Ne volem...

/
72 Comments
...nikog, lutko, takva mi je narav, kao odžak, star i garav, puno dima je kroz mene prošlo, ne volem...  Naravno da post nije o ovoj Balaševićevoj pesmi, ali mi je zgodno poslužila kao uvod za post o kozmetičkim ritualima koje volEm i ne volEM :)
Dakle, NE VOLEM:

  • skidanje šminke
  • Mrak mi padne na oči kad pomislim da sad treba da uzmem prvo uljani skidač da uklonim šminku sa očiju pa onda neku micelarnu da skinem šminku sa lica pa onda penu za umivanje pa temeljno operem lice i nakon toga, ukoliko ima potrebe, pređem preko lica još jednom micelarnom ili tonikom. Dosadno, jako dosadno. U svoju odbranu imam da kažem da ovaj ritual ipak nikad ne propuštam niti preskačem korake, vrlo sam disciplinovana, jedino umem da odložim skidanje šminke koji sat, nekad je ne skinem čim dođem s posla čak i kad znam da neću nikud ići.
  • stavljanje veštačkih trepavica
  • Stavljala sam ih mnogo puta, ali baš nijednom to nisam uspela bez nerviranja, uvek ima neko mesto gde trepavice štrče ili se odlepljuju ili me iritiraju. Odgledala sam brdo tutorijala, probala razne lepkove i razne trepke i mučim se i dalje. Držaću se teorije da jednostavno nije sve za svakoga, a za mene očito nije rutinsko stavljanje veštačkih trepavica.
  • lakiranje noktiju
  • Mrzim da lakiram nokte. Eto, rekla sam. Volim kako izgledaju lepo nalakirani nokti i jednom kada je proces lakiranja završen svaki čas zagledam svoje nokte, proučavam lak i uživam, ali sam proces lakiranja čini me nervoznom. Nisam precizna, redovno umažem zanoktice, posebno na desnoj ruci i beskrajno mi je dosadno da čekam da se lak osuši pa mi se redovno dešava da ustanem pre vremena i krenem da obavljam poslove normalno i završim sa ubrljanim lakom pa onda hajdemo iz početka. Nemam strpljenja ni za nail art iako volim da vidim kod drugih.
  • mazanje tela
  • Kao prvo jako sam zimogrožljiva i dok ne krene grejna sezona najvažnije mi je da put od kade do kreveta pretrčim najbrže moguće, šanse nema da zastanem da namažem telo nekim mlekom ili losionom. Kada u stanu nije hladno namažem se, ali, moram priznati, ne svaki put nakon tuširanja. Znam da bi trebalo, ali ne mogu da se nateram, sreća moja da mi je koža normalna. Uvek biram lagane proizvode koji se brzo upiju, sve za koje se ispostavi da su masni prosledim mami.
  • sređivanje stopala
  • Sređujem ih, naravno, ne mogu da dozvolim da mi pete izgledaju kao da sam orala njima, ali ne vidim u tom poslu ni u od uživanja, čak ni kad završim i stopala budu mekana i nežna. Posmatram to kao depilaciju - stisni zube i odradi. Mrzim i nošenje čarapica noću zato što sam tu kao prosečna beba - imam neodoljiv poriv da ih svučem.
  • depiliranje i brijanje
  • Ja sam među srećnicama koje muke muče sa dlakama. Ne pomaže nijedna tehnika ni način uklanjanja, prokletnice uvek urastaju, upale se, zagnoje, grozno izgledaju, a umem i da se pošteno posečem brijačem. Pisaću jednom prilikom detaljnije o ovome, sada ću samo reći da mrzim depiliranje i brijanje ne samo zato što je neprijatno ili/i boli već i zato što mi se ne sviđa krajnji efekat koji dobijem, beskrajno se namučim, a noge mi neretko izgledaju bolje sa dlakama nego bez njih (ok, karikiram malo, ali mislim da je poenta jasna).
  • pravljenje domaćih maski i držanje istih
  • Odmah da pojasnim - ni najmanje ne sumnjam da domaće maske za lice ili kosu mogu biti i bolje od kupovnih. Moj problem je u tome što mi te maske najčešće budu pomalo gadne. Beskrajno mrzim čuvenu masku od žumanjca i maslinovog ulja koju me je majka godinama terala da držim na glavi (biće da sam tako i navukla toliku odbojnost). Ne volim domaće maske čak ni kad su im sastojci sami po sebi fini. Volim da jedem banane i jagode, ali mi se ideja da ih držim na licu ni najmanje ne sviđa. Neuporedivo su mi draže kupovne maske, bolje mirišu, nema muke oko pravljenja, a i konzistencija im je, po pravilu, takva da se normalno mažu i ne osećaju previše na licu.
  • pranje kose
  • Kad samo pomislim na dugo četkanje svakog pojedinačnog pramena, na sve to raspetljavanje, čupanje, razdvajanje dlaka mrak mi padne na oči. Perem kosu, ne brinite, samo to radim krajnje nevoljno i to zato što mi je kosa nestvarno upetljana i moje pranje kose traje kao nečija četiri.
VOLEM:

