Sephora Smart Liner VS Sephora Long-Lasting Vinyl Eyeliner

/
36 Comments

U ovom postu uporediću dva Sephorina crna tečna ajlajnera - Smart Liner i Long-Lasting Vinyl Eyeliner. Pročitajte kako se koji pokazao:
Krećem od Smart Liner-a koji ima vrlo zanimljivu ambalažu i četkicu. Kao što možete videti na prvoj slici ispod, ajlajner ima zaštitnu foliju tako da nema bojazni od ranijeg otvaranja i isušivanja proizvoda.
Sephora 039
Sephora 154
Sephora 156
Sephora 158
Proizvođač kaže da je ovo ajlajner koji na očima može da izdrži i 24 časa (ne znam zašto bi ga neko držao baš toliko, ali dobro) i da ima inovativno pakovanje koje omogućava izuzetno lako nanošenje i izvlačenje precizne linije bez greške. Ajlajner ima ergonomsku dršku koja odgovara i dešnjacima i levacima, a precizne i intenzivne linije koje se izvuku njime neće se razmrljati čitava 24 časa. Njegova formula ne sadrži parabene, sulfate ni ftalate i dermatološki je i oftalmološki testirana. Ispitivanja na 33 dobrovoljca nakon 14 dana upotrebe pokazala su da se svih 100% učesnica slaže da je ovaj ajlajner lako ukloniti.

Ajlajner sadrži 0,4 ml i košta 1370 dinara. Zaista je neobičnog izgleda, kako sama amlabaža tako i četkica. Drška mu je kraća nego što je to obično slučaj, što izgleda pomalo čudno na početku, ali nama kratkovidima koji se zalepimo za ogledalo da bismo nešto videli ovo je odlična stvar. Ovo je ajlajner tipa flomastera kojima su, po pravilu, mane mala mililitraža i intenzitet crne linije, a prednosti lakoća nanošenja i preciznost. Četkica je savršena! Da treba da preporučim ajlajner ženi koja nema mnogo iskustva sa tečnim ajlajnerima i kojoj izvlačenje linije ne ide baš od ruke ovaj bih joj definitivno preporučila. Vrh četkice je tanak kao iglica i može se izvući sasvim tanka linija koja se naknadno može podebljati, naravno. Volim ajlajnere sa tankim četkicama zato što su mi zgodni za šminkanje za posao i inače tokom dana kada nije baš preporučljivo da imam na očima debelu crnu liniju. Stavim ajlajner samo na koren gornjih trepavica i repić izvučem sasvim malo i dobijem diskretno našminkane, ali i istaknute oči. Pogledajte ovu divnu četkicu izbliza:
Sephora 159
Ajlajner je crn, ali ipak ne intenzivno crn kako to ajlajneri mogu biti i sasvim je mat. Postojan je u smislu da se linija ne preslika i ne razmrlja uopšte, ali ipak počinje da bledi i gubi na intenzitetu tokom dana. Zaista se lako uklanja bilo kojim sredstvom za skidanje šminke, nema dosadnog trljanja ili čekanja da se rastvori.
Idemo na drugi ajlajner - Sephora Long-Lasting Vinyl Eyeliner. On dolazi kompletno upakovan u celofan i možete biti sigurni da ste prvi koji ga koriste. Pogledajte fotografije, a potom pročitajte utiske:
Sephora 044
Sephora 162
Sephora 163
Proizvođač kaže da je ovo tamno crni vinil ajlajner za kreiranje glamuroznog, rok izgleda. Ajlajner ima visoki sjaj, a nakon sušenja završnica mu je vlažna. Formula je obogaćena glicerinom pa je izuzetno nežna na očima. Tanka četkica omogućava punu kontrolu i iscrtavanje precizne linije, a intenzivni pigmenti daju smelu crnu boju koja traje satima.

