Sephora IT Palette - Smoky

/
55 Comments
Ova lepotica je već nekoliko dana u našim Sephorama i zaista je red da je detaljno prikažem :)
IT Palette postoji u dve verzije - Smoky koju ćete videti u ovom postu i Nude, sa netralnim nijansama.
Paleta se sastoji od 12 senki (svaka ima 0,94g), olovke za oči, dvostrane četkice za nanošenje senki, ogledala, a sve to upakovano je u kutijicu koja izgleda kao večernja tašnica. Cena joj je 3480 dinara.
Sephora 105
Sephora 108
Sephora 107
Sephora 110
Sephora 112
Kao prvo, pakovanje ne da je lepo nego je prelepo! Toliko mi se sviđa da sam se u nekom momentu čak pitala da li bi bilo mnogo glupo da je nosim u ruci i pravim se da JESTE tašnica :D Ne brinite, obuzdala sam se na vreme, ali stvarno su paletu divno dizajnirali, prelepa je!
Recenziju krećem od četkice. Ona je dvostrana, ne piše koja je dlaka u pitanju, ali kosa četkica je svakako sintetička, za drugu nisam sigurna mada deluje kao prirodna dlaka. Kosa četkica je klasična četkica za prezicno nanošenje ajlajnera ili senke i to je jedna fina četkica. Ne bih njome nanosila baš gel lajner, za to volim da je četkica maltene tanka kao dlaka, ali je odlična za bilo koju senku pa čak i kremaste. Tanja je od proseka za ovakve četkice (Essence, Aura itd.). Druga četkica je ono šta ja zovem svestrana. Za prosečno šminkanje može da odradi kompletan posao, a takve četkice najviše volim. Prilično je čvrsta i može lepo da izblenda ivice senka, a dobra je i za nanošenje. U principu ne računam mnogo na četke koje idu uz palete, ali ova je stvarno fina.
paleta 006
paleta 002
paleta 005
Olovka je klasična crna, potpuno mat. Srednje je tvrdoće, nešto mekša od standardnih Sephorinih olovaka, ali se njene linije i dalje mogu fino omekšati tako da deluju prirodnije. Postojanost je u rangu standardnih olovaka, dakle super, malčice je razmrljam smudge ili kosom četkicom i preživi ceo moj radni dan.
paleta 007
Idemo sada na senke:
Sephora 114
Sephora 115
Sephora 116
Senke nemaju nazive već brojeve pa ću ih i ja tako zvati (možete videti brojeve na trećoj fotografiji odozgo).
Broj jedan zapravo nije senka već iluminator. Kada sam krenula da je swatch-am prvo sam se šokirala kako je slabo pigmentovana pa sam u neverici uzela kutiju i tek onda pročitala da je u pitanju iluminator od koga se preterana pigmentovanost ni ne očekuje. Sadrži srebrne šljokice i plus ostavlja srebrnkast odsjaj na koži. Nije proizvod koji se može koristiti na licu tokom dana, ali uveče se može fino kombinovati.
Broj dva je klasična srebrna nijansa, srednje tamna. Sadrži šljokice, ali se one na oku ne vide, vidi se samo srebrni sjaj. Nije mnogo pigmentovana i nije za nanošenje preko celog kapka, ali je fina dopuna tamnijim nijansama.
Trojka je jedan od mojih favorita iz ove palete. Divna kameleon nijansa sa metalik završnicom, podseća me na moju voljenu Benefit Birthday Suit. Jako mi se sviđa neka tekstura, tako je glatka i nežna da je skoro kremasta. Klizi po kapku, savršeno se blenda, dobije se puna boja jednim prelazom četkice, a nijansa ima i sivkasti i maslinasto-zeleni i braonkasti odsjaj. Izuzetno je postojana i manu joj jednostavno nisam našla.
Četvorka je po svim osobinama ista kao trojka, divna senka u svakom pogledu. Nijansa je jedna srednje tamna siva, nije pretamna da se ne može nositi i preko dana, meni dobro stoji i kad je stavim kao osnovnu senku preko celog kapka.
Petica ne deluje tako kremasto kao prethodne dve, ali je svakako u top 5 po pitanju lakoće nanošenja i blendanja. Ovo je tamnija siva, nije baš za preko celog kapka tokom dana, ali uveče, u kombinaciji sa šesticom može biti pun pogodak.
