora Rouge Shine br. 12, Classics br. 134, Aura Loulou Cherie 704 i Flormar Selection br. 19 (raspored kao na slici iznad). Pogledajte kako izgledaju u pakovanju prvo:
Ruzevi 041
Ruzevi 043
Na slikama nema Sephorinog ruža pošto sam njega držala letos u tašni pa se jadan istopio i prelomio te više nije lep prizor, nanosim ga četkicom. Pogledajte swatcheve na ruci po hladnom, oblačnom vremenu:
Ruzevi 029
Ruzevi 030
Sa leva na desno tu su: Catrice 020 Maroon, Sephora Rouge Shine br. 12, Classics br. 134, Aura Loulou Cherie 704 i Flormar Selection br. 19.
Krećem od Catrice ruža u nijansi 020 Maroon. Zaista je posebna, nemam nijedan ruž koji bi mu bio dostojna zamena, a prava je boja za hladne dane. To bi bila neka braonkasto-crvenkasta, naziv joj odlično pristaje, jeste jedna od boja koje ima (divlji) kesten. Catrice kozmetike i dalje nema u Srbiji i ima u svim okolnim zemljama, a ovi ruževi su mi jedni od najboljih u tom cenovnom rangu. Po ceni od oko 500 dinara dobije se divan, kremast, postojan ruž koji uopšte ne isušuje i junački se drži na usnama. Priznajem da sam pokupovala sve nijanse iz njihovog asortimana koje su mi se svidele.
Ruzevi 054
Ruzevi 056
Sephora Rouge Shine u nijansi br. 12 (i drugim nijansama, ali sada je reč o ovoj) jedan je od najneobičnijih i u isto vreme najprijatnijih ruževa koje sam probala. Nisam nikad imala ruž koji je toliko...vlažan. Skoro da je tečan, klizi po usnama, a osećaj je kao da sam ih nakvasila nečim, čudno i prijatno u isto vreme. Usnama daje sjaj/wet look kakav se obično postiže sjajem za usne, ali, za razliku od prosečnog sjaja, nije ni najmanje lepljiv, postojaniji je od sjaja i daje punu boju. Jedino je teško biti precizan kod nanošenja pošto je tako tečan (a pogotovo sada kada sam uspela da ga polomim). Sadrži sitne, svetlucave čestice koje su vidljive i na usnama, ali ne i previše upadljive, može se nositi u bilo kojoj prilici. Postoje čak 43 nijanse (neke imaju shimmer, neke ne), a cena je nešto oko 1000 dinara, ne sećam se tačno, ovaj sam uhvatila na sniženju. Dakle, ako vam je dosta ruževa koji makar malo isušuju ovo je pravi ruž za vas, nešto najhidratantnije, a da nije balzam.
Ruzevi 069
Ruzevi 066
Idemo na Classics broj 134. Rekla bih da nema baš previše žena koje vole braon ruževe, ali ja sam definitivno jedna od njih. Stoji mi manje-više sve šta vuče na braon, osim baš pretamnih nijansi. Ovaj ruž je najklasičnije srednje braon nijanse, bez imalo traga neke druge boje. Meni su Classics ruževi idealni za eksperimentisanje sa bojama - jako su jeftini, verovatno najjeftiniji od svih (ako se ne varam cena je i dalje 150 dinara), a ima veliki izbor boja. Nisu previše tvrdi, prosečne su postojanosti, pomalo isušuju, ali ništa preterano i svakako su ok za te pare, ako ni za šta drugo ono makar za eksperiment bez griže savesti.
Ruzevi 048
Ruzevi 049
Aura Loulou Cherie 704 spomenuh još u ovom postu gde imate i bolju sliku samog ruža i pregled nijansi koje postoje. Nikako mi nije uspelo da ovu nijansu dočaram u potpunosti na usnama, jeste ovakva, ali ima i mrvicu koralnog tona koji se nije dao uhvatiti, a koji čini da ovaj ruž ne bude tipična nijansa boje mesa i ujedno nijansa koju ipak treba kombinovati sa ne previše šarenom šminkom na očima. Cena je 395 dinara, a ruž klizi po usnama, vrlo je mekan, ali ipak bih rekla da malo isušuje na duže staze.
Ruzevi 016
Ruzevi 019
Flormar br. 19 mi je, ovako zasebno gledano, najlepša nijansa. To je divna ružičasta, jedna od onih koje mogu da stoje i toplom i hladnom tenu, i svetlijem i tamnijem, ali je pomalo teška za kombinovanje. Ne ide ni uz jednu nijansu braon na očima (a takve najčešće imam) i "tuče se" sa većinom rumenila, najčešće je iskombinujem sa hladnim bebi roze rumenilom. Kupila sam u parfimeriji Cristabell, naravno, ne sećam se cene, ali pretpostavljam da je bila nekih dvestotinak dinara.
Ruzevi 010
Ruzevi 011
Sviđa li vam se neki od ovih ruževa?
Za kraj, htela bih da vas opet zamolim da mi pomognete da rešim dilemu i odgovorite na pitanje koje sam postavila u okviru novogodišnje čestitke, naravno ukoliko već niste. Hvala!

