Aura Divine Eyes - drugi deo

/
28 Comments
U ovom postu predstavila sam vam prvih šest nijansi iz Aurine nove linije senki Divine eyes. U ovom postu videćete i preostalih šest nijansi. I ovo je post sa mnogo fotografija pa će možda biti potrebno malo više vremena da se sve učitaju.
Aura 078
Aura 080
Aura 084
Prve na red dolaze Sun Kiss, Cafe Au Lait i Snakeskin:
Aura 075
Aura 076
Aura 088
Aura 089
Aura 086
Sun Kiss je, po meni, jedna od najboljih senki iz ove linije i to u svakom smislu. To je svetla, braonkasto-zlatasta nijansa, divno izgleda preko celog kapka u kombinaciji sa tamnijom braon. Jedna je od onih koje bi stajale većini i najbolja je po kvalitetu od ovih šest senki, ne trusi se uopšte, odlično je pigmentovana, postojana, lako se blenda.
Aura 095
Aura 096
Aura 092
Na fotografijama iznad videli ste senku Cafe Au Lait i imajte u vidu da je treća slikana na direktnoj sunčevoj svetlosti pa nijansa nije realna, ubacila sam je zato što se tu dobro vidi tekstura same senke, a boja je uživo onakva kao na prve dve fotografije. To je klasična čokoladno/kafeno braon, topla nijansa, potpuno mat. Mekana je, lako se nanosi, ali malo teže blenda, nije baš lako dobiti podjednak intenzitet senke svugde, pomalo se trusi i stvarno je dobro pigmentovana. Postojana je, uz dobru bazu izdrži koliko god treba, baš kao i većina ovih senki.
Aura 102
Aura 099
Aura 098
Aura 097
Snakeskin je odlično izabran naziv! Ova senka je pravi kameleon, sve su boje njene i sve su lepe :) U osnovi je ona neki čudan miks između one čuvene taupe nijanse (smeđkasto-sivkasta) i maslinasto zelene, nekad dominira jedna boja, nekad druga i sadrži sitni zlatni shimmer koji na očima nije upadljiv kao takav, ali daje divnu završnicu senki, bez njega bi bila čisto mat. Odlično ide uz sve braon nijanse i baš je posebna. Nažalost, slabije je pigmentovana od ostalih, treba staviti malo više da bi se dobio pun intenzitet nijanse.
Idemo na swatcheve, prva fotografija (na ruci) napravljena je na direktnoj svetlosti, za drugu sam koristila blic, a treća je slikana u sobi sa standardnim podešavanjima:
Aura 103
Aura 105
Aura 106
Aura 110
Idemo na preostale tri nijanse, Sunset Brown, Metallic Princess i Dancer In The Dark:
Aura 083
Aura 082
Aura 114
Aura 113
Aura 112
Sunset Brown bi bila bronzani pandan senki Sun Kiss, u svemu su iste, osim, naravno, u samoj nijansi i sasvim sitnom zlatnom shimmeru koji ova senka ima. Jedna od nosivijih i praktičnijih nijansi, jako je lepa u kombinaciji sa Cafe Au Lait.
Aura 122
Aura 119
Aura 118
Metallic Princess je, na prvi pogled, klasična srednje siva nijansa. Na drugi pogled zapazi se raznobojni shimmer koji joj daje zanimljiv odsjaj pa ispadne neka polumetalik varijanta. Imala sam je na očima od jutra do večeri, bukvalno (uz Too Faced bazu). Ne trusi se uopšte, možda je samo malo tvrđa od drugih.
Aura 127
Aura 124
Aura 123
Dancer In The Dark je jedina nijansa koja odskače po pitanju svakodnevne nosivosti u dnevnim kombinacijama, ali i po kvalitetu. U kutijici je to grafitno siva, skoro crna nijansa sa raznobojnim šljokicama među kojima dominiraju srebrne. Na očima ipak postane srednje siva i ni blizu nijanse koju ima u kutijici. Ja bih više volela da je takva, ali možda će ovakva nekim od vas i više odgovarati pošto dosta žena preferira blaže nijanse, a izbegava crne. Dakle, slabo je pigmentovana, ne postigne punu boju i teže se blenda, teže i od Cafe Au Lait.
Idemo na swatcheve:
Aura 130
Aura 132
Aura 133
Aura 135
To bi bilo svih dvanaest senki. Moji favoriti bili bi Vintage Purple i Purple Midnight od prvih šest i Sun Kiss i Snakeskin od ovih šest. Koje se vama najviše sviđaju?

*Proizvode predstavljene u ovom postu dobila sam od proizvođača, ali to ne utiče na objektivnost moje recenzije.


You may also like

28 коментара :

  1. Cafe Au Lait mi deluje posebno dobro, iako ne vidim neku vezu između boje i imena.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, ime je promašaj što je baš čudno, ostala imena su potrefili.