Senka broj šest zapravo nije senka već ajlajner! Ja sam prvo slikala nekorišćenu paletu pa sam onda napravila swatcheve, nisam bila pročitala da je ovo ajlajner pa je na swatchu prikazan kao bilo koja senka, zato i izgleda slabo pigmentovan, nije predviđen za takvo nanošenje. Sama nijansa je mat, ali sadrži srebrne šljokice koje na očima nisu mnogo upadljive. Nije kremast, a nije ni klasični praškasti proizvod, tvrđi je od senki. Ipak, ne bih ja ovo nazvala ajlajnerom, tako zovem samo one koji baš klize po kapku, ovo je proizvod koji se nanosi malo po malo, baš kao senka. S druge strane,  fin je proizvod za iscrtavanje donjeg i gornjeg kapka na takav način da se stopi sa senkom, nema oštrinu i upadljivost klasičnog ajlajnera.
Pogledajte swatcheve:
paleta 008
paleta 009
Idemo na donji red:
Sedmica je ljubimče. Već je jasno da padam na srednje tamne senke neodređenih boja :) Ova je rozikasto-braonskasto-sivkasta nijansa :D Odlična je kao osnovna senka za dan, a neverovatno je kako se dobro kombinuje sa sasvim različitim, čak u svakom pogledu suprotnim nijansama. Nemam zamerke.
Osmica je po osobinama najsličnija senki broj 5, a u pitanju je lepa, tamnija maslinasto-zelena nijansa. Na očima je zeleni ton manje upadljiv nego na swatchu, ali se ipak vidi da je zelena, a  ne siva.
Devetka je jedina klasična ljubičasta u paleti. Po pravilu su ljubičaste senke nešto manje pigmentovane od drugih i tu ni ova nije izuzetak. Potrebno je naneti je pažljivo i strpljivo kako bi se dobila prava boja koja je jedna zaista lepa hladna ljubičasta sa metalik završnicom. Ima zanimljiv odsjaj, podseća na duohromne senke.
Senke broj 10, 11 i 12 su šljokičaste nijanse, jedna od onih koje najviše privuku, a koje posle najmanje koristimo :D Mana im je što se jako truse. Kad se jednom nanesu šljokice se uglavnom drže pod kontrolom, ali svakako treba prvo šminkati oči pa tek posle stavljati puder, nema načina da se ove senke stave, a da se ne izgleda kao panda. Volela bih i da je u njima glitter dominantniji kad ga već ima. Punu boju kao u paleti nemoguće je postići, nažalost, ali moram reći da ne moraju biti ni ovakve kao što su na swatchu na ruci, na oku se, tapkanjem, može postići dovoljno upadljiv intenzitet same nijanse kao i vidljivost šljokica. Crna je najbolje pigmentovana, a najmanje je, meni najlepša, plava, ali uz malo entuzijazma može se izvući ta boja, nisam ovih dana imala mnogo vremena za lookove koje ne nosim na posao, ali računajte da vam dugujem EOTD (eyes of the day) post baš sa ovom senkom.
paleta 019
paleta 017
paleta 013
Pogledajte još nekoliko fotografija palete:
Sephora 117
Sephora 128
Sephora 129
Evo i ovakve fotografije da steknete bolji utisak kolika je ona stvarno:
paleta 021
Sve u svemu, ako tražite paletu koju ćete koristiti za dnevne lookove onda ovo nije pravi izbor za vas, pogledajte Nude paletu. Ako tražite paletu sa kojom ćete moći da napravite smoky eyes i uopšte večernju šminku jako brzo - ova paleta će vam se svideti. Rekla bih da joj je glavna prednost što su senke baš u onim glavnim nijansama takve da se sa njima može jako brzo i lako raditi. U prilog tome postavljam sliku jednog look-a koji sam napravila bukvalno za 3 minuta i to koristeći samo četkicu iz ove palete, olovku i senke broj 5 i 6.
smoky 010
smoky 019
Ima mnogo mogućnosti za kombinovanje i, iako ima i svojih mana, ipak je dobar izbor za večernju šminku, naročito za hladnije tipove. Da sam je ja dizajnirala ubacila bih i neku braon nijansu :)
Kako vam sviđa?


