Metropoliten beauty centar + Dr. Hauschka Rosen Bad

/
12 Comments
ingMetropoliten i Sephora 011
O salonu Metropoliten, Dr. Haushcka proizvodima i blogodruženju verovatno ste poodavno čitali na drugim blogovima. Probaću da se iskupim za kašnjenje tako što ću dodati recenziju proizvoda koji sam tom prilikom dobila, u pitanju je Dr. Hauschka Rosen Bad.
Dakle, imala sam priliku da posetim Metropoliten Beauty centar, saznam nešto više o Dr. Hauschka prirodnoj kozmetici, uživam u mini tretmanu lica, divnom čaju i kolačićima i, naravno, druženju sa blogokoleginicama :)
Salon se nalazi u centru Beograda, u ulici Kneginje Ljubice 21. U izuzetno prijatnom i krajnje opuštajućem ambijentu rade se ovlašćeni kozmetički tretmani lica i tela Darphin, Pure Altitude, Dr. Haushcka. Pogledajte kompletnu ponudu ovde, a mene trenutno najviše privlači Dr. Hauschka tretman čišćenja lica.
Da ste me pre tog dana pitali o kom brendu bih volela da čujem nešto više definitivno bi odgovor bio upravo Dr. Hauschka. Sve šta sam čula o njemu zvučalo je privlačno, a sa godinama sam sve više zainteresovana za prirodnu kozmetiku mada i dalje ne mogu da obuzdam onaj deo mene koji bi sve da proba. Dr. Hauschka proizvodi izdvajaju se po mnogo čemu, nisu samo još jedne mazalice u nizu. Brend ima tradiciju staru čak 40 godina, zasnovanu na holističkoj filozofiji nege. Jedan od osnovnih principa je taj da koža poseduje sposobnost da se regeneriše i hrani, a kozmetika je tu da je u tome podrži, prateći njen prirodni ritam i potrebe. U skladu sa tim, ne koriste se noćne kreme pošto je noć doba kada se koža regeneriše te je nakon čišćenja i toniranja treba ostaviti da se odmori. Više o samom brendu možete pročitati ovde, a u nastavku pogledajte fotografije Dr. Hauschka preparativne i dekorativne kozmetike:
ingMetropoliten i Sephora 005
ingMetropoliten i Sephora 008
ingMetropoliten i Sephora 002
Šminka je upravo onakva kakvu biste i očekivali od brenda sa ovakvom filozofijom - ide se na kartu prirodnog, zdravog i osveženog izgleda, nema teških pudera ni upadljivih boja. Dr. Hauschka žena ima negovanu, čistu i blistavu kožu, a šminka je tu da joj pomogne da suptilno naglasi ono najbolje na njoj. 
Pogledajte i nove setove za negu tela:
ingMetropoliten i Sephora 010
ingMetropoliten i Sephora 021
Ovako izgleda deo salona u kome se rade Dr. Hauschka tretmani i gde sam bila na mini tretmanu lica: 
ingMetropoliten i Sephora 015
ingMetropoliten i Sephora 013
Svetlost je inače prigušena, muzika krajnje diskretna i opuštajuća, a sami tretmani zaista posebni tako da sam se po izlasku osetila pomalo dezorijentisano i zbunjeno, kao da sam bila u nekom drugom svetu, a onda tresnula u ovaj.
Ako budete odlučili da probate Dr. Hauschka proizvode preporučujem da obavezno odete na neku promociju ili u Metropoliten parfimeriju kako biste dobili pravi savet vezan za proizvode koji su vam potrebni. Dr. Hauschka je specifičan brend, drugačije logike od one na koju smo navikli. Na primer, bila sam rešila da započnem sa setom za masnu kožu, računajući da je to što mi je T zona poprilično masna dovoljno da mi upravo ovi proizvodi odgovaraju. Na tretmanu sam otkrila da je za moju mešovitu i dehidriranu kožu takva nega prejaka i da mi je umesto ulja za masnu kožu potrebna krema na bazi matičnjaka. Definitivno se treba konsultovati pre kupovine, ne košta ništa, a sprečava bacanje para na neodgovarajuće proizvode.
Mini tretman započeo je nežnim razgibavanjem vrata i glave. Nežno je reč koja se može dovesti u vezu sa svim Dr. Hauschka tretmanima i proizvodima. Nema grubog povlačenja kože, nema trljanja, nema jakog pritiskanja. Divna Marija Domazet uklonila mi je šminku sa lica uz pomoć toplih peškira i kreme za čišćenje. Ova krema je najprodavaniji Dr. Hauschka proizvod i početni korak svakodnevne jutarnje i večernje nege lica. Odgovara svim tipovima kože, nanosi se na specifičan način, a o tome je jako lepo i detaljno pisala draga blogokoleginica Lena. Potom mi je Marija tonirala lice Dr. Hauschka Clarifying Toner-om. Ovo je tonik za lice namenjen masnoj i nečistoj koži, u slučaju da vam je koža suva ili normalna koristili biste Dr Hauschka Facial Toner. Nakon toga, naneta mi je okoloočna kremica Eye Contour Day Balm i krema od matičnjaka, namenjena upravo mešovitoj koži, koja mi se svidela već na prvu upotrebu. Kada sam se pogledala u ogledalu nisam mogla da verujem koliko mi koža lepo izgleda, delovala je blistavo, idealno zategnuto i nekako čisto. Nije da su moji miteseri nestali, naravno, ali nekako su bili manje primetni, valjda zbog celokupnog dojma svežine lica.
Pogledajte još nekoliko brendova zastupljenih u ovom salonu:
ingMetropoliten i Sephora 027
ingMetropoliten i Sephora 029
ingMetropoliten i Sephora 031
Svaka od nas dobila je po jednu kupku. Kupke su novi proizvodi u Dr. Hauschka asortimanu za negu tela, a u ponudi su mirisi limuna, lavande, badema i ruže. Pogledajte fotografije pa idemo na moje utiske:
Metropoliten i Sephora 001
ing159
ing160
ing162
Kupka ili Rose Nurturing Bath Essence dolazi u elegantnoj staklenoj flašici zapremine 100ml. Cena je oko 1400 dinara, a kupka može dugo da traje pošto bi upotreba veće količine proizvoda bila stvarno nepotrebna i čak kontraproduktivna. Odgovara svim tipovima kože, a sadrži, između ostalog, ulja jojobe, avokada i badema koji hidriraju kožu i pomažu joj u uspostavljanju prirodne ravnoteže. Tu su, naravno, i ružina vodica, esencijalno ulje ruže i ekstrakti ružinih latica. Proizvod se može koristiti kao kupka ili umesto gela za tuširanje. U prvom slučaju preporučeno je da se u kadu punu tople vode sipaju otprilike dve kafene kašičice, a u drugom da se mala količina kupke stavi na sunđer za kupanje.
Miris ovog proizvoda nije onaj klasični, sintetički miris ruže na koji smo navikli, zaista se primetno razlikuje (od poznatijih proizvoda rekla bih da podseća na miris Alverde ulja od ruže za suvu kožu) i ljubiteljima će biti predivan pošto je opojan, upečatljiv i postojan, ali ja, nažalost, jednostavno ne volim miris ruža ma koliko prirodan bio. Ako to zanemarim, mogu da kažem da je miris takav da zamiriše celo kupatilo, a zadrži se i na telu, ne u tolikom intenzitetu, naravno, ali kada prinesem ruku nosu mogu da osetim miris ruže. Nemam kadu tako da nisam mogla da isprobam ovaj proizvod u svojoj osnovnoj nameni, a kod tuširanja ga definitivno treba naneti na sunđer kako bi se lepo rasporedio, ako se sipa direktno lako se pretera pa ostane pomalo uljani trag koga nema kod upotrebe sunđera. Ni najmanje ne isušuje, ne iritira i ne pecka.
Sve u svemu, ovo je fina, prirodna, mirišljava kupka u kojoj bih sigurno uživala da ima neki drugi miris, ali to je samo stvar ukusa, verujem da bi me limun ili lavanda očarali.