Pakovanje sadrži 4,5ml proizvoda i košta isto oko 1300 dinara, nažalost ne sećam se baš tačne cene. Ovo je, po pitanju ambalaže i četkice, klasični tečni ajlajner. Četkica je dosta dugačka, a njen vrh nije sužen tako da je teško izvući skroz tanku liniju, ali linija prosečne debljine izvlači se sasvim fino pošto ajlajner stvarno klizi po kapku i jako je pigmentovan pa daje punu boju u jednom potezu. Ono šta je njegova glavna prednost upravo je njegova završnica. Treba mu minut-dva da se osuši, a onda izgleda tako divno sjajno, pravi glossy finish. U tom smislu stvarno je poseban i idealan je za pomalo retro look-ove, definitivno nije obična crna linija. Međutim, ovaj ajlajner ima i jednu skroz neobičnu osobinu. Naime, nakon neka sata linija dobija metalik sivu boju! Čitala sam etiketu i istraživala na Internetu ne bih li pronašla nešto o ovime i nisam uspela, ali promena boje je definitivno tu. Linija i dalje ima visok sjaj, ali nije više crna neka srebrnkasto-siva. Mana ovog ajlajnera je što nakon nekog vremena linija ume da popuca ako je nanet deblji sloj, sa tankim se ovo ne dešava. I njega je lako ukloniti sa očiju.

Pogledajte poređenje ove dve četkice i swatch-eve ajlajnera na ruci:
Sephora 164
Sephora 161
Zar nije Long-Lasting Vinyl tako divno sjajan? :)
Na brzinu sam ih slikala na očima i to nakon stavljene maskare, čisto da steknete bolji utisak o bojama:
oktobar 083
oktobar 086
Oba ajlajnera imaju svoje prednosti i mane. Smart Liner je praktičniji i postojaniji, velika prednost mu je četkica uz pomoć koje se linije brzo iscrtavaju, ali Vinyl izgleda zaista posebno sa svojim visokim sjajem. Bilo bi mi teško da izaberem između ova dva, srećna sam što ih imam oba :) 
Koji se vama više sviđa?


*Proizvode predstavljene u ovom postu dobila sam od proizvođača/uvoznika/PR-a, ali to ne utiče na objektivnost moje recenzije.


You may also like

36 коментара :

  1. mi kratkovidi =)))) upravo!
    super je, i svideo mi se kad si mi ga pokaza onaj dan, sledeci je na listi

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa da, koliko sam se samo puta ubola drškom neke četkice zato što sam se previše približila ogledalu ne bih li konačno videla svoje oko dobro :D Kratke drške su zakon!
      Kod ovoga je jedino upitno koliko će dugo trajati, mislim da nije od onih koji mogu da traju i godinu dana, ali dobro, nije mu ni cena baš prevelika.

      Избриши
  2. Long-Lasting Vinyl mi se za nijansu više dopada, zato što sam punih 7 godina koristila upravo taj "model" ajlajnera i nije mi problem četkica. Definitivno je sjajno što imaš oba i što po potrebi uzmeš koji ti više odgovara :).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nije ni meni, ali mi smeta što može da popuca ako je deblja linija, a nekad napravim baš takvu. Rešenje sam našla u tome što ga stavim preko nekog drugog, onda bude divan :)

      Избриши
  3. Predobra mi je ambalaža od prvog, nisam nikada vidjela nešto takvo :) ja rijetko koristim tekući tuš, prije gel.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Originalna, nema šta :) Eto, a ja sam stvarno isprobala gelove koji se smatraju najboljim, a i dalje mi nekako više odgovaraju tuševi :)

      Избриши
  4. Ima i nyx eyeliner na foru ovog prvog u tom pakovanju :) ja koliko god isprobavala sa eyelinerima uvek mi ispadnu najbolji gel lineri sa kosom cetkicom :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam videla kod njih, doduše nisam ni zagledala. Stvarno se svi mi jako razlikujemo, ja ako već stavljam gel lajner biram da četkica bude uska i tanka, poput one koju imaju tečni :)

      Избриши
  5. meni se svakako više sviđa ovaj prvi, ovaj smart,
    sa drugim bih napravila smejuriju na očima :D
    ne umem da radim sa tim četkicama, smotana sam :D
    nego, da nisi možda koristila L'oreal carbon gloss, da mi
    porediš sa ovim smart lajnerom, jer mi je taj L'oreal baš dobar,
    a probala bih Seforin na preporuku :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jesam, onomad, dok se još nisam bila načisto iznervirala što me uvek zapadne otvaran Lorealov ajlajner koji se sasuši za dve-tri nedelje. Odličan mi je bio (dok se nije osušio, jasno) i četkica zaista jako liči na ovu koju ima Smart Liner. Lorealov je, koliko se sećam, imao intenzivniju crnu nijansu, u ostalim stvarima su slični. Uostalom, poneću ti prekosutra ovaj pa pogledaj uživo sviđa li ti se četkica :)

      Избриши
  6. vinyl mi je divan, a meni se čak i sviđa takva četkica :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Fina je i meni, ali treba mi i ovakva kakvu ima Smart Liner :)

      Избриши
  7. Haha, skroz sam se prepoznala u ovom s drškom i kratkovidnošću :D Zato i volim kistove s kratkom drškom jer u protivnom lupam od ogledalo s njima :D Jako mi je žao što nemamo Sephoru :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, da, to su naše svakodnevne muke :) Živele kratke drške!

