Aura Divine Eyes - prvi deo

/
38 Comments
Aura ima novu liniju senki pod nazivom Divine Eyes. Linija sadrži dvanaest vrlo nosivih nijansi, upravo onog tipa kakav najviše koristi prosečna žena. Da vas previše nijansi na jednom mestu ne bi zbunilo, rešila sam da podelim recenziju u dva dela. Senke sam podelila prema nijansama jer se najbolje može videti kakva je tačno boja ako je okružena sebi sličnima. Idemo na prvih šest senki:
Aura 005
Aura 010
Aura 009
Aura 011
Kao što vidite, senke su u sličnoj ambalaži kao rumenila iz linije Glorious Cheeks, u pitanju je okrugla, crna plastična kutijica sa providnim poklopcem. Lako se otvara prstom, ali nema bojazni od slučajnog otvaranja u tašni. Svaka kutijica sadrži 3g senke, a cena im je 319 dinara. Idemo na predstavljanje pojedinačnih nijansi, prva je Fool Moon.
Aura 017
Aura 013
Aura 015
Fool Moon je klasična bela nijansa, to je ona kreč bela, nijansa na koju pomislite kada kažete belo. Potpuno je mat i, baš kao i ostale mat senke iz ove linije, jako mekana na dodir. Dovoljno je jaka da se postigne prava bela boja na kapku i mislim da je bela, baš kao i crna senka potrebna makar povremeno, kako za neobičnije lookove tako i za pojačavanje kontrasta u onim svakodnevnim.
Aura 025
Aura 022
Aura 023
Sledeća nijansa je Cute Nude, na prvi pogled slična nijansi Fool Moon, ali u stvari različita i po završnici i po efektu. Ovo je sasvim svetla bež nijansa, u osnovi topla, ali sa sjajem koji čini da ipak vuče na hladno. Mogla bi da posluži kao hajlajter, naneta u maloj količini. Slabije je pigmentovana od nijanse Fool Moon, ali ovo je ionako onaj tip nijansi koji se obično stavlja ciljano, u unutrašnji ugao oka i sl.
Aura 026
Aura 027
Aura 028
Na slikama iznad videli ste nijansu Let It Snow. To je svetla, srebrnkasta nijansa sa blažom metalik završnicom. Srednje je tvrdoće, ne rasipa se uopšte, ali za puni intenzitet boje treba staviti dva sloja, slabije je pigmentovana od ostalih. Zbog završnice nije za dnevne lookove već više za večernje varijante u kombinaciji sa crnom, sivom i srebrnom.
Pogledajte swatcheve na ruci ove tri nijanse, s leva na desno: Fool Moon, Cute Nude i Let It Snow.
Aura 031
Aura 033
Aura 035
Nijanse su ovako dosta slične, ali ipak postoje razlike, pogotovo na očima. Fool Moon je jedina mat i odgovarajući je izbor ako vam treba bela senka kojom ćete istaći ostale boje. Cute Nude je nijansa za one koje vole krajnje neutralne lookove i kombinacije sa braon nijansama. Let It Snow je pogodna kao najsvetlija senka u nekoj sivoj ili srebrnoj večernjoj kombinaciji.
Idemo na sledeće tri nijanse, prva je Candy Rose:
Aura 038
Aura 041
Aura 040
Candy Rose je nijansa kojoj naziv baš odgovara, to je jedna krajnje nežna roze nijansa, toliko blaga da će se na ženama sasvim svetlog tena jedva primećivati. Odlična je dopuna dvema ljubičastim senkama iz ove linije (u nastavku), a lepo izgleda i samostalno. Po teksturi je identična nijansi Cute Nude.
Aura 044
Aura 043
Aura 048
Kao što je kod rumenila Deep Wine zvezda cele linije i najoriginalnija nijansa, kod senki je to upravo ova nijansa, Vintage Purple. Opisala bih je kao prljavo ljubičastu, dakle to je srednja, hladna ljubičasta sa sivkastim tonom i ne sećam se da sam nekad naletela na baš ovakvu nijansu, a stvarno sam mnogo senki isprobala. Potpuno je mat, mekana, pomalo se trusi, ali ništa strašno i ostavlja dovoljno boje već u jednom sloju. Ako razmišljate o kupovini samo jedne senke iz ove linije obratite pažnju upravo na ovu, zaista je divna i posebna. Na fotografijama iznad ne vidi se, nažalost, puna lepota ove senke, ali je zato bolje prikazana na swatchevima na ruci nešto niže u postu.
Aura 051
Aura 049
Aura 052
Purple Midnight je isto jedna zanimljiva nijansa i odlična dopuna nijansi Vintage Purple. Ovo je tamna ljubičasta, ovakve nijanse obično zovem elegantna ljubičasta jer, iako tamna, jednostavno ne može izgledati previše napadno. I ona je potpuno mat i po osobinama identična ostalim mat senkama iz ove linije. Stavljala sam Vintage Purple preko celog kapka, a ovu u spoljašnji ugao oka i malo iznad pregiba i to je jedna od onih kombinacija za svaku priliku.
Pogledajte i swatcheve, prvi je slikan baš na suncu, ostali unutra:
Aura 061
Aura 062
Aura 057
Zar nisu prelepe ove dve ljubičaste? Zanimljivo je da mi se kod ovih senki više sviđaju tri mat senke iako je uobičajeno da su mat senke one koje su lošijeg kvaliteta. Ovde to nije slučaj, mekane su, lepo se blendaju, pomalo i truse, ali nisu onako praškaste i kredaste kako mat senke često budu. Ujedno su i iznenađujuće postojane, naravno uz bazu.
To bi bilo prvih šest nijansi, postoji još šest koje ću vam predstaviti u nekom od narednih postova. Kako vam deluju? Koja je vaš favorit?