Naime, već neko vreme imam utisak da je možda došlo vreme da razbijem monotoniju i ubacim povremeno i sasvim drugačije postove. Kada sam otvarala blog imala sam nameru da pišem isključivo o kozmetici i toga sam dosad i držala, nemam nijedan nekozmetički post, čak ni one sa tagovima, ali vidim da većina beauty blogova ima i postove koji spadaju u kategoriju lifestyle - putovanja, Instagram postovi, recepti itd. Mislite li da treba da ubacim tako nešto i, ako mislite, o čemu biste voleli da čitate? Hvala vam unapred na odgovorima, jako bi mi značilo da čujem vaše mišljenje.


You may also like

38 коментара :

  1. Анониман3.1.14. 12:32

    Flormar je stvarno prelep :)
    Najteze je recenzirati karmine, 1 karmin na deset zena donosi 10 boja, provereno. Slicno kao parfemi...
    I definitivno najjaci glas za putopise, ne znam kako se nisam toga setila da ti predlozim :)
    Alekta*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aha :) Vala stvarno je najteže slikati ruževe, još se toga dohvatih po oblačnom danu, na 50 slika jedna dobra i plus to što svakoj stoje na drugi način.
      Hvala za glas :)

      Избриши
  2. Catrice je odlican, imam jednu nijansu koju nosim stalno kad je se dohvatim, tako i sa flormarom kojeg sam neki dan recenzirala... Golden rose mi isto ima dobre, 86-icu nosim i danju i nocu :)
    Slobodno pisi o cemu god zelis ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tako i ja, kad se dohvatim jedne nijanse ne puštam :)
      Mogu ja da pišem o čemu želim, ali hoće li to neko čitati? :D Šalim se, hvala na odgovoru.

      Избриши
  3. Znam kako ti je dok se boris sa slikanjem ruzeva :D ja ispucam sigurno 200 snimaka dok proberem jedan. Divan je post, Catrice imam i volim, Flormar mi se svidja, mozda ga uzmem jer mi izgleda kao dupe za jedan Catrice kojeg vise nema u prodaji a bio je divan.
    Meni su nekozmeticki postovi odlicni, pravo osvjezenje kad ih netko povremeno ubaci, npr. Anaviglam i Jelena to odlicno rade. Samo da su sa sto vise fotografija, meni odgovara, znaci neki instapost ili mjesec u slikama ili putopis, Di je imala odlicne putopisne postove, stvarno sam uzivala.
    Sve najbolje u 2014. draga Coxy!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E da, to je taj odnos dobrih i loših slika :) Flormar je izuzetno lep i 100% bi ti stajao.
      Hvala na odgovoru na moju dilemu i na lepim željama, sve najlepše želim i ja tebi! :)

      Избриши
  4. Flormar i Aura :) I ja volim braon na usnama ali nikako da dodje na red