  • šminkanje
  • Onaj osećaj kad stanem ispred ogledala, a pored mene moje voljene kutije sa šminkom...aaaaah! Volim svaku fazu šminkanja, od pripremanja lica do završnih poteza i volim da šminkam svaki deo lica mada su mi oči ipak omiljene. Umem da se našminkam jako brzo, ali neretko se dešava da skoro zakasnim nekud zato što se zanesem u stilu malo ovoga i malo ovoga i onda sasvim još malo ovoga i vreme proleti :D Omiljena šminkanja su mi ona za svoju dušu. Iako znam da ću skinuti šminku kad završim uživam jer mogu da se opustim i eksperimentišem do mile volje. Šminkanje me smiruje i raduje.
  • mazanje/tretiranje lica
  • Nekada sam to odrađivala više rutinski, a danas mi prija da mažem lice serumima i kremicama uz nežnu masažu i praktično ne može da mi se desi da ne namažem nešto na lice, kako ujutro tako i uveče. Ne mrzi me ni da držim maske na licu, rado odradim i piling.
  • vađenje mitesera
  • Da, ja sam jedna od ONIH žena. Naravno da beskrajno mrzim svoje mitesere i da bih volela da nemam nijedan jedini, ali tačno je i da volim da ih istiskujem, zašto ne znam ni sama, ali onom odvratnom delu mene valjda je zabavno :D
Uh, ispade ovo više hejterski nego što sam nameravala, ali tako je samo na prvi pogled pošto sam kod nabrajanja rituala koje volim zapravo nabrojala mnogo rituala pod prve dve tačke. Sve u svemu, volim sve šta ima veze sa šminkanjem (osim stavljanja veštačkih trepavica) i negom lica, kada je u pitanju telo umem da zabušavam ili/i odrađujem zato što moram.

Kakva je situacija kod vas, šta volite, a šta ne volite?

I za kraj malo stihova:




You may also like

72 коментара :

  1. Tekst kao da sam i sama pisala. Jedino sto volim jeste spravljanje maski iz domace radinosti, sve ostalo se potpuno slazemo. Kada pomislim da treba da skidam sminku, pa padne mi mrak na oci. Zato se trudim da to sve sto pre zatvorim. Pravo sa vrata ulazim u kupatilo i sve sklanjam sa lica, jer znam da ako sednem i pocnem nesto drugo da radim, na kraju cu u pola noci pokusavati da se nagovorim da odem do kupatila. Takodje - pranje kose. Volim da mi je kosa cista, ali majko Bozija mrzim da je susim! No mislim da ce to sada da se promeni jer imam novi fen koji mi osusi kosu za oko 15-ak minuta, sto je genijano. I na kraju mitiseri - mrzim ih, ali ih stalno kopam. I to uglavnom tacno pre nego sto izadjem. Jer ja sam divljakusa tako, pa kada izadjem imam nos kao neki ratnik.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E to, ako samo malo odložim skidanje šminke ima da čeka veče :D Zanimljivo da meni sušenje nije nikakav problem, prosušim je bukvalno za dva minuta pa ostavim da se suši prirodno narednih petnaestak pa dovršim fenom još dva minuta, ali zato raspetljavanje...aaaaaa...

