O šminkanju...

/
88 Comments
Ovaj post dođe kao logičan nastavak ovog posta o optimalnoj količini šminke. Ima li smisla šminkati se svakodnevno? Da li lepe žene treba da se šminkaju? U ovom postu filozofiram na ovu temu inspirisana forumskim komentarima :)
Upotrebila sam delove postova koji su pisani na forumu Ana.rs na temama Optimalna količina šminke i Tip top non stop. Odabrala sam izjave koje su odgovarajuće za temu koju želim da obradim u ovom postu i ako se neko prepozna nadam se da mi neće zameriti. Podrazumeva se da je sve napisano u ovom postu samo moje mišljenje za koje ne pretendujem da postane univerzalna istina.

Volim prirodan i zdrav look, ne volim se zamaskirati sminkom.
Prirodan i zdrav look je zaista lepa stvar, ali ne mora isključivati šminku isto kao što ni šminka nužno ne podrazumeva maskiranje. Ima situacija kada upotrebim čak 15 proizvoda i tvrdim da ne izgledam preterano našminkana, naprotiv. Sve je u tome kako se proizvodi koriste.

Ni u cemu ne preterujem, a gomilanje mi je besmisleno. Kad na temama vidim sta sve pojedine clanice manicno kupuju pa onda bacaju, jer je nemoguce to sve potrositi, to mi stvarno nije jasno.
Žene kupuju kozmetiku zato što uživaju o njoj. Kao što će ljubitelj muzike imati veliku kolekciju pesama tako će i ljubiteljka šminke imati veliku kolekciju šminke. Treba to posmatrati kao jednu vrstu hobija :)

Izgledam kako izgledam i nemam potrebe da se toga stidim ili da se osjećam ružno pa da moram da se šminkam svaki dan.
Žene se ne šminkaju zato što se stide svog izgleda ili zato što se osećaju ružnim. Apsolutno svako je lepši sa (pravom) šminkom, a mnoge od nas pronalaze uživanje i u samom procesu šminkanja.

kupovanje previse tih kozmetickih preparata je po meni bacanje para...zena moze da bude lepa i da stavi samo maskaru i ruz. Jos ako zena ima cist ten bez bubuljica,ne vidim razlog zasto bi mucila kozu i stavljala puder,rumenilo,bronzer,korektor i sta sve ne...
Jasno da žena može biti lepa i kad stavi samo maskaru i ruž, može biti lepa i bez ikakve šminke. Stvar je u tome što je i ona najveća lepotica ipak lepša našminkana nego nenašminkana pa zašto ne iskoristiti taj bonus našem izgledu i samopouzdanju? Takođe, današnja šminka nije mučenje kože već u velikoj meri njena zaštita.

koliko samo gladne dece ima na svetu a tu se ljudi razbacuju sa parama kupujuci iz hira neke gluposti...
Ovde je fino primenljiva ona biblijska - ko je bez greha neka baci prvi kamen. Da li žene koje ne kupuju šminku obavezno daju taj novac u humanitarne svrhe? Ako neko troši na kozmetiku to automatski znači da ne daje novac u humanitarne svrhe? Ne baš, pre će biti da svako od nas troši višak novca na neka svoja zadovoljstva, nekome su to izlasci, nekom putovanja, nekome, eto, kozmetika. Naravno da to nužno ne isključuje pomaganje onime kojima je  potrebno.

ni meni nisu jasne zene koj prenatrpavaju fioke sminkom,ma daaj,cisto sumnjam da sve to koriste...mislim da su puder,korektor,maskara,sjaj i paleta senki sa odg. priborom(cetkicama) dovoljni svakoj zeni...
Nisu. Neke od nas zaista koriste sve šta imaju. Ne kažem da nemam više šminke nego što mi je realno potrebno, ali to se odnosi na količinu, a ne tip proizvoda. Zaista koristim i prajmere, ajlajnere, rumenila, hajlajtere, bronzere, ruževe i ostalo.

Ako je devojka lepa- ona je lepa! Ofarbana, namontirana, nasminkana, nenasminkana, sa prljavom kosom...
Istina, samo će našminkana biti još lepša...

Nikada nemam previse sminke, to mi deluje jeftino. A i nemam potrebe za tim.
Previše loše stavljene šminke stvarno može delovati jeftino. Mislim da baš niko nema potrebe za tim :)

Iskreno sto se mene tice zene/devojke koje su non stop pod sminkom su veoma nesigurne jer smatram da iako neko ima nedostataka oni mogu da se prekiriju na drugaciji nacin (uvek moze priroda da pomogne).
U suštini i ja mislim da to jeste odraz nesigurnosti i nekako mi dođe žao kad na plaži ili u bazenu vidim našminkane žene. Postoje prilike u kojima se zaista treba opustiti i uživati bez opterećivanja izgledom. Koliko god volela šminku smatram da u nekim situacijama jeste nepotreban višak.

Sminku ni ne koristim, jer posle samo par sati mi se razmaze po licu.
Ovo samo znači da se treba bolje upoznati sa šminkom, brendovima i proizvodima, razmazivanje nikako nije nužno, bar ne u većoj meri.

