Too Faced Shadow Insurance Candlelight & Glitter Glue Eye Shadow Primer

/
22 Comments
toofaced
U ovom postu uporediću dve Too Faced baze za oči čija cena, po meni, uopšte nije prevelika za ono šta se dobije.
Verovatno već znate da imam masne i spuštene kapke i da mi je baza neophodna kako bih bilo koju senku imala na očima duže od dva sata. Volela bih da mogu da koristim jeftinije baze poput Essence ili Avon baza, ali, nažalost, one meni jednostavno nisu dovoljno jake i baza nije proizvod na kome mogu značajno da uštedim. Koristila sam najpoznatiju Too Faced bazu, njihovu klasičnu Shadow Insurance Anti-Crease Eye Shadow Primer i meni je bila jako dobra i uvek je preporučujem mada ima i žena koje kažu da im otežava blendanje. Ove dve baze nisu za svakodnevnu upotrebu, svaka iz svog razloga, ali upravo zato traju sto godina i isplate se.
Sephora mix 008
Too Faced Shadow Insurance Eye Shadow Primer Candlelight dobila sam u okviru limitiranog seta Beautiful Dreamer tako da je ovo moje malo pakovanje, a standardno ima 11 grama i košta 1620 dinara. Istu cenu i količinu ima i Too Faced Shadow Insurance Glitter Glue Eye Shadow Primer.
Krećem od baze Candlelight:
Sephora mix 009
Sephora mix 013
Proizvođač kaže da je njihova legendarna baza sada dobila romantični, zlatasti sjaj sveća. Formula je takva da baza klizi po kapcima, a čestice nežno reflektuju svetlost i pojačavaju intenzitet senke. Senka se nikada neće skupljati u pregibu niti izbledeti. Može se nositi samostalno ili kao baza za senku. Svaka senka trenutno dobije intenzivniju nijansu, a blendanje postaje lako. Na bazi je silikona, obogaćena vitaminina, ne sadrži parabene i zaglađuje  kožu i posvetljuje umorni kapak.

Lista sastojaka:
Isododecane, Talc, Cyclopentasiloxane, Disteardimonium Hectorite, Trimethylsiloxysilicate, Polyethylene, Triethylhexanoin, Trihydroxystearin, Sorbitan Sesquioleate, Isopropyl Lanolate, VP/Eicosene Copolymer, Dimethicone, Propylene Carbonate, Phenoxyethanol, PEG-40 Stearate, Tocopherol, Polysilicone-11, Laureth-12, Gold, Mica, Titanium Dioxide (CI 77891), Iron Oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499), Bismuth Oxychloride (CI 77163).

Na koži:
Sephora mix 019
Sephora mix 021
Sephora mix 024
Što se mene tiče, baza je divna i to u svakom pogledu. Kao prvo - prelepa je, pogledajte samo taj zlatasti sjaj. Sigurno bi lepo izgledala čak i kao hajlajter, ali mi je žao da je tako koristim, hajlajtera ima dosta, a dobra baza je ipak dobra baza. Istina je da lepo izgleda i samostalno, ima nežni, zlatasti sjaj. Stavljam baš mrvicu baze, količinu koliki je vrh čiode. Jako je gusta i treba je dobro razmazati, nekad to nije moguće u jednom potezu. Suši se brzo, u roku od nekoliko sekundi. Intenzivira nijansu svake senke, ali imajte u vidu da nije pametno koristiti je ispod mat senki, zlatasti sjaj tu i tamo probija. Ume da malo promeni i samu nijansu svetlih senki, ali uglavnom senke imaju onu nijansu koju i inače imaju samo intenzivniju, poput one koju imaju u kutijici. Nije lepljiva i preko nje blendam senke najnormalnije, čak i lakše nego što bih bez nje. Drastično povećava postojanost senki pa tako, zahvaljujući njoj, mogu da imam senku na očima od jutra do večeri. Prilično je slična klasičnoj bazi, TF Shadow Insurance, ali je nešto gušća i imam utisak da duže drži. Njena jedina mana je to što nije univerzalna baza, ne ide uz diskretne, neutralne i strogo poslovne look-ove.

Idemo na Glitter Glue:
Sephora mix 011
Sephora mix 012
Proizvođač kaže da je ova baza specijalno formulisana tako da zalepi šljokice na kapku i pojača njihova reflektujuća svojstva. Formula je bezbojna i kremasta, hvata i drži na mestu pigmente, shimmer i glitter u prahu i osigurava njihov ostanak na mestu sve dok sami ne poželite da ih uklonite. Sa ovom bazom nema rasipanja šljokica i pigmenata po licu.

Lista sastojaka:
Water/Aqua/Eau, Beeswax/Cera Alba/Cire d’abeille, Glycerin, Acrylates Copolymer, Jojoba Esters, PVP, Silica, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Tribehenin, Sorbitan Sesquioleate, Stearic Acid, Phenoxyethanol, Triethanolamine, Propylene Glycol, Ethylhexylglycerin, Tocopherol, Mica, Titanium Dioxide (CI 77891), Iron Oxides (CI 77491).