You may also like

12 коментара :

  1. hahaha pa ja stvarno ne mogu da verujem :D sad sam videla komentar kod mene na blogu i brze bolje otrcala da vidim tvoj post :D ali ajd da je makar drugi miris nego isti :D koja slucajnost :D
    ja bih volela da sam mogla da njusnem lavandu jer mislim da je ona divna, ali meni i ruza bas prija :) zao mi je sto ti nisi ocarana potpuno i sto ne mozes da uzivas u kadi ali cim budes mogla da se uvalis kod nekoga sa kadom-ponesi ovu kupku :D
    i dalje ne mogu da prestanem da se smejem kakva slucajnost :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa da :D A ja još mislila da je s jedne strane i ok što sam okasnila sa postom, taman sad niko neće pisati o Dr.H. proizvodima. Da sam mogla da izaberem miris sigurno bi to bio limun, a što se tiče kade i uvaljivalja, to svakako :)

      Избриши
  2. Draga blogokoleginica Lena šalje srca <3 <3
    odlično si prenela svoje iskustvo sa masaže :)
    ja sam dobila lavandu i veruj mi, na prvu loptu me
    udarilo u glavu i nisam znala da li mi se sviđa ili ne.
    ali to je baš onako čist prirodan miris lavande, nimalo
    sintetički, i evo sad, milina kad treba da se istuširam :)
    nisam isprobala u kadi, to mi je krivo jedino.
    ni ja nešto ne volim ružu preterano u kremama, može nekad
    da prođe :)
    p.s. poslednja slika gde ti je boca u ruci, skoro pa imam identičnu,
    hahahaahah!!!!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, hvala :) Uh, volela bih da probam lavandu, volim taj miris (mada ga povezujem sa onim kesicama protiv moljaca, ali dobro de :D), a nema sumnje da je mnooogo bolje sa kadom, nekad mi baš nedostaje, imala sam kadu godinama :(

      Избриши
  3. Divno iskustvo a ove fotke su mi prekrasne! Ja ne volim kupke, radije se samo istuširam :DD

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Ja sam oduvek volela kupke, ali nažalost u ovom stanu nemam kadu.

      Избриши
  4. odlican post, imala sam par puta rozu darphin kremu i mogu samo reci hands down to it!

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман3.12.13. 22:17

    Citrusi su pravi izbor ako tek krećete sa prirodnom kozmetikom. Oni su - pra prosto citrusi na koje smo navikli, mada često nežniji i topliji.
    E, da, ta čuvena DRH krema za čišćenje... Zvaćemo je Lenina...
    Ljiljana

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Verujem, sa njima nema greške :)
      Leninu kremu, tonik i kremu od matičnjaka kupujem prvom prilikom, nakon mini tretmana stvarno sam se zainteresovala za Dr. H. kozmetiku, neverovatno koliko mi je lice izgledalo sveže.

      Избриши
  6. Eh kao i kod Ane reci cu da bih volela da ponekad imam kadu da mogu da lezi opustam se i sipam takvu kupku :) Jako lepe slike. Bas vam je bilo lepo :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja, i ja, kada mi baš nedostaje ponekad :( Stvarno jeste bilo jako lepo :)

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...