Sephora Barock Boudoir

/
52 Comments
Sephora je nedavno predstavila novitete za zimu 2013/14. pa pogledajte šta nas sve očekuje u parfimerijama. Post sadrži jako mnogo fotografija pa će možda biti potrebno da malo sačekate dok se sve učitaju.
Ovogodišnja kolekcija zove se Barock Bouroir, a zvezda je Lady Barock aka Marija Antoaneta 3.0 koja predstavlja više lica glamura koji nosi fatalna žena.
Maskota je Beauty Bird - slatki crno-beli kakadu.

SWEET & COSMIC LOOK

Liniju čine:
Glitter Liner u nijansama Chrome Silver, VIP Gold i Midnight Navy  - ovo je skroz originalan proizvod, u pitanju je gliter u srebrnoj, zlatnoj ili (meni najlepšoj) tamnoplavoj boji, ali četkica ima i vrh kao ajlajner i vrh kao maskaru tako da se može koristiti u obe svrhe. Biće i recenzije kasnije.
Tattoo me more! sa zvezdicom i mrtvačkom glavom - ovo je ponovljen proizvod iz ranije kolekcije, reč je o pečatima za lice i telo, pisala sam o njima ovde.
Glitter Eye Duo - elegantna kutijica sadrži prajmer/bazu za glitter i glitter u 8 lepih nijansi - 01 aqua, 02 blue, 03 lavender, 04 fuchsia, 05 gold, 06 silver, 07 iridescent, 08 holographic.
Pogledajte i nekoliko fotografija iz naše Sephore:

SWEET & COSMIC PALETTES

Kao i svake godine, tu je divna, velika paleta. Ovogodišnja se zove Back to makeup school, sadrži 72 senke, 18 sjajeva za usne, 7 rumenila, 18 kremastih lajnera, 3 korektora, 1 prajmer za oči i 1 prajmer za usne.

Ovakva je uživo:
Nomad Palettes

Pocket Eye Palette - jedan od najlepših proizvoda iz ove kolekcije, 8 jako praktičnih nijansi senki u elegantnoj, crnoj svetlucavoj kutijici u obliku tašnice.
Enchanting Eye Palette - 14 senki za oči za kreiranje prazničnih lookova
Mini Bag - sasvim mala paleta koju čine 9 senki, 4 sjaja i 1 rumenilo.
Medium Bag - paleta srednje veličine sa 36 senki, 15 sjajeva za usne i 4 rumenila.

SWEET & COSMICMAKE UP IMPULSIONS

For Face & Body

Outrageous Mascara Set - All-in-1 eye set - set se sastoji od maskare Outrageous Volume od 15ml, dugotrajne kol olovke u crnoj boji i glitter ajlajnera.
Color Adapt Duo čine balzam za usne i rumenilo koji se prilagođavaju boji usana odnosno kože.
Tu su i Silver/Gold Glitter Spray + Stencil - šljokičasti srebrni i zlatni sprejevi za lice, telo i kosu.

For Nails

Makeup Academy Kit - jedanaest lakova za nokte plus srebrne šljokice čine ovaj zanimljivi set.
Set of 5 Color Hit Nail Polishes.
Silver Nail Wand - štapić sa četiri mini laka.

For Lips

Ornament Lip Gloss - sjaj za usne upakovan kao kuglica za jelku :)
Lollipop gloss - sjaj za usne upakovan u lizalicu u nijansi universal pink
Lip Gloss Color Wand - štapić sa šest nijansi sjajeva za usne
5 Shades Tinted Lip Balm Wand.

SWEET & COSMIC ACCESSORIES


Easy Bun Pins - ove spiralice služe za lako pravljenje punđe. Na sajtu Mogu ja to sama imate detaljan prikaz njihove upotrebe, pogledajte video.


