Aura Glorious Cheeks rumenila - drugi deo

/
49 Comments
004
Vreme je za preostale četiri nijanse Aurinih rumenila, prve četiri prikazala sam u ovom postu. Fotografisanje me je prilično namučilo pošto je vreme dosta promenljivo, a neke boje tako lepe uživo, a tako nefotogenične, ali nadam se da sam ipak uspela da vam dočaram nijanse. Idemo na Coral Crush, Coral Red, Deep Wine i Mocha Shimmer.
006
007
Pogledajte swatcheve na ruci, napravljene pod trima različitim osvetljenjima pa idemo na nijanse pojedinačno. S leva na desno: Coral Crush, Coral Red, Deep Wine, Mocha Shimmer.
045
050
048
Na slikama ispod možete videti rumenilo Coral Crush. Naziv mu odgovara, ovo je zaista prava koralna nijansa, intenzivna i upadljiva. Sadrži zlatast shimmer, ali tako diskretan da se na licu uopšte ne primeti, ali mu daje sjaj. Ovo i Coral Red su najbolje pigmentovana rumenila iz ove linije i sa njima treba jako paziti kod količine rumenila koja se zahvati, dovoljan je samo lagan prelazak četkom. Upravo su ova dva rumenila i ona koja se najmanje truse, toliko malo da se može skroz zanemariti. Po lakoći blendanja, pigmentovanosti i ostalim osobinama bolja su od ostalih pa mi je žao što su same nijanse prejake za mene, na ženama srednjeg i tamnog tena mnogo bi lepše izgledala.
010
017
loreal 024
Pred vama je nijansa Coral Red. Svakako se radi o nijansi na koju treba obratiti pažnju, nema mnogo ovakvih na tržištu, iskače iz uobičajenog šablona bebi roze-kajsijica-pink-braon. Nije crvena, nije ni koralna, a opet je i jedno i drugo. Sadrži srebrnkaste šljokice koje se primete na licu, ali nisu ni blizu upadljive kako bi se dalo pomisliti na odnovu gledanja rumenila u kutijici. Kao što rekoh kod rumenila Coral Crush, i ovo rumenilo je odličnog kvaliteta u svakom pogledu, postojanost nije izuzetak. Jako, ali jako lako se pretera sa njim pa ga ne bih preporučila početnicama, ali bi zato bilo idealno za ženu tamnijeg tena kojoj su dosadile uobičajene nijanse.
018
032
<071
Idemo na Deep Wine. Ovo je zvezda Aurine nove linije rumenila iako verovatno nije rumenilo za koje će se žene masovno hvatati u prodavnicama. Sasvim je mat, pomalo praškasto i nešto se teže blenda nego ostala, ali nemojte da vas to odbije, ova nijansa zaslužuje da se uloži malo više truda. Pravi je kameleon, u zavisnosti od količine stavljenog rumenila i intenziteta blendanja boja varira od prirodnog rumenila lica preko nežnije boje vina do intenzivne, hladne bordo. Nijansa je, bez sumnje, hladna, ali neverovatno kako dobro stoji i nama toplima! Preporučila bih ga praktično svima, samo svaka treba da pronađe njegov pravi intenzitet za sebe. Jako ga je teško slikati, a stvarno sam se trudila, ipak uživo deluje prirodnije.
023
029
093
Poslednje rumenilo je Mocha Shimmer. Ovo je jedina braonkasta nijansa i to bronzano-bakarna, sa visokim sjajem. Odgovarala bi samo toplim tipovima i to više onima sa tamnijim tenom. Neverovatno koliko je ovo nefotogenična nijansa, odlažem ovaj post već danima samo zbog nje, slikala sam ga na licu sigurnih 50 puta i nikako da ubodem verodostojan izgled, znatno je lepše uživo. Jako je pigmentovano i postojano, može se koristiti i kao senka, a blenda se dosta teško, treba mnogo truda da se ne vide prelazi.
024
038
eotd 002
Konačno ih sve predstavih :) Moji favoriti bi bili Deep Wine, Cotton Candy i Honeymoon Honey, a vaši?
I još jedno pitanje - kako vam se sviđa novi izgled bloga?

*Proizvode predstavljene u ovom postu dobila sam od proizvođača, ali to ne utiče na objektivnost moje recenzije.


You may also like

49 коментара :

  1. Svidjaju mi se Cotton Candy i VIntage Peach iz prvog posta, a iz drugog u sustini nijedno, no maaaalo mi privlaci paznju Deep Wine :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Deep Wine je bolje nego što izgleda, veruj mi :)

      Избриши
    2. Bas cu da ga probam, danas-sutra kad budem isla u lilly :D Vec se radujem!

      Избриши
  2. P.S. Hteod da prokomentarisem ali imam pamcenje kao zlatna ribica. Uglavnom, fali mi tvoj stari izgled bloga... No promene su dobre i treba ih praktikovati. Mozda da ubacis malo vecu sliku u naslov Sminka je ljubav? Ali opet, to ti govori lujka koja voli sve sareno :DDD

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Fali i meni, ma baš sam ga volela i bio mi je skroz ok, ali realno nakon dobrih godinu dana bilo je vreme da se modernizuje :) Deo oko naslova ću sigurno promeniti, biće verovatno neka slika umesto pozadine u boji, ali nisam imala živaca i za to sata, bakćem se sa ovim već sto godina.

      Избриши
    2. Verujem ti. Ja sam pokusala da napravim svoju temu i da se skinem sa bloggera koji mi je samo nevolje doneo, ali sam u nekom trenutku zakljucila da bi mi to oduzilo otvaranje novog bloga za bar 2 meseca, a ja sam mnogo htela da kuckam postove.

      Избриши
  3. Meni se svidja novi izgled. Ja volim promjene. I sto Tamara rece, malo samo mozda da povecas header sa imenom bloga i to je to. :-)
    Gledam sad ova rumenilca kod tebe i divim se lijepim bojama kao da ih i sama nisam dobila. :-)
    Super su ti ispali svočevi na ruci. Deep Wine i Coral Red moji licni favoriti, a iz prvog posta Dollface

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Ja ne volim promene, ali povremeno su neizbežne. Header će se menjati svakako, hvala na sugestiji, ali ne mogu sve odjednom, sad se nerviram što ne mogu da povežem blog sa Fejsom, grrrrrr....
      Od rumenila meni se Coral Red jako sviđa kao boja, ali mi ne stoji nikako, baš je rumenilo za crnke srednje tamnog i tamnog tena :)

      Избриши
  4. Imam jedino Deep Wine i obozavam ga.Od ove ture jako mi se svidja i Coral Red. Super su rumenila.

    ОдговориИзбриши
  5. Predivna su, pogotovo Coral Red <3 Da ih bar ima u Hrvatskoj :(

    ОдговориИзбриши
  6. Kako nas mamite s ovom Aurom :D U HR još nije dostupna, šmrc!
    Jako mi se sviđaju rumenila, najljepša mi je nijansa Deep Wine <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. A biće valjda uskoro :) Deep Wine je baš posebna boja, najzanimljivija iz kolekcije.

      Избриши
  7. Deep Wine može da prođe, ostale bih preskočila.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Od ova četiri tako bi i kod mene bilo, lepše mi stoje one nijanse iz prvog posta :)

      Избриши
  8. Vau, nisam znala da su jako pigmentovani, bas mi se svidjaju.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jesu, baš jesu, neka se jedino malo više truse, neka malo teže blendaju, ali sve u svemu super za te pare.

      Избриши
  9. Želim Coral Red i Deep Wine no nažalost još ih neema u hr :/

    Odlična recenzija i sve nijanse ti super pristaju :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nadam se da će doći uskoro. Hvala ti, uživo na meni ne izgledaju sve baš lepo, ali imam nekoliko favorita, dosta :)

      Избриши
  10. Divne su nijanse, ali eto ja nikako da probam njihova rumenila, dala sam si zabranu na kupovinu rumenila :-)
    lajkam novi izgled bloga, ja sam uvijek sa promjene da nas malo razdrmaju :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim da ću uskoro i ja postaviti tu zabranu, kao što sam svojevremeno za pudere i sada ih stvarno imam razuman broj :) Ja nisam za promene, ali bilo je krajnje vreme, još samo da uspem da podesim gomilu stvari, uh!

      Избриши
  11. Deep wine, moj favorit i kako vidim favorit ostalih blogerica, mi se hvatamo za ove neuobicajene nijanse :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš tako :) Tebi bi posebno lepo stajalo uz one bordo ruževe!

      Избриши
    2. bas mi se svidja novi izgled, sad je puno bolje, a ne volim ni ja nista mijenjati, jer ja kad se uhvatim toga, citav dan presjedim za kompjuterom i oci me zabole i vrat mi se ukoci, jer sam picajzla pa sto puta mjerim a jednom sijecem :) ili tako nekako...

      Избриши
  12. Coral Red je moj favorit,i sigurno cu ga nabaviti,koja je cena!? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ono je stvarno posebno, ali vrlo jako, oprezno sa količinom :) Cena je 378 dinara u Liliju, mislim da je u Tempu čak nešto manje.

      Избриши
  13. Анониман26.10.13. 13:38

    Ali ti si kraljica kako otvoreno pises da nisi za promene, i ja sam isto u tom fazonu :)
    A sta ces, mora neko i konzerva da bude ;)
    Ipak, svidja mi se sve sto ti radis, pa ne mogu da budem objektivna kada je tvoja egzistencija ili rad u pitanju za bilo sta. Znaci meni je sve tvoje najsuperkul kad god, gde god, sta god :)
    Inace, priznajem i jos jednu stvar, zbog ovih rumenila razmisljam se ne da li cu pasti u iskusenje, vec KOLIKO cu pasti u iskusenje, u komadima, ako me razumes.. :/

    Alekta :) :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. A kad nisam, lenja sam i plus mi se sviđao stari izgled iako sam svesna da je bio demode.
      Hvaaaaaala :)
      Što se tiče iskušenja, proverićemo prvo koje najviše izaziva ;)

      Избриши
    2. Анониман28.10.13. 11:48

      I ja sam lenja :D
      Kaze se, lenjost je majka svih losih navika, ali ona je ipak majka, i treba je postovati :D
      Deep Wine, Mocha Shimmer i Dollface - veze nidje (mozda bas zato), ali sva tri su mi vrlo privlacna i verujem da cu ih kupiti :)
      Inace Aura mi je uz DJ trenutno omiljeni brend, kao i Sephora <3

      Избриши
  14. Coral Red-moje omiljeno,stavljam ga bukvalno svaki dan,moram i ostale da probam :D

    http://stilafashion.blogspot.com/2013/10/jewellery.html prodaja nakita iz UK :D
    http://stilafashion.blogspot.com/2013/10/bags.html prodaja torbi iz UK :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Super! Meni je ono malo prejako, ali divna je boja i nema sumnje da odlično ide uz tamniji ten.

      Избриши
  15. Uh, mnogo mi se svidja ovo poslednje, inace cesce koristim bronzer kao rumenilo jer mi se najvise svidja kako mi stoji. :))
    Svidja mi se novi izgled. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja to radim :)
      Hvala! Nije ovo konačan izgled, ali za sada će izgledati ovako.

      Избриши
  16. Deep wine je ljepota, nekako mi je bas za jesen!

    ОдговориИзбриши
  17. Анониман28.1.14. 20:06

    Pogledala sam recenzije oba dela rumenila, Deep Wine je privukao moju pažnju.

    Da li možeš proceniti koje od ovih rumenila bi najbolje stajalo smeđookoj plavuši neutralnog tena?

    Hvala :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ako nisi tamnijeg tena samo Deep Wine od ova četiri. Mocha Shimmer malo kome stoji, jedino baš tamnoputim, preostala dva imaju jako intenzivne boje na obrazima, većina žena ne usuđuje se da nosi takve nijanse mada mogu izgledati lepo. Deep Wine, s druge strane, stoji svima :)

      Избриши
  18. Deep Wine je prelepa nijansa, samo imam pitanje uz koju bi sminku najbolje stajalo, nesto prirodniju sa nude nijansama ili ipak nesto tamniju? :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uz sve! :D Ozbiljno, neverovatno koliko dobro ide uz razne kombinacije. Ipak, pre bih je uz nešto tamnije i efektnije baš zato što može izgledati maksimalno prirodno na obrazima, a uz neutralne kombinacije može i jače rumenilo.

      Избриши
  19. I ja sam tako mislila, uz neki tamniji ruz, ali ipak sam htela da cujem i druga misljenja :D
    Hvalaaaa na odgovoru. :D

    ОдговориИзбриши
  20. Ne znam da li je pogrešno napisano za Coral red ili sam ja pogrešila, gledajući ovaj blog kupila sam ''Coral red 217 '' a izgleda mi kao da je Coral crush
    Interesuje me sa ove prve fotografije na kojoj se nalaze četiri rumenila da li je Coral red sa leve ili desne strane? :)
    Ne znam da li sam pogrešila ja ili ti :)
    U svakom slučaju, divno predstavljeno kao i sve do sad!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Trebalo je i meni sad truda da shvatim pošto sam u međuvremenu oba rumenila poklonila drugarici, nisu moje nijanse pa nisam mogla da uporedim :) Elem, Coral Crush je sa leve strane na toj slici. Da li je to onda ono koje si želela? Kako ti stoji?
      Ja tek kad vidim neke ovako stare postove shvatim koliko sam u međuvremenu unapredila fotografije :)

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...