Sephora CC Care + Color SPF 20 + iznenađenje

/
64 Comments
Pisala sam detaljno o BB kremama u ovom postu. Usledile su recenzije nekoliko njih, a potom i poređenje i poređenje u slikama. Bilo je za očekivati da će biti i recenzija CC krema :)
CC cream je skraćeno, po jednima od Color Control cream, a po drugima od Color Correcting cream. U osnovi bi trebalo da su unapređena verzija BB krema. Sadrže sve dobre strane BB krema (negu, hidrataciju, prirodno, a učinkovito pokrivanje itd.) i plus pomažu u kontroli preteranog crvenila ili žutila i čine da lice izgleda odmorno i sveže. Praktično sve CC kreme imaju visok SPF. Lakše su za blendanje, ne sadrže ulje, ali zato sadrže sastojke koji deluju kao prevencija starenja kože. CC kreme još više od BB krema idu na kartu sve-u-jednom - neguju kožu i štite je od štetnog zračenja (krema), pripremaju kožu (prajmer), dobro pokrivaju nesavršenosti (puder), ujednačavaju ten i čine lice svežim i blistavim (puder/prajmer/hajlajter), prikrivajući čak i tamne podočnjake (korektor).

Što se mene tiče, probala sam zasad dve CC kreme (Sephora i Clinique) i, iako ostavljam mogućnost da je možda neka druga CC krema drugačija, verujem da razlike između BB i CC krema u praksi - nema. Naravno da je svaka krema drugačija i ima svoje specifične osobine, ali da mi neko stavi u tubice bez natpisa BB i CC kreme i da mi zadatak da pogodim koje su koje verovatno bih promašila kod nekih.
To je bio opšti deo, a sada idemo na recenziju Sephorine CC kreme.
248
249
Šta kaže proizvođač:
Ovo je proizvod koji istovremeno hidrira kožu i prikriva sve šta treba prikriti. Neguje kožu, zaglađuje je i štiti pružajući dobro pokrivanje i ujednačavanje tena. Sužava pore, ublažava najsitnije borice i deluje kao prevencija protiv prvih znakova starenja. Koža dobija sasvim drugačiju teksturu, crvenilo je korigovano, a ten izgleda odlično. Lagana tekstura ovog proizvoda omogućava koži da diše. Nanosi se ujutro i uveče na lice i vrat. Može se koristiti samostalno ili kao podloga. Ne sadrži parabene. Nije komedogena. Dermatološki je testirana i pogodna i za osetljivu kožu.
252
255
Šta kažem ja:
Ova CC krema dolazi u flašici sa pumpicom koja odlično radi. Sadrži standardnih 30ml, a cena joj je 2320 dinara. Postoji samo jedna nijansa.
Prvo šta primetite kod ove kreme je njen izgled. Definitivno izgleda kao nešto jestivo, kao čokoladno-vanilasti krem :) Bila sam jaaako radoznala da li svaki put izađe i braon i beli deo, a odgovor je da, baš svaki put izađe kombinacija. Ovu kremu koristim nekih mesec dana i imala sam priliku da je isprobam i po izuzetno vrelim danima i po hladnijim. Kao što napisah, postoji samo jedna nijansa za koju proizvođač tvrdi da je univerzalna, ali avaj, ne verujem u univerzalne nijanse (ni brojeve odeće) i gotovo! Istina je da se nijansa dobro prilagođava tenu, kada je tek istisnem na ruku izgleda tamno, ali se na licu fino stopi, no ipak nema šanse da bi baš svima bila dobra. Rekla bih da odgovara ženama sa tenom od MAC 25-35, Bourjois HM 52-55 što pokriva zaista veliki broj žena, ali ipak ne sve. Meni odgovara u ovom periodu godine, malo sam tamnija nego tokom zime, ali ne drastično pa se nadam da ću moći da nastavim da je koristim. Proučavala sam kremu pod različitim osvetljenjem ne bih li utvrdila kakav joj je podton i došla sam do zaključka da ipak naginje ka neutralnom iako sam prvo mislila da je rozikast - stvarno se fino prilagodi na licu.
