Sephora novogodišnji miks - drugi deo

/
26 Comments
041
Vreme je za post u kome predstavljam drugi deo proizvoda iz Sephorine novodišnje kolekcije Lady Santa/Barock Boudoir.
Proizvodi na slici iznad deo su linije Sweet & Cosmic Bath Enigmatic, ovde možete pogledati koji su još proizvodi deo te linije.
Krećem od gela za tuširanje:
042
043
Ovo je Bubble Bath & Shower Gel Enigmatic - gel za tuširanje i kupka. Pakovanje sadrži 250ml, a cena mu je 900 dinara. Ambalaža je, sada već standardna, Sephorina praznična, ali je materijal od koga je napravljena unapređen pa se neće oljuštiti kao što se dešavalo sa neki ranijim. Gel je, kao i svi Sephorini, vrlo prijatan, ne isušuje, srednje peni. Miris mu je neutralan, osvežavajući, jedan od onih koji neće svakog oduševiti, ali sigurno nikome neće biti neprijatan. Idemo na piling:
044
045
005
Kada bi trebalo da izaberem samo jedna proizvod iz kolekcije bez dileme bi to bio upravo ovaj, najviše zbog očaravajućeg mirisa. Ovo je Smoothing Body Scrub Enigmatic - piling za telo u pakovanju od 140ml čija je cena 840 dinara. Zrnca su srednje veličine, poput peska, takva da se osete, ali nisu pregruba pa bi piling sigurno bio dobar i za suvu kožu, pogotovo što je koža nakon njega vidno mekša i glatka. Najbolja stvar kod njega je miris, miriše kao skupi parfemi. Da mi ga neko stavi pod nos i da ne vidim šta je u pitanju mislila bih da mirišem parfem, možda neki Chanelov. Divan, divan, divan!
Idemo na sapun:
047
Metropoliten i Sephora 058
Kod fotografisanja sapuna nisam uspela da uhvatim sve te divne, svetlucave čestice pa priložih i jednu fotografiju iz Sephorine radnje ne bih li dočarala koliko on dobro izgleda. Pakovanje sadrži 250ml, cena mu je 520 dinara i bio bi divan kao poklon, sa ovako nečim nema greške, nema tu šta da se čoveku ne sviđa :) Pakovanje ima pumpicu pa se lako dozira, a svetlucave čestice ne ostaju na koži, njihova uloga je, očito, samo ulepšavanje kupatila :) Sapun miriše poput gela za tuširanje - diskretno, neutralno, osvežavajuće.
Idemo na jedan sasvim neobičan proizvod - sapunske ljuspice:
049
002
Proizvod se zove Enigmatic Scented Soap Flakes, sadrži 25g i košta 520 dinara. Kao što vidite, to je lepa, providna kugla sa mašnicom, a unutra se nalazi svetlucavi papir koji je čini tako privlačnom oku, a u njemu se nalaze sapunske ljuspice. Dakle, ovo je proizvod namenjen pranju ruku, koristi se tako što se uzmu ljuspica-dve i fino operu ruke pod mlazom vode, sve dok se ljuspice ne istope. Neobičan proizvod svakako, verovatno bi deci bilo zanimljivo da peru ručice ovako nečim. Pala mi je na pamet i druga sjajna namena - verovatno se većina vas nekada susrela sa osobama koje kad treba da operu ruke samo ih malo pokvase vodom i kao promuljaju sapun, a o temeljnom pranju nema ni govora. Ljuspice su idealne za takve pošto se ruke moraju pristojno oprati dok se ljuspice ne otope. Dakle, ako imate goste sa neodgovarajućim higijenskim navikama ovo je prava stvar za vas :D
Idemo na nakit za oči:
Sephora mix 030
Sephora mix 031
Sephora mix 033
Još jedan neobičan proizvod. Kao što vidite na slikama iznad, ovo je nakit za oči, pomalo svetlucave crne kuglice koje bi trebalo da se lako zalepe na kapak i da se dobije originalan look za posebne prilike. U praksi se ovo jako teško nanosi, nažalost. Činjenica je i da ja nisam najspretnija žena na svetu, ali dala sam sve od sebe i nisam uspela da ih namestim kako treba. Princip je da se aplikacija prisloni na kapak i zatim pažljivo odvoji zaštitna folija tako da na kapku ostanu ove ukrasne kuglice u rasporedu koji je nacrtan na pakovanju. Pogledajte kako je meni ispalo:
Ruzevi 007
Ruzevi 003
Loše :( Probala sam ponovo i jednostavno nije bilo šanse da se sve kuglice zalepe tamo gde treba. Moguće da bi nekom drugom ipak pošlo za rukom, ali ipak nije nešto šta mogu da preporučim, realno ima Sephora mnooogo bolje proizvode u ovoj kolekciji. Pozitivno je to što su kuglice prilično postojane, satima su stajale ovako pre nego što su krenule da otpadaju.

