Good Things Miracle Mattifier Moisturiser & SVR Lysalpha Mattifying Cream

/
33 Comments
U ovom postu predstaviću vam dve kreme koje sam koristila u prethodnom periodu. Različite su u svemu, zajedničko im je jedino što obećavaju matiranje i ne sadrže parabene. Da vidimo kako su se pokazale:
Treba odmah da kažem da kreme Good Things Miracle Mattifier Moisturiser BlackCurrant & Goji Berry nema kod nas. Može se kupiti samo u Marionaud parfimerijama (u Austriji, Mađarskoj, Rumuniji, Slovačkoj, Francuskoj, Italiji itd.) pošto je ovo njihov brend. Nije skupa, košta oko 10 evra, a dobije se čak 100ml proizvoda, količina duplo veća od prosečne.
Krema ne sadrži parabene, SLS, mineralna ulja ni sastojke životinjskog porekla. Pogledajte listu sastojaka:
Proizvođač kaže da je ovo krema koja se brzo upija. Hidrira kožu i čini je mekšom, a istovremeno apsorbuje višak sebuma tako da je koža glatka i matirana. Krema je namenjena masnoj i mešovitoj koži i nije komedogena.
Što se mene tiče, ova krema miriše očaravajuće! Miriše na voće, verovatno su to te goji bobice i ribizle, tako je prijatan, osvežavajući miris koji traje dugo pa njuškam samu sebe. Krema je najsvetlije boje lavande, na prvi pogled izgleda bela. Prosečne je gustine, takve da ne može da iscuri, a opet se lako razmazuje. Nije teška, ali ipak bih je pre svrstala u kreme za jesen/zimu, pogotovo što nema SPF. Ne upija se baš tako brzo kao što kaže proizvođač, treba sačekati neko vreme, a kada se upije lice izgleda svežije (na suvljim delovima) i pomalo sjajno (na masnom nosu), dakle ni govora o mat efektu. Ne matira ni kasnije niti produžava vreme bez prosijavanja i rekla bih da se reč mattifier našla u nazivu kreme potpuno neopravdano. S druge strane, reč moisturiser je tu sa razlogom, krema jako fino hidrira i dobra je podloga za jače pudere. Lice jeste mekše, a suvi delovi ne izgledaju izmučeno. 
Sve u svemu, vrlo je prijatna krema i rado je koristim, ali ne matira ni najmanje i rekla bih da je više krema za normalnu i mešovitu kožu nego za masnu.
Druga krema koju danas predstavljam je SVR Lysalpha Mattifying Cream, nju sam kupila u apoteci Celsius i koštala je oko 1300 dinara za 40ml proizvoda. Na fotografijama ispod možete pogledati listu sastojaka i šta proizvođač kaže o proizvodu:
Što se mene tiče - hvala, ali ne hvala. Krema je baš jako gusta i teško se razmazuje. Sivkasto-beličaste je boje i miriše pomalo na mentol, prijatan je miris. Kod nje mi se jako ne sviđa što imam utisak da se nikad ne upije već samo formira film na koži. Mazala sam je i po toplijem vremenu i lice mi se užasno znojilo ispod nje. Ne znam da li ste imale priliku da probate one bebeće kremice protiv ojeda, ali skroz me je podsetila na njih, tačnije na jednu sa cinkom koju je moja kuma mazala bebi na pelenski osip. Kada se namaže lice zaista bude fino matirano, rekla bih da čak i nešto produži vreme bez prosijavanja tako da u tom pogledu ispunjava obećano, ali ne bih je ponovo kupila zato što je tako teška i stvara mi neprijatan osećaj. Nisam primetila da hidrira i rekla bih da bi njena idealna korisnica bila žena kojoj je matiranje od ključnog značaja i koja je zbog toga spremna da pretrpi više nego ja :)
To je sve za ovaj post, izvinjavam se zbog pomalo mutnih fotografija, slikala sam ih na brzinu pre selidbe kako bih mogla da pobacam ambalažu i nisam, nažalost, imala vremena da proverim fotografije. Primetila sam da sam u poslednje vreme baš zaređala sa dekorativom i, iako ja jesam prvenstveno šminka tip žene, nije da se ne negujem pa ću akcenat sada malo baciti na preparativu :)


You may also like

33 коментара :

  1. ni ja nisam baš oduševljena ovom SVR. sreća pa sam imala testere za probu

    ОдговориИзбриши
  2. Hm pa ni jedna nije nesto dobra. Bar za ono sto su napisali da treba da radi. Prvu ne bih kupila jer ne matira a drugu jer sigurno ne zelim da se mucim sa maskom na licu. Steta bas :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni se prva ipak sviđa, jeste da ne matira, ali hidrira svakako i jako je prijatna krema.

      Избриши
  3. I ja sam isprobala preko testera i nije mi bas nesto, nosila sam obicno kao podlogu za sminku ali u svakom slucaju nije se posebno pokazala ni u jednu svrhu :) hidriranje, matiranje a ni baza.