*Proizvode predstavljene u ovom postu dobila sam od proizvođača, ali to ne utiče na objektivnost moje recenzije.


You may also like

38 коментара :

  1. Ove nisu stigle kod nas, a boje su baš "moje" :-) mislim na ljubičaste :-)

    ОдговориИзбриши
  2. super recenzija...i taj svjetlucavi lak za nokte je baš divan.

    ОдговориИзбриши
  3. Cute Nude mi deluje savršeno. Ja se slabo šminkam, a to je senka kakvu bih stalno mogla da nosim.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nije ona baš za preko celog oka, previše je sjajna, ali kao dopuna je super :)

      Избриши
  4. Ne pamtim kad sam zastala kod Aura standa, ali vudum svasta novo u poslednje vreme, moracu vise da obratim paznju, Cute Nude mi je divna!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisu se jos bas svuda pojavile. U mnogim Lilijima ih jos nema, ja ih bar nisam videla.

      Избриши
  5. Verujes li mi da sam dans sutra planirala isti post, vec je otkucan i sve, a skoro identican koncept posta sam napravila.:/ bas me zanima da li ce nam se slagati utisci za sve senke. Meni je ova bela mat tvrda tvrda ko kamen i bas jakoooo malo pigmentovana :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uh, tako je bilo meni sa Snow i rumenilima jednom. Objavi, šta ima veze :)
      Meni nijedna mat nije tvrda, naprotiv, mekše su od ostalih :O

      Избриши
  6. Jao meni su najviše pažnju privukli tvoji nokti i taj lak. Ili gel.. jel imaš neki post o tome ;-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nokti slučajno upadoše u kadar, ali hvala :) Nemam post o tome, ovo su Nails inc. lakovi, nežno roze i preko lak sa holo efektom.

      Избриши
    2. hvala, bar da znam šta i gde da tražim (ja sam ipak majka maloletnog deteta, a taj sa holo efektom jedan sloj bi mi završio posao :)) mada čitala sam i onaj post sa onim nalepnicama iz sephore, ne znam koliko bi mi vremena trebalo to da stavim...
      jedva čekam i drugi deo :D

      Избриши
    3. Za nalepnice treba malo više vremena nego za lak, ali se definitivno isplate pošto traju danima, one nalepnice sljuštila sam sama nakon 10 dana, a mogle su još da izdrže.

      Избриши
  7. Divne. Ja im se nadam sledece sedmice i bas me zanimaju, jer su boje u nekom spektru koji se meni dopada.
    Od ovih mi se najvise dopada ta Vintage Purple jer smokey uglavnom radim sa ljubicastima, a imam jednu MUA sjenku u olovci koja ce mi se odlicno uklopiti sa njom. Svidja mi se i Cute Nude.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, ove su od onih svakodnevnih, nosivih. Vintage Purple je, bez sumnje, najoriginalnija nijansa među ovih šest :)

      Избриши
  8. aj kako su cakane, i svidja mi se sto ima mat nijansi...pakovanje podseca na MAC
    znaci, zadovoljna si pigmentovanoscu?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Četiri su mat, tri iz ovog posta i jedna čokoladno braon koju sam ostavila za drugi deo.
      Razlikuju se međusobno dosta, kod Cute Nude, Let It Snow i Candy Rose nisam zadovoljna, ali to je i takav tip nijansi da ni ne ide preko celog kapka pa onda može da prođe, kod ostalih jesam zadovoljna.

      Избриши
  9. Jao ja bih Fool Moon, divna su sva i fantastično si recenzirala.

    Ponavljam, nadam se da će Aura stići uskoro i ovdje :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti :) Fool Moon je skroz fina, treba imati i jednu čisto belu u kolekciji.

      Избриши
  10. Ajme, ova ljubičasta nijansa je fenomenalna <3 Kad će konačno ovaj brend stići i k nama :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Obe ljubičaste su divne, posebno svetlija :) Stvarno bi bilo lepo da uskoro dođe i kod vas.

      Избриши
  11. Cute nude je odlicna, ali vidim da kod Jasmine nisu jos stigle, sacekat cu :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisu ni ovde stigle na sva prodajna mesta, ovo je baš skroz novo :)

      Избриши
  12. Cute nude je bas fina :) Sve su odlicne! Aura definitivno plasira mnogo proizovda u zadnje vreme, ali izgleda da ne stede na kvalitetu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, za razliku od prošle linije, ovde su sve nijanse skroz nosive :)

      Избриши
  13. Bas dobro izgledaju posle rumenila sad i ovo i nove cetkice koje su super,svaka čast Auri!

    ОдговориИзбриши
  14. ova najtamnija ljubicasta mi je fantasticna nijansa! a i ova nijansa pre nje je isto prilicno lepa :) odavno nista Aurino nisam kupila, ne znam zasto

    ОдговориИзбриши
  15. Nadam se da će Aura doći i k nama jer vidim da ima toliko lijepih proizvoda koje bih željela isprobati! Sve su mi nijanse lijepe, Let It Snow možda malo više od ostalih.

    ОдговориИзбриши
  16. Vintage Purple mi je baš zanimljiva i lijepa :)

    ОдговориИзбриши
  17. vintage purple i moj favorit :) i ja sam primijetila manikuru i divna je :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nije bila namera da promovišem nokte, ali upadoše u kadar :) Hvala ti :)

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...