John Frieda Frizz-Ease Shampoo & Conditioner + Loreal Elseve Huile Extraordinaire

/
31 Comments
U ovom postu recenziraću tri proizvoda za kosu - John Frieda šampon i regenerator iz linije Frizz Ease i Loreal Elseve ulje.
032 (2)
033
Izvinjavam se zbog zgužvane ambalaže na slikama, nisam se setila da proizvode slikam dok su bili puni, a kada su se ispraznili pakovanje se deformisalo.
Šampon i regenerator pripadaju liniji Frizz Ease koja je, kako i sam naziv kaže, namenjena lakšem oblikovanju kose. U okviru ove linije postoje proizvodi namenjeni različitim tipovima kose, ova dva su namenjena kovrdžavoj kosi odnosno oblikovanju lokni. Proizvođač kaže da proizvodi oživljavaju i neguju kosu, a takođe i hidriraju i zaglađuju kutikulu dlake. Dovoljno su nežni za svakodnevnu upotrebu i mogu se koristiti i na farbanoj kosi. Šampon predstavlja prvi korak u pravljenju predivnih spiralnih lokni, kao iz frizerskog salona. Regenerator se nanosi na kosu od korena do krajeva i napravljen je specijalno za talasastu i kovrdžavu kosu. Pomaže u definisanju prirodnih lokni i omogućava im da odole svim vremenskim uslovima. I šampon i regenerator postoje u pakovanjima od po 50 i 250ml. Pogledajte liste sastojaka, prva je za šampon, druga za regenerator:
036
037
Iako moje prethodno iskustvo sa John Frieda proizvodima nije bilo ništa posebno ovim dvoma nisam mogla da odolim kada sam ih videla na sniženju u hrvatskom Mulleru. Ne sećam se baš tačne cene, ali mislim da sam ih, kad se prebaci u dinare, platila oko 400 dinara svaki, inače su nekih 50% skuplji. Želela sam da tačno utvrdim kakav efekat imaju na moju kosu pa sam koristila samo njih i trajali su mi oko 2 meseca regenerator odnosno tri šampon.
I jedan i drugi proizvod imaju prijatan miris, karakterističan za ovaj tip proizvoda, ne izdvaja se ni po čemu posebno. Šampon je sedefasto bele, regenerator mlečno bele boje. Što se tiče šampona, dosta peni i fino opere kosu. Nisam imala utisak da je dodatno otežava i nije mi stvorio nikakve probleme, čak imam utisak da mi je kosa u nešto boljem stanju, ali moguće da je to i do promene godišnjeg doba. Regenerator je po pitanju mog najvažnijeg kriterijuma (raspetljavanja) prosečan. Nije od onih koje moram da prosledim nekome, ali ne bih ga uvrstila ni među omiljene, lakše se raspetljava kosa sa njim, ali ima i boljih. Što se tiče onoga šta proizvođač obećava, dakle lakšeg i lepšeg oblikovanja lokni, nažalost nisam primetila ništa slično, a ponajmanje spiralne lokne kao iz frizerskog salona. Kosa mi uz ove proizvode izgleda isto kao i sa nekim drugim, lokne su prva dva dana fino oblikovane i u istom broju kao i obično, a posle kreće postepeno ispravljanje. Ne bih ih ponovo kupila, nisu loši proizvodi, ali ne rade ono šta je obećano.
loreal 027
loreal 028
Ovo Lorealovo ulje kupila sam još krajem prošle godine i dosad sam potrošila neke tri četvrtine, ali nekako nikako nije stizalo na red za recenziju. Košta oko 1000 dinara, često bude na raznim akcijama, a dobije se 100ml proizvoda koji mogu trajati baš dugo, imajte u vidu da ja ovakve proizvode obično stavljam u većoj količini od proseka. Ovo je ulje namenjeno svim tipovima kose, a postoji i ulje namenjeno farbanoj kosi, ono ima crveni zatvarač.
Šta kaže proizvođač:
Proizvođač ga reklamira kao magično ulje, najplemenitiju negu do sada, sa laganom teksturom i šest cvetnih ulja (lotos, kokos, kamilica, lan, tiare, divlja ruža. Odgovara svim tipovima kose. Ima univerzalnu primenu, brzo se upija, daje satenasti izgled kosi kao i svilenkastu mekoću i raskošnu vitalnost. Može se nanositi svakodnevno, za intenzivno hranjenje vlasi i intenzivnu negu, može i pre češljanja, za jednostavnije raščešljavanje i neodoljivo mekanu i svilenkastu kosu, a može i kao završni dodir, za naglašavanje pramenova i postizanje satenskog izgleda. Kosa je intenzivno negovana, zaštićena i lako se oblikuje.
Šta kažem ja:
Ulje je upakovano u lepu, težu staklenu flašicu sa pumpicom koja dobro radi, može se fino dozirati količina. Miriše intenzivno, pomalo parfemski, ali miris se ni ne oseti na kosi. Srednje je gustine, po teksturi više liči na silikonski serum nego na klasično ulje za negu kose (dobro, realno ovo i JESTE silikonski serum sa dodacima ulja samo lepše zvuči kad se napiše da je ulje). Lako se upija, uopšte ne ostavlja mastan trag na kosi (osim ako se baš ne pretera sa količinom), ali efekat svakako postoji - krajevi su zaglađeniji, lepše oblikovani i deluju sjajnije. Mislim da bi se u ovom proizvodu najviše pronašle žene koje vole da im kosa bude savršeno ravna i glatka.
Koristila sam ga na razne načine; stavljala i na suvu i na mokru kosu, samo na krajeve ili celom dužinom i u mom slučaju najbolje je kada ga stavim na vlažnu kosu, samo na krajeve. Efekat nije naročito dugotrajan, nakon dva dana krajevi su opet suvi, ali imajte u vidu da se kod mene radi o zaista žalosno suvim krajevima. Nisam očekivala čudo od ovog proizvoda, znala sam da mi neće regenerisati kosu, htela sam samo proizvod koji daje malo vlažnosti krajevima i čini da lepše izgledaju, htela sam dobru kamuflažu, a to sam i dobila. Nisam primetila neko veće isušivanje. Kada ga stavim na celu kosu pojavi se problem zato što proizvod radi baš ono šta obećava - zagladi i izravna kosu što se na mojoj kovrdžavoj kosi svede na lepo oblikovane lokne, ali bez volumena.
Sve u svemu, proizvod mi se sviđa. Nije teško kako ovakvi proizvodi umeju da budu, nije masno i lepo zagladi krajeve. Nisam primetila neko poboljšanje u stanju kose, ali ni pogoršanje. Flašica traje jako dugo i ulje je definitivno isplativo.

