Chanel Allure EDP

/
34 Comments
ing243
Kada bih do kraja života morala da koristim samo jedan parfem to bi bio upravo ovaj. Čime je zaslužio ovako velike reči pročitajte u nastavku posta :)
ing240
ing242
Parfemska voda Allure pojavila se 1999. godine, tri godine nakon lansiranja toaletne vode istog imena. Toaletna i parfemska voda imaju određenih sličnosti, ali su ipak dva različita mirisa tako da naglašavam da se moji utisci odnose na parfemsku vodu, toaletna je isto fina, ali mi se manje svidela. Iza njega stoji isti nos kao i iza većine Chanelovih parfema - Jackques Polge. Postoji u pakovanjima od 35 i 50ml (ispravka - postoji i pakovanje od 100ml, hvala čitateljki na ispravci).
Ovaj parfem spada u kategoriju orijentalno-gurmanskih i slobodno mogu da kažem da je to moja omiljena kategorija mirisa mada volim i nekoliko drugih. Glavni sastojci su mu bergamot, sicilijanska mandarina, lotus, magnolija, egipatski jasmin i ruža, haićanski vetiver i burbon vanila.
ing244
ing245
Već sam u postu o parfemu Chanel Chance Eau Tendre spomenula da jesam Chanel girl kada je reč o parfemima, a među mojim Chanel ljubimcima ovaj zauzima počasno mesto. 

Kao što vidite na fotografijama, dizajn flašice je krajnje jednostavan, nije od onih koje mame izgledom, kreatori igraju na kartu lepote mirisa i, naravno, zvučnog imena samog brenda. Ipak, sviđa mi se što je providna, volim kada mogu da vidim koliko je parfema još ostalo. Sam parfem je narandžaste boje.

Daleko od toga da bih striktno određivala koji je parfem za koje godine, svi se mi razlikujemo i svako bira parfem koji ide uz njega, a nekada se naš utisak ni ne poklopi sa našim godinama, ali kada je ovaj parfem u pitanju nikako ga ne bih preporučila devojkama mlađim od 25 godina. Jednostavno je tada još prerano za njega. Neke bi ga nazvale tetkastim, ali ja bih upotrebila drugu reč - ovo je damski parfem i za njega je potreban stav koji dolazi sa godinama. 

Ima dosta divnih parfema koji se mogu nositi praktično u svim prilikama. Ovaj nikako nije takav. Staviti Chanel Allure u kombinaciji sa iscepanim farmerkama, na primer, skoro da je isto kao obuti cipele sa visokom štiklom na trenerku. Savršen je uz poslovne ili svečane kombinacije, jedan od onih koji će uspeti da se nametnu, a istovremeno da ne budu napadni. Od svih parfema koje sam koristila za ovaj me je najviše ljudi pitalo na šta mirišem, a isti se dešavalo i mami kada ga je nosila. U principu je parfem koji odgovara svakom godišnjem dobu, ali ipak nije za velike vrućine, previše je jak.

Što se tiče postojanosti, bez dileme bih ga svrstala u najpostojanija tri parfema ikada. Jedan je od onih koje osetim čak i sledećeg dana, a na šalu ume da se zadrži i nedelju-dve. Stavljam ga u znatno manjoj količini nego druge parfeme pa mi je pakovanje od 35ml trajalo dobre tri godine, s tim što ovde treba da ponovim da ovo nije moj parfem za svaki dan. Njegov miris jednostavno ne može da mi dosadi i spada u one male stvari koje mogu začiniti i ulepšati dan, dovoljno je da malo mahnem kosom i osetim taj očaravajući miris. Bergamot je svakako ono šta dominira od sastojaka, ali ostali su ti koji mu daju egzotičnost i senzualnost. Znate kako kad stanete na štikle prosto morate da u momentu ispravite leđa i izbacite grudi? Ovaj parfem radi nešto slično, podstiče ženstvenost pa šljampavi hod, pogrbljena ramena i povijena glava jednostavno ne idu sa njim :)

Sve u svemu, ovo je klasični Chanel miris, jedan od onih koje vezujete za sam pojam Chanelovog parfema i koje ili obožavate ili ne možete da smislite. U kojoj ste vi kategoriji i koji biste parfem koristili do kraja života ako bi morao da bude samo jedan?


You may also like

34 коментара :

  1. Kako sam i ja Chanel girl i kako si ga ovoliko nahvalila zaključak je samo da ga jaaako želim :-) Chance Eau Tendre i Coco Mademoiselle su mi vrhunski pa vjerujem da su i sa ovim napravili odličan posao...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Imam i ta dva, i to su mi divni mirisi tako da su onda stvarno velike šanse da ti se svidi i ovaj :)

      Избриши
  2. Joj kako mi se svidja opis! Taj tip parfema je skroz moj omiljeni. Bas me zanima koliko bi mi se ovj svideo. Nisam ga nikad pomirisala :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pomiriši, ima ga u praktično svim parfimerijama :)

      Избриши
  3. Mogu ti samo zavidjeti na Chanel parfemima, ali doći će i taj dan kad ću ga i ja kupiti :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Doći će, naravno :) Ovaj konkretno je zapravo isplativiji i od nekog duplo jeftinijeg s obzirom da je mala količina dovoljna i neverovatno je postojan.

