Proizvodi koje sam potrošila 10

/
44 Comments
Nema ih baš mnogo, ali ipak taman dovoljno za deseti post ovog tipa :) Kao i obično, uglavnom je to preparativa mada se trudim da dovršim i nešto šminke koju ću onda ubaciti u naredni post.
015 (2)
Na slici iznad nalazi se nekoliko proizvoda o kojima sam već pisala. Tu je Sebamed sredstvo za intimnu negu (Sensitive, ono drugo je za žene u menopauzi) koje sam kupovala mnogo puta. Odgovara mi jer je blago i nema prejak miris, nekako me to odbija kod ovakvih proizvoda, valjda zato što u suštini ipak verujem da su u pravu ginekolozi koji kažu da bi se trebalo prati samo toplom vodom. To ipak ne mogu, nemam osećaj da sam dovoljno čista, šta ću, svi smo mi žrtve reklama i raznoraznih propagandi, ali koristim što blaža sredstva, sa što manje parfema. Kupiću neko novo sredstvo, provrteću ranije komentare, znam da sam dobila nekoliko dobrih preporuka :)
Tu je Neutrogena Pink Grapefruit gel za umivanje, pisala sam o njemu u ovom postu. Ovo mi je treća flašica i pretpostavljam da mi ga se lice zasitilo, nema više onog efekta koji je imao ranije :( Neću ga kupovati neko vreme.
Potrošila sam i Shiseido Pureness Matifying Stick, pisala sam o njemu ovde. Brzo se troši, malo je pakovanje i ne mogu da kažem da je loš prajmer, ali ipak ne opravdava cenu (ni brend) pa ga neću ponovo kupiti.
Nisam dosad spominjala Melem za negu peta i laktova firme Mella. O njihovim proizvodima možete više saznati na njihovom sajtu. Reč je o prirodnim proizvodima i stvarno je lepo pročitati ovakvu listu sastojaka  - ulja masline, nane, nevena, badema i lavande. Melem sam kupila u Liliju, a ima ga i po nekim apotekama, ne sećam se tačne cene, ali nije skup, nešto između 200 i 300 dinara. Jako je mastan, toliko da nema šanse da ga namažete tokom dana i nastavite sa normalnim aktivnostima pa sam ga koristila samo pred spavanje. Mazala sam ga na stopala i navlačila čarapice preko, a mazala sam ga i na ruke i zanoktice. Sporo se upija i neće baš napraviti čudo od zadebljale kože na laktovima i petama, ali svakako pomaže, samo treba biti uporan.
017
018
Na prošlom Sajmu kozmetike kupila sam Macadamia četku za raščeščljavanje o kojoj sam pisala u ovom postu, a uz nju sam dobila flašicu čuvenog Macadamia ulja za suve krajeve i kesicu maske za kosu. Verujem da je skoro svako već čuo o ova dva proizvoda pa neću pisati šta proizvođač obećava nego ću samo izneti svoje utiske.
Ulje je stvarno fino. Nanosila sam ga i na mokru i na suvu kosu, nešto mi se više sviđa kad ga nanesem na suvu. Čitala sam da je nekim ženama ova flašica trajala mesecima, kod mene nije bilo šanse, morala sam da stavljam više proizvoda, ali istina je da su moji krajevi ekstremno suvi. Nisam primetila poboljšanje, ali fino zagladi krajeve i drži par dana, više od toga od ovakvih proizvoda ni ne očekujem.
Maska mi je bila dovoljna za dva puta, a imala sam ovakvu kesicu i ranije tako da sam imala dovoljno prilike da je testiram. Treba zaista mala količina, pomogne pri raščešljavanju, što je meni od ključnog značaja, ne slepi kosu, ali baš ništa osim ovoga nisam primetila. Valjda sve zavisi od tipa kose, ali što se mene tiče ovo je jedna sasvim prosečna maska, u rangu mnogih koje su nekoliko puta jeftinije od nje.
051 (2)
053
tri 007
Ovu Niveinu masku dobila sam još zimus, ali sam nekako zaboravila na nju. Taman mi je sad kad je počelo hladno vreme i suv vazduh u zagrejanim prostorijama dobro došla. Proizvođač kaže da je ovo maska koja odgovara svim tipovima kože i služi za intenzivnu hidrataciju lica. Sadrži Bio argan ulje i Bio aloe vera. Maska pomaže u održavanju prirodnog balansa kože. Koristi se jednom do dvaput nedeljno i to tako što se na čisto lice nanese veća količina maske (polovina pakovanja) i ostavi da deluje 10-15 minuta, a potom se višak ukloni tuferom.
Što se mene tiče, maske ima i za 4 nanošenja i u tom smislu je vrlo isplativa. Stavila sam veliku količinu na lice, toliku da mi je lice bilo sasvim belo i ostavila dobrih 20 minuta. Nije me peckala kako to ume da bude slučaj, ali nekako mi je gušila lice, preterano sam se znojila ispod maske i jedva sam čekala da je skinem. Posle nje lice bude mekše i stvarno deluje nahranjeno mada efekat ne traje naročito dugo. Mislim da bi ipak pre odgovarala ženama sa suvljom kožom od moje.
SDC19814
SDC19815
To bi bilo sve, post ovog tipa broj 11 stiže za nekih mesec dana :)


