MAC Oil Control Lotion

/
26 Comments
oktobar 021
Znate da sam se nedavno odvažila da počnem sa recenzijama MAC-ovih proizvoda pa nakon Select Cover-Up korektora idemo na Oil Control Lotion.
oktobar 014
Proizvođač kaže da je ovo baza koja pomaže u kontrolisanju prosijavanja. Prirodni eksfolijenti poboljšavaju teksturu kože. Lagana je i daje trenutan mat efekat i pomaže u povezivanju šminke i kože. Pruža hidrataciju bez ulja i sadrži minerale i antioksidante. Formulisana je tako da održava prirodnu pH ravnotežu kože. Može se koristiti danju ili noću.
Pogledajte listu sastojaka:
oktobar 016
Za ovaj proizvod mogu da kažem da mu je dospeo u ruke sasvim slučajno i jedan je od retkih o kojima nisam znala baš ništa u momentu kada sam ga probala. Naime, zamolila sam kumu da mi kupi Strobe koji me je oduševio kada mi ga je šminkerka stavila za svadbu, a ona mi je greškom donela ovaj proizvod. Njoj je bilo beskrajno krivo, a meni je tu jedino bilo žao što nisam dobila Strobe, ali bilo mi je skroz ok što sam dobila ovaj proizvod, znate da lako pokleknem pred proizvodima koji obećavaju savršeno matiranje :)
Ovaj losion dolazi u praktičnom pakovanju sa pumpicom, vrh se okreće tako da se ne može slučajno prosuti. Pakovanje ima čak 50ml, a cena mu je 29 evra (u Grčkoj, cene variraju koji evro gore-dole u zavisnosti od države).
Miris bih okarakterisala kao neutralan i sasvim diskretan, možda malčice vuče na miris jabuke. Losion je na bazi vode, lako se razmazuje i ne ostavlja mastan trag, a tekstura mu je gelasta i pomalo lepljiva. Bele je boje, ali čim se razmaže postaje proziran. Jako se brzo upije, ali i tada ostane pomalo lepljiv. U momentu kada ga tek stavim stvori nekako neprijatan osećaj baš zbog te lepljivosti, ali to, srećom, nestane. Pogledajte ga na fotografijama:
oktobar 021
oktobar 023
oktobar 024
oktobar 025
Ovaj losion definitivno trenutno daje matiran izgled licu, čak i ako je ispod njega proizvod koji ostavlja mastan trag (ne kombinujem proizvode inače ovako, uradila sam to zbog testiranja). Funkcioniše i kao neka vrsta prajmera jer se tečni puder i ostali proizvodi prosto lepe na njega i deluju manje vidljivo. Efekat ovog proizvoda najbolje se primeti kada preko njega stavim neki od pudera sa vlažnom/dewy završnicom tipa Boujois Healthy Mix-a. Bez losiona moj nos već u startu previše sija i moram da odbacim ovaj, inače lep, puder. Sa losionom nos nema mastan sjaj već pravu dewy završnicu, baš kakvu puder ima na ostatku mog lica. Što se tiče odlaganja prosijavanja i matiranja na duže staze, nažalost moram da kažem da me proizvod nije impresionirao, ne prosijam tek nešto malo duže nego što bih bez njega. Problem kod njega stvara mi hidratacija. Naime, moja koža je ipak mešovita, a ne masna i često postane dehidrirana pa mi je u najvećem delu godine malo da preko dana, ispod pudera i svega ostalog, imam samo ovaj losion, jednostavno ne hidrira dovoljno. On sam je takav da krema ili serum ne idu ni pre ni preko njega, možda jedino neki sasvim lagani serumi tipa ovog Collistar-ovog. Više bi odgovarao osobama sa masnom kožom, ali nisam sigurna da bi bile zadovoljne njegovom sposobnošću matiranja. Rekla bih da bi mu idealna primena bila kod žena sa masnom kožom kojima je potrebna mat baza za lice kako bi mogle da nose i pudere koji nisu mat ili polumat, a svakako stavljaju i puder u prahu ili kamenu za matiranje i fiksiranje.
Kako vam se čini? Deluje li vam privlačno?