    ОдговориИзбриши
  4. ja sam u Srbotrade apoteci dobila ovaj tester i odusevila se koliko matira, pa sam resila da nakom Avene emulzije uzmem nju, medjutim, tamo su mi rekli da nece nabavljati njihovu kozmetiku, a nije mi se islo u Celsius te uzeh LRP. Ali mi je ta krema bila tiha patnja. Ne znam da li si je skroz potrosila, ali ako nisi, mozda da je otkupim?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Neće uopšte nabavljati? Pojma nisam imala, sećam se da sam negde pročitala da nema njihovih proizvoda, ali mislila sam da je privremeno samo. Nisam je skroz potrošila, ne znam koliko još ima, proveriću kada dođem kući, ali mora je biti više od pola. Rado ću ti je dati, meni samo stoji na polici, žao mi da je bacim, a ne maže mi se na silu :)

      Избриши
    2. da, rekose u Srbotrade da nece =( Ako ti samo stoji, javi da se dogovorimo

      Избриши
  5. SVR mi bas zvuci odbojno. Verujem da bih imala osecaj tezine i da bi me to toliko ometalo, da mi dodje bolje da se malo sjajim, nego da se nerviram. :)

    ОдговориИзбриши
  6. bas sam se nadala da ce neko napisati koju kremicu koristi za masni tip koze,jer sve koje sam koristila posle ciscenja lica imam onaj zategnuti osecaj na licu,i to mi jaaaakoooo smeta,a pantenol mi ne odgovara,od njega mi bukne lice.a taman se malo smirilo! PREPORUCITE MI NEKU DOBRU KREMU ZA MASNU KOZU LICA! HVALA! :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uzmi plavu Mixa za hidrataciju za mesovitu i masnu kozu, sa puderom za matiranje, fantasticna je! Uskoro cu pisati o njoj, zaista je odlicna krema.

      Избриши
    2. Mixa zvuči kao dobra ideja za isprobavanje :)

      Избриши
    3. puder samo u posebnim prilikama!! :) hvala puno na predlogu!! :) jedva cekam i tvoj post o ovoj Mixy! :)
      :*

      Избриши
  7. Mrzim kada nešto nahvale i onda stave na sva zvona, a ona ne obavlja svoju funkciju. Posebno me nerviraju kreme za matiranje ili za masnu kožu, sve više sam razočarana!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ova druga matira, nema šta, ali je preteška za moj tip kože. Prva ne matira, ali hajde, makar hidrira, i to je nešto :)

      Избриши
  8. nisam probala, a čini mi se i da neću:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nekima su svakako dobre, različite smo mi žene i naše kože :)

      Избриши
  9. Trosila sam SVR pre tri godine u vise navrata, jednu za drugom, i stvarno je bila ooodlicna. Medjutim, poslednji put kad sam je kupila bila je bas ovakva kao sto si je ti opisala, gusta, cudnjikava, cak je i nekako cudno smrduckala, a bila je u roku.Lice mi se takodje nenormalno znojilo ispod nje, jednostavno to nije bila ista krema. Kao da su totalno promenili formulu. U svakom slucaju, ova krema je zavrsila kod mene, sto zbog promenjene formule, sto zbog toga sto se SVR vise nece uvoziti. Zao mi je samo njihove micelarne, bila je fantasticna.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Vrlo moguće, formule stvarno prečesto menjaju, mnogo puta mi se desilo da ne mogu da prepoznam proizvod koji sam nekada volela. Žao je i meni zbog micelarne, nije bila idealna, ali ipak je bila fina i svakako jako isplativa, nijedna mi nije trajala toliko dugo :(

      Избриши
  10. Nikad ni cula za ove proizvode :) Necu ni probati. Meni su te sve matirajuce kreme jako teske na licu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisu sve, prva je prilično lagana. Šta ćeš, mi sa masnom T zonom svašta pokušavamo :)

      Избриши
  11. Money saved :D Dugo mi se vukla SVR na wl, nikako da stigne, srecom preskocicu je, hvala na recenzijama. Jesi li porbala mozda Bioderma Sebium pore refiner?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E da, sećam se da su te zanimali utisci za ovu kremu :) Nisam probala Biodermu, ali je jesam kupila, čeka svoj red zajedno sa ostatkom ekipe koju je hrčak dovukao :D

      Избриши
    2. Odlicno :D! Jel si je kod nas kupila, cula sam da je nema u prodaji?

      Избриши
    3. Nisam kod nas, ali nešto mi se čini da je jesam videla negde kod nas, ne mogu sad da se setim gde :(

      Избриши
    4. I meni se cini da je ima. Procunjacu malo po apotekama da se raspitam, hvala :)

      Избриши
  12. Obradovala sam se da si pronašla nešto dobro kad ono :/ Jesi ti ti probala Murad matirajuću?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma nisam, a od ove druge imala sam velika očekivanja :( Nisam probala Murad, iako jako želim, nekako se potrefi da kad ja imam priliku da je kupim ne budem pri parama i obrnuto, štata što nije malo jeftinija, ovde dođe nekih 45 evra :(

      Избриши
  13. SVR sam htjela probati ali sada neću ;).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zaista matira, u tom smislu je dobra, ali nekako mi je baš neprijatna :(

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...