loreal 029


You may also like

31 коментар :

  1. Gledam ovo L'oreal-ovo ulje od kako se pojavilo na nasem trzistu ;) Kako imam mnogo ovakvih stvari koje koristim, sigurno ce sacekati red, ali definitivno cu morati da ga probam ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Traje sto godina stvarno. Nije revolucionarav proizvod, ali je fino :)

      Избриши
  2. Ja nemam loknastu kosu, tako da sampon i regenerator svakako nisu moja sudbina, ali ne znam da li si porbala njihov frizz ease serum?? Jer kod mene je frizz totalni siz i uvek izgledam kao da sam ceprkala uticnice. -.-

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam, probala sam samo ova dva proizvoda iz te linije, a i slabo ja kupujem proizvode za zaglađivanje kose, nema toga kod kovrdžavica :D

      Избриши
  3. Lorealove proizvode sam nekada rado koristila al kako ta cudesa traju beskonacno zgodnije mi je da kupim manje pakovanje Makadamije ... ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste, traje sto godina mada je meni dobro što je veće pakovanje, Makadamiju potroših za tili čas :)

      Избриши
  4. Nemam kovrdžavu kosu, ali moja sestra je ima pa volim da čitam recenzije na tu temu( imam kome da prenesem utiske). Lorealovo ulje me je dugo privlačilo dok ga nisam probala u salonu. Osim za devojke koje se peglaju, ono za mene nema nikakvu drugu funkciju. Isuviše je slabo za zaštitu samih krajeva, a jako za ostatak kose. To je barem neki moj utisak bio :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, idealno je za žene koje peglaju ili feniraju kosu, savršeno je zagladi :)

      Избриши
  5. Ulje je krasno i pravi spas kad me mrzi da se feniram a hocu da kosa izgleda ok, samo mi uzasno smeta sto je bocica staklena (a ja "spretna). Sad, moja kosa je farbana i prilicno nezahtevna pa ne znam kako bi delovalo nekome ko ima bas suvu / blansiranu / izuzetno ostecenu kosu..