    ОдговориИзбриши
  5. Jako su lepi ali Aurin mi je najlepsi ;)

    ОдговориИзбриши
  6. Aura i FLormar su mi najlepsi! Eto jednom da mi se svidi nesto sto imam gde da kupim. Srecom Catrice nije moj favorit ovaj put, mada moram da priznam da su mi svi jako divni. U soku sam da si platila taj Flormar u Kristabelu tako drasticno manje nego u Flormaru. Znam da su im lakovi jeftiniji u Kristabelu, ali taj ruz u Flormaru ne moze biti manje od oko 400 dinara sigurno.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Flormar je jedan od onih koji nisu drečavi, ali moraš da ih zapaziš. U Kristabelu jeste drastično jeftinije, zato i ne želim da kupujem Flormarovu šminku po novim, besramnim cenama.

      Избриши
  7. Flormar i Aura su mi predivni! <3
    Mada ti i Catrice jako lepo stoji..

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Volim ja svih pet, svaki ima svoju kombinaciju i prigodu :) Hvala!

      Избриши
  8. Predivan izbor. Svi do jednog su "moj broj". Posebno mi je Flormar krasan!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) I meni je Flormar najlepši ovako kao boja.

      Избриши
  9. I ja se pridruzujem komplimentima za Flormar ruz - krasan je!

    ОдговориИзбриши
  10. Aurin je mni favorit,probala sam ga i u prodavnici i potpuno si u pravu za koralni podton.Evo ja cu opet da glasam za putopise

    http://www.newayofteenagelife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ga i drugi primeđuju, na slikama se ne vidi, ali postoji. Hvala za glas!

      Избриши
  11. Prelepi su svi, a Flormar ti najlepse stoji! :))))

    ОдговориИзбриши
  12. Анониман5.1.14. 17:16

    hej Coxy , prelepi su ruzevi !!! Gde je ta Kristabel ? Ja sam za putopise , instagrame itd. ali opet kazem , samo po malo =)
    Lana

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Kristabel je najmanja moguća radnjica u prolazu na Terazijama (ali onom gde su Boss-ova radnja i Roda, tu je i neki India shop), ali je jako popularna i odlično snabdevena. Drže najviše te turske marke i uglavnom prvi dobiju novitete, a cene su niže nego na drugim mestima (ovo se posebno odnosi na Flormar).

      Избриши
  13. Lepi zimski ruževi :)
    Najviše mi se dopadaju Flormar i Classic, cini mi se da i meni ok stoje braonkaste nijanse :)
    Ja glasam za instagram koji i ja planiram kad - tad dodati . :)
    Pozdrav

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Hvala i na glasu, moraću da otvorim Instagram.

      Избриши
  14. Sto se mene tice, mislim da bi trebala da uradis onako kako ti mislis. AKO ti prijaju samo ovakvi postovi, onda nemoj da menjas koncepciju samo zato sto mi ostali volimo da saramo. Ako si pak radoznala i zanima te kako bi ljudi reagovali, odradi neki probni post :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Muka je što ni sama nisam baš sigurna šta želim :) Verovatno će biti probnog pa ću videti šta dalje. Hvala na mišljenju!

      Избриши
  15. Sephora Rouge Shine br. 12 izgleda posebno bajno.

    ОдговориИзбриши
  16. mislim da nema ništa loše da ubaciš i malo lifestyle postova:)

    ОдговориИзбриши
  17. Trenutno imam manjak ruževa tj. moram u kupovinu bar 2-3 komada, tako da su ovakvi postovi i više nego dobrodošli! Ovaj braonkasti deluje vrlo zanimljivo (inače ih ne volim, ali ovaj bi mogao da mi se svidi).

    ОдговориИзбриши
  18. Анониман13.5.14. 12:50

    Flormar je bas lep,ja imam samo jedan njihov rozi karmin,jer se kod mene u gradu bas tesko nalaze. Jelena

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ovde ga ima na par mesta, ali cene su uglavnom preterane, pogotovo u poređenju sa bosanskim.

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...