Na koži:
Sephora mix 016
Sephora mix 018
Ovo je stvarno baza koja je baš za šljokice, pigmente i senke u prahu. Nije za klasične senke zato što jako otežava blendanje, previše je lepljiva što je i logično, ipak je njena osnovna uloga lepljenje šljokice i pigmenta na kapak. Baza je boje kože, nešto svetlija nego moj kapak i jako gusta. Rekla bih da su prsti najbolji za nanošenje ove baze, previše je lepljiva i gusta da bi je četkica normalno razmazivala. Suši se brzo za ovaj tip baze, ali se zapravo nikad ne osuši potpuno, lepljivost ostane i kad se počne sa nanošenjem senke. Šljokice nanosim sintetičkom četkicom za korektor iz Ecotools seta, ali ni u jednom momentu ne pravim pokret kao da hoću da ih namažem na kapak, samo ih tapkam na željena mesta i blago pritiskam kako bi se bolje zalepile. Jednom kad se zalepe, šljokice i pigmenti doslovce ne mrdaju, baza je odlična. Nikad manje šljokica ispod očiju i po obrazima već tokom nanošenja, a kasnije tek poneka proleti. Sve u svemu, ako volite šljokice ili/i pigmente i treba vam dobra baza koja će dugo trajati na ovu svakako treba obratiti pažnju.


*Candlelight bazu imam već dugo, a Glitter glue dobila sam od proizvođača/uvoznika/PR-a, ali to ne utiče na objektivnost moje recenzije.


You may also like

22 коментара :

  1. Kako uglavnom koristim mat sjenila mislim da prva definitivno nije za mene…. Druga mi je interesantna jer volim i šljokice i pigmente, mada sam za školjice probala Aura bazu koja je dosta jeftinija i super drži glittere….

    Na kraju ipak mislim da ću se držati one standardne TF baze :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Prva stvarno nije, ovo je za skroz drugi tip šminke od onog koji ti voliš :)
      Standardna TF baza je meni sjajna!

      Избриши
  2. Ja imam ovu njihovu klasičnu bazu (Shadow Insurance Anti-Crease Eye Shadow Primer) i o-bo-ža-vam je :D Ali rado bih probala ovu Candlelight...
    A obzirom da kažeš da imaš masnije kapke, da li si probala NYX Above & Beyond FULL Coverage Concealer - kremasti korektor koji se može koristiti i kao baza za senku?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam probala, od NYX šminke probala sam jedino ruževe :(

      Избриши
  3. U pa super su i realno nisu bas ni preskupe. Meni je sve ispod 2000 dinara ok za probati, a preko toga se prvo bas zamislim. A ionako ove baze dugo traju pa stvarno nije ni toliko neisplativo kupiti ih.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisu, meni i ova u maleckom pakovanju traje dugo, nije baza za svaki dan, a i stavlja se najmanja mrvica.

      Избриши
  4. A ja bas procitala da za nas sa masnim i spustenim kapcima nikako TF bazu, da je bolja UD. Koja se tebi cini bolja? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pročitala sam i ja to negde, zato sam i spomenula da ima žena kojima ova baza ne odgovara. Kad čitam tako nešto imam osećaj kao da ne mislimo na istu bazu, meni je ona odlična i dugo drži, a kapci su mi, bez dileme, i jako spušteni i jako masni. UD jeste za nijansu bolja, ali kažem, nijanse su u pitanju, meni je i TF dobra, svakako jedna od najboljih koje sam probala.

      Избриши
  5. Glitter glue zelim vec neko vreme! Koristim njihovu obicnu bazu i fantasticna mi je, a ova mi treba kada imam svoje gliteraste momente!

    ОдговориИзбриши
  6. Volim sve njihove Candellight proizvode a i lepak za gliter je super stvar za igranje :)

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман20.12.13. 00:20

    ova prva zvuci i izgleda savrseno .....ja koristim mac paint pot kao bazu za senke , ali probala bih i ovu sada ...
    Lana

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja koristim Paint pot već dugo, to mi je standardna, svakodnevna baza, ali divna je Candlelight za posebne prilike :)

      Избриши
  8. divne su obe, ali pre želim Candlelight, jer ne koristim
    gliter i šljokice na očima...mada bih i Candlelight
    koristila ređe jer nije baš za svaki dan, ali kako je samo lepa!

    ОдговориИзбриши
  9. arhh...znaci potraga za bazom za mat senke se nastavlja

    ОдговориИзбриши
  10. Caoo :) imam jedno pitanje posle stavljanja baze ili prajmera koliko treba da se saceka pa da se stavi puder ili odmah.I je l to vazi za sve :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Posle ovih silikonskih (većina je takva) možeš odmah puder, a ako je hidratantna baza sačekaš dva-tri minuta da se upije, kao za kremu :)

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...