EOTD - Sephora It Palette - Smoky

/
33 Comments
sminka 002
U ovoj recenziji Sephorine palete obećala sam i jedan večernji look za koji ću upotrebiti samo nju. Dobro, zapravo sam upotrebila još i maskaru i bazu za senke :) Pogledajte kako je to ispalo:
sminka 005
sminka 033
Koristila sam sledeće proizvode:
  1. Essence Colour Arts bazu (recenzija ovde, odlična je za pigmente i glitter senke koje se, po pravilu, jako rasipaju, nekako ih zalepi za kapak)
  2. Senke iz Sephora It Palette Smoky i to: senke broj 1 i 2 za unutrašnji ugao oka, dole i gore; senke broj 3 i 4 za sredinu kapka; senku broj 11 (glitter) za spoljašnji ugao gornjeg i donjeg kapka.
  3. Crnu olovku iz iste palete
  4. Sephora set za obrve (recenzija ovde)
  5. Max Factor Eye Brightening maskaru u nijansi Black Pearl (za braon oči).
Slikala sam dobrih 50 puta ne bih li uspela da prikažem plavi glitter dovoljno verno, nisam baš uspela, ali mislim da se makar na poslednjoj slici vidi da senka ne izgleda sivkasto već ima i plave boje, ne onoliko koliko bismo verovatno želeli, ali ima:
sminka 043
sminka 020
sminka 049
Kako vam se sviđa?


You may also like

33 коментара :

  1. prelijepo je i mogu zamisliti još i plavi glitter ♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Što se glittera tiče, nažalost nikada ne može biti baš onakav kao što je u paleti, ali uživo jeste vidljiviji nego na slikama :(

      Избриши
  2. Obožavam takvu kombinaciju boja i jako lijepo si to izvela :)

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман13.10.13. 12:55

    Meni se svidja samo mi se cini da nije fino izblendano

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман13.10.13. 13:04

      Slazem se :)

      Избриши
    2. Ne samo da nije fino nego nije uopšte izblendano :) Blendala sam samo malčice na sredini kapka, čisto da ne bude previše vidljiv prelaz između nijansi, ali spoljne ivice nisam blendala, htela sam da bude oštro.

      Избриши
  4. Meni se jako dopada ovakav make up look ;) Nesto sto i sama cesto nosim za neke vecernje varijante ;)

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман13.10.13. 16:54

    prelepo izgleda , sad su mi lepse boje , nego sto su mi izgledale u paleti ...Lana

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, to sam se i nadala da ću postići, nekako mi se činilo da nisam dobro prikazala boje u onoj recenziji :)

      Избриши
  6. jako lijepo, sviđa mi se ovakav prelaz između boja, odličan smokey eye...posebno mi se sviđaju obrve, je li tu nešto novo ili mi se čini?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti :) Nije ništa novo nego nekad ispadne ovako, nekad onako.

      Избриши
  7. Uuuuu odlicno je! :) Ne pamtim kad sam nosila te boje na ocima.

    ОдговориИзбриши
  8. Predivno, imamo isti ukus a i slične oči, stoga nije čudo da sam oduševljena :))

    ОдговориИзбриши
  9. Prelepo, baš imaš dara za šminkanje. :)

    ОдговориИзбриши
  10. Love it! Obožavam ove palete koje mogu da se kombinuju na 100 načina, mada bi mi za to trebalo još 10 pari očiju, da mi moje ne bi ispale od trljanja :D

    ОдговориИзбриши
  11. Super je, pozeljela sam jacu sminku, preko ljeta sam samo minimalizam furala, ali nemam gdje da nosim XD sminkat cu se izgleda onako, za po kuci i stavit cu na temu na forumu, da se nisam dzaba trudila :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tako je, ako ništa drugo Tematski lookovi i Kako šminkate oči su uvek tu :) Hvala!

      Избриши
  12. Da ja ovoliko prekrijem kapak tamnijom nijansom, ne bi dobro bilo, ali na tvom oku stvarno elegantno, energicno i prelepo. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma čini ti se, sve zavisi od nijanse i načina uklapanja, za većinu nas postoji odgovarajući tamni look :) Hvala ti puno!

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...