257
258
Krema je gusta, izađe svaki put malo belog i malo braon dela koji se na licu pomešaju. Lako se razmazuje i mislim da nema smisla stavljati je četkama, prsti su najbolja opcija, najbrže spoje dva dela ove kreme. Završnica je ona čuvena vlažna (dewy). Na najvećem delu lica osvežava kožu i zaista uklanja znakove umora, nekako celo lice živne. Nažalost, na mom masnom nosu blistavost više izgleda kao masnoća tako da ga moram matirati puderom u prahu/kamenu. Pokrivanje je blaže srednje, u rangu Bourjois Healthy Mix-a, recimo. Od BB krema koje sam recenzirala najviše me podseća na Collistar-ovu - obe su guste i prijatne na licu, daju blistavost i imam utisak da i neguju kožu. Ovo poslednje joj je velika prednost. Naime, iako proizvođači kažu da se BB i CC kreme mogu stavljati direktno na lice, dakle bez dnevne kreme nekako nemam osećaj da su mi one dovoljne, uglavnom me više podsećaju na lakše pudere nego na proizvod koji kombinuje negu i pokrivanje. Jedini izuzeci su Collistar BB i ova Sephora CC krema. Po vrućinama na lice sam stavljala samo nju, taman je zgodno došlo što ima fin SPF. Zanimljivo je da proizvođač kaže da je ovo proizvod koji treba mazati ujutro i uveče.
Odgovarala bi, svakako, normalnoj koži kao i mešovitoj i umereno masnoj. Rekla bih da bi čak mogla da bude dobra i na suvoj, pod uslovom da ta suva koža nije pritom i koža žene u godinama. Za jako masnu kožu nije, a meni bi bilo idealno kada bih mogla nju da stavljam na celo lice izuzev nosa gde mi ipak treba drugi tip proizvoda. Oko nosa gde imam proširene pore moram da tapkam prstima, a ne da je mažem na standardan način jer u suprotnom može da istakne pore. Postojana je, nakon nekoliko sati počinje pomalo da bledi, ali ništa preterano.
Dakle, da rezimiram:
Dobre strane:
  • pokrivanje ide do srednjeg
  • izgleda neupadljivo i prirodno na licu
  • ne umrtvi kožu već učini da izgleda zdravo
  • ujednačava ten
  • može se koristiti i bez kreme ispod, neguje kožu
  • postojana je
Loše strane:
  • postoji samo jedna nijansa koja ipak ne može odgovarati baš svima
  • nije za izrazito masnu kožu ili bar nije za samostalnu upotrebu
  • može da istakne proširene pore
Pogledajte još dva swatch-a na ruci, na licu ću dodati naknadno i ubaciti u post gde su slike BB krema. Na drugoj slici na oba mesta je ova CC krema, s tim što je sa leve nakon 15 minuta, a sa desne odmah nakon nanošenja. Vidite kako se boja prilagođava.
261
260
Sve u svemu, CC kreme što se mene tiču nisu inovativan proizvod, ali mi se ova konkretno jako sviđa. Najbolje kod nje su svežina koju daje licu i činjenica da može menjati i dnevnu kremu i puder, manje lepo je što na jako masnim delovima može previše da sija.
Au, u ovom postu se baš raspisah, a još nije došao kraj :D
U naslovu sam najavila iznenađenje, a to je - šta drugo nego poklonče :) Kako već imam ovu kremu koju srećno koristim nekih mesec dana odlučila sam da drugu poklonim nekoj od vas. 
Da biste učestvovali u ovoj nagradnoj igri potrebno je da popunite Rafflecopter prijavu na dnu posta. Bilo bi lepo da lajkujete stranu na FB-u, ako želite možete i da podelite obaveštenje o nagradnoj igri, ali to nije neophodan uslov. Nagradna igra otvorena je za sve. Dobitnica će biti određena preko random.org-a u utorak, 24.9.
a Rafflecopter giveaway

*Proizvode predstavljene u ovom postu dobila sam od proizvođača/uvoznika/PR-a, ali to ne utiče na objektivnost moje recenzije.


You may also like

64 коментара :

  1. Prvo moram da konstatujem da izgleda veoma ukusno :D
    Volela bih da je probam iako sam masnokožac :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Totalno ukusno :D
      Najmanje je za masnokošce, nažalost.

      Избриши
  2. Moja koza je pomalo masna, ali me ipak mami da je probam :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bila bi ti ok osim na baš masnim delovima, ali i tu može da prođe uz puder u prahu/kamenu :)

      Избриши
  3. Jao koliko se uvek obradujem tvojim postovima. Boze kako me je iznenadila ova CC krema. Prvo sam pomislila kako je to sareno sigurno slika, aposle kad sam videla da izlazi i belo i obojeno i shvatila da je to zapravo krema tako rasporedjena jako sam se zacudila. Onda sam rkenula da mislim kako li su to izveli. Sigurno postoje neke pregrade unutra koje drze kreme razdvojene i tako u spirali. Ako slucajno dobijem ovu kremu ili je samam kupim kada je potrosim sigurno cu da razvalim bocicu da pogledam taj mehanizam unutra! Jedva cekam da potroasim i izvrsim autopsiju bocice!
    Inace mi deluje ultra zanimljivo i mislim da bi mi odgovarala. Moram ovo jednom da probam!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E baš mi je drago! :) I ja sam prvo mislila da je ovo šareno samo ambalaža! :))
      Nasmejala sam se na deo sa autopsijom bočice :D Ako ja prva potrošim javljam ti kako to izgleda ;)

      Избриши
  4. Baš zanimljivo što izlaze dve boje :)
    Nisam probala nijednu CC kremu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. O da, i dalje svaki put fascinirano gledam u otvor flašice dok stiskam :D

      Избриши
  5. Nisam sigurna bi li mi odgovarala :/ ljeti mi sigurno ne bi bila dobra, ali zimi vjerojatno bi jer mi se tad T-zona ne masti toliko.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tako nekako :) Ja sam je koristila i leti, ali mi mnogo više odgovara u ovom periodu godine.

      Избриши
  6. Kako mene ova kremica mami. Mislim da bi meni odgovarala, jer sam normalnokozac, sa malo suvljim obrazima i ponekad malcice masnom T zonom u "onim danima". Ne treba mi potpuno prekrivanje, tako da odlicno. Posto mi je Mixa BB na izdisaju, taman da predjem na ovu. Samo me brine da mi nije tamna. Jel mi tamna? Mislim, znas me :D
    Ipak cu prvo sacekati rezultate igrice, jer definitivno ucestvujem (iskliktala sam sve zivo sto su mi trazili, jer pojma nemam da li je trebalo ili ne, pa ako sam ti napravila neki haos, izvini :( )

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Odgovarala bi ti po učinku, ali bojim se da bi ti ipak bila tamna :( Ima tester, probaj mrvicu na licu za svaki slučaj.
      Neka si iskliktala, jesam ostavila više opcija :)

      Избриши
    2. E... nikad mi nece biti jasno zasto ne postoji nista za nas vampire :( Kao da smo svi tamni i kao da svi mozemo da pocrnimo, kao da su nam svima Turci preci... :D :D :D

      Избриши
  7. Zvuci super, i definitivno moram da probam neku CC kremu. Medjutim, nijansa mi je definitivno pretamna:(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sad je krenula najezda CC krema, naći će se neka :)

      Избриши
  8. Totalno fora izgleda onako dvobojna kad se istisne iz boce. :D
    Čini se kao dobar proizvod.. al što kad mi Sephora nije blizu. :)

    ОдговориИзбриши
  9. Izgleda ukusno :D ali po onome sto sam procitala, nije za moju kozu, pa ne bih igrala ovu nagradnu igru samo u svrhu gledanja i istiskanja ovako lijepog proizvoda :)) neka se usreci kod neke druge djevojke :) :*

    ОдговориИзбриши
  10. Znači nisam jedina koja je htjela da je pojede. Dobro je, već sam se zabrinula za sebe :P

    ОдговориИзбриши
  11. Probala sam L'Oreal CC kremu i bas pripremam recenziju. Od zelene, ljubicaste i zute, izabrala sam zutu i mislim da sam pogresila :D Takodje, ne mislim da su CC kreme revolucionaran proizvod, bar sto se tice mog lica.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E baš me zanima kakve su te kreme, nisam probala, a gledam ih otkako su se pojavile :)

      Избриши
  12. Jel mi vjeruješ da nisam probala još ni jednu CC kremu ? :D

    Ova izgleda stvarno jestivo, ne sviđa mi se činjenica da može istaknuti pore :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Polako, ima vremena za sve :D
      Stvarno treba biti oprezan kod mazanja preko proširenih pora, ali ipak može fino da izgleda.

      Избриши
  13. Posljednje dvije negativne strane me odbijaju, ali krema izgleda kao karamela i voljela bih je probati, pa def sudjelujem :) Inače, odlična recenzija, pokrila se sve što treba!

    ОдговориИзбриши
  14. ja ne mogu preboljeti što kod nas više nema sephore :(
    nisam probala nijednu CC kremu, a ova stvarno izgleda jestivo :D

    ОдговориИзбриши
  15. Анониман19.9.13. 01:30

    Evo jedne savrsene, posle pregrst BB probanih, mogu reci na osnovu ove jedine probane, da nije isto sto i BB, bar kad je ova u pitanju, rekoh samo sam nju probala.Skupa :(, ali odlicna
    Dr Brandt CC Mat Cream with Shinerase.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nju sam baš juče čežnjivo gledala! Možeš li da napišeš nešto više o njoj? U čemu je tako dobra?

      Избриши
    2. Анониман20.9.13. 18:31

      Evo mojih utisaka:
      imam 42god., mesovitu kozu (masna T zona), koja me izludjuje, svetlu kozu i problem sa pigmentnim flekama od sunca.Te se fleke nekim korektorima ili pogresnim puderima vide jos gore.Ono sto je mene odusevilo je to sto je potpuno lagan, ne primecuje se na licu kao puder ili (neke) BB kreme, a ten je zapanjujuce izjednacen sto mi je malo misterija.Ostavlja osecaj hidrirane koze, a lepo matira (imaj u vidu da sam probala MAT varijantu, ima i koja nije, videh na internetu...siva tuba je mat, bela nije...izgooglaj, mislim da je tako).Vrlo malo se trosi.E sad svi mi imamo razlicita ocekivanja/prioritete kod efekta i tipove koze, pa od srca predlazem da nadjes nacin da probas bar na 2 dana(Verovatno si i ti bacila i poklonila cesce nego sto si potrosila, pa ne bacas pare).Rado bih ti
      poslala da probas, ali sam ja svoju potrosila skoro.Sledeca mi je zelja Guerlain BB krema, probaj i to, pokriva bolje od svakog pudera, za neverovati...pazi samo light je jako svetla.Nadam se da sam malo bar pomogla.Veliki pozz :D

      Избриши
  16. Ovo je idealna krema za moju mamu. Sve ono što njoj treba je u njoj. Ne znam da li sam se prijavila za nagradnu igru :/ Ako ne "pobedim", kupiću joj za rođendan, pošto je uskoro :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pretpostavljam da ti je mama još u kategoriji žena srednjih godina, ako je tako mogla bi da odgovara :)

      Избриши
  17. kako ovo ljepo izgleda!! baš mi je žao da više nemamo sephoru :((

    ОдговориИзбриши
  18. Lepo izgleda ali čim nije za masnu kožu i može se desiti da ističe pore nije to za mene. :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne ističe nužno, ali jeste potencijalno rizična u tom smislu.