To je to, ima li nešto da vam je zapalo za oko? :)

*Proizvode predstavljene u ovom postu dobila sam od proizvođača/uvoznika/PR-a, ali to ne utiče na objektivnost moje recenzije.


You may also like

26 коментара :

  1. Divne stvari, meni bi bilo žao koristiti ovaj sapun, ja bih ga samo gledala :-)

    ОдговориИзбриши
  2. Ovo sljokicasto cudo - bas nema tu covjeku sta da se ne svidi :))

    ОдговориИзбриши
  3. Meni je to sve simpatično, ali kad bih došla u Sephoru, sumnjam da bih kupila. A s obzirom da idem u Beograd još malo, imaš kakve preporuke što kupiti u Sephori, a nema dalje? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne znam da li si mislila na šminku ili na preparativu. U svakom slučaju, od šminke pogledaj mini palete (recimo novogodišnju svetlucavu), obavezno jumbo olovke za oči (http://sminkajeljubav.blogspot.com/2012/09/sephora-jumbo-liners.html ), ruževe (meni su dve vrste najbolje, oni shine u standardnom pakovanju i ovi http://sminkajeljubav.blogspot.com/2013/02/sephora-color-lip-last-ruzevi.html ), neke četke (ove dve su dobre http://sminkajeljubav.blogspot.com/2012/11/sephora-cetke-za-lice-br-43-i-45.html a pogledaj i smudge četkicu i najsavršeniju četkicu za ruževe). Od preparative pogledaj njihove divne, mirišljave losione za telo, dvofazno sredstvo za skidanje šminke, gel za umivanje i dr. Pogledaj i druge brendove kojih kod nas ima samo tamo - Too Faced, Benefit, Yes To itd.

      Избриши
  4. Prelepo je sve! Ovih dana cu svratiti u Sephoru! JEl ima tih samolepljivih kuglica u nekoj drugoj boji? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim da nema. Ima kao nekih ukrasnih trakica u raznim bojama, ali baš kuglice ne.

      Избриши
  5. Ovaj sapun sam želela da kupim, ali da mi stoji kao ukras u sobi :D Ovaj nakit za oči mi baš deluje nepraktično, šta znam, nikako nije nešto što bi mi privuklo pažnju.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Apsolutno, zato i rekoh da je idealan za poklon, svakom će se svideti :) Nakit nije neki, avaj :(

      Избриши
  6. Анониман22.12.13. 15:31

    e ovo sam cekala !!!!! Znaci da ne mirise identicno citava kolekcija , eto , a meni stalno kada odem kazu da sve mirise isto !!
    Vec sam ponesto i nabavila , ali sada definitivno znam po sta jos idem!!! Hvala , Lana

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne miriše, sapun i ljuspice imaju skroz blag, skoro neprimetan miris, gel za tuširanje je sličan, ali jači, ali se zato piling izdvaja, potpuno drugačiji miris, meni ubedljivo najlepši, baš miriše nekako skupo :)

      Избриши
  7. sve je lepo i bljestavo, ali najvise paznje su mi privukle ove "dzike" za oci. ne mogu da razlucim da li mi se mnogo svidjaju ili ne :D ali mislim da mi se ipak mozda svidjaju :)

    ОдговориИзбриши
  8. sve je preslatko, odmah mi je palo na pamet da
    je super za poklon, savršeno i totalno u prazničnom duhu :))

    ОдговориИзбриши
  9. i meni bi bilo žao koristiti ovaj sapun :)
    divno sve izgleda :)

    ОдговориИзбриши
  10. Ja bih ovu kuglu sa simerom stalno muckala i drzala na stolu da gledam kako je lepo i sareno :)

    ОдговориИзбриши
  11. Obozavam praznicna pakovanja. Vidim vec sebe u Sephori.


    http://backstagemuseblog.com

    ОдговориИзбриши
  12. http://becoolbepositivebeyou.blogspot.com/ Obozavam sephorine proizvode,jako su kvalitetni a novogodisnja kolekcija pogotovu oduzima dah.Posetite nas blog,ima jako zanimljivih ideja

    ОдговориИзбриши
  13. Ne znam sta bih izdvojila od ovoliko divnih stvari na jednom mestu ;)

    Ali te sljokice na ocima...fenomenalno izgledaju <3

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...