EOTD - Friend's wedding

/
72 Comments
127
Pre dva meseca bila sam na svadbi moje drage prijateljice pa reših da vam pokažem kako sam se našminkala i sredila :)
109
120
Bila je to stvarno divna svadba, prva na koju sam otišla nakon sopstvene, možda sam i zato posebno uživala, opuštena i rasterećena :) Koristila sam sledeće proizvode:
1. MAC Paint Pot u nijansi Painterly kao bazu,
2. Make Up For Ever crnu olovku (recenzija je ovde),
3. Benefit Cream Shadow/Liner u nijansi Birhday Suit kao glavnu senku (pisala sam o njoj ovde).
4. Urban Decay Naked 1, senka Dark Horse (spoljašnji ugao oka),
5. Urban Decay Naked 1, senka Virgin (unutrašnji ugao oka i ispod obrva),
6. Urban Decay Naked 1, senka Naked (za blendanje spoljnjih ivica),
7. Sephora Smart Liner i Sephora Vinyl Liner (uporedna recenzija ovde)
8. Max Factor Eye Brightening Volumising maskara (recenzija),
9. Sephora set za obrve (recenzija).
126
116
Kao neuobičajeni bonus postavljam i odevnu kombinaciju koju sam nosila, da vidite sa čime sam zapravo iskombinovala ovaj look na očima :)
Gagina svadba 101
Kako vam se sviđa?


You may also like

72 коментара :

  1. Baš lepi bonus, odlično usklađeno! Divno si se nasminkala (kao i uvek, jelte :D )

    ОдговориИзбриши
  2. ajj..divna sminka bas ti otvara oko
    gde si kupila esapru

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti :) Ešarpa je iz Accessorize-a, ali kupila sam je još prošle godine. Meni su njihove stvarno prelepe, praktično uvek ima neka koja mi se sviđa.

      Избриши
  3. Potpuno si u mojim bojama i ne bih ništa menjala, jako mi se sviđa :)!

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман21.11.13. 17:00

    Super si se nasminkala :)

    PS Procitala sam intervju u LZ, svaka cast :**

    ОдговориИзбриши
  5. Đa nam se :-D i sama se uglavnom odlučujem za ovakav (ajd da ga nazovem) zlatkasto-braonkasti smokey eye, nekako mi najlepše stoji a i najelegantnije mi je za svadbu...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je, hvala :) Ni ja nikad ne preterujem na svadbama, ipak je mlada ta koja treba da privuče najviše pažnje :)

      Избриши
  6. živeo bonus :)))))
    lepo si se našminkala, jako jako lepo :)

    ОдговориИзбриши
  7. Napokon i malo tebe :)) jos malo pa si cijela, cekamo... ;)
    Svidja mi se look, tacno kako ja volim! Mogla si i na svoje sama da se sminkas bez problema :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehe, ne baš tako malo ipak :D
      Hvala ti! Nema šanse da bih se za sopstveno mogla dobro našminkati, ma kakvi, jedva sam i kosu namestila kako su mi se ruke tresle.

      Избриши
  8. Jao stvarno je neocekivano da ubacis i sliku odece :))) Bas si selepo obukla i oci su skroz isle uz tu odecu. Super ! :)

    ОдговориИзбриши
  9. Oči si divno našminkala :D samo si nam trebala pokazati cjelokupni look :D

    ОдговориИзбриши
  10. shimmer linija ispod oka mi je jako dobra ideja :=)

    ОдговориИзбриши
  11. Super,ova torbica je bas u mom fazonu!! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Jako volim tu torbicu iako je potpuno nepraktična.

      Избриши
  12. Lepa sminka,bas klasicno i elegantno..i neocekivan je ali odlican spoj sa sivom bojom :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno :) Uživo su boje zapravo dosta hladnije pa i nije toliki kontrast u odnosu na haljinu.

      Избриши
  13. Bas lepo i pogodno za tu priliku! Imamo slicnu torbu, Accessorize ;)

    ОдговориИзбриши
  14. Divan make up, stvarno, stvaaarno :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zaboravih, je l' mozes preporuciti neku dobru olovku za obrve? Hvala ti unapred, divna si. :-)

      Избриши
    2. Meni su Artdeco olovke baš super, ima nekih 5-6 nijansi.

      Избриши
  15. Coxy sta ti bi, razmazit ces nas pa cemo na kraju svakog posta pitati : a gdje je bonus?!
    :) lajkam i sminku i odjecu.

    ОдговориИзбриши
  16. Анониман22.11.13. 00:08

    sve je super , a bonus me je bas iznenadio i to vrlo prijatno , lepo je sve uklopljeno =))
    Lana

    ОдговориИзбриши
  17. Ahahaahaha...vidim da su sve devojke, kao i ja odusevljene bonusom :D
    Jako mi se dopada kako makeup, tako i celokupan utisak ;)

    ОдговориИзбриши
  18. Nemam šta drugo da dodam osim da je savršeno :)
    Lidija

    ОдговориИзбриши
  19. Benefit senka je cisto savrsenstvo! <3

    Jako lepa sminka.. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uh, baš jeste, jako je lepa i na slikama i uživo! Hvala :)

      Избриши
  20. divno našminkane oči! Neutralno a efektno, bas kako i sama volim ;)

    ОдговориИзбриши
  21. Анониман23.11.13. 19:03

    Htela sam samo da napisem da je ovo izuzetno kulturno i sa izuzetnim stilom :)
    5+ i pcelica u svesku :)
    Dok ja kupim Naked 1, izaci ce jos 16 nastavaka :/
    Alekta*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E ovo su velike reči :)
      Hvala puno :)
      Što se tiče Naked paleta, dvojka mi je divna, teško bih prelomila da li nju ili jedinicu, ali trojka me baš nešto ostavlja ravnodušnom.

      Избриши
  22. Prelepo! Haljina me je posebno oduševila!

    ОдговориИзбриши
  23. Jako lijepo, elegantno i decentno. Svidja mi se i haljina. A i konacno da te malo vidimo, osim kovrdžica za koje vec znamo. :-)

    ОдговориИзбриши
  24. u okce sam zaljubljena :) divno! a outfit je takodje bio jako lep :)

    ОдговориИзбриши
  25. Анониман23.12.13. 23:46

    zaista si divno nasminkana :) i outfit je sjajan :)
    kako nanosis MAC Paint Pot Painterly kao bazu, prstima ili nekim kistom?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno :)
      Nanosim prstom pošto je malo tvrđa, pogotovo sada kada je imam već dugo, prsti je malo zagreju i otope.

      Избриши
  26. Анониман19.5.15. 03:52

    Savršenstvo!

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...