Kombinacija 2

/
29 Comments
Po komentarima i pregledima koje je imao prvi post ovog tipa zaključila sam da vam je interesantno pa postavljam još jednu letnju kombinaciju dok još iole ima smisla :)

Ovo je bilo šminkanje za posao i to po vrlo toplom danu, nisam htela da preterujem. Upotrebila sam sledeće proizvode:

Lice

1. Sephora CC krema, univerzalna nijansa (zanimljiv proizvod o kome ću pisati uskoro).

2. Benefit Fakeup Crease Control korektor (znate već - čisto savršenstvo od korektora)

3. Sephora Matifying Compact Powder (intenzivno radim na njegovom trošenju).

4. Illamasqua rumenilo Katie (ovo je duo rumenilo, Katie&Ambition, njihova rumenila jesu skupa, ali vrede svake pare bez dileme).

Oči

1. MAC Paintpot baza (pisaću o njoj uskoro).

2. Senka Teddy Bear iz Too Faced seta (spominjala sam je dosta puta, to je najsavršenija nijansa za pregib kapka, divna braonkasto-sivkasta potpuno mat senka).

3. Essence gel lajner u ljubičastoj boji (ne proizvodi se više, šteta, meni su ovo sasvim fini gel lajneri za te pare).

4. Sephora contour eye pencil 12hr wear waterproof u nijansi 02 Clubbing Stilletos (divna, divna olovka, sasvim crna, ali sa srebrnkastim šljokicama koje na očima nisu upadljive. Ovo je jedna od onih olovaka koje se mogu fino razmrljati kako bi izgledale vlažno, može da prođe kao jeftinija alternativa čuvenoj MAC-ovoj Teddy (ako izuzmemo šljokice, jasno)).

5. Loreal Telescopic False Lash maskara (pisala sam o njoj nedavno, fina maskara skroz).

6. Sephora set za obrve (i o njemu sam pisala ovde, odličan je).

Usne

1. Sephora Color Lip Last u nijansi 11 Forever Fuchsia (divna nijansa ruža koja baš privlači pažnju, pisala sam o ovim ruževima ovde).

Evo slika:
Swatchevi na ruci da vidite kako boje idu zajedno:
Pogledajte sada kako je sve to izgledalo, opet je slikano kad sam se vratila sa posla:



You may also like

29 коментара :

  1. Одговори
    1. Jeste, meni je ova kombinacija boja najlepša od tri koje postoje :)

      Избриши
  2. Uuuu pa vidi se Katie, bas mi se dopada. :) Mislila sam da je previse svetlo rumenilo.
    Ceo look je odlican.. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Definitivno se vidi, nije uopšte tako diskretno kao što bi se reklo na prvi pogled, čak se može i preterati, jednom sam izgledala kao Barbi :D Hvala :)

      Избриши
  3. Divan je celokupan look, ali meni je za oko zapala Sephora CC krema ;) Jedva cekam recenziju ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Krema je bolja nego što sam mislila da će biti, koristim je već mesec dana pa će recenzija biti vrlo skoro, možda čak kao sledeći post. Hvala :)

      Избриши
  4. Divno rumenilo. Tek sam se skoro osmjelila da i sama pređem na takve nijanse. A ajlajner imam i ja i dopada mi se, što ti kažš za te pare :). Ruž je takođe divan.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste, i ja sam dugo izbegavala ovaj tip roze, mislila sam da je samo za hladne tipove, ali pogrešila sam, odlično stoji :)

      Избриши
  5. Lepo, cisto, pedantno, kao i uvek.
    Rumenilo je jako lepo, bas bih volela nekada da imam to.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Rumenilo je jako lepo, ali nije baš tako posebno, imam jedno iz Artodeco Dita kolekcije koje je skoro identično (po boji, ne i po pigmentovanosti, tu je Illamasqua stvarno nešto posebno).

      Избриши
  6. Lijep look i baš mi je žao da nije full fotka ;).

    ОдговориИзбриши
  7. Sad tek vidim da imas najave za nove postove,to je bas lepo od tebe :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uh, imam, ali priznajem da se ne držim baš toga, neki od postova su na čekanju već dugo, a neki uskoče neplanirano :(

      Избриши
  8. Predivno si se nasminkala, a rumenilo i totalno ide na ovu kombinaciju <3

    ОдговориИзбриши
  9. jeste,rumenila su im vredna svakog dinara i teddy bear - savrsena senka,a ostalo cekam recenzije ...posebno za CC kremu
    Sminka je predivna !

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da se slažemo :) Za Teddy Bear nisam mogla da verujem kad sam pročitala na jednom stranom blogu da je skroz neupotrebljiva i bezvezna boja, meni je tako multifunkcionalna i savršena! Hvala ti :)

      Избриши
  10. Анониман16.9.13. 13:25

    Odlicno! Joj razumem te za kreon kad se razmaze, tj otisne na gornjem delu kapka, mene to mnogo nervira i nemam pojma kako to da sprecim -.-
    U sustini preko baze za senke i samih senki u zavisnosti od kombinacije, matram taj deo puderomu u kamenu malkice i koristim "suvlje" olovke, ali u poslednje vreme moram da ti kazem da sam olovku u potpunosti zamenila crnom senkom :)

    Inace Sephora ima mnogo lepe proizvode, videla sam novu kolekciju, ne zna se sta je bolje. A ovaj karmin je zaista divan, sad sam videla prethodnu recenziju sto si uradila i ovaj pure red je nesto sto bih volela da imam definitivno!

    Illamasqua, sta reci, mnogo su im lepa rumenila <3

    Sve u svemu, meni se bas dopada :)

    Alekta*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni su olovke osnova osnova maltene svakog looka :) Imam par komada koje me nikad ne iznevere (uglavnom MUFE, ono je savršenstvo od olovaka). Nekada stavim i senku preko, to baš može da pomogne. Karmini su lepotice prave :)
      E drago mi je da ti se dopada :)

      Избриши
  11. Mnogo je dobro ispalo na kraju, rumenilo je božanstveno!

    ОдговориИзбриши
  12. Анониман19.9.13. 09:43

    Gde moze da se kupi senka Teddy Bear,prelepe nijanse. Koja je cena?
    Pozdrav! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U Sephori, na Too Faced štandu. Ja sam ovu dobila u okviru seta pa ne znam koliko je kad se kupuje pojedinačno, ali se sećam da je bila i na popustu dva-tri puta (to su oni popusti u julu i januaru).

      Избриши
    2. Анониман19.9.13. 10:00

      Hvala :D

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...