*Proizvod predstavljen u ovom postu dobila sam od proizvođača/uvoznika/PR-a, ali to ne utiče na objektivnost moje recenzije.


You may also like

55 коментара :

  1. Jako m ise svidjaju ove tamnije nijanse. Mada su mi swatchevi malo zbunjujuci. Izgleda kao da su tri prilicno crne, ali se na prstima vidi da imaju lepu boju. Svidja mi se ta zelenkasta, obe ljubicaste i plava. Prelepe su. Hoces li pisati i o ovoj drugoj paleti?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Te tri šljokičaste jesu najslabija tačka ova palete. Boje su prelepe, ali baš takve nema šanse da se postignu na očima :( Mogu biti znatno jače nego na swatchu, tu su ipak nanesene povlačenjem prsta, a ne tapkanjem. Najviše muke baš sa tom šljokičastom ljubičastom, plava se lakše postigne, a crna najlakše. Neću pisati o drugoj paleti, nju nemam.

      Избриши
  2. Da su malo više mat bile bi krasne, nikako me taj shimmer ne privlači :/

    ОдговориИзбриши
  3. Ja sam fan vise te NUDE paletice, ali je i ova podjednako lepa. :) Defintitivno posle ove recenzije elim da je probamm.. Svaka cast na brzinskom look-u, super je :)) :*

    ОдговориИзбриши
  4. Super je pakovanje, ali su ove nude vise moje boje :)

    ОдговориИзбриши
  5. Nude je baš fina :) A ni Smoky nije losa. Sviđa mi se ta šljokičavo plava ali mi na swatchu i nije nešto :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, ona je mogla biti bolja, ali na očima je lepša nego na swatchu, dokazaću to u obećanom looku :)

      Избриши
  6. jao kako lepo pakovanje =)))))))
    5minuta pokusavam da skontam gde je plava (do ljubacaste) na swatchu...skroz mi ide na crno, dok je na prstima divna

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ide, da, ma nije ni blizu onoga kako izgleda u paleti, ali na očima ipak ne mora biti kao na swatchu, može se postići da se vide plave šljokice, obećala sam look u kome ću to da dokažem.

      Избриши
  7. Svaka čast kako su uradili pakovanje. I boje su baš lepe :)

    ОдговориИзбриши
  8. Pakovanje je stvarno prelepo! :)
    A i senke su fine, donji red mi se vise svidja. Mislim da ces je dosta koristiti.. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste, odlično su se dosetili :)
      I ja mislim da ću je koristiti, spada u one sa kojima mogu nešto da napravim na brzinu,a to se ceni :D

      Избриши
  9. Au Coksi kako je lepa...Odusevila sam se izgledom, mada bih svakako izabrala Nude :)

    ОдговориИзбриши
  10. Predivne su palete! I ja više volim mat u principu ali ovakve nijanse i verzije sa šljokicama uvijek nekako prifali. <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jesu, divan dizajn i divne boje :) Volela bih i ja da ima makar jedna sasvim mat senka.

      Избриши
  11. Super mi izgledaju, meni više pašu nude ali su i ove prelijepe. Malo me čak podsjećaju izgledom na LORAC paletu(ova nude)...Šteta što mi nemamo Sephoru u BiH.Jbg.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nude je za dan, ova za veče, fino su podelili boje. Možda i dođe Sephora u BIH, nema kod vas tako žestoke konkurencije kao u HR, mogla bi Sephora da prođe dobro.

      Избриши
  12. prelepe nijanse! i pakovanje je bas mastovito :)

    ОдговориИзбриши
  13. Mnogo lep dizajn a i izbor boja nije loš, šteta za te šljokičave nijanse :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uvek tako bude, one koje privuku ispadnu najmanje dobre :(

      Избриши
  14. Ambalaža je predivna<3

    Što se tiće samih sjenila, nažalost , meni nikako ne stoji smokey ali volim šimer i ne bih se nimalo bunila protiv njih :D

    Imaš prelijepe oči :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao, hvala ti :)
      Ambalaža je divna, a i senke su vrlo iskoristive i brzo se radi sa njima, a to u poslednje vreme naročito cenim.

      Избриши
  15. Ajme, koje pakiranje <3 meni se nude jako sviđa :D

    ОдговориИзбриши
  16. Preprepredivne su! :) Stvarno izgleda kao torbica, dobro pa si se suzdrzala :D

    ОдговориИзбриши
  17. Koja ljepoticaaa od palete ♡
    Meni se cini ljepsa ona nude, ali to je zato sto meni bolje stoje smeđe od sivih nijansi :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Prava lepotica :)
      I meni bolje stoje smeđe ili ih makar više koristim, ali ovo su one prave večernje boje.

      Избриши
  18. super je paleta i lepe su boje ali nekako više volim mat senke :-))))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja volim i jedne i druge, naročito u kombinaciji, nije mi to to ako mi sve senke imaju istu završnicu :)

      Избриши
  19. Divne su palete! Ima li sad ovo da se kupi u Sephori?

    ОдговориИзбриши
  20. Hej, znaš li možda gde imaju da se kupe one kao fiokice za šminku ? (Ako znaš na šta mislim) :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hm, pa nisam sigurna na kakve tačno misliš.

      Избриши
    2. Na one providne, male :)

      Избриши
    3. One male, providne :)

      Избриши
    4. Bilo je u Eurosalonu pre nekoliko dana i to u raznim veličinama :)

      Избриши
  21. WOW ovo je da ostaneš bez riječi, od ambalaže do nijansi :D.

    ОдговориИзбриши
  22. Ovo je umetnost! Odusevilo me je kako izgleda paleta i odabir boja. Najlepsa mi je 9ka :*

    Divno okce!

    ОдговориИзбриши
  23. Ja sam bas ocekivala da ce biti ta NUDE paletica! Lepa je i ova i divno si je predstavila, ali sam ja sad u fazonu nude nude nude i samo nude :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam ja birala, da jesam verovatno bih izabrala Nude mada je realno da ću ovu više koristiti, nude nijansi imam gomilu :)

      Избриши
  24. Meni se od cele price najvise svidela cetkica :) Mozda ovo nisu moje boje, mislim da bih vise bila naklonjena Nude paleti.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Većina bi radije Nude, verovatno bih i ja na prvu loptu, ali ova mi je u stvari potrebnija :)

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...