EOTD - Happy New Year!

/
49 Comments
ingNG 058
Ovogodišnje igranje na temu novogodišnje šminke, prošle godine sam započela, red je bio da nastavim :)
ingNG 013
ingNG 061
ingNG 019
Koristila sam:
1) MAC Paint Pot u nijansi Painterly kao prvu bazu;
2) Too Faced Glitter Glue kao bazu za šljokice, samo na tom delu.
3) Make Up For Ever Holodiam Powder u nijansi 302 (zlataste šljokice sa holo efektom koji se, naravno, ne da uhvatiti na fotografijama)
4) Essence ljubičasti gel lajner (nema ga više u prodaji, nažalost)
5) Sephorinu ljubičastu senku iz ovog posta
6) Senku Virgin iz Urban Decay Naked 1 palete (ugao oka i ispod obrva)
7) Benefit Gimme Brow u nijansi Medium
8) Benefit They're Real! maskaru

Previše drame za vaš ukus ili može da prođe za doček? :)


You may also like

49 коментара :

  1. Divno si ovo napravila, jako precizno, MUFE šljokice su savršene!!!

    ОдговориИзбриши
  2. Malo previse za moj ukus, ali jako lepo izvedeno!
    Jedva cekam post o spustenim kapcima!! :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Verujem, mislim da je ovo za većinu previše :)
      Post o spuštenim kapcima imaće dva dela, prvi je gotov, čeka samo da napravim fotografije (svojih) spuštenih kapaka, ići će posle NG.

      Избриши
  3. Super je, ali previse precizno za moj ukus (citaj: za moje mehanicke sposobnosti).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Preciznost je u ovom slučaju omanula, tek sam na fotografijama videla da je trebalo da stavim još šljokica u ćošak, uživo nisam primetila :( Hvala! :)

      Избриши
    2. I ja sam primetila manjak sljokica u uglu, ali nista strasno, prosek vadi preciznost arhitekte. :D

      Избриши
  4. mufe je savrsen, licno bih jos malo izblegnala ljubicastu. obavezno stavi na tematske =)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste, šljokice su divne, još kad pomislim da sam ih uhvatila 50% snižene...divota :D
      Moglo je još da se blenda, istina, muka je što se uživo ne vidi ni blizu koliko na fotografijama izbliza.
      Na tematske stavljam :D

      Избриши
  5. Одговори
    1. Ote mi rijec iz usta, ja bas htjela napisati da me asocira na Kleopatru.
      Al svidja mi se, bas i jeste novogodisnje.
      Kod mene je za svaku NG vrlo predvidivo, ajlajner i crveni/ciklama ruz, ili smokey uz neutralan.
      Ako stavim neke sljokice, to znaci da sam se maksimalno potrudila :))

      Избриши
    2. Dosta ljudi je imalo tu asocijaciju :D
      I kod mene je predvidivo - mora biti šljokica :D
      Tvoja kombinacija je sigurno lepa, nema greške sa tim :)

      Избриши
  6. suuuper, zlatne šljokice su prelijepe, i odlično si ''fejkala'' kapak :D treba tu umijeća i mirna ruka.
    žao mi je što nema više ljubičastog lajnera.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, posebno ovo za fejkanje, to jeste najteže na ovakvim kapcima :)
      Ajlajner nisam imala gde vipe da stavim, šta ću, eh da su meni divni kapci kao tvoji :)

      Избриши
  7. ajme superr jee!! Baš si lijepo to sve izblendala. <3
    Ove zlatne šljokice su m r a k! :DD

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno! Šljokice su divne, baš sam bila srećna kad sam ih ulovila na sniženju :)

      Избриши
  8. Fenomenalno, svaka čast na preciznosti! Ja nisam tako precizna, nema šanse :)

    ОдговориИзбриши
  9. prelepo samo bi ja jos i vestackim trepavice,ipak je najludja noc u pitanju;) ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! U pravu si za trepavice, nego sam ja dosta smotana sa njima pa nisam htela da rizikujem da mi lepak završi na šljokama s obzirom da se svaka mrvica vidi kad je ovako zumirano :)

      Избриши
  10. Bas mi se svidja, lepa kombinacija boja. :) A inace, kojim cetkicama si radila? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno :) Šljokice sam nanosila običnom Ecotools četkom za korektor (široka, pljosnata), nekako mi je ona najzgodnija za šljokice, omekšavala sam linije Sephorinom smudge četkicom (zaboravila sam broj, ali biće valjda post o njoj, odlična četkica po finoj ceni, ispod 1000 je), blendala MAC-ovom čuvenom 217, a ljubičastu senku nanela sam srednjom iz Aurinog seta.

      Избриши
  11. i tako -_-
    ja ovo nikad ne bih umela da uradim :/
    skroz je neobično i novogodišnje :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ako ne bi umela to je zato što ni ne voliš ovako nešto pa te ne zanima da vežbaš, inače bi očas posla :) Šta ćeš, mi svrake volimo da se kitimo sjajnim stvarima :D

      Избриши
  12. Šta da ti kažem...oduševila si me :)))

    Mada, na ovako lijepim očima sve divno stoji, bravo!

    ОдговориИзбриши
  13. Анониман27.12.13. 11:05

    Joj sto ja volim dramu u ovo doba godine!
    Sto bi rekla Indira "Da l' je mazohizaaaam, ovaj optimizaaam :DDD "
    Samo sto ona jos doda na to "sto verujem da ljubav nasa nije sminka", ali ovde, ova nasa jeste :DDD
    Tozla konza kao i uvek, a volim i deep purple ;)
    Mozda bih ga jos maaaalkice izblendala pri krajevima, ovo ljubicasto, ali sigurna sam da je mnogo bolje uzivo i efektnije nego ovako na slici :)
    I da, naravno i ja cu da sljastim za NG :D
    Toranj na Avali i ja mrtva trka, nece se znati odakle svetlo vise siba ;D

    Ako stignes, baci jos neku kombinaciju, obozavam ove tvoje postove :)

    Alekta*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja, i ja! :D
      Tvoji komentari me uuuvek nasmeju :)))))))
      Za blendanje stoji, moglo je i bolje, ali kad ja meni to uživo deluje ok i onda prebacim fotke pa kad pogledam na kompjuteru zumirano štrecnem se :( S vedrije strane, makar mi niko ne može reći da fotošopiram slike :D

      Избриши
  14. Meni se jako dopada i mislim da ti jako lijepo pristaje :)
    Btw, super mi je novi izgled bloga!

    ОдговориИзбриши
  15. Baš dramatično i zanimljivo! Sviđa mi se ljubičasto-zlatna kombinacija, a zlatne šljokice su baš efektne!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno, pohvala od nekog ko se i sam divno šminka posebno znači :)

      Избриши
  16. Meni je ovo prekrasno! odlična kombinacija :D
    Valjda ti neću ići na živce kad ti sad napišem da bih ja te rubove samo još blendala jer ne volim ovako oštar završetak haha :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Neeeećeš, i ja sam to odmah rekla :) Uživo je to bilo znatno manje primetno, veruj mi.
      Hvala!

      Избриши
  17. Odlican look a jos bolje prikazan fotografijom. Ja kad uslikam svoju kombinaciju, na slici izgleda grozno:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Ne ide ni kod mene slikanje glatko, od dosta lookova odustala sam upravo zato što nisu lepo izgledali na fotografijama iako su uživo bili skroz ok.

      Избриши
  18. Odlično izgleda! Glam & Drama :-) svaka čast!

    ОдговориИзбриши
  19. Divna kombinacija boja i dala si mi super ideju! :D

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...