      Избриши
  2. Potpisujem sve što ne voliš, od a do ž! Pogotovo pravljenje maski i mazanje tijela, za to sam taaaako lijena. A također volim šminkanje, ostalo ne :)

    ОдговориИзбриши
  3. jao i meni je misterija da neko uziva u sredjivanju stopala
    takodje, skidanje sminke...blah..smor, al sto kazes, mora se

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. A baš ih ima, toliko sam puta čitala kako neke obožavaju taj ritual! Skidanje šminke mi je još i najmanje mrsko sa ove liste :)

      Избриши
  4. Jao koliko smo slične :-D jedino s trepavicama nemam problema, ne odljepljuju se, ali obično sam u žurbi pa ih zbog toga rijetko stavljam.... :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Super :D Mene trepke ubiše, znaš koliko sam puta upropastila odličnu šminku kad sam pokušavala da ih stavim, preselo mi je!

      Избриши
  5. Meni nije nista mrsko, cudak, znam :-)
    Jedino na sta mi pada mrak na oci je depiliranje nogu epilatorom jer bolucka. Al nisam neki narocit dlakavac, pa nekako istrpim.
    Domace maske na lice nikad ne stavljam jer mi je to nekako zaludno, i ne volim se zezati sa licem, al stavljam na kosu
    Nekad mi je mrsko raditi nesto posebnije sa noktima, naumim, al na kraju uvijek zavrsim najjednostavnije moguce, samo lak,i cao :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aha, ti si od onih drugih znači :D :D
      Blago tebi za dlake!

      Избриши
  6. Veoma duhovito i zanimljivo. Prepoznala sam se u mnogim stavkama. Zapravo u svim osim mazanja noktiju, stavljanja trepavica i pranja kose.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Nisam ni sumnjala da se nećeš prepoznati u delu o noktima :D

      Избриши
  7. Skoro pa nam je sve isto :D sto se lakiranja noktiju tice, volim da ih mazem, samo kad ne bi smrdilo, joj to bas mrzim.
    Ne mrzim da brijem noge ali mrzim bikini zonu... Maske volim da imam na licu ali ne i da ih pravim, npr. ona zelena glina :/
    Ostalo smo iste :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Vidiš to sam zaboravila da spomenem - smrad...ne volem! :D

      Избриши
  8. Анониман11.10.13. 14:34

    Odličan post ali volim skidanje šminke jer mi nakon par sati bude teška i skidanje iste je pravo olakšanje. A nikad nisam shvatala devojke koje se svaki dan mažu losionima,kremama i ostalim čudima mislim imam život i on je prekratak da bi čekala da mi se upije omiljeni losion kojieg ću opet isprati i onda sve opet ispočetka o Sizife.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Istina, ponekad je pravo olakšanje skinuti nekoliko slojeva šminke, još samo kad bi to moglo jednim potezom :) Vala baš je sve ovo oko lepote i rituala čist Sizifov posao, vrlo često sa upitnim rezultatima.

      Избриши
  9. I meni noge bolje izgledaju dlakave, ako je za utehu :))
    Na "Ne volem" listu dodajem cupanje obrva %)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E neka sam to čula još od nekog, obično me čudno pogledaju kad to kažem :)))
      Obrve mi nekim čudom nisu problem.

