Yes To Cucumbers Calming Night Cream & Yes To Carrots Moisturizing Eye Cream

/
24 Comments
oktobar 026
U ovom postu pisaću o dvema kremama američkog brenda Yes To, noćnoj kremi Yes To Cucumbers i okoloočnoj Yes To Carrots, kao i o samom brendu.
Yes To je američki brend čiji se proizvodi mogu kupiti u našim Sephorama. Najmanje 95% sastojaka koje koriste za svoje proizvode organsko je i prirodno, a ne koriste parabene, naftne derifate, SLS, ftalate i dr. Brend ima i oznaku cruelty free. Postoji nekoliko linija i sve nose nazive po voću ili povrću. Ovde možete pročitati detaljan pregled, a  podela je, ukratko, ovakva:
Yes to Carrots Nourishing - namenjena normalnoj i suvoj koži i kosi i suvim usnama
Yes To Cucumbers Soothing - za normalnu i osetljivu kožu i farbanu kosu
Yes To Grapefruit Correct & Repair - za ujednačavanje tena, protiv hiperpigmentacija i fleka, za kožu kojoj fali blistavost i svežina
Yes To Blueberries Age Refresh - namenjena starijoj koži, protiv bora i drugih znakova starenja kao i oštećenoj kosi
Yes To Tomatoes Clear Skin - za mešovitu i masnu kožu
Yes To Baby Carrots - linija za bebe i decu.

Idemo sada na ovu noćnu kremu, ona je deo linije Yes To Cucumbers, namenjena je normalnoj i osetljivoj koži, a ja bih dodala da je može koristiti praktično svako.
oktobar 028
oktobar 029
oktobar 030
oktobar 032
Proizvođač kaže da je čak 98% sastojaka ove kreme prirodnog porekla i da je idealna za one koje traže dermatološki testiranu, hipoalergenu formulu koja će preko noći nežno hidrirati kožu. Ova lagana krema kombinuje sastojke poput kamilice i aloe kako bi pomogla koži da se smiri i odmori. Ulje iz koštica grožđa je moćan antioksidant koji pomaže koži da se relaksira i regeneriše dok vi spavate. Ulje badema obezbeđuje dubinsku hidrataciju, a krastavci čine da koža izgleda glatko i svilenkasto. Ujutro je koža nežna, čista i smirena. 

Rekla bih da je ovo, zapravo, krema za sve tipove kože, a znate da inače ne verujem u univerzalne proizvode. Jednostavno nema u njoj ništa šta bi naročito smetalo bilo kom tipu kože, samo, svakako, ne može svima pružiti sve ono šta žele. Krema je bele boje, srednje gustine i pomalo gelaste teksture. Sasvim se lako maže, klizi po licu. Miris je osvežavajući i prijatan i stvarno pomalo vuče na krastavce. Upakovana je u plastičnu flašicu sa pumpicom koja odlično radi, a sa strane se uvek može videti koliko je kreme još ostalo. Pakovanje sadrži 50ml, tačne cene se ne sećam, ali trebalo bi da je oko 2000. Pogledajte na sledećim dvema fotografijama kako krema izgleda:
oktobar 035
oktobar 036
Dakle, krema je, nesumnjivo, blaga i nežna. Kad kažem nežna mislim da je toliko nežna da sam je mazala nakon depilacije nausnica kako bi mi smirila crvenilo, a znate koliko je tada ta regija osetljiva. Koristila ju je i moja mama koja ima izrazito osetljivu kožu koja reaguje na sve živo i nije joj smetala. Lagana je, brzo se upije, ali nije da se ne vidi razlika, koža deluje mekše i svežije. Ovo je noćna krema, ali priznajem da je jesam par puta namazala i danju pošto je potpuno nemasna i u principu ništa ne smeta, jedino što nema SPF. Nekome sa suvom kožom bila bi potrebna jača krema od ove, potrebna je čak i meni u hladnijem periodu jer mešovita koža lako postane mešovita dehidrirana. Verovatno bi odgovarala masnoj koži kao krajnje lagana, noćna krema, a mogla bi biti dovoljno hidratantna i normalnoj i mešovitoj u normalnim vremenskim uslovima. Od nje svakako možete da očekujete da vam smiri iritiranu kožu i sjajna je za situacije kada se koža zasiti raznoraznih preparata.
Idemo na okoloočnu kremu iz linije Yes To Carrots:
oktobar 039
oktobar 040
oktobar 041
oktobar 043
I ova krema dolazi u plastičnoj flašici sa pumpicom koja je zaista dobra, može se lako kontrolisati doziranje i ispustiti sasvim malo proizvoda. Sadrži 30ml što je duplo više od nekog proseka za okoloočne kreme i košta 2200 i neki dinar.
Proizvođač kaže da ova krema pomaže da se povrati elastičnost kože oko očiju. Beta karoten iz organski gajene šargarepe neguje ovu osetljivu regiju, a aloe vera je hidrira i daje joj blistavost. Krema se nanosi ujutro i uveče nežnim tapkanjem malim prstom. Odgovara normalnoj i suvoj koži. 
Krema je bele boje, prilično retka i dovoljna je bukvalno količina veličine zrna pirinča po oku. Nema jak miris, ali stvarno pomalo miriše na šargarepu. Svakako je lagana, ali treba joj neko vreme da se u potpunosti upije, sigurnih desetak minuta. Kada se upije osveži okoloočnu regiju i skrene pažnju sa podočnjaka, nije da ih bukvalno ublaži već prosto ne deluju upadljivo pošto koža izgleda blistavo. Nažalost, imam jako isušenu kožu u toj regiji tako da mi preko noći treba nešto jače od ove kreme, ali za dan je skroz fina, dobra je podloga za šminku i, što je jako važno kod ovog tipa proizvoda, ne iritira i ne pecka. U Sephori su mi je preporučili kao kremu koja odgovara ženama mlađim od 35 godina i tako nekako i jeste, nije preteška pa je mogu koristiti i dvadesetogodišnjakinje, a opet nije ni sasvim slaba i vodenasta pa može i za tridesetogodišnjakinje. Ženama u četrdesetim ipak bi trebalo nešto jače. Pogledajte kako krema izgleda:
oktobar 047
oktobar 048
Da li ste koristili neki proizvod Yes To brenda? Šta biste voleli da probate?