      Избриши
  2. Stvarno su odvalili ime za Cafe Au Lait :D
    Inace, svidjaju mi se sve sem poslednje dve. :) Fine su boje za svaki dan.. Cekam neki look sa njima. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aha, a sva ostala su skroz dobra. Meni se od ovih šest sviđaju sve nijanse sem poslednje :) Look...ma bolje ništa da ne obećavam pa kako ispadne :)

      Избриши
  3. Uh, koliko ja imam za nadoknadjivanje!! :)

    ОдговориИзбриши
  4. Ovdje mi se najvise svidjaju prva i druga. I ta Snakeskin zanimljivo izgleda, steta sto nije pigmentovanija i mozda jos zelenija.
    Bilo bi i zanimljivo da te sive i na kapku imaju te multikolorne cestice, cini mi se da ih vidim ovako u kutijici.
    Moje jos nisu stigle, pa ne znam kakve su uzivo.
    Sve boje mi se cine prakticno kako za svaki dan, tako i za vece i smokey eyes.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jesu, sve boje su skroz nosive, nema nijedne koja se teže kombinuje. Meni je Snakeskin baš zanimljiva mada bih i ja glasala za jaču zelenu tonu, ali lepa je i ovako :)

      Избриши
  5. E ove nisi skroz rasporedila kao ja :)))) Prve tri su meni ubedljivo omiljene pored onih ljubicasto rozih nijansi. Sve tri iz prve grupe obozavam i nosim stalno. Slazem se da je Snakeskin predobra senka i da je naziv fenomenaln :D

    ОдговориИзбриши
  6. Fscinirana sam kaku Aura ima široku lepezu sjenila. Toliko nijansi, različitih finiša...naravno, odavde bih opet tri komada s tim da mi je najljepša Sunset Brown

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aha i sve je to manje-više novo tj, u poslednje dve godine stiglo u prodaju :) Sunset Brown je i meni jako lepa, jedna od onih koje bi stajale većini žena.

      Избриши
  7. Анониман16.11.13. 01:30

    E pa da konacno prokomentarisem ;)
    Svidjaju mi se ove nove senkice, narocito Cute Nude i Let it snow, njih posedujem i straobalno simpatisem ;D
    Mada ni ova od zmije nije losa, niti ova sto se ljubi sa suncOm.

    Recenzija odlicna, realna i moram da ti kazem da si ti jedina blogerka koja meni apsolutno sinestezicno docara bukvalno svaki proizvod u onoliko recenica koliko je zaista dovoljno, niti previse, niti premalo, i na tome ti svaka cast :)

    Auru vrlo volim u poslednje vreme (iako sam je oduvek volela), mada, moram da zamerim par stvari. Ne znam ko im je dezurni kum u firmU, ali moram da mu skrenem paznju da bude malo originalniji. Koliko je recimo "Glorious cheeks" savrseno smisljeno, sama imena boja su prilicno neoriginalna, a ima malo i resavske skole koliko sam primetila (Cafe au Lait je bio karmin u Avonovoj Color Trend kolekciji, Cotton Candy isto, ima tome jedno desetak godina, pri tome naziv je bas cest). Ne kazem da mozes da smislis nesto epohalno novo za boju kao sto je Peach ili Pink, ali mislim, ajmo malo personifikacije, ucili smo to iz srpskog sa razlogom, zar ne? ;) Toliko je prideva... Mislim moze i "Hiperaktivna breskva" :D Al sta ces kad ne znaju da se zezaju :/ Isto tako mi nije jasno zasto su izbacili On the edge i Autumn rain iz standardne postave lakova, kada je narocito On The edge bila stvarno mocnost od boje i sto ti kazes, zvezda serije :( I one karmine sa sljokicama, e to je bas bas tuga sto su povukli :'(

    Nije mi namera da pametujem, samo uvek glasam za originalnost i kreativnost, narocito kad su 'vako dobri proizvodi. To kopi pejst me smori generalno, a tek u sminKCi :D A sto se tice svega novog sto su izbacili, imam na spisku dobrih 10ak stvari koje bih uzela, zaista su fenomenalne, ali to kada malo PP uznapreduje, a na dobrom je putu :) Mada ni ne zurim, uzela sam Deep Wine sto sam najvise zelela i sad sam mirna, presavrseno rumenilo ikada <3<3<3

    Bilo je malo duze nego sto sam 'tela, ali eto, u mom fazonu ;)
    Pozzic, Alekta*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, hvala :)
      Da sam ja među onima koji smišljaju nazive Aurinim proizvodima stavljala bih nazive na srpskom i to baš tako kao što si rekla - otkačene i bleskaste, onako kako zapravo i svi ti engleski nazivi zvuče prirodnim govornicima. Hiperaktivna breskva je super :)))))) ako je domaća firma neka i nazivi budu domaći plus brojčane oznake za one koji eventualno ne razumeju.
      Deep Wine je neverovatno dobra nijansa, komotno ide u top 3 rumenila 2013. :)

      Избриши
  8. Sva su mi predivna, ali Sun kiss je definitivno moj omiljeni :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, ono je jedno od najlepših i najuniverzalnijih :)

      Избриши
  9. Ovo su sve redom moje nijanse!!! Ipak, izdvojila bih Cafe Au Lait kao najljepšu :D

    ОдговориИзбриши
  10. Sun kiss i snakeskin su mi favoriti i diivno izgledaju! Odlican post! :))

    ОдговориИзбриши
  11. Jako je lepa sun kiss! Ova postavka mi se dopada :)

    ОдговориИзбриши
  12. ovo su vec moje boje! sve mi se svidjaju, moram priznati :)

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...