      Избриши
  10. Heheheh slazem se za dosta stvari, pogotovo lakiranje noktiju,aaaaa, a volim kad su lepi i nalakirani

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Dobro je, mislila sam da se u tom delu niko neće pronaći :)

      Избриши
  11. Hahahahaha! Odlican post! Sve zamisljam kako te je Djoletova pesma ponela, pa si kuckala :)
    Pronasla sam se u dosta stavki, ali me je jedna tooooliko nasmejala, do suza! Pranje kose. Ako neko ne voli da pere kosu to je moja mama! :D Opere je ona i uvek joj je cista, ali kad krene pa zagundja onu famoznu recenicu "Moram da perem kosu" izvrnem se od smeha :)
    Ja sam ranije mrzela lakiranje noktiju i onda sam vezbala, vezbala i naucila. Ali i sad znam da omanem.
    Trepavice ne umem da stavim, ali nisam bas ni trosila puno vremena da naucim, nekako mi deluju nebitno u odnosu na ostatak procesa sminkanja i mislim da nisu veliki i bitan faktor (osim kad zaboravim da stavim maskaru u zurbi, a senka sa sve lajnerom na ocima-tad je fejl).
    Uh raspisah se. :)
    Ne volem da cupam brkoveeeee! :D :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da znaš da jesam kuckala u ritmu pesme :D
      O da, to je i moja famozna rečenica, uvek je izgovaram mučeničkim glasom i sa krajnje napaćenom facom. I muž je već naučio da nabaci sažaljivu facu kad ja spomenem pranje kose :D

      Избриши
  12. I ja mrrzim da lakiram nokte, jednostavno izgledaju lepo jednom u 50 puta!
    Mitisere takodje obozavam da cedim, ali mi se zato nos peruta narednih nedelju dana.
    Sminku mi je ponekad bas mrsko da skidam, ali u retkim slucajevima cak i uzivam.
    Zanimljiv post! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E to, gledam kako nekim ženama pođe za rukom da nalakiraju tako da onaj početak laka koji ide uz zanoktice bude savršeno okrugao i precizan, ma nema šanse da mi tako bude! Perutanje nosa se podrazumeva :D Hvala!

      Избриши
  13. Анониман11.10.13. 15:43

    Jao,te dlake. Mrzim i ja to,mrzim! posle depilacije su 3 dana crvene,4.dan su ok,a petog dana vec imam nove dlacice...uzas.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Upravo ih zato i ja mrzim, istrpela bih ja bol, ali me ubi što dva dana nakon depilacije noge budu pune crvenih i zagnojenih plikova, manje su upadljive sa dlakama, stvarno!

      Избриши
  14. Jaoo, a ja uzivam u sredjivanju stopala, lakiranju noktiju i mackanju tela! Ne volim skidanje sminke, pogotovu kad dolazim u svitanje O:) I nikad, NIKAD ne cedim bubuljice niti vadim mitisere, to pustam profesionalcima, posto se meni bas gadi :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aha, ti si znači od tih! :D Šalim se, blago tebi, volela bih i ja da uživam u sređivanju stopala i mazanju tela pošto je to nešto šta se svakako mora odraditi. Zavidim i na tome što odolevaš miteserima, kod mene to nema šanse!

      Избриши
  15. Kako si ti to strucno objasnila,procitala sam cak 3x!! :D Zeno,radi samo ono sto volis!! :P
    salim se,nije ni cudo sto muskarci kazu da smo mnogo komplikovane!! :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehehehehe :D Eh, kad bi se moglo raditi samo ono šta se voli...uh, išla bih dlakava kao majmunče :D

      Избриши
  16. Jaooo moja omiljena pesma :))
    OMG ne voliš da lakiraš nokte :D Ja od svega navedenog ne volim da cedim mitisere, sve ostalo manje-više volim :))

    ОдговориИзбриши
  17. Takodje mrzim da se mazem, mislila sam da sam jedina koju zimogrozljivost sputava :) a leti ne volim da se mazem jer se mastim i ne smem napolje da se ne bi sve istopilo :D
    to je jedino za sta sam stvarno lenja, ostalo sto ne volim me ili boli ili mi oduzima mnogo vremena.
    Kosu jedino obozavam da perem, to mi je od citave nege najomiljenija aktivnost :)))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma isti slučaj, leti kada je baš vruće mrzim onaj osećaj masnoće :)

      Избриши
  18. Ahahaha...fenomenalan post :D Bas sam se lepo smejala citajuci, nekako je "pevljiv" :D Ne znam...