      Избриши
  8. Ambalaža je fantastična :) Nisam probala, ali bih vrlo rado

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste :) Nisu preskupi, tek su 300 dinara skuplji od Loreala.

      Избриши
  9. Ne znam zašto se niko ne seti da u praktičnu ambalažu stavi jak crni pigment? Možda namerno to ne rade, jer smataju da će greške na početnicima biti manje vidljive ukoliko je linija bleđa. Izbor je zaista težak, sa jedne strane laka i inovativna aplikacija, sa druge zavodljiva pogmentacija. Definitivno mi je jasno zašto voliš oba :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To je verovatno prvi razlog, a drugi bi mogao biti taj da ovako može lakše da prođe kao dnevna, diskretnija varijanta :)

      Избриши
  10. Baš sam razmišljala o ovoj prvoj verziji eyeliner-a ali od NYX-a ali nikako nisam sigurna da bih znala baratati s njom :-) ali sad kad kažeš da nije teško možda se i odlučim da ga probam

    ОдговориИзбриши
  11. Svaka čast kakva linija, ja sam neviđeno smotana za ajlajnere. :)) Mogla bih da isprobam ovaj prvi, kad je već dobar za početnike. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, mada ova i nije baš idealna, imala sam već maskaru na očima pa nisam mogla da priđem korenu trepavica ;)

      Избриши
  12. Izgled ovog Smart lajnera mi se više dopada jer više volim mat nego sjajne lajnere. Samo me oblik pakovanja malo plaši. Dugo nisam koristila tečni ajlajner, sasvim sam prešla na gel, a ponekada je tečni zgodniji za rukovanje i valjalo bi mi da imam neki takav u torbi sa sobom.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ova četkica je jako, jako zgodna za upotrebu, jedna od najlakših.

      Избриши
  13. Ja sam baš razmišljala ovih dana da kupim NYX verziju ovog Smart alajnera - gotovo su identični što se tiče te drške. Međutim, ako se ne varam NYXov je 1500 din...moraću to da proverim jer mi je čudno da je Sephora povoljnija :D U toj varijanti, def kupujem Sephorin.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne znam kakav je NYX, ali ovakva četkica je definitivno zgodna za rukovanje ;)

      Избриши
  14. Zanimljiva ambalaža prvog :)
    Više mi se sviđa Vinyl zbog sjaja, mada skoro nikad ne koristim ajlajner jer mislim da mi ne stoji.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Stoji ti, skoro da nema osobe kojoj ne stoji, samo treba naći pravi oblik :) Probaj da staviš samo u koren trepavica i bez repića.

      Избриши
  15. Odlična recenzija!
    Vidjela sam isti eyeliner od Nyxa, ali nisam kupila jer sam u meduvremenu prestala iste koristiti. :D Naime, imam spustene kapke pa mi se svaki preslika + ne izgleda mi bas lijepo a nisam niti spretna u uskladivanju jednakih crta :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Imam i ja spuštene kapke i to baš pošteno spuštene, ali ima dosta ajlajnera koji na njima uspešno prežive dan. Od skroz jednakih crta davno sam digla ruke :D

      Избриши
  16. AHAHHAH ali kratkovidi. Mukica :) Uglavnom meni iskreno nije neso yanimljivo da ajlajner ostane sjajan :) Kod tog sjajnog mi se nesviđa što četkica nije nekako zašiljena nego tako kockasta, sigurno bih se s njom malo mučila. Ovaj kao flomaster mi izgleda baš lepo :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. A jesam :) Meni se sviđa što ovako sija, ali volim i mirniju varijantu. Ma sve ja volim, to je muka :D

      Избриши
  17. Tvoje oči su kao stvorene za eyeliner. Nažalost, ja ne znam s time baratati a i nikako mi ne pristaju:/

    Ovaj prvi ima tako neobičnu ambalažu da bih ga imala samo da mu se divim :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Sigurna sam da ima načina da staviš ajlajner tako da lepo izgleda, ja ne verujem u to da postoji nijansa crvenog ruža za svaku od nas, ali zato verujem da svakoj stoji ajlajner :)

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...