Sve u svemu, sve vezano za kozmetiku, a naročito šminku za mene predstavlja izvor uživanja. Uživam u čitanju recenzija, ćaskanju o proizvodima, razgledanju i pažljivom biranju preko neta ili uživo. Kada kupim ili dobijem neki proizvod prvo ga zagledam sa svih strana, onda mu se divim i tek ga nakon nekog vremena probam, a nekoliko dana (ili čak nedelja, u zavisnosti od količine očaranosti :D) stoji na počasnom mestu tako da mogu da mu se obradujem kada ga spazim u prolazu. Imam mnogo šminke, ali u svakom trenutku tačno znam gde mi se koji komad nalazi, nema šanse da nešto dugo tražim. Srećna sam kad rasprostrem gomilu šminke po stolu i šminkam se za svoju dušu. Poslednjih godina istražila sam razne načine šminkanja i pronašla one koji su za mene najbolji. Definitivno sam lepša sa šminkom nego bez nje. Nije mi lice u gorem stanju nego što je bilo kada sam se vrlo malo šminkala, naprotiv, otkako se intenzivnije šminkam više obraćam pažnju i na preparativu i negu lica. Ako treba ukratko da odgovorim na pitanje šta je za mene šminka reći ću da je šminka je jednostavno nepresušan izvor zabave :)
To je to, ne znam zašto, ali bila sam dobila potrebu da prikažem način na koji ja vidim šminku, šminkanje i uobičajene predrasude vezane za njih. Kakav je vaš stav?


You may also like

88 коментара :

  1. Lepo si iskoristila izjave koje smo svi bar nekada u životu čuli. U principu, koliko god da žena ima šminke, njen izbor,nejn novac,uživanje - > šta god. Jedino gde mi je smešno i neverovatno jeste ovo - http://www.youtube.com/watch?v=fMfB6nprJ8Y . Sve baš koristi, da..
    Sticajem okolnosti, poznajem nekoliko kvalitetnih profesionalnih šminkerki u čiju sam makeup kolekciju mogla da zavirim, to nije ni blizu recimo ovakvom gomilanju.Ima dosta šminke, veliki broj nijansi, ali ovako ne. Ne zato što se nema, nego zato što je zaista nepotrebno, pa neka radi sa ne znam kojim brojem devojaka, ali on... No dobro, lično smatram da svaka žena treba da se šminka :), da dodaje vrednost svojoj lepoti. Da li će to biti 15 proizvoda, ili 3, to je stvar lične preferencije. Odličan tekst.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao Dijana, prvi put vidim ovaj video, u soku sam...

      Избриши
    2. Gledala sam taj video nekoliko puta i uvijek sam ostala u šoku :D

      Избриши
    3. Au, ona ima više šminke nego što ima u prosečnom Jasminu, doslovce! Dobro, s druge strane, ona je blogovanje pretvorila u posao pa se to na neki način može posmatrati kao materijal za rad.
      Drago mi je da ti se post sviđa, ne znam ni sama zašto sam imala potrebu da ga napišem, valjda sam već previše puta pročitala kako je sve preko nekoliko proizvoda previše, a u stvari se sve svede na to da nekoga šminka usrećuje na način na koji druge usrećuju druge stvari i to je, naravno, sasvim u redu :)

      Избриши
    4. Kad citam o gomilanju, uvek pomislim na Dulce :D cak sam i na forumu pisala o njoj :D

      Odlican post i potpuno podrzavam sve sto si napisala :)
      Ja volim da otvorim svoju fioku sa sminkom (ogranicila sam se na jednu jer smatram da mi je dovoljna da bih stigla sve da koristim).Tu mi je moje zadovoljstvo i moj raj. Uvek mi izmami osmeh na lice jer je cista, sredjena i organizovana kako zelim <3

      Избриши
    5. Hvala, Cako, imamo očito sličan doživljaj sopstvene kolekcije :)

      Избриши
    6. Delimo isti stav sto se tice sminke,i ja dozivljavam kao zabavu i dodavanje kako da kazem dodatnog plusa sebi,kad vec mozemo,a za ovaj video samo mogu reci MAJKO ISUSOVA koliko stvari! 0.o

      Избриши
    7. A šta ćeš, njoj je to posao, u neku ruku i mora da ima toliko.

      Избриши
    8. Znam jooooooj ja bih to samk gledala i gledala i gledala i divila se blago joj se :D

      Избриши
  2. E svaka rec ti se pozlatila! Slazem se sa svim sto si napisala od pocetka do kraja. Stvarno su neke od izjava koje si iskopirla skandalozne. I ja imam dosta sminke, ne jos uvek toliko koliko vidjam kod mnogih devojaka, ali svakak omam dosta. Kosristim apsolutno sve i svaki i najmanji komad tacno znam gde mi je. I da koristim dosta razlicitih komada sminke skoro svaki dan, a cesto mi se desi da kad nesto tako pomenem ljudi kazu: pa nisam primetio da svaki dan imas sminku. Posebno muskarci, koji se bas i ne razumeju. Dakle da moguce je nasminkati se prirodno i ne izgledati kao klovan a koristiti vise od 5 proizvoda na licu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se sviđa :) Stvarno sam previše puta pročitala izjednačavanje dosta šminke sa izgledom klovna, a zaista nije tako. Ne kažem da ne možemo često sresti žene na čijem licu možemo razabrati slojeve i slojeve, ali to samo znači da nisu naučile da se dovoljno dobro našminkaju, ne znači da je takav izgled nužan.