You may also like

44 коментара :

  1. Meni je Maacdamia bila super. I maska i ulje. Mada sam ja uglavnom ulje dodavala u masku i onda je bilo fenomenalno! Neutrogena umvalicu planiram da probam. Ova mayalica za pete mi je zanimljiva mada ja ne volim da oblacim carape kad spavm tako da verovatno ne bih imala zivaca za nju. Mislila sam da je probam i drago mi je sto si ovo napisala posto sad kad znam da je tako masna mozda je ipak zaobidjem.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Većini jesu bili super, zato sam imala baš velika očekivanja. Moja kosa je komplikovana, mnogo toga mi ne odgovara šta je drugima dobro :( Probaj Neutrogenu, mislim da bi ti se mogla svideti. Vrlo često ni ja nemam živaca za nošenje čarapa ni čekanje da se melem upije, ali eto, omakne mi se povremeno :D

      Избриши
  2. Kupila sam sad Macadamia četku i dobila šampončić, a zanima me i ovo ulje, mislim da ću ga probati :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Toliko se piše o njemu da ga svakako treba jednom isprobati, srećom postoji i u ovako malim flašicama :)

      Избриши
  3. Ja sam prije 3 dana kupila ovaj Neutrogenin gel za umivanje, i mogu reći da sam za sada zadovoljna, fino mi iščisti lice, ne iritira mi kao drugi proizvodi koji sam koristila, i lice mi bude baš glatko. Jedina zamjerka mi je miris, meni baš ne odgovara. :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je on bio savršen, ma jedan od najboljih ikada, a sad mi je...tako, prosečan, ništa posebno, definitivno mi se lice zasitilo :(

      Избриши
  4. Анониман3.10.13. 15:19

    Samo hrvatska Hygeia, sada valjda Intimea je ono sto odobravam od ovih sredstava za intimnu negu. Za to ti garantujem da je bas dobro. Mada, davno sam je koristila, ne znam da li su i koliko menjali sastav. Sebamed mi je na spisku da probam nekom prilikom.
    Od ovih pojedinacnih maski nista ne koristim, samo Avon i glina iz apoteke kao i domaca radinost, probala bih ovaj melem za stopala i laktove, Neutrogenu moram uzeti losion zbog mitisera, Macadamia me ne privlaci, a Shiseido mi je preskup :)
    Svaka cast, samo tako nastavi, obozavam postove ovakvog tipa :-DDD

    Alekta*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tu sam preporuku zapamtila :)
      Ja uglavnom koristim maske za čišćenje lica, slabo ove za hidrataciju, a red bi bio da uvrstim i njih u upotrebu. Neutrogenin losion je čist, ali čist alkohol :( Hvala, nastaviću sa trošenjem pa kad se nakupi evo i posta :D

      Избриши
    2. Анониман4.10.13. 12:54

      Znaci da ga preskocim? :(
      A hvaljen je dosta na temi o crnosmaracima... Uh, nista, onda cekamo neku bolju opciju, do tada rucni rad i maske za ciscenje :/
      Hvala na upozorenju :*

      Избриши
    3. Ma probaj ga, ima žena kojima je on stvarno eliminisao mitesere, ali ja nisam među njima, miteseri nisu ni mrdnuli, a on je jak toliko da oči peku dok se maže.

      Избриши
  5. Potpuno isti utisak za Macadamia masku, dok je ulje fantastično!

    ОдговориИзбриши
  6. Zanimljiv mi je ovaj melem, ja stalno nešto mackam po nogama, a nikako da nađem odgovoarajuću. Četku Macademia imam i htjela sam i ovu masku da kupim, a maska za lice Nivea je i meni odgovarala.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jako je mastan i sporo se upija, ali mu je sastav baš fin. Masku i ulje treba jednom isprobati, toliko se piše o njima da ipak zaslužiše da sami steknemo utisak, u mom slučaju ne naročito pohvalan.

      Избриши
  7. Pa nisi toliko puno potrošila :D ja sam od ovoga probala samo Macadamia ulje :)

    ОдговориИзбриши
  8. Macadamia mi je fantastična, posebno za vrhove.

    Sebamed me nikad nije razočarao a strahovito me zanima ovaj Melem , nažalost, sigurno ga nema kod nas :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mella je nemačka firma, koliko shvatih, ali ne sećam se da sam ih videla u Hrvatskoj :(

      Избриши
  9. Obozavam Sebamed intimnu kupku i koristim je vec godinama unazad, s tim sto kada potrosim tu, predjem na Eucerin, pa tako u krug :) Obe su mi fenomenalne :)
    Ja bas volim Macadamia ulje i masku :) Savrseno mi zagladi kosu i neverovatno je meka na dodir :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam probala Eucerin, a mogla bih, očito imamo sličan ukus za taj tip proizvoda :)

