Sephora novogodišnji miks - prvi deo

/
36 Comments
page52
Neuobičajen naziv posta, ali vrlo prikladan pošto u postu predstavljam različite proizvode kojima je zajedničko to što su deo Sephorine novogodišnje kolekcije Lady Santa.
Prisetimo se, za početak, posta u kome sam prikazala šta sve kolekcija sadrži pa idemo na prvi proizvod - Glitter Eye Duo u nijansi 06 silver:
056
057
058
Proizvod dolazi u lepoj, metalnoj, srebrnoj kutijici koja ima dva dela koja se mogu odvojiti. U gornjem se nalazi ogledalce i baza za glitter, a u drugom sam glitter. Postoji osam nijansi glittera - 01 aqua, 02 blue, 03 lavender, 04 fuchsia, 05 gold, 06 silver, 07 iridescent i 08 holographic, ovaj moj je 06 silver. Baza ima 1,5g, a glitter 1 gram, a cena je 1730 dinara. Glitter je u kutijici sa rupicama koja preko ima nalepnicu kako se ne bi rasipao. Ako se kutijica malo protrese izađe dovoljno glittera da se može pokupiti četkicom.
060
063
Baza je odlična baza za šljokice. Kremasta je, ali i prilično lepljiva, kakva i mora biti da bi se šljokice zalepile. Teže se razmazuje, bolje je prstom nego četkicom pošto je toplota prsta pomalo omekša. Neutralne je boje premda možda malo posvetli kapak. Ne mora se čekati da se osuši, može se odmah staviti glitter i to joj je prednost u odnosu na klasične (tečne) baze. Glitter nanosim ravnom, sintetičkom četkicom (zgodna je recimo ona Ecotools za korektor iz seta) i polako tapkam. Jako volim šljokice i imam ih dosta i tvrdim da je ovaj set jedna od najboljih varijanti koje se mogu kupiti kod nas. Baza drži satima, glitter nije ni prekrupan ni presitan i zaista maksimalno blješti na očima. Kod šminkanja treba, svakako, krenuti od očiju pošto je neizbežno da šljokice završe svugde po licu. Šljokice tu i tamo padnu i kasnije, u narednim satima, ali i to je praktično neizbežno, a i prilika u kojoj se stavljaju ovakve šljokice sigurno je ujedno i prilika kad nije strašno da se vidi koja šljoka na pogrešnom mestu :) Možda ste već videli na mojoj Facebook stranici da sam se žalila da nikad ne mogu lepo da uhvatim glitter fotoaparatom, uživo tako blješti, a na slikama ima tek malo jači sjaj. Pribegla sam, zato, i fotografisanju i snimanju, nadam se da sam uspela da vam dočaram svetlucavost ovih divnih šljokica.
ing020
ing011
video
Jedan od slađih proizvoda je ovaj sjaj za usne. Kao što vidite, u obliku je kuglice za novogodišnju jelku i stvarno se može najnormalnije okačiti. Unutra se nalazi sjaj za usne voćkastog mirisa koji na usnama dobije nežno roze boju. Cena mu je 550 dinara i skroz je sladak za poklon.
070
072
U okviru kolekcije postoje i upadljive veštačke trepavice. Cena im je 950 dinara, nisu previše nežne pa se mogu koristiti više puta. Definitivno nisu svakodnevne trepavice, ali su zanimljive su nošenje u posebnim prilikama. Srebrne trepavice na očima nisu toliko uočljive koliko u pakovanju, upadljivija je njihova dužina (pogledajte i na očima na slikama ispod:)
197
199
200
202
208
Jedan od najlepših proizvoda iz ove kolekcije za mene je upravo ovaj - Glitter Liner. Moj je u srebrnoj boji, postoje i zlatna i plava i to baš ona divna, kraljevski plava. Proizvod je neobičan, pakovanje je kao kod ajlajnera ili čak sjaja za usne, ali četkica je u obliku klasične četkice za maskaru, a na njenom dnu nastavlja se sasvim tanka četkica za ajlajner. Cena je 1800 dinara i nikako nije preterana za ovakav proizvod.
Sephora mix 026
Sephora mix 029
Najbolja stvar kod ovog ajlajnera je pigmentovanost ili količina šljokica koje se nalaze u njemu. Sa šljokičastim ajlajerima po pravilu je problem što ne ostavljaju dovoljno šljokica da se izvuče normalna linija pa se moraju nanositi preko nekog klasičnoj ajlajnera. Ovde to nije slučaj, treba samo malo promešati četkicom sadržaj ove kutijice i povlači se prava šljokičasta linija u jednom potezu. Što se tiče maskare, nije da je dovoljno efektna za samostalno nošenje, ostavlja šljokice, ali ne daje volumen i dužinu koju obično očekujemo od maskara tako da bih rekla da je najbolje naneti je preko neke klasične crne maskare kako sam i uradila na slikama u nastavku:
ingSephora mix 038
Sephora mix 042
Kako i ovde postoji večni problem vernog fotografisanja šljokica pribegla sam snimanju mini videa kako bih vam bolje dočarala svetlucavost ove ajlajneromaskare:
video
Ukoliko vam je baš važno da vam šljokice ne završavaju na licu tokom večeri onda je ovaj proizvod bolji izbor od baze i glittera, zaista je iznenađujuće postojan, a zgodno je i što se može postići novogodišnji look praktično bez nekog truda ili umeća - ajlajneromaskara, crna olovka i maskara čine sasvim dovoljno efektnu šminku.
To bi bio prikaz prvih nekoliko proizvoda iz kolekcije Lady Santa, za koji dan sledi i drugi. Sviđa li vam se nešto odavde?


