Sephora L35 Jealous

/
22 Comments
Verujem da je svako ko iole prati naše lakoholičarske blogove već zapazio Cajkine kandže i sve njihove boje. Cajka ima prelepe nokte i odlične fotografije, ali kod nje mi se najviše sviđa krajnje studiozan pristup lakovima, svaka recenzija je kao mali projekat. Zbog svega toga, bila je idealna osoba da predstavi nekoliko divnih, novih Sephorinih lakova iako ova konkretna boja ne odgovara baš Cajkinom pomalo mračnom stilu :) Pogledajte recenziju ovde.



You may also like

22 коментара :

  1. Predivan je! Moja omiljena nijansa crvenih lakova. :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja i dalje nisam sigurna da li mi ovakve stoje, nekako se osećam čudno s anjima, a opet sviđa mi se boja :)

      Избриши
  2. drzim otvoreno nekoliko kartica i kad udjoh ovdje prva reakcija mi je bila OTKAD CAJKA IMA BIJELU POZADINU I KAKVA JOJ JE OVO BOJA :D hahah, trebalo mi je dobrih desetak sekundi da shvatim gdje sam :D odlična je boja, nešto što bih nosila i sama, nokti su prelijepi, kao i uvijek.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehehehe :D Sumnjam da će njena ikada biti bela baš kao što sumnjam da će moja ikada biti crna :D

      Избриши
  3. Kako je dobra boja, i super Cajki stoji :-)

    ОдговориИзбриши
  4. Bas mi se svidja boja, a Cajkini nokti su odlicniii :)

    ОдговориИзбриши
  5. Divan lak, a Cajka ima jos ljepse nokte i odlicno lakira!

    ОдговориИзбриши
  6. OMG kako diiiiiiiiiiiiiivna nijansa :D.

    ОдговориИзбриши
  7. Cim sam pogledala sliku, pomislila sam da nisu ovo Cajkini nokti? I u tekstu sam otkrila da jesu. :) Nijansa je predivna!

    ОдговориИзбриши
  8. Prelepa nijansa koja mislim da super stoji svakom podtonu koze :)

    ОдговориИзбриши
  9. Koliko je prelep!!!A kakvi su njihovi lakovi,nisam probala?!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste :) Kako koji, neki su savršeni kremasti i lako se mažu (ovaj je očito takav), a za neke je potrebno malo više truda. Nekako sam izvela zaključak da ako Sephorin lak u flašici deluje retko onda je nešto manje dobra formula, a ako deluje kremasto biće lak za mazanje.

      Избриши
  10. Woooow , ne znam čime sam više oduševljena: lakom koji je totalno moja nijansa ili Cajkinim noktima !!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao, da, ovo jeste baš tvoja nijansa :) Cajkini nokti su standardno divni.

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...