Collistar Pure Actives Hyaluronic Acid

/
28 Comments
Spomenula sam u prošlom postu da je vreme da bacim akcenat na recenzije preparative tako da je došao red na ovaj Collistarov aktivni koncentrat hijaluronske kiseline.
Šta kaže proizvođač: 
Collistar predstavlja najnovije dostignuće na polju dermokozmetičkog istraživanja: Pure Actives, iste aktivne principe koji se koriste u kozmetičkoj medicini, dostupne u njihovom najčistijem obliku. Garantuje maksimalnu efikasnost, ciljano dejstvo i vrhunsku bezbednost upotrebe. Pravi molekuli mladosti, pažljivo odabrani iz grupe supstanci neophodnih za lepu kožu i formulisani u skladu sa rigoroznim testovima efikasnosti i delotvornosti kojima su podvrgnuti. Superspecijalizovane formule koje omogućavaju svim ženama da priušte sebi profesionalni tretman lepote u udobnosti svog doma. Jednostavni, esencijalni sastojci obezbeđuju prijatnu teksturu koja se trenutno stapa s kožom i čine je glatkom i svilenkastom. Samo nekoliko kapi dnevno dovoljno je da se postignu brzi, sigurni i dugotrajni rezultati. Delotvorni kada se koriste samostalno, Pure Actives takođe mogu da se nanose ispod uobičajene kreme za negu kože, za postizanje još intenzivnijeg dejstva.

Postoje tri seruma/koncentrata:

HIJALURONSKA KISELINA
Hidratantan lifting
• vlaži i podiže kožu
• ravna bore na spoju derme i epiderme
• stimuliše kožni ćelijski metabolizam

KOLAGEN
Učvršćivanje protiv bora
• smanjuje bore i sprečava njihov nastanak
• redizajnira i ponovno obnavlja kožu
• bori se protiv gubitka tonusa i gipkosti kože

VITAMINI A + C + E
Regeneracija posvetljenja
• stimuliše ćelijski promet i regeneraciju
• učvršćuje i revitalizira kožu tkiva
• daje sjaj koži

Izabrala sam serum sa hijaluronskom kiselinom pošto je on najuniverzalniji, hijaluronska kiselina je potrebna i koži žene od 20 i žene od 60 godina, i masnoj i suvoj koži, bukvalno svakome. Proizvođač kaže da se mogu koristiti i sva tri koncentrata u kombinaciji i to tako da se svaki dan maže drugi pa tako u krug. Moja koža je mešovita i jako često dehidrirana, a kako su kreme i puderi koje koristim uglavnom namenjeni matiranju potreban mi je dodatni proizvod koji bi poboljšao hidriranost kože. Ovaj serum sada košta 3990 dinara, dobije se 30ml proizvoda koja uz svakodnevnu upotrebu, nekad jednom, nekad dvaput dnevno, traju oko četiri meseca. Treba da napomenem da serum mažem i na vrat, ukoliko biste ga koristili samo na licu trajao bi sigurno i mesec dana duže.
Izlet 015
Izlet 019
Izlet 013
Što se tiče sastava, prilično je kratka lista sastojaka, kao što možete videti na slici iznad. Hijaluronska so je na drugom, hidralizovana hijaluronska kiselina na trećem mestu što je stvarno odlično, a manje dobro je što je na listi sastojaka i konzervans fenoksietanol koji nije baš na dobrom glasu.
Serum dolazi u staklenoj flašici sa pipetom. Pipeta je zgodna stvarčica koja olakšava nanošenje, ali dok je flašica puna treba paziti jer se serum sliva sa drške pipete. Serum je potpuno proziran, bukvalno kao voda i prilično je vodenast mada ipak ne toliko da bi klizio sa lica, može se normalno mazati. Zaključila sam da u sastavu nema ništa šta bi moglo da isušuje ili iritira osetljivu regiju oko očiju pa sam ga i tamo mazala jer ako mi je negde potrebna dodatna hidratacija to je upravo oko očiju. Serum uopšte nije lepljiv, prijatan je, osećaj je kao da se mažem vodom, nema ni miris i izuzetno se brzo upije; dok zatvorim flašicu i vratim serum u kutiju koža ga je već upila.
Izlet 018
Izlet 020
Izlet 022
Serum sam mazala svako veče poslednja dva meseca, a dosta puta i ujutro. Koristila sam ga nekad samostalno, ali najčešće bih preko njega namazala standardnu kremu, baš kako proizvođač i preporučuje. Prvih nekoliko dana nisam primećivala nikakvu razliku, a onda sam počela da zapažam promene. Da ne bude zabune - nije se desilo nikakvo čudo, da nisam obraćala pažnju ne bih ništa ni primetila, ali koža jeste više glatka na dodir i kad ustanem borice oko očiju ne deluju tako duboko. Više od ovoga nisam ni očekivala, a sasvim mi je dovoljno da izvedem zaključak da mi se serum/koncentrat sviđa i da će na duže staze učiniti dobro mojoj koži, naročito kao prevencija stvaranja bora.  Nastaviću da ga koristim. Zanima me i koncentrat kolagena mada mislim da mi je za njega ipak rano, nešto treba ostaviti i za posle četrdesete :) 
Izlet 010
Kako vam deluje? Koji vama serum odgovara?


You may also like

28 коментара :

  1. Meni bas yanimljivo deluje, nije ni toliko skup kako serumi znaju da budu. Nisam jos kupila nista slicni ali me mami, doci ce i za to vreme :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, tako sam ga i ja kupila, ima dobar sastav, a cena nije visoka kako ume da bude, još je bio na akciji :)

      Избриши
  2. super, bas citam ovih dana o serumima i njihoim efektima

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam ih mnogo godina zanemarivala, nekako sam ih (pogrešno) povezivala sa poznijim godinama, sada se definitivno bacam na serume :)

      Избриши
  3. Pricno ekonomicno, a treba i to gledati.
    Dopada mi se pakovanje i drago mi je da ti odgovara i da se napredak vidi, ma koliki bio :).
    Sve je dobro dok nema neceg negativnog.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste, ako se ne maže vrat verovatno se može razvući na pet meseci, a i nije tako gadna cena kao kod nekih drugih. Uopšte nema negativnih efekata :)

      Избриши
  4. Nikad mi nece biti jasno zasto je Collistar ovde skoro duplo skuplji :( Kako sam ja ljubiteljica seruma, ovaj mi izgleda bas primamljivo ali cekace dok ne "skoknem" do Bg :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Stvarno? :O Biće da je do uvoznika, baš kao ovde sa Clinique i EL kozmetikom.

      Избриши
  5. Obožavam serume i fluide koristiti. Ovaj nisan probala, ali se čini kao dobar proizvod. Trenutno imam neke neotvorene, pa sve čekam da potrošim što imam i krenem s njima. Dođe mi da sve otvorin i koristin odjednom, al nema smisla, pa se radije strpin. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni se to dešava, moram da se obuzdam da bezveze ne otvorim neke proizvode :)

      Избриши
  6. Анониман22.10.13. 14:50

    Zvuci primamljivo i bas si lepo opisala ucinak, imacu ga u vidu definitivno :)

    Alekta*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Stvarno je skroz fin, ne čudotvoran, ali fin svakako :) Hvala!

      Избриши
  7. Baš mi je drago što pozitivno djeluje jer inače volim Collistar proizvode za lice :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja ih volim, cene su u kategoriji podnošljivih, a ima dobrih proizvoda :)

      Избриши
  8. Ne smatram da postoji bilo šta što magično briše bore, a da je namenjeno kućnoj upotrebi. Bitno je da efekat nije izostao. Na ovaj serum ću svakako obratiti pažnju :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, upravo tako, više od ovoga ni ne treba očekivati, bar ne tako brzo :)

      Избриши
  9. Uh, baš sam se obradovala kad sam videla šta je tema današnjeg posta! :D

    Imam jako, jako dobra iskustva sa ovim serumom, trošim već drugu bočicu i za moju kožu je, mogu reći, lekovit! :)

    Collistar inače zaobilazim jer mislim da se za iste novce mogu uzeti i bolji proizvodi (biću iskrena i zbog averzije prema izvesnom lancu parfimerija koji ga prodaje, a koja je uzrokovana lošim iskustvima koja sam tamo imala O_o), ali ovom proizvodu za sada ne nalazim zamenu. :)

    Probala sam i ACE serum, odličan je! :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je :)

      Meni je Collistar ok, između ostalog i zbog cena koje su u nekakvoj srednjoj, još uvek dostupnoj kategoriji za moj budžet mada sam sigurna da su u Italiji mnogo jeftiniji, ali šta da se radi.
      Serum je skroz fin i realno malo ih je koji imaju hijaluronsku so/kiselinu već na drugom i trećem mestu. ACE me zanima u principu, ali sada ne koristim ništa šta sadrži vitamin A, to ostavljam za neka druga vremena :)

      Избриши
  10. Volim serume s hijaluronskom kiselinom i voljela bih isprobati i Collistarov.

    Jako primamljivo djeluje i drago mi je da si zadovoljna :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Probaj, baš me zanima kakav bi ti utisak stekla o njemu s obzirom da si apsolvirala sve moguće serume :)

      Избриши
  11. joj mne tako zbunjuju te vaše cijene :D ako nije problem, koja mu je cijena u eurima?
    Inače baš djeluje dobro i drago mi je da si zadovoljna efektom. Ja trenutno koristim 3 seruma - Vichy Idealia Life nov serum, Loccitaneov iznimni i Caudalie SOS serum. Moram kombinirati inače ti serumi tako brzo se potroše :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Verujem, i meni je trebalo vremena da se naviknem na vaše :) Napravila sam mini konverter (dinari/kune/KM) i postaviću ga kao widget kad redizajniram izgled bloga upravo zato što mnoge zbunjuju cene. Cena mu je oko 35 evra.
      Od ta tri probala sam samo Caudalie SOS i nije mi se naročito svideo, bio je daleko od SOS efekta za moju kožu :(

      Избриши
  12. Pa uopste nije skup za proizvod koji traje toliko dugo i koji zaista nesto radi! U mislima sam ga vec kupovala citajuci ovu recenziju :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa nije, serumi su obično skuplji, još sam ga ja kupila na akciji kada je bio oko 3000, a može se sačekati onih 20% na sve pa dođe povoljnije :)

      Избриши
  13. Jao divno! Drago mi je da ti odgovara :*

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...