*Proizvode predstavljene u ovom postu dobila sam od proizvođača/uvoznika/PR-a, ali to ne utiče na objektivnost moje recenzije.


You may also like

36 коментара :

  1. Kako dobro izgledaju te šljoke i trepavice 8-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Šljoke su stvarno jedne od najboljih sa kojima sam se susrela!

      Избриши
  2. Pre mnogo godina mi je jedan ovakav ajlajner bio jedan od omiljenih proizvoda :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je svake godine u ovo doba jedan ovakav ajlajner omiljeni proizvod :D

      Избриши
  3. Trepuske su mi savrsene! NIsam neki fan vestackih, ali ove su mi odlicne za prilike poput doceka :) A nasminkano oko je prelepo <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, fora je što su tu i tamo ubacili i ove srebrne trepke. Hvala, draga Jelena :)

      Избриши
  4. a koje su senke na kapku sem sljokica ? divno izgleda....
    Svidja mi se sve ,...Lana

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Na samom kapku su samo ove šljokice, a u pregib stavih crni kremasti ajlajner/senku iz ove palete http://sminkajeljubav.blogspot.com/2013/09/sephora-it-palette-smoky.html (poslednji na slici sa swatchevima) i najtamniju sivu senku, čisto za blendanje. Donju liniju izvukla sam isto sa njim.

      Избриши
    2. Анониман16.12.13. 20:26

      da , htela sam da te pitam , pa ovi sephorini gel za tusiranje+piling+losion iz Novogodisnje kolekcije ti nisu u najavi postova koji slede , a trebali su uskoro da budu ?

      Избриши
    3. Uh, istina je da ne ažuriram postove koji slede onoliko često koliko bi trebalo, a dešava se i da neki postovi baš neplanirano nastanu. U svakom slučaju ići će post o njima vrlo skoro, verovatno je to sledeći post, a ako ne onda sigurno drugi po redu.

      Избриши
  5. Glitter Eye Duo - samo cu reci wow! divno ti stoje i trepuske
    eh, sta bih dala da si imala plavi eyeliner, da vidim kakav je efektak..mada malo sam se razocarala kakav je na trepuskama

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Duo je savršen mada ni ovde srebrna nije najlepša boja, 08 holo izgleda nestvarno dobro! I moj izbor bi bio plavi, baš zato što je toliko lepa nijansa, jedna od onih plavih koje nikako ne mogu izgledati kičasto. I meni je žao što trepavice ne mogu biti skroz šljokičaste, ali u principu su upadljive i ovako, uživo sve ovo znatno više blješti.

      Избриши
  6. Kako ti samo odlicno stoji taj sljokicavi ajlajner...Predobro :)))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno :) Stvarno volim da se nakitim šljokicama, šteta što je sa godinama sve manje prilika da ih zaista i nosim.

      Избриши
  7. Wauuuuuuuuuuuuuu!! Volim sljikoce,i u ovakvim kombinacijama su pun pogodak!! :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) I ja jako, jako volim šljokice u svim oblicima, veličinama i bojama.

      Избриши
  8. trepavice su neverovatne, stvarno super izgledaju. lepo si sredila oke na ovim prvim slikama, bas je onako... drama. sto se ostalog tice, a posto sam minimalista kada je sminka u pitanju, verovatno bih se uhvatila za ovaj poslednji ajlajner sa sljokicama, ali sve nesto imam utisak da to samo na fotkama ima taj wow efekat, a ovako se ne primecuje bas toliko. :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, trudila sam se da i bude drama :) mislim da je kod ovih šljokica kontra, uživo su nekako upadljivije, samo njih vidiš.

      Избриши
  9. Auuuu bas se vide dobro :) ali ja bih na kraju uvijek bez sljokica otisla na proslavu, sva sam...obicna :D

    ОдговориИзбриши
  10. Predivno, sviđaju mi se i šljokice i ajlajner:)

    ОдговориИзбриши
  11. Prekrasno <3 prefora mi je disko kugla kao ambalaža za sjajilo :D

    ОдговориИзбриши
  12. Super izgleda! Toliko super da me je prosto bilo strah da gledam post do kraja jer obozavam ovakav look za specijalne prilike a ja sam se polako oprostila od ovakvog drama looka-a.... smrc.... Imam 38 godina i zaista sam zadovoljna svojim izgledom ali vec u nekim zrelijim godinama puno sljokica sa vestackim trepavicama deluje jeftino. Bar meni, ili sam imala nesrecu da budem u takvom okruzenju. Naglasava bore i deluje napadno pogotovu ako i kompletan stajling nije mirniji i jednostavniji. Za sada sam zadovoljna vestackim trepavicama, krv crvenim ruzom, mala crna haljina, visoke stikle i spremna sam za docek. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Joj, i meni je sad žao kada se setim da sa 20 nisam nosila šljokice onoliko koliko sam mogla! Istina je da na ženama u godinama šljokice mogu da budu smešne, ali nekako bih ja te godine ocenila na jedno 45+, a opet, nekako mi se čini da je za NG dozvoljeno svima...ili se makar tako tešim i pravim si odstupnicu :D Tvoj stajling svakako super zvuči :)

      Избриши
  13. Ja bas nesto nisam ljubitelj ovakvis stvarcica. Nije da mi se ne svidjaju simpaicne su, ali ne bude u meni nikakvu zelju za kupovinom :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma dobro je, i ovako sigurno imaš gomilu proizvoda koje želiš :)

      Избриши
  14. Анониман16.12.13. 23:44

    Ijao, kakav post *_*
    P' sljokice i ja smo ko sestre od tetke! Skoro kao rodjene!
    Jbt ovaj sjaj kao NG kugla je savrsen za poklon koji treba da namenim nekome, strava sto si pisala o njemu, pojuricu ga i nadam se da cu ga uFatiti :D
    Ovaj lajner je presavrsen, imam slican od GR, kazem ti sljokice rulz sve u sesnes' :D

    De da mi se ne svidja, zivela bih u Sephori -.-

    :D Sve je strava, ali moram da kazem da ti trepavice stoje mnogo dobro, to mi je najjaci utisak :)

    Poseticu Sephoru sledece nedelje svakako, pa makar da parim oci :D

    Divan post, Alekta*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tako ih nekako i ja doživljavam :D
      Što se tiče Sephore, imam fantazije da me neko zaključava tamo na dva-tri dana i samo dostavlja vodu i hranu :D
      Hvala!

      Избриши
  15. Nominovala sam te za Liebster award! :)
    http://milicaubovic.blogspot.com/2013/12/liebster-award.html

    ОдговориИзбриши
  16. Mene privlaci ovaj sjaj i iz neko nepoznatog razloga- baza:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baza ne može odvojeno, samo u kompletu sa glitterom :(

      Избриши
  17. Jao, meni se sve sviđa odavde, obožavam Sephorine proizvode, pogotovo kad izbace ove novogodišnje stvarčice ;)

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...