    Ja nekako sve volim i uzivam u ulepsavanju svakod dela tela, dobro, naravno, mrzim depilaciju ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti je bilo zabavno :) Blago tebi kad sve to voliš, blago tebi!

      Избриши
  19. Stari hejteru :D ali slažem se sa tobom i oko volim i ne volim liste, tu smo negdje :D

    ОдговориИзбриши
  20. Ti i ja smo skoro iste :DD

    Ni ja ne volim mazati tijelo, sređivati stopala, depilaciju, pranje kose...hahha, bravo za post!

    ОдговориИзбриши
  21. Heheheh, strava post, bas sam se smejala, prepoznala sam sebe u gooooomili stvari. :) I meni pranje kose oduzima mnogo vremena, mrzim depiliranje, smara me skidanje sminke........ali sto se mora, nije tesko. :)) Jedino sto ja obozavam da lakiram nokte i da se mackam a mrzim da istiskujem mitisere... :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je :)) Jao, što ja ne volim tu izreku iako je i sama često koristim, kako bre nije teško, teško je i preteško čak i kad se mora! :D

      Избриши
  22. Ja uzivam u bilo kakvom mackanju :) a tek sto volim kucne eksperimente :) Nokti me nerviraju jer sam nestrpljiva i brzo mi nesto odvuce paznju pa tako sa pola nalakiranih pocnem da peglam i slicno i ostavim otvorenu bocicu, pa je prospem na pod...haos :) Za trepe jedino sto mogu da ti kazem jesu Demi trepavice, brzo, bez muke i strcanja, jedine koje volim :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nestrpljivost je ključna reč, o da :) Imam baš Demi trepavice i imam muke i s njima, kažem ja lepo - nisu veštačke trepavice za mene :(

      Избриши
  23. Jao super post :D
    Ne volim ni ja stavljanje veštačkih trepi, zato su mi donekle olakšavajuće one parcijalne po uglovima :D mrzim skidanje šminke isto, to se smorim najstrašnije!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, prasence :)
      Parcijalne su stvarno mnogo lakše, ali volim nekad da zapnem za kompletne :)

      Избриши
  24. Анониман12.10.13. 15:40

    I ja mrzim kedla i pos'o oko njih :(
    Isto me nervira mackanje tela zimi, mada konacno nadjoh najposlusniji losion za telo - Dahlia zelena i necu ga menjati do daljeg. Brzo upija, prelepo mirise i zaista je dovoljna mala kolicina da nahrani moju inace presuvu kozu u ovom periodu...

    Super post 5* :)

    Alekta*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Klasičan Sizifov posao, ti ih čupaš, one rastu i to brzo, prebrzo :(
      Nisam probala taj losion, misliš da bi bio dobar i za normalnu kožu?
      Tenk ju :)

      Избриши
    2. Анониман13.10.13. 10:58

      Sigurno! Tebi ce jos vise odgovarati i trajace ti dugo :)
      Dahlia je inace meni otkrovenje sto se tice nege tela, toliko sam zadovoljna da zaista nemam zelju da probam nesto drugo :)
      Zaboravila sam da dodam da mi je premrsko skidanje sminke, ali ga stvarno ne preskacem koliko god da sam umorna :/
      :*

      Избриши
  25. Hihihihi, već dugo ovako simpatičan post nisam pročitala :D.

    ОдговориИзбриши
  26. Jedna od retkih pesama Balaševića koju volEm :D Slične stvari volimo i ne volimo... Jedino što ja obožavam veštačke trepavice i skroz mi je lako da ih stavim, nekako mi to ide od ruke :))) I volim da perem i negujem kosu.