You may also like

24 коментара :

  1. Koristila sam i koristim njihov balzam za usne. Leti volim da kupujem obična labela raznih ukusa i da se sa time poigravam jer nemam prezahtevne usne, ali pred spavanje i tokom zime bez ovog balzama ne mogu, predobro neguje :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Imala sam i balzam (crveni), nije mi bio baš dobar, ali posle sam pročitala da im je taj najlošiji, pogledaću još neki :)

      Избриши
  2. Joooj svidja mi se! Zelim oba da probam! Malo su jace cene, ali posto je ova okoloocna veca zapravo i nije skupo :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa nije, da, baš sam pre neki dan gledala cene okoloočnih u Liliju i nema nijedne ispod 600 dinara za 15 ml.

      Избриши
  3. Čula sam za ovaj brend ali još uvijek nisam ništa isprobala. Možda krenem od ove kreme s krastavcima :D
    Inače, odlična recenzije i fotke su ti super!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti :) Krema je skroz prijatna, to je reč koja je najbolje opisuje.

      Избриши
  4. Анониман6.12.13. 14:59

    Vala, ovih dana i ja govorim "Da!" saNgarepama, osecam se ko Dusko Dugousko :/
    Mislim, svracam u piljarnicu po koji kilogram :D a svidja mi se opis ove okoloocne, deluje mi kao nesto sto bi mi odgovaralo :)
    Odlicna recenzija, precizno, jasno, svaka cast :)
    Alekta*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehehehe :) Ako, ako, šargarepe su zdrave :D Hvala!

      Избриши
  5. Анониман6.12.13. 15:17

    pa ja ne vidim kako su ovo jace cene , ali hajde ...Po mom misljenju , ovo je cak i jako povoljno za proizvode ovog tipa ...
    Inace , nisam probala , ali sada cu bas obratiti paznju . Lana

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa i nisu, ovo dođe neka srednja kategorija, pogotovo što je okoloočna duplo veća od prosečne kreme. Baci pogled, ima dosta zanimljivih proizvoda :)

      Избриши
  6. Uh jako ih volim...preporucujem iz carrotsa labelo, gel za tusiranje i sampon, butter za telo a iz cucambera maramice za skidanje sminke. Fun fact, brend je nastao u Izraelu, pa su ga kupili Amerikanci :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam znala da su zapravo iz Izraela. Hvala na preporukama, probaću svakako taj šampon koji preporučuješ pošto mi je regenerator, doduše iz tomato linije, savršen :)

      Избриши
  7. Cula sam za taj brend iako kako mi Sephore nisu dostupne nemam nista njihovo.
    To oboje mi zanimljivo izgleda, posebno okoloocna kremica.
    Bas sam nesto razmisljala kako dosta nekih stvari koje sebi finansijski zapravo mogu priustiti ja nemam, jer ih kod nas u BL nema u prodaji. A toliko bih nekih stvarcica voljela isprobati. Moracu se izgleda malo angazovati oko online narucivanja i razbijati svoje strahove od carine i postarina jer sam ostala preplasena losim iskustvima nekih meni bliskih osoba.
    Black Friday me bacio u razmisljanje kad vidim sta su sve cure kupovale i kako su super prosle. :-)
    Jesi ti sta narucivala?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To i ja pomislim za dosta brendova, a ista je situacija i sa naručivanjem, s jedne strane vidim da se isplati, sa druge mi se ne rizikuje, ali ima toliko proizvoda koji su kod nas nedostupni, a jako su hvaljeni. Uopšte ne naručujem, nemam čak ni karticu, ako nešto baš posebno želim dogovorim se sa nekim.

      Избриши
  8. Hvala na veoma lepom i detaljnom opisu, posluzice nam! Poseti i nas! ♥ :) http://creativecornerkb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Kada mi je ovaj brand bio dostupan nisam opće obračala pažnju na jega ... od trena kada mi je nedostupan ja ih stalno nešto gledam :/.

    ОдговориИзбриши
  10. Od ovog brenda sam probala samo balzame i ok su. :) Inace jednom sam videla travel set u Sephori, ali posle vise nije bilo. :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, dođe s vremena na vreme pa ga nestane, biće ga sigurno ponovo :)

      Избриши
  11. Kada pročitam da neki proizvod u sebi ne sadrži parabene, naftne derifate, sls, odmah se zainteresujem. Nisam probala do sada ništa od ovog brenda. Danas sam već negde pisala, moraću ja do Sephore u detaljniju izvidnicu :)

    ОдговориИзбриши
  12. Bravo za recenziju! Super si opisala :) Imali smo i mi ovaj brend i sad je nestao, baš mi je žao da nisam ništa probala :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, tako je bilo i sa mnom i L'occitane :( Hvala ti :)

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...