You may also like

26 коментара :

  1. Meni se čini kao da je stvoren za mene, ne znam kako ga do sada nisam kupila :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, mislim da ti upadaš u kategoriju idealne korisnice samo nemoj od njega očekivati da odloži prosijavanje mnogo sati :)

      Избриши
  2. Za mene na žalost nije jer imam užasno dehidriranu kožu :/
    Odlična recenzija :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Iz istog razloga ni meni nije sasvim odgovarao.

      Избриши
  3. I ja mislim da meni ne bi:( Ali ipak, mogla bi nam cesce pisati o MAC proizvodima, onima koje najvise volis i sl. :)
    Sjajna si, stvaaarno :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno :) Pisaću sigurno još o MAC-u, ali zaista imam gomilu planiranih postova na čekanju, a ne bih ni da preteram sa čestim objavljivanjem pa da ljudima dosadi da čitaju.

      Избриши
    2. Bilo bi jako dobro, sto ti kazes, da znamo ako se ikada zadesimo u prilici da se nadjemo ispred MAC standa. :D
      Ono sarenilo i boje, znas vec, muke :-)

      Избриши
  4. Šteta što ne djeluje dugo. Ja isto imam HM i moram ga baš dobro fiksirati da se ne zasjajim odmah.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, ovo je više mat baza nego proizvod koji odlaže prosijavanje.

      Избриши
  5. Pa deluje mi srednje zanimljivo. Volela bih da ga probam ali tesko da bih dala toliko para za njega :D

    ОдговориИзбриши
  6. Одговори
    1. Jesam već :) Jelena je bila divna pa se ponudila da mi ga donese iz Rima.

      Избриши
  7. super recenzija! ovo nije za mene, što je dobro jer mi je mac ionako nedostupan :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Volim i ja kad shvatim da mi ne bi ni odgovarao neki nedostupan proizvod :D

      Избриши
  8. pa nije me nešto privukao ://
    i kad pogledam odnos cene i utiska, mogu reći slobodno
    skupo za takav krajnji rezultat.

    ajde kad stigneš, piši recenziju za taj strobe, svi ga živi hvale,
    baš me zanima u čemu je fora :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa i nije za tvoju kožu, nije čak ni za moju :)
      Biće recenzija za Strobe, samo ne obećavam ništa preciznije :( Jeste hvaljen sa razlogom, nemam nijedan baš takav proizvod.

      Избриши
  9. Meni je u zadnje vrijeme koža postala dosta masna... Volila bi ovo probat. Ako budem u prilici, vjerujem i da hoću.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mene nije oduševio, ali realno i nije baš za moj tip kože, možda bi tebi bio bolji :)

      Избриши
  10. Анониман20.11.13. 13:22

    Pa ne bih ga kupila, nije mi potreban, ali sad ste me zaintrigirale sa tim Strobe-om, moze li uskoro i neka rec o njemu? :)
    Procitala sam ovo do kraja zaista, uzivam u tvom pisanju i bilo bi super da upoznamo MAC proizvode iz tvog ugla, sigurna sam da bi mnoge devojke to volele :)
    Alekta*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Izbegavam da koristim reč uskoro :D
      Strobe je stvarno divan, nešto kao najblaža varijanta iluminatora, krajnje je diskretan, ali daje blistavost.
      Hvala ti :)

      Избриши
  11. ozbirom na to da imam suvu kozu ja cu ga svakako preskociti jer kazes da i tebe mesovitu zna da isusi. osim toga zvuci zanimljivo za osobe sa masnom kozom :)

    ОдговориИзбриши
  12. Mene si zainteresirala :/ jer ja ga nisam još ni primjetila :/.

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...