    ОдговориИзбриши
  27. izvrstan naslov i inspiracija :D ♥

    a što ja od tvog ne volem...
    redom mržnje:
    1. pranje kose
    2. pravljenje domaćih maski
    3. mazanje tijela
    4. skidanje šminke

    ali pranje kose je bez konkurencije (to ne znači da hodam okolo masne kose, ali ne volim to nikako :/)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :D
      Pranje kose je noćna mora, a najsrećnija sam kad tek operem kosu pošto znam da je to najveća moguća vremenska udaljenost od narednog pranja :D

      Избриши
  28. Hahaha, slazem se sa svime osim s lakiranjem, ja volim da lakiram nokte, a ne volim bas mazanje ni lica ni tijela, ali kad se mora, sta cu. A najvise mrzim depiliranje i brijanje i cupanje dlaka, sizifov posao, a dosadan uzasno, skoro jednako dosadan kao peglanje vesa...ili pranje sudja, uh sto mrzim ves i sudje.uvijek me nagomilano ceka :P

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim da većina žena ipak voli da lakira nokte, ovakve kao ja su izuzetak :)
      Oooo, da, pranje suđa i peglanje tačno dođe kao dlake - namučiš se dok odradiš i dok se okreneš porasla nova gomila :D

      Избриши
  29. skidanje sminke, depiliranje, mazanje kremom zimi i rascesljavanje kose - NE VOLIMMMM!!! :D

    ОдговориИзбриши
  30. Ah to rascesljavanje kose, pa depiliranje i mazanje kremama zimi ufffff .... i skidanje sminke kasno navece kad jedva gledas :D

    ОдговориИзбриши
  31. Ja se obožavam šminkati, ali skidanje mi je smrt!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. O da, šteta što nema neke magične rukavice da sve ode jednim potezom :)

      Избриши
  32. e baš me nasmijao ovaj post:)
    I ja sam zimogrozno i iako u teoriji volim mazalice za tijelo, znam to nekad preskočiti kada je baš hladno i grijalice ne grije kako spada.
    Skidanje šminke nikako ne volim jer mi se čini da oduzima toliko vremena, ali zapravo to je kad ti se nešto ne sviđa, čini ti se da traje duže...Šminkanje volim i ne volim...u zadnje vrijeme ne volim šminkati oči jer skoro nikad ne ispadne kako želim i većinom to sve skidam (maskaru i olovku ne računam, nisam baš toliko smotana)...što se umjetnih trepavice tiče jedino sam uspješna u stavljanju onih prerezanih na pola, jer inače uvijek nešto mi ne štima, ali doduše nisam ni isprobala previše njih.
    Lakirati nokte volim, ali čekati da se lak osuši...ne...u barem pedeset posto slučajeva nestrpljivost pobijedi i završim s uništenom manikurom.

    ...od takozvanih rituala ljepote zapravo najviše uživam u pranju i feniranju kose...bilo kakvo pravljenje frizure me veseli. Zapravo nemam ni potrebe fenirati svoju kosu i izvlačiti je na četku jer se skroz ravna, ali to ipak radim eto tako jer me veseli...i jer se tako kosa brže osuši.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je :)
      Mnogo više žena ne voli da lakira nokte nego što sam mislila, bila sam ubeđena da ću tu biti izuzetak :D

      Избриши
  33. zaboravila sam spomenuti depiliranje...to mi zapravo nije uopće mrsko, ali samo one bezbolne metode tj. brijanje...i da volim raditi kućne maske, ali drage su mi i one kupovne...barem ne treba prati posuđe;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Joj, meni je baš baš mrsko, oduzima vreme, mogu da se posečem ili boli, dosadno je, a iznad svega tako uzaludno, prokletnice tako brzo opet porastu, a dok ne porastu sve bude crveno i upaljeno, bljak :(

      Избриши
  34. Prvo, volem Balaša! <3

    U nekim stvarima smo totalno iste a u nekima potpuna suprotnost :D
    Ja sam baš ljenčina za mazanje tijela, sređivanje stopala i depilaciju ali što se mora nije teško :D Na kraju, ipak me to i opušta :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja, i ja :)
      Što se mora vala je nekad teško preteško :D

      Избриши
  35. Анониман25.10.13. 15:47

    Kao da sam ja spisak pravila

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...