      Избриши
  3. Post je odlican, kao da sam ga ja pisala. ne shvatam u cemu je problem ako neko od nas vise posvecuje paznje kozmetici. Svako ima nesto sto ga inspirise. I ne znam cemu ti stavovi- "zasto da se sminkamo? lijepe smo i bez sminke". Pa nije niko rekao da nismo, ali koristenje sminke u normalnim kolicinama moze samo doprinjetinasoj prirodnoj ljepoti, tj. da istakne neke lijepe odlike naseg lica. Sad cu stati :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, slažemo se u potpunosti, svaka je lepša sa šminkom, a trošenje na kozmetiku nije ništa gore od trošenja na druge stvari :)

      Избриши
  4. E vala svaka čast na ovom postu!!!! Ima da ga podijelim kod sebe :-) Nervira me bespotrebna briga oko toga koliko ko ima i da li joj treba ili ne treba....

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti :) Ne razumem zašto je kozmetika toliko trn u oku, kupovanje desetog rumenila nije ništa gore od kupovine, recimo, novog mobilnog iako stari i dalje normalno radi, jednostavno svi mi ulažemo višak novca u ono šta nas raduje.

      Избриши
  5. Odličnu si temu našla.. Dlažem se u potpunosti sa svakom tvojom riječi.. Smatram da pravilnim korištenjem dekorative samo možemo istaknuti našu ljepotu. Naravno, opet s druge, badava sva kozmetika, ako ju netko nezna iskoristiti pa na kraju izgleda nakaradno. A kako bi dekorativa lijepo "legla" na naše lice, važna je i preparativa.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se sviđa! Preparativa je važna jer su koži potrebni nega i zaštita, šminka je tu da nas dodatno ulepša ma koliko lepe bile prirodno samo treba da naučimo da se šminkamo na odgovarajući način, a usput onda možda i zavolimo ceo proces :)

      Избриши
  6. Uh, ne mogu da verujem da si sminku kojoj istice rok i koja tada mora da se baci poredila sa muzickom kolekcijom. Niko ne moze da me ubedi da je racionalno imati 10 nijansi rumenila. Za ostalo se manje-vise slazem

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Racionalno svakako nije, ali nije ništa gore od drugih stvari koje se uzimaju kao normalne. Za mene, recimo, nije racionalno izaći u neki klub i potrošiti 2000 za veče, ma mnogo mi je i 1000 kad me noćni izlasci više ne zanimaju, ali razumem da to nekoga raduje pa onda što da ne, samo napred. Možda muzička kolekcija stvarno nije najsrećnije poređenje, ali uzmimo recimo kolekciju filmova - većina nas je pre nekoliko godina skupljala CD-ove sa filmovima u divx formatu, razmenjivali smo ih kao dragocenosti, a danas se film skine za nekoliko minuta i ti silni diskovi samo skupljaju prašinu i zauzimaju prostor. Raspisah se, a zapravo htedoh samo da kažem da i ne mora biti racionalno - dovoljno je što nas usrećuje, a podrazumeva se da ne treba ići na uštrb životno važnih stvari.

      Избриши
    2. Ja bih se ovde nadovezala i za kolekcije knjiga koje ne razumem. Volim da citam i pozajmljujem knjige uglavnom od drugarica ili biblioteka. Sta ce mi zaboga knjiga koju sam procitala da skuplja prasinu? o.O
      Za izlaske se potpuno slazem...

      Избриши
    3. Da znaš da sam prvo htela knjige da navedem kao primer upravo iz razloga koji navodiš, ali sam odustala da me ne bi neko pogrešno shvatio u smislu da mislim da je čitanje gubljenje vremena. Mnogo čitam celog života, ali knjige pozajmljujem iz biblioteke, kupim samo one koje sam već pročitala i za koje sam 100% sigurna da želim da ih pročitam još mnogo puta, u suprotnom samo mi zauzimaju dragoceni prostor. Ipak, nikada nisam kritikovala ničiju kolekciju knjiga, različite ljude različite stvari usrećuju.