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš tako, idealno je za vas koje fenirate kosu i postižene efekat savršeno glatke, svilene kose :)

      Избриши
  6. Imam i ja ovo Loreal ulje i sviđa mi se....

    ОдговориИзбриши
  7. Nisam probala ništa od John Friede ali me i ne privlače njihovi proizvodi nešto posebno. Što se tiče Lorealova ulja, problem je što žene ovakve proizvode kupuju misleći da će to njegovati kosu a zapravo samo kamuflira stvarno stanje, kako si i sama napisala. Baš zato u takve proizvode i ne volim ulagati previše novca jer isti efekt dobijem i sa skupim i jeftinim proizvodom budući da ništa osim kamuflaže ne rade.
    Zato jako volim Baleino ulje, a cijena je jako povoljna, moje preporuke ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mene su jako privlačili, a sada više ne, u rangu su bilo kojih drogerijskih. nisam probala Balea ulje, a držala sam ga u rukama pre neki dan i uzdržala se za sada :)

      Избриши
  8. Loreal ulje imam i iako pise da je za farbanu kosu, meni koja se ne farba je savrseno. Super obavi svoj posao bez da zamasti kosu.
    Neke John Frieda proizvode imam i volim:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aha, to je znači ono drugo, sa crvenim poklopcem :) Sad kad razmišljam zapravo nemam pojma što sam uzela ovo, a ne to tvoje, i moja kosa je farbana i oštećena.

      Избриши
  9. I moja kosa je ravna kao metla. probala sam neke druge linije JF i nije mi bilo loše.

    A što se tice Loreal ulja, već dugo mislim na njega :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ako voliš savršeno glatku, ravnu, isfeniranu kosu ovo ulje je prava stvar za tebe :)

      Избриши
  10. Probala bih Loreal ulje ali ne dok ne potrošim gomilu sličnih proizvoda koje imam :D

    ОдговориИзбриши
  11. Ovo Loreal ulje mi zvuci super, mogla bih da ga kupim kada potrosim nesto od preparata za kosu, preterala sam sa gomilanjem. :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kod mene već postoji lista čekanja za preparate za kosu :)

      Избриши
  12. Ja sam skroz zadovoljna uljem od Loreala. Kosu perem na 2-3 dana i u međuvremenu mi krajevi super izgledaju, ali ja nemam problemam sa suvom kosom. I baš se sporo troši.

    Što je tiče John Frieda, baš je povoljno. Ja nažalost ništa njihovo nisam probala ali imam u planu :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ovo je cena na akciji, inače je duplo skuplje. Nije me ništa njihovo oduševilo, mislim da ću pauzirati sa kupovinom.

      Избриши
  13. Ovo L'oreal ulje baš moram da probam!

    ОдговориИзбриши
  14. Ja sam probala L'Oreal ulje, ali stvarno nije ništa posebno, mogu bez njega :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je fino, ne toliko da bih nastavila da ga kupujem godinama, ali nije ni da jedva čekam da ga potrošim :)

      Избриши
  15. Sad baš prelistah tvoj blog, vidim koristiš puno preparata koje sam i ja koristila, rekoh, mora da i ti imaš kovrdže :D Ja sam skoro nabavila John Frieda kremu za lokne i oduševljena sam (ja imam ono u novijoj, redizajniranoj ambalaži). Čitam sad sastave za šampon i regenerator, iskreno, šampon mi se nikako ne dopada, ima jake sulfate, ali da zanemarim to, ima najjači silikon ( a silikoni su zlo kada se nađu u šamponu)-verovatno su stavili silikone, da bi stišali neposlušnu kosu, što mislim da je pokrešan potez. Očekivala sam malo više od njih, da npr. postoji pakovanje, a ne balzam koji nije nešto naročito koncentrovan. I baš sam primetila da im cela linija sadrži dosta silikona, i gde je poželjno da se nalaze i gde nije nimalo poželjno (npr.u šamponu). :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Naravno da imam :) JF proizvodi su mi baš onako prosečni, sve šta sam probala, od svakog njihovog šampona bio mi je bolji i obični Velnea matični mleč.

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...