      Избриши
  10. Анониман4.10.13. 11:55

    I ja sam imala velika ocekivanja od makadamijinog ulja,svuda samo hvalospevi o njemu. Koristim ga vec mesec dana i na vlaznu kosu mi nikako ne odgovara,sve mi je umrsi da mi bude teze da je ocesljam nego bez njega. Probala sam da ga dodam i u dahlijinu rozu masku koja mi je odlicna,al ni tad nije valjalo. Inace meni je kosa bas gusta,talasasta,tesko se ceslja,krajevi suvi a teme se masti za 2 dana..i za rascesljavanje mi se mnogo bolje pokazao gliss zuti regenerator u spreju koji je mnooogoo jeftiniji od makadamije. A za krajeve posle susenja kose mi je isto bolje avonovo arganovo ulje. Drago mi je da nisam jedina koja se nije odusevila makadamijom :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moja je kosa skoro sve suprotno od tvoje - baš retka, kovrdžava, suva, krajevi ekstremno suvi, ne masti se nikad, ali opet mi ovi proizvodi nisu bili ništa spektakularno :)

      Избриши
  11. Što se tiče Macadamie, potpuno sam obrnuti slučaj - ulje mi je bilo prosečno, a maska odlična. :)
    Prvi put čujem za ovaj melem, deluje interesantno. Kako ti se pokazao na zanokticama?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Valjda zato i postoji toliko proizvoda na tržištu, odgovaraju nam različite stvari i isti proizvod jednoj bude savršen,a drugoj katastrofa :) Melem nije baš da mi je sredio zanoktice, ali ja stvarno imam problem sa njima, presuve, tvrde i još ih i grickam, malo šta mi i pomogne.

      Избриши
  12. super si stvarcice potrosila! ja sam isto koristila ovu neutrogenu za umivanje ali kako volim da isprobavam nove umivalice necu joj se bas uskoro vratiti :)
    ulje i masku od macadamie sam isto koristila i zadovoljna sam

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja volim da isprobavam mada kad nađem onu pravu držim je se neko vreme :)

      Избриши
  13. Svi su nesto puno trosili samo ja predugo nisam izbacila potrosene proizvode hehe :) moram se aktivirat :D

    ОдговориИзбриши
  14. Zavidim na Macadamia proizvodima :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Treba ih probati svakako, ali nisam baš očarana kao što sam mislila da hoću.

      Избриши
  15. Macadamia proizvode obožavam a onaj melem želim isprobati :D.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Melemu je prednost njegov zaista skroz prirodan sastav :)

      Избриши
  16. Sjani proizvodi, moracu da pogledam Sebamed za intimnu negu :)
    Mene sramota koliko sam nakupila praznih proivoda, moracu sto pre da objavim post :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Probaj, njega sam kupila najviše puta u životu. Čekam post :)

      Избриши
  17. I moje ulje je pri kraju, moram da ga obnovim sada na sajmu!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Eh, Sajam, kako brzo leti vreme od jednog do drugog :)

      Избриши
  18. Moram i ja da nabavim novo ulje, gledala sam u Uscu ali su mnogo skuplji Macadamia proizvodi, pa cu da skoknem do Kiwija jer ne smem na sajam. :))) Ovo Neutrogena čudo moraaaam da nabavim. :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Čula sam da su skuplji tamo, dobro je, već sam mislila kako sam konačno dobila zgodnu lokaciju. Mislila sam da ću sigurno otrčati na Sajam, sad ne znam ni sama koliko mi je pametno :(

      Избриши
  19. Preporučujem ti, ako do sada nisi probala, Mella uljani piling za telo. :) Fantastično neguje kožu. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam probala, ovo je jedini njihov proizvod koji sam probala, ali brend deluje obećavajuće, pogledaću piling, hvala na preporuci :)

      Избриши
  20. Mella Melem deluje bas zanimljivo,nisam nista njihovo probala tek skoro su ga dobili u meni najblizem Lilly,obozavam Macadamia masku,koristim je par godina i spasila mi je kosu,ulje mi je dobro ali Arganovo je mnogo bolje ...ja iz nekog cudnog razloga nisam u stanju da sacuvam prazna pakovanja i napisem oavkav post,jednostavno ne mogu,moram ih baciti ,a bas volim ovakve postove da citam :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Probaću još nešto njihovo sigurno, ako ništa drugo sastav je zaista dobar. Nekad je i meni bilo bezveze da čuvam prazne flašice, ali sada imam ladicu samo za njih, ništa se ne baca dok se ne uslika :D

      Избриши
  21. Uh sto ne volim takve proizvode od kojih se gusim, znojim! Jedva docekam da ih skinem i odbiju me za sva vremena.
    Hvala za tih par reci o Macadamia proizvodima. Oduvek sam smatrala da su samo preterano izvikani i naduvane cene i zato ih nisam kupovala, ali znas vec-zensko ne bi bilo zensko da ne posumnja u svoju odluku... To mi se desavalo u poslednje vreme, ali je ovaj tvoj post dosao kao narucen! Necu ni uzimati :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema na čemu :) Ma verujem ja da se žene njima iskreno oduševljene, ali ne odgovaraju nam svima iste stvari, sigurno i ja volim neke proizvode koji su drugima sasvim bezvezni.

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...