      Избриши
    4. Ali i ta knjiga i nasnimljeni film imaju dalju poentu, kruze...kozmetika mora da se baci i nema nikakvu 'reinkarnaciju'

      Избриши
    5. To vam je razlicitost ljudi. Moja mama cijeli zivot kupuje knjige i nema joj nista ljepse nego kad pogleda u svoju "biblioteku", sestra skuplja satove(rucne), ta ode na putovanje i kupi sat. Ali u tome je poenta. Ako meni ne smeta sto drugi ljudi trose pare na te i slicne stvari, ne treba nikome smetati sto ja kupujem kozmetiku. Jer sto su satovi ista bolji od kozmetike, npr? Eto, primjer iz moje porodice:)

      Избриши
    6. Slažem se sa tim da niko ne treba da gleda u tuđi novčanik, na šta neko troši i šta ga čini srećnim. Ali porediti kozmetiku i knjige!? Koliko god da je to hobi ili kolekcija, kozmetika može da baci za godinu, dve, tri a knjige mogu i praunučići da naslede.
      Veliki sam ljubitelj i jednog i drugog i volim da dam pare kako na dobru enciklopediju tako i na peti hajlajter, ali zaista jedna bogata biblioteka ne može da se uporedi sa fiokom punom šminke.

      Избриши
    7. Fino to reče MakeupForBreakfast iznad - svako ulaže u ono šta njemu ima smisla :)
      Jolie, sto puta sam uzela knjigu iz biblioteke i ostavila je nakon 15 minuta jer mi se ni najmanje nije svidela. Da sam je kupila jela bih se duplo - em sam bacila pare na nešto šta mi nije zanimljivo em će mi nepotrebno zauzimati prostor. Zato rekoh da kupujem samo knjige koje sam već pročitala i za koje sam sigurna da ću ih čitati opet. Većinu knjiga jednostavno nemam potrebu da posedujem, dovoljno mi je da pročitam i onda vratim, a za 1000 dinara članarine stvarno se može pročitati jaaako mnogo knjiga. Razumem da nekoga raduje pogled na sopstvenu policu prepunu knjiga, ali ja nisam taj neko, avaj :)

      Избриши
    8. Hahahahaha ja cu moje praunuke da ucim lepom sminanju, a ako zele da citaju knjige, pravac biblioteka ili neka skupljaju same :D Poredjenje sa kolekcijom knjiga je kao i svaka druga kolekcija... Na primer moj bivsi je skupljao maketice automobila da bi se u jednom momentu odvalila polica i pola tih autica razbilo...Dakle, i tu su na neki nacin bacene pare. On je zeleo trajno da mu skupljaju prasinu i da im se divi, a ja volim da se divim svojoj kozmetici i da je trosim.
      E sad, stvar je u tome koliko je neko spreman da se zaustavi kad primeti da je to postalo opsesija ;) Treba imati mere u svemu, pa i u kolekciji kozmetike.

      Избриши
    9. Što bi se reklo svaka luda ima svoje veselje :)
      Sve ja to razumem, ali ne mogu kozmetiku da svrstam u hobi ili kolekcionarstvo zato što nakon tri godine sakupljanja moraš da uzmeš i baciš u kantu sve to što si skupljao, tražio i divio mu se. Mada možda neko to i dalje čuva iako ne može da koristi.... Opet, da me ne shvatite pogrešno, ne kritikujem davanje para na kozmetiku, čak i podržavam ;) Ali i dalje smatram da porediti knjige i kozmetiku je kao porediti babe i žabe!
      Kozmetika nema trajnu vrednost a knjige imaju. To se čak vidi i u prostoj matematici, jedan komad kozmetike za tri godine vredi 0 dinara a većina knjiga i nakon 20 godina može da se proda....
      Veliki sam ljubitelj knjiga, ne zamerite :)

      Избриши
    10. Ma razumemo se, svako troši pare na ono na šta misli da treba i to je ok. I ja sam veliki ljubitelj knjiga, ali ne na mojim već pretrpanim policama :) Razumem i tvoju želju da ih poseduješ samo je prosto ne delim.

      Избриши
  7. Svako za svojom srecom :))
    Ako mozes da si priustis gomilu sminke, ako te to usrecuje i raduje, samo napred! Uostalom, znam gomilu devojaka koje imaju omanji vozni park u cipelama ili lakovima za nokte ili u parfemima..neko treci voli putovanja a neko cetvrti gomila knjige :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Upravo je to poenta, kratko i jasno :) Nije šminka ništa gora ni manje smislena od drugih stvari.

      Избриши
  8. slažem se sa svim iako se apsolutno nikada nisam našminkala. prosto me nije zanimalo ni kad sam bila mala da se mažem mamiim stvarima :D
    naravno, mnogo vodim računa o preparativi, ali prosto ne mogu da trpim ništa na licu, ali to ne znači da ne volim da vidim lepo našminkau devojku i da pratim bjuti blogove :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nikad ? Baš nikad? :) A baš je to zanimljivo, pogotovo što toliko voliš lakove za nokte :)

      Избриши
    2. baš nikad. pre 3 god mi stavili maskaru i totalno sam se neprijatno osećala, kao da to nisam ja.
      od dekorative posedujem nekoliko lip glosseva. zimus sam kapitulirala i uzela bb kremu i nekad je stavim pred grad. geeralno sam imala 5 bubuljica u životu (inače, imam 30 god) pa mi ne treba ništa za ten.

      Избриши
    3. Navikla bi se vremenom, ali dobro, ne treba ništa na silu :)

      Избриши
  9. Predobar post ! Nasla sam se u mnogo izjava i apsolutno se slazem sa svime sto si napisala.

    Ja gomilam sminku , a istina je: realno mi treba samo maskara i rumenilo ...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Zaista koristiš tako malo šminke? :O Nikad ne bih rekla s obzirom na sve one divne stvari koje imaš :)

      Избриши
  10. Odlican post. Mene nerviraju neke od izjava slicnih onim koje si izdvojila.Svako ima pravo da sa svojim licem i novcem radi sta zeli. I slazem se, koliko god da smo lijepe, sa dobrom sminkom i mjerom u njoj mozemo biti samo jos ljepse.Takodje ne mislim da je potrebno da neko svaki dan, u svakoj prilici bude nasminkan tip top kao da ide na neku svadbu ili paradu, sa sve vjestackim trepavicama i sa cim sve ne, a nazalost vidjam i takve, u sred bijela dana, na kafi.
    Ali isto tako skoro pa da dobijem osip na nervnoj bazi kad mi dodje kolegica na poslu sa ogromnom aknom posred lica na koju nece da stavi ni mrvicu korektora, ne daj Boze pudera jer eto to je stetno, a ona nece da dobije bore i ne da sebi dokazati da joj prica nema veze sa istinom.
    Treba njegovati mjeru i dobar ukus i ne ici u krajnosti, ni u sminkanju ni u nesminkanju.
    A neko novac umjesto na sminku trosi na ko zna sta, i kakav svoj hir i prohtjev, i ne znam nikog ko daje u humanitarne svrhe.
    Evo, ja recimo imam dosta sminke, ali nemam nekih skupih stvari, izuzev sto patim na parfeme, ali na blogu zapravo i ne pisem o tome. I onda vidim kako tamo neke moje kolegice i poznanice kukaju ili zlobno prokomentarisu kako ja gomilam i trosim pare na gluposti. Ubih se troseci pare. :-)
    A one pri tome, imaju sasvim dovoljno novca, ali zato ce uvijek imati za cigarete i kafu, a ovamo se na fejsu sugaju i igraju sve i jednu mogucu nagradnu igru koju poznati kozmeticki brendovi organizuju pa makar da je u pitanju i jedan obicni lak za nokte od 5 evra.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti :) Da, na to se svede poenta posta - svako ima pravo da sa svojim novcem radi šta želi, a trošenje na kozmetiku nije ništa gore ni više površno od trošenja na milion drugih stvari koje se posmatraju kao normalne. Eto, nepušač sam, to znači da mesečno uštedim za desetak Aurinih rumenila na primer :D
      Kod nas ljudi generalno ne umeju da razluče šta ide za koju priliku, šminka je samo deo toga. Tako vidimo te sređene kao za izlazak pre podne, ali i farmerke i patike na venčanjima i minijaturne šorciće na fakultetskim predavanjima.

      Избриши
  11. Kako mene nerviraju ove izjave! Imam jednu drugaricu koja kaže da ne voli šminku i da mrzi ljude koji nose previše šminke.
    Post je odličan, svaka čast za ideju. Ja sam ovo pokušala da objasnim ljudima, ali sve je to pričanje u prazno. Preko glave mi je gledanje šminke kao nečega lošeg, što te mijenja ili liječi komplekse. Šminka je tu da istakne šta je lijepo na tebi, a ne da te promijeni!
    Na kraju krajeva, za mene je šminka jedna vrsta umjetnosti.
    Što se tiče gladne djece, pa dokle više? Okolina te tjera da se osjećaš loše jer trošiš svoj novac na ono što voliš. Sve se bojim da je ta ikada pomogla djeci u Africi time što nije kupila novi puder.

    I za kraj, ne postoji takva stvar kao što je previše šminke, postoji samo loše nanesena šminka!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti :) Jeste pričanje u prazno, ali realno većina pokušaja ubeđivanja i jeste takva :D Što se tiče količine šminke ima da objavim post gde ću uslikati svih 15 proizvoda i prikazati kako to na licu može da bude skroz prikladna šminka za posao (a ne radim u noćnom klubu :D).

      Избриши
  12. Moje misljenje je da svako ima svoje misljenje! Bar bi trebalo. Kad god sam videla drugaricu sa prosto lose nanesenom sminkom, uvek sam trazila neki suptilan nacin na koji bi joj pokazala da postoji neka druga tehnika stavljanja senke, pudera, da postoje bolji proizvodi za njen tip koze i ostavila na njoj da odluci sta joj je lakse, brze, lepse. Uglavnom sam dobijala komentare poput "ti si genije, olaksala si mi zivot" ali ni na reakciju "meni je ovako bolje" nisam odreagovala sa nekim nipodastavanjem, jer svako i treba da radi sve u skladu sa sobom i upravo ono sto ga cini srecnim, dokle god to nije naustrb drugih. Vise tolerancije i postovanja bi volela da imamo jedni prema drugima :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Divno rečeno, to i jeste ono šta sam pokušala da kažem ovim postom - više tolerancije ne bi bilo na odmet, a trošenje na šminku nije ništa gore od trošenja na brdo drugih stvari :)