      Избриши
  19. Bas izgleda fino. Nikad nisam probala ni BB ni CC kreme jer kontam da im je pokrivanje uzasno ali ako ova srednje pokriva, zelim je :D

    ОдговориИзбриши
  20. Meni bas super zvuci! :) I strava izgleda! :D
    Jedino mi nije najjasnije to mazanje uvece. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To nisam ni primetila sve dok nisam sređivala slike za recenziju. Krema jeste fina i ne mogu da kažem da ne neguje, ali besmisleno mi je da mažem nešto ovog tipa i noću :O

      Избриши
  21. Bourjois Healthy Mix meni odgovara, verovatno ce i ova. Mislim da cu da probam.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. HM je znatno ređi, ali i jedan i drugi proizvod daju blistavost.

      Избриши
  22. Izgleda bas jestivo, a to me uvek privuce :D

    Ali, kako si navela da naglasava pore...ne, hvala...mislim da cu preskociti, iako sam imala zelju da probam, tako da...hvala na ovom postu :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema na čemu :) Ne mora nužno da istakne pore, samo treba paziti.

      Избриши
  23. Ambalaza mi se odmah dopala,a mislila sam da je to samo slikaa,a ne krema :D Super recenzija,i giveaway :)

    ОдговориИзбриши
  24. zvuci izuzetno zanimljivo :) nisam se bas interesovala sta su cc kreme ali sam ovaj post svakako procitala od a do s :) zvuci jako zanimljivo, hrabri me to sto si ti zadovoljna :)

    ОдговориИзбриши
  25. Nisam probala CC kreme, ova deluje zanimljivo!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ah, jedno lice, a tako mnogo proizvoda koje treba probati :)

      Избриши
  26. čula sam za CC, kako su zaredili :D ali dok ne izmisle neku FF kremu,
    ja ne verujem ni u šta :DDDDDDDDDD
    zanimljivo je da izlazi tako i jedna i druga nijansa, dete u meni
    žudi da sazna kakav je mehanizam u pitanju :DDDD
    ne sviđa mi se što kažeš da ima dewy finiš, to me malo odbilo :/
    pa ću je preskočiti....some other time :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sreća da abeceda ima još mnogo slova :D I mene zanima mehanizam, mada je realno da neću shvatiti čak ni kada budem rastavila flašicu :D

      Избриши
  27. Jako mi se dopada nijansa, mislim da bi mi za ljetne dane bila savršena, šteta što nisu stavili da imaju barem dvije nijanse :D Ali kada je Sephora u pitanju, opraštam joj :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, baš tako, ne verujem nikako u univerzalne nijanse, ne može odgovarati svima i gotovo! S vedrije strane, meni odgovara pa i ja opraštam :)

      Избриши
  28. Nisam probala nijednu CC kremu do sad, ali bih volela :)

    ОдговориИзбриши
  29. Stvarno izgleda vrlo obećavajuće :) Sviđa mi se što je žutog toga, što bi mi odgovaralo. Jedino je šteta što nemamo kod nas Sephoru, pa da mi je na ruku da ju kupim i isprobam :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zaista šteta što zatvoriše Sephoru. Krema je skroz fina :)

      Избриши
  30. Joj sto slatko izgleda! Kao neka secerlema :D :*

    ОдговориИзбриши
  31. Ne znam kakva je ova, ali ja sam imala priliku probati Chanel CC kremu i bolja mi je od bilo koje BB kreme i krenula sam da je kupim, ali onda kao da sam dobila šamar u lice kad sam vidjela da je 60 e, rekla sam samo sebi "pa i nije toliko dobra :-)"

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao, i meni se ovakve stvari dešavaju :))) Srećno potrčim ka nekom proizvodu, a onda zaključim da bi za te pare vala morao i kafu da mi kuva :D

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...