      Избриши
  4. obradovao me je opis koji se odnosi na godine i stav =)

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман26.11.13. 10:31

    Ijao pa ovo mi se mnogo dopada po opisu <3
    Ja se razmisljam ovih dana da uzmem Opium YSL :D
    Nekada sam volela tako te "providne" parfeme kad sam bila tinejdzer, kao npr Davidoff Cool water, Escada Into the blue, Hugo Boss woman, bla bla truc "osvezavajuci".
    Sada koristim old skul mirise koje sam obozavala kao klinka, a ako bih morala da biram samo jedan, to bi mi strasno tesko palo :(
    Ne znam sta vise volim, sminku ili parfeme :)
    Ovo cu pomirisati prvom prilikom u Dzezminu ;D
    Alekta*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Možda je opis lep jer sam ja opako pristrasna kada je ovaj parfem u pitanju :)
      I moj ukus se menjao na sličan način, godinama sam padala na te iz kategorije osvežavajućih, i sada su mi ok, ali za leto i svaki dan, a zaista padam samo na ovakve. Njušni ovaj obavezno :)

      Избриши
  6. Ja dijelim parfeme po tome koliko odrasla zena treba da ga nosi :) meni su puno chanel parfema preozbiljni za mene ali vjerujem da cemo se sloziti nekad kad budem starija :)
    Zasad sam Chanel chance eau tendre dama hehe :)) ovaj nisam njusnula ali po opisu, nije nesto sto mi trenutno prija. Ja sam cvijetno vocni tip :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim da ih i ja delim tako, doduše delim i na još dosta načina. Nije ovaj za tebe, imaš sada svoj divni Chance :)

      Избриши
  7. Meni se stvarno dopada ovaj parfem, i sigurno je u mojih top ,5 favorita!!!

    ОдговориИзбриши
  8. Odličan mi je i ovaj i edt kao i sensual verzija. Sva tri različita i sva tri posebna, ženstvena i trajna. Nažalost ne mogu izdvojiti jedan miris koji bi mogla nositi cijeli život, to mi je nemoguća misija, jer ih previše volim da bi se "smirila" samo s jednim. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jesu, lepa su mi i ta druga dva mirisa, ali ipak bih prednost dala ovom :)

      Избриши
  9. A htedoh da kazem da Sanel parfemi i ti imate posebnu vezu :)) Meni, kao ljubiteljici laksih nota, ovaj parfem dodje na red kad napolju veje i bas je hladno. Dobro si me podsetila da mu oduvam prasinu :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bogme kod mene sada veje pošteno :) Da znaš da imamo posebnu vezu, sa ostatkom njihovog kozmetičkig asortimana nije takav slučaj, ali u parfemima se baš nađem.

      Избриши
  10. Ne secam se da sam ikad posteno probala edp. ali zato edt obozavam i mogu komotno samo njega da nosim ili mi je bar u top 5... mada je meni tesko dda izaberem samo par komada. neverovatno koliko ga drugi vole na meni

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni se jako sviđa i edt, ali ipak bih prednost dala ovome, nekako mi više leži miris.

      Избриши
  11. Kako divan text,dva puta sam ga procitala, svidja mi se recenica -Neke bi ga nazvale tetkastim, ali ja bih upotrebila drugu reč - ovo je damski parfem i za njega je potreban stav koji dolazi sa godinama. -. :) U svakom slučaju, ja ovaj parfem prvi put vidim, već samim tim se vidi koliko "znam" o parfemima. Od prošle godine sam pristalica skupocenijih tako reći parfema, jer špricnem jednom i traje mi dovoljno dugo. S obzirom da se tek upuštam u te vode, ne znam odg na tvoje pitanje. Trenutno koristim DandG Light Blue, volim Lancome parfeme, pogotovo Poeme, ali on mi je tamo za preok 25 godina.

    <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se sviđa :) Nije lako opisati miris nečega, nikako. D&G je stvarno klasika, jedan od onih parfema koji svima prijaju :)

      Избриши
  12. uf, nemam pojma kako miriše :/
    nekako sam se sa chanel našla samo
    na chance eau tendre, ali moram da isprobam
    i ovaj, baš me zanima da li bi mi se dopao :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ovaj je skroz iz druge priče u odnosu na Chance Eau Tendre, kao da nisu iz iste kuće. Pomiriši svakako, bar je to besplatno i zabavno :)

      Избриши
  13. iskreno pojma nemam za koji bih se parfem odlucila da do kraja zivota moram da koristim samo jedan. mozda womanity :D ovaj nisam njuskala ali moracu da ga nahvatam u sephori jednom :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne znam kako Womanity miriše, moraću ja njega da njušnem :)

      Избриши
  14. Ne znam kako miriše ovaj parfem, obično mi se Chanel ne svidi :) Jedini koji mi se do sad svideo je Chanel Chance.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Onda ti se verovatno ni ovaj ne bi svideo, spada u klasične Chanel mirise :)

      Избриши
  15. Анониман6.12.13. 22:27

    Lepi opisi :), bas pristaju uz njega. Od prosle godine mi je omiljeni parfem. Ne bih da ti protuvurecim, ali postoji i bocica od 100ml.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Znači ima ipak i od 100? Ja gledala na Chanelovom sajtu i spazila samo ove dve manje, a i pomislila sam kako ima smisla s obzirom koliko je parfem jak, no dobro, lepo što ima i veće :)

      Избриши
    2. Анониман11.12.13. 09:55

      Ima, ima :) ... Ovaj parfem je toliko damski, da nemam reci. A sasvim slucajno sam ga probala, jer sam imala neku odbojnost prema Chanelu, zbog No.5 , No.19 , Mademoiselle , ali Allure je nesto posebno.

      Избриши
    3. Daaaaa, damski je prava reč :) Za No.5 nikad nisam shvatala što je toliko popularan, valjda zbog Merilin Monro i cele fame, No.19 mi se još manje sviđa, doduše Mademoiselle volim.

      Избриши
  16. Meni su Chance odlični, ali jako kišem od njih :-(

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...