      Избриши
  13. odličan post, pročitala sam i sve komentare, pa nemam nešto posebno za dodati, sve je rečeno:)

    ОдговориИзбриши
  14. Mora da su ovo stvari koje te iznerviraju :D Mislim da su nekad ljudi nesposobni da sagledaju stvari iz vise uglova. Ili bolje receno ne zele ni da pokusaju. Nesto sto je meni malo, nekome je puno, i obrnuto.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne, ovih dana me nervira što ne mogu da nađem garnituru za dnevnu sobu kakvu hoću :D Šalim se, ume i ovo da me pomalo nervira, zaista se uvek trudim da sagledam stvari i iz tuđe perspektive, ne kažem da mi to uvek pođe za rukom, ali makar se trudim, a imam utisak da neki ljudi tako olako sude drugima.

      Избриши
  15. Divan post! Sminka je tu da nam da malo vise samopouzdanja, da se bolje osecamo i naravno da sminka ne sluzi da se "maskiramo". Samo sto to ljudi ne razumeju. A, poslednja slika me je odusevila :D Ponekad iskoristim ko zna koliko proizvoda za neki no makeup look, a niko ne bi rekao. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aha, poslednja slika je super, ljudi obično misle da nemam nikakvu šminku u situacijama kada zapravo imamo dosta, to je samo znak da smo se fino našminkale :)

      Избриши
  16. Fenomenalan post! Sokantne izjave!

    Druga stavka me posebno iznervirala. Nikada mi nece biti jasan razlog zbog kojeg neko daje sebi za pravo da komentarise na sta neko trosi sopstveni novac. Takodje, ne mogu da shvatim "devojku" koja moze za drugu devojku da kaze da ima previse sminke!!! Meni to ni decko nikada nije rekao, ali imam drugarice koje kada udju u moju sobu redovno imaju komentare tipa:"Kod tebe je kao u parfimeriji. Sta ce ti ovoliko kozmetike? Ti bacas novac na gluposti." Da, "drugarice" ;) Kako uopste neko moze imati previse sminke?! I zbog cega svi spominju Dulce? Obozavam njene videe i redovno je pratim, ali se toliko iznerviram kad procitam komentare. Devojka, odnosno, zena se time bavi i zbog cega neko ima konstantnu potrebu da je napada? Jednostavno neka prekine da je prati. Mislim da je to, na neki nacin zavist.

    Za mene, sminka je nesto sto me usrecuje ;) Samo, ja mislim da sam u velikom problemu jer nisam zaludjenik samo za sminkom, vec i za lakovima za nokte, preparativom, negom kose, parfemima, garderobom...svim onim zenskim stvarima. Da bar imam samo ovoliku ljubav prema makeup-u :D Ali, kako god, ja u tome uzivam i srecna sam sto sam rodjena kao zena i imam mogucnost da uzivam u svim carima onih stvari koje su rezervisane samo za nas <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Da, ispade da su često muškarci tolerantniji kada je kozmetika u pitanju, valjda to svrstaju pod "žene to vole" i bude ok :) Za Dulce sam i ja nešto slično napisala nekoliko komentara iznad, da, to je njen posao, a šminka joj dođe kao alat/materijal za rad.
      Stvarno nije lako kad sve to voliš, kod mene je šminka broj 1, trošim i na kosu i preparativu, ali racionalna sam kod nakita, parfema itd. :)

      Избриши
  17. Svaka čast. Post je odličan. Mislim i onaj o Optimalnoj količini šminke je bio sjajan. Sve je rečeno!

    ОдговориИзбриши
  18. moj stav je da se slazem s tvojim stavom :D

    ona slicica gdje je ista djevojka u tri situacije, razlicito nasminkana, pa kad nosi ''no make up'' make up i govore joj da je lijepa bez sminke, a kad je bez sminke pitaju sta je s njom i je li bolesna- moj slucaj hahaha :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni ne govore, ali zato redovno misle da sam nenašminkana u situacijama kada imam bar 5 proizvoda na sebi :)

      Избриши
  19. Анониман5.9.13. 19:44

    Ja sam crkla od smeha na slike hahahaha, treca je pobedila :DDD
    Svasta Coxy, pa kako mozes da posumLJas da se lepe zene sminkaju i da im TREBA sminka?
    To rade samo ruzne zene ;)
    Forum. Nuff said.

