Chanel Chance Eau Tendre

/
59 Comments
Jeste da nisam uspela da objavljujem jednu recenziju parfema mesečno, ali to ne znači da nije red da povremeno predstavim neki :) Ovog puta reč je o prilično popularnom Chanel Chance Eau Tendre.
Parfem pripada kući Chanel i porodici parfema Chance. Prvi Chanel Chance nastao je 2003., kreirao ga je Jackques Polge i prvi je Chanel parfem u okrugloj flašici. To nije slučajno, chance na francuskom znači sreća pa okrugla flašica treba da simbolizuje kolo sreće :) Sledeci Chanel Chance zove se Eau Fraiche, izašao je 2007., u istoj je ambalaži kao i njegov prethodnik samo je sam parfem nežno zelene boje. Treći parfem je ujedno i zvezda ovog posta - Chanel Chance Eau Tendre. Pogledajte ih na okupu:
Chanel Chance Eau Tendre pojavio se na tržištu u aprilu 2010. godine. Kreirala ga je ista osoba kao i prethodna dva, Jackques Polge, a reklamira ga Sigrid Agren. Postoji u flašicama od 50 i 100ml, u oba slučaja reč je o toaletnoj vodi. Za razliku od prva dva koja pripadaju grupi chypre cvetnih, ovo je cvetno-voćni parfem. U visokim notama su dunja i grejpfrut, u srcu su zumbul i jasmin, a bazne note čine ćilibar, kedar, beli mošus i perunika.
Chanel mi je drag brend, uostalom verujem da su retke žene kojima nije, ali ipak ga ne bih nazvala svojim THE luksuznim brendom (u mom slučaju to je Guerlain, pssst :) ). Ipak, kada je reč o parfemima, nedavno mi je sinulo da ja zapravo jesam Chanel girl, ubedljivo sam najviše njihovih parfema imala!
Ovaj parfem kupila sam u letnjem periodu i to je uticalo da izaberem baš njega. Chance mi nije bio za leto, Fraiche ima, za moje pojmove, preoštar miris, a Eau Tendre me je privukao svojom neobičnom svežinom. Inače volim one klasične, osvežavajuