Ciaté Corrupted Neons Manicure Set Megaphone

/
19 Comments
Ciaté Corrupted Neons Manicure su novi Ciaté setovi, ukupno postoje četiri, ali se u našim Sephorama mogu kupiti samo dva, Shout Out i ovaj, Megaphone, koji nam je odlično predstavila Cajka na svojim savršenim noktima. Set se sastoji od laka za nokte, flašice sa šljokicama u odgovarajućoj nijansi i nadlaka koji čini da bilo koji lak svetli pod UV svetlom. Kud ovoga nije bilo u vreme kada sam ja izlazila po klubovima :D Košta 2950 dinara, detaljnije utiske u o njemu i mnogo sjajnih fotografija pogledajte ovde.
Kako vam se sviđa?


You may also like

19 коментара :

  1. Videla sam ovo u nekom časopisu. Super izgleda :) koliko košta?

    ОдговориИзбриши
  2. Jao tek sam sad pročitala koliko košta. Izvinjavam se :P

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma nema veze, lako se previdi :) Zanimljiv je ovaj nadlak, sećam se da sam nekad baš jurila stvari koje svetle u mraku.

      Избриши
  3. Iako nije moja boja, tako je predivan. Ciate stvarno ima predobre lakove :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. O da, predobre, posebno me je oduševio onaj set sa odbrojavanjem do Božića!

      Избриши
  4. Jao savršen je! Već dugo želim da probam ove lakove.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni njihovo pakovanje uvek deluje skroz slatko, sam oblik flašice je lep :)

      Избриши
  5. Cajini nokti i ovaj savrseni spoj ciate lakova = savrsenstvo u malom!

    ОдговориИзбриши
  6. Jaaao, koja divota <3 Cajka ima divne nokte :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aha, divne i savršeno namazane, nema šanse da bih ja umela ovako.

      Избриши
  7. Hahaha, što neće sve izmisliti :D

    Super mi je ovo, tako efektno! Svaka čast da si mi otkrila :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja sam to pomislila :D Šta bih dala za nadlak koji svetli u mraku u tinejdžerskim godinama i ludim noćnim izlascima :D

      Избриши
  8. Uh...videla sam ih na Cajkinim noktima i zastao mi je dah!!! <3 Predobro izgleda :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aha, skroz je poseban, ne možeš ga pomešati sa nekim drugim :)

      Избриши
  9. Bas napisah Caji kako je ovo super. A mogla sam i licno da vidim i prah me je "oduvao" koliko je simpaticno. Mnogo lepse bez nadlaka preko. Odlican model si izabrala za ovaj lak :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aha, a volela bih da vidim nadlak i u kombinaciji sa drugim lakovima mada za to zaista treba imati onu UV lampu. Cajkini nokti su savršeni, baš kao i način mazanja :)

      Избриши
  10. Joj ja i žuto se nikako ne slažemo :D ali su zato njeni nokti prekrasni!

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...