    Imala bih svasta da kazem na ovu temu, ali bicu kratka:

    Sminka je ljubav <3

    Alekta*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. A šta ćeš, nama ružnima teško je da se prešaltamo na perspektivu lepotice :D
      Šminka je ljubav, nego šta :)

      Избриши
  20. Ja kada želim da smršam kažem sebi da neću kupovati čokoladu nego šminku :D Pa moram da dodam šminka služi i za održavanje linije :D Lijepo si ovo napisala :)

    ОдговориИзбриши
  21. Odličan post!!!
    Svaka ti je na mjestu a u mnogo izjava se pronalazim jer sam ih čula stotine puta i to od vrlo bliskih ljudi. Odustala sam i nemam namjeru vise nikome objasnjavati sto i kako. :D A sto se tice trosenja, zaista neki ljudi mogu biti toliko zlobni na jeziku da ti bude krivo što trošiš vlastiti novac, koji ti nije pao s neba i nema veze s drugima. Svi imamo svoje gušte i trošimo na ono što volimo i što nas veseli. Ne volim kad mi netko popuje bez razloga stoga nastojim ne pridavati pažnju takvim stvarima.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Svi smo mi mnogo puta čuli ili pročitali ovakve izjave, zato sam valjda i imala potrebu da napišem ovakav post.

      Избриши
  22. Анониман5.9.13. 23:34

    Volim sminku,obozavam,ali je ne koristim cesto. U posebnim prilikama ili,kad mi,eto,dodje da se nasminkam,stavim BB kremu,tecni ajlajner,maskaru,crveni ruz. Rumenilo ne,osecam se smesno. Imam jedan ajlajner,jednu toniranu kremu,4 olovke za oci,krejon za obrve,jednu maskaru,jedan crveni,i jedan nude ruz. Ali ja zato gomilam mazalice za lice i telo,i lakove :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma ne treba ništa na silu mada tvrdim da samo nisi otkrila pravu nijansu rumenila čim se osećaš smešno kad ga staviš, tako sam i ja godinama :)

      Избриши
  23. Ma u nas su ljudi na balkanu ograničeni k'o saksije i džaba ti sto objašnjenja kad ono samo goni svoje zadrto mišljenje. Meni su najdraži oni što ih ne zanima apsolutno ništa tuđe i što toleriraju sve živo dok se u njih 'ne dira'. S takvima mogu najduže jer je i moja životna filozofija takva, svak ima svoje i doviđenja!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tako nekako, a i ja se trudim se da moja filozofija bude upravo takva :)

      Избриши
  24. Zaista predobar post, od prve do zadnje se slažem sa tobom! :)

    znalo je biti trenutaka kada sam ulazila u rasprave sa svojima o šminkanju i količini šminke - na licu i na policama. Nekima sam uspjela objasniti kako današnja šminka nema veze sa onom prije 30 godina, današnja je puno kvalitetnija i zaista joj je jedna od funkcija zaštita. ok, priznajem, prilikom izlazaka sam se zaista svega nagledala. Ajde, za neke curice se zaista vidjelo da su tek počele eksperimentirati sa šminkom pa još ne znaju koliko čega da stave na lice, a da opet ne izgledaju čudno. Nadam se da će brzo otkriti koja je najbolja kombinacija za njih ili da će im netko pomoći pri tome. Nažalost, mnoge čak niti do svojih srednjih godina to ne otkriju :(

    Što se tiče mene, draže mi je kupiti neku knjigu ili nešto od šminke, nego potrošiti na cugu (koja mi niti ne treba prilikom izlaska da se opustim,sreća moja). Ipak ću dulje moći uživati u tome, knjige su teretana za mozak, a šminka mi je određena vrsta meditacije/zabave/uživancije :) I ne samo da koristi meni, već i mojoj okolini - volim šminkati žene jer mi je nekako toplije oko srca kada ih vidim nakon šminkanja kako se smješkaju zadovoljno :) To znači da sam im uljepšala, možda tada loš, dan.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se sviđa :)
      Lepo si to rekla, nema veze za curice, one se tek uče, a i na mladima ne izgleda toliko tragično, najgore je kad se žene u godinama ojade šminkom, a baš ih ima.
      I meni je draže da potrošim na kozmetiku nego na izlaske, a nekad je bilo sasvim suprotno, menjam se sa godinama :) Razumem i ovo šta kažeš za šminkanje drugih, lep je to osećaj :)

      Избриши
  25. Odličan post i na svaki si "komentar", odnosno izjavu, dala super odgovor!! Sad sam na post na brzinu pročitala ali vraćam se kasnije pročitati i sve komentare :D

    ОдговориИзбриши
  26. Da li žene koje ne kupuju šminku obavezno daju taj novac u humanitarne svrhe? Ako neko troši na kozmetiku to automatski znači da ne daje novac u humanitarne svrhe? Ne baš, pre će biti da svako od nas troši višak novca na neka svoja zadovoljstva, nekome su to izlasci, nekom putovanja, nekome, eto, kozmetika. Naravno da to nužno ne isključuje pomaganje onime kojima je potrebno.

    Sve si rekla ovdje :) ma kad neko ima za cigare svaki dan, imam i ja da se povremeno pocastim necim, a i svako drugi. Pare su tu da se trose, ne trebam se izvinit sto mozda imam vise nego neko, a opet manje nego mnogi. Moje su, nisam ukrala.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) To i jeste poenta, ne moramo se nikome sa strane opravdavati zašto trošimo na ono šta nam predstavlja zadovoljstvo, a šta pritom nikoga ne ugrožava.

      Избриши
  27. Odličan post! Sve ove izjave načisto izluđuju. Meni se diže kosa na glavi kad me neko pita 'šta će ti toooliko lakova?!' E šta te briga, baš ću sobu da napun lakovima od poda do plafona :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Nije lep način, ali zaista se odgovori na sva ta pitanja mogu svesti na "šta te briga!"

      Избриши
  28. Odličan post,na svaku konstataciju ili pitanje imala sam odgovor.Ne bih da uvrijedim nekog,ali meni je jako glupo da djevojka,žena u 21.stoljeću ne koristi apsolutno nikakvu kozmetiku i njeguje tu "prirodnu" ljepotu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Šta znam, meni nije glupo, ako nekoga mrzi da se neguje ili smatra da mu je fino i bez toga ok, njegovo pravo, ja samo ne volim kad se za to iznose argumenti tipa "lepa sam pa mi ne treba šminka".

      Избриши
  29. Loše stavljena šminka doista izgleda jeftino, a oni koji su dobri s kistićima mogu s puno šminke transformirati nekoga :) i potpisujem te od A do Ž!

    ОдговориИзбриши
  30. I ja obozavam kad procitam da je samo ruznim devojkama potrebna sminka. o.O

    Super ti je post, drago mi je da se neko osvrnuo na ovaj fenomen. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, drago mi je da ti se sviđa :) Meni je stvarno ok kad se neko ne šminka jednostavno jer ga to ne zanima, ali argument sa lepotom mi je stvarno smešan.

      Избриши
  31. Kao da si pisala iz moje glave, isto to i ja mislim. Svakakvih sam se gluposti vezanih za sminku i kozmetiku naslusala u zivotu. Najgore je sto ljudi ne gledaju svoja posla nego samo komentarisu stvari koje ih se ne ticu. Sta nekog briga koliko ja imam karmina i na sta trosim pare? Trosim svoje pare a ne njihove. Mene sminka i kozmetika usrecuju i kad god mogu ja kupim nesto. To ne moram ovde da objasnjavam, mi se razumemo odlicno.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se sviđa :) Da, sve se svede na gledanje svog posla. Stvarno nikome
      (sem mužu :D) ne komentarišem na šta troši pare, bilo bi lepo kada bi svi tako.

      Избриши
  32. Анониман8.9.13. 14:36

    1. Postoji i sminka i tehnika sminkanja za "prirodan i zdrav izgled"

    2. Niko nije savrsen, i svako u necemu u zivotu pretera. Dokle god to ne ugrozava druge, a mene cini srecnom, sa tim nemam problem :)

    3. Uzivam u procesu sminkanja i ne stidim se sebe.

    4. Previse neadekvatnih proizvoda jeste bacanje para. Nazalost nismo uvek u mogucnosti da dobro procenimo proizvod. Medjutim, sa pravim proizvodima kozu svakako necemo muciti, vec cemo je zastititi od negativnih uticaja.

    5. Glad u svetu necu ni da komentarisem...Poredjenje je apsurdno.

    6. "Dovoljno" je relativan pojam :) Nesto sto je nekome dovoljno, meni je neophodno...

    7. Lepota i nega nisu ista stvar. Lepota sama po sebi nije dovoljna. I, da, sminka moze da transformise:
    http://www.maskcara.com/maskcara/wp-content/uploads/2013/08/makeover.jpg

    Postoje ljudi koji su sa i bez sminke potpuno razliciti, zasto neko ne bi iskoristio sminku da izvuce maksimum od sebe, ako ume i moze!? Majka priroda nije svima podarila jednako :)

    8. "Previse sminke" je isto relativan pojam... Neko stavi puder pogresne nijanse i ajlajner predebelo izvuce i eto jeftinog izgleda sa 2 proizvoda :)

    9. Opet da se vratim na stavku 3. - neki od nas uzivaju u procesu sminkanja i to im pricinjava zadovoljstvo kao kad neko npr. ide redovno u teretanu.

    10. Lose izabrani i/ili kombinovani proizvodi daju takav ishod.

    Andrea 86

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na odličnom komentaru :)
      Sve si divno pojasnila, neke stvari i bolje nego ja, a slika je sjajan primer transformacije, od prosečne do vamp žene.

      Избриши
  33. Slazem se sa svim napisanim :) Bas sam skoro imala "raspravu" sa koleginicama na faxu oko sminkanja i optimalne kolicine sminke na licu. Prvo su me napale zbog misljenja da je sasvim ok sminkati se i da prirodna sminka nije isto sto i koriscenje 3 proizvoda maksimalno, a onda kada sam im rekla da na sebi imam 10 razlicitih proizvoda, a one se slozile da se to uopste ne vidi - bile su porazene :) Ljudi previse vole da pricaju o stvarima o kojima nisu ni informisani :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E da, to je to, nedovoljna upućenost :) Praktično nema dana da na sebi nemam desetak proizvoda i ne, ne delujem previše nafrakano.

      Избриши
  34. Анониман11.12.14. 18:08

    Slazem se. I ja volim sminku, kozmetiku, preparativnu i dekorativnu :) I ceo ritual koji to obozavanje nosi :) Dina.

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...