Sephora Makeup Academy Nails

/
10 Comments
U ovom postu pisala sam o novitetima koji nas očekuju u okviru novogodišnjih kolekcija koje stižu u naše Sephore. Jedan od njih je i ovaj divan set lakova za nokte sa čak jedanaest nijansi i srebrnim zvezdicama. Neke nijanse su limitirano izdanje i mogu se kupiti samo u okviru ovog seta, a neke su deo standardnog, velikog Sephorinog asortimana nijansi. Jelena i Vedrana sjajno su predstavile sedam nijansi o čemu možete čitati na njihovim blogovima, a evo i ovde poneke sličice kako bi vas privukle da saznate više :)
L71 Banana Split (iz redovnog asortimana):
Keep Me Posted (LE):
L42 Pole Dance (iz redovnog asortimana):
Spread the Word (LE):
Happy Hour (LE):
L03 Sugar Coated (iz redovnog asortimana):
L79 Black Lace (iz redovnog asortimana):
Koji vam se najviše sviđa?


You may also like

10 коментара :

  1. Crne lakove,inace NIKADA ne lakiram,a svi ostali su sjajni!!! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ni ja, nekada jesam, sad mi se nekako čini da imam previše godina za to :)

      Избриши
  2. O Boze! Ja kad god uletim u Sephoru ovde, ne nadjem ove lakove... Nadjem one stare ili bar mislim da su stari... :p U Sephoru uvek ulecem kao da imam besnilo jer je ja u Subotici nisam imala i retko sam isla u nju, a sad je to tolika sreca da izgleda pomalo bolesno :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ovaj set nije ni kod nas još u prodaji, valjda će biti uskoro. Verujem za uletanje, mogu misliti radosti :)

      Избриши
  3. Одговори
    1. Meni je ipak Keep me posted i Jeleni sjajno stoji :)

      Избриши
  4. Meni se najvise svidja klasicno crveni, ali i royal plavi. Na prvoj slici vidim i neki glitter lak, na to mi kao ljubitelju sljokica oci naprije odlete-prava sam svraka, cim vidim nesto da svjetluca mene privuce :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Isti slučaj :D Nepogrešivo se zalećem na šljoke.

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...