Sparkling Stars for hair
Eyelashes and glue
Large Makeup Bag, Makeup Bag i Makeup Bag trio
4 Makeup Brush set

SWEET & COSMIC BATH

Bubble Bath & Shower Gel Enigmatic 250ml - gel za tuširanje i kupka
Scented Spray 7ml - toaletna voda u putnom pakovanju

Smoothing Body Scrub Enigmatic 140ml - piling za telo
Moisturizing Body Lotion Enigmatic 190ml - losion za telo
 
Handwash Enigmatic - sapun za ruke
Body sparkle Oil Praline - svetlucavo ulje za telo
 
Scented Soap Flakes Enigmatic - mirišljave sapunske pločice.   
Caps Wand Limited Edition - set gelova za tuširanje

Enigmatic Premium Box i Enigmatic LE Assortment Pouch - dve kombinacije setova sa proizvodima iz Enigmatic linije
Kao i uvek, tu su i novi Benefit, Too Faced, Front Cover, Nails Inc., Ciate, Dr. Brandt i dr. proizvodi:
Posebno mi je divan ovaj set Ciate lakova:
Huh, to je to, valjda nisam ništa zaboravila. Make Up For Ever takođe ima divne novitete, ali oni će dobiti zaseban post. Kako vam se čini? Šta vam deluje najprivlačnije?


You may also like

52 коментара :

  1. SWEET & COSMIC PALETTES love love,koliko je ako si upucena u cenu?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne znam, ali ću se svakako raspitati pa ubacujem naknadno u post.

      Избриши
  2. Woooow bozanstveno <3
    Kutija sa lakovima je savrseno osmisljena, a Sephora paletice prelepe :)
    Jedva cekam post za MUFE :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jesu, moj favorit je ova mala svetlucava, a što su tek glitteri dobri, jedva čekam praznike da se namackam pošteno :D
      MUFE će biti samo ne baš sasvim skoro.

      Избриши
  3. Nail Inc, Ciate i set cetkica. Prelepo. Cetkice izgledaju tako elegantno. ALi ja bih najvise volela da se dokopam plisane maskote :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Maskota će biti u prodaji tako da je se možeš dokopati. Stvarno je divna i mekana :)

      Избриши
    2. Stvarno?! Jao kako si me obradovala :) Nadam se da ce i cena biti pristojna (ako znas, sapni mi) i da ce biti dostupna i kod nas :)

      Избриши
    3. Ne znam još, ali dobiću tabelu sa cenama ovih dana pa javljam :) Ona prošlogodišnja zebrica mislim da je bila nešto oko 700-800.

      Избриши
    4. Bila i zebra?!!!! Šapući cene čim saznaš :)

      Избриши
    5. Ups, ipak je bila više, evo je ovde sa cenom: http://www.lacavalieremasquee.com/wp-content/uploads/2012/11/sephora-2.jpg

      Избриши
  4. Baš ima dosta noviteta. Pored lakova, koji me uvek zanimaju, mnogo mi se dopadaju ove spiralice za punđu. Svetlucavi maskarolajneri će mi se naći na spisku za kupovinu. Veliki set šminke deluje impresivno, ali na svu sreću meni je nepotreban.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Maskarolajner je odličan! Sinoć sam ga prvi put probala i bolji je nego što sam mislila da će biti, zaista se iz prve izvuče cela šljokičasta linija, a vide se šljoke i na trepavicama.

      Избриши
  5. Jao, jao! Kakve lepote! Ja bih prvo capila sjaj za usta u disko kugli. :) Presladak je! Takodje mi se dopadaju Seforine paletice i gliteri. Lakove necu ni da komentarisem. :D Too faced paleta je san snova!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sjaj je skroz cool :) Glitteri su odlični, baš od onih upadljivih, nije da treba da juriš šljokice po licu.

      Избриши
  6. Анониман9.11.13. 00:39

    koliko kosta pocket eye pallete?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne znam cene, ali ću se već danas raspitati pa upisujem u post čim saznam.

      Избриши
    2. Анониман1.12.13. 15:18

      1330 din
      Lana

      Избриши
  7. Sve je divno, Sephora je najoriginalniji brend :)

    ОдговориИзбриши
  8. Koliko toga lijepoga na jednom mjestu! Ove godine me posebno oduševljavaju :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni se čini da je ovogodišnja kolekcija lepša od prošlogodišnje :)

      Избриши
  9. predivan post! kupio me kakadu vec na samom pocetku! jako mi se svidjaju ovi crni sljokavi neseseri :) da se ne lazemo, sve mi se svidja!

    ОдговориИзбриши
  10. jao koje lepote...sve listam i stavljam na WL, a onda odustanem, preslatka pakovanja =)
    mini paletei onaj glitter liner/maskara su recimo favoriti

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jesu, prelepa su stvarno! :)
      Da moram da izdvojim samo neke proizvode to bi isto bili maskarolajneri, prajmer+ šljokice i mala svetlucava paleta.

      Избриши
  11. Koji raj za oči. Pregledala sam fotografije 5 puta. Ne znam što mi je ljepše :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, ovo je baš post sa brdom fotografija, ali nisam mogla nijednu da izbacim kad je sve lepo :)

      Избриши
  12. Da li se vec prodala velika paleta u Sephori u Nisu,neka mi odgovori neko,trcim ujutu da je kupim

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nije sigurno, nisu one još ni puštene u prodaju, bar nisu bile prošle nedelje, proveriću za ovu.

      Избриши
    2. Proverila sam i ja,nema ih još,hvala u svakom slučaju,a ja javljam kad stignu :-)

      Избриши
    3. Kupila sam je danas,navodno nije još u prodaji ali su danas dobili obaveštenje da smeju da je prodaju ukoliko neko insistira ( a ja jesam) :-) i super je,sjajevi i ruževi su loše pigmentisani,sve ostalo je super,vredi tih para svakako

      Избриши
    4. Juhu, super! :) Isplati se biti uporan :) Koliko si je platila?

      Избриши
    5. Platila sam je 5330 mislim,ne drži me za reč za ovih 30 dinara :-) Mada,ima još jedna divna paleta,koja je oko 2500 i isto je predivna,dvoumila sam se izmedju njih,mada sam sephorinu više želela,u pitanju je NYX kozmetika ima je od pre par dana u Nišu i ja sam oduševljena kvalitetom proizvoda

      Избриши
    6. Анониман25.11.13. 14:58

      Gde u Nisu ima NYX kozmetika?

      Избриши
  13. Benefit setovi, ajme!!!!!!!!!!! Želim!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja, po pravilu, želim sve Benefitovo, obožavam njihova pakovanja :)

      Избриши
  14. Raspitaj se za ovu Too Faced paletu, neodoljiva je! Divan post, divni noviteti u Sephori i preslatka pakovanja! Moram imati ovu TF paletu, kao i Sephorinu Pocket eye :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Važi :) Stvarno su jako lepe obe.

      Избриши
    2. Ima li kakvih informacija? Nekoliko puta dnevno ulazim da proverim da li si saznala cenu, ne prestajem da razmišljam o paleticama! :)

      Избриши
    3. Nema :( Pitala sam, trebalo bi da dobijem listu cena, ali zasad još ništa.

      Избриши
    4. Аутор је уклонио коментар.

      Избриши
    5. Danas sam kupila paletu - 1330 dinara, a Too Faced čekam na prazničnom popustu - 6990.

      Избриши
    6. Divno za kupovinu :) Izvini što nisam javila cene, uopšte nisam dobila listu na kraju :(

      Избриши
  15. Анониман27.11.13. 21:47

    Da li je stigla velika Back to makeup school paleta u Sephoru u Beogradu? I koja je cena? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nažalost, nemam nikakve nove informacije, ali znam da je cena 5330 dinara.

      Избриши
  16. Анониман29.11.13. 16:50

    Danas sam u Knez Mihailovoj kupila veliku novogodisnju paletu!!! Divna je!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман1.12.13. 13:26

      Cena je i tamo 5330?

      Избриши
    2. Анониман1.12.13. 17:06

      Da, 5330! A ona manja (medium bag) je tri i nesto.

      Избриши
  17. Lip Gloss Color Wand - štapić sa šest nijansi sjajeva za usne. Koliko je cena?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bojim se da ih nema više, ovo je limitirano izdanje. Biće ih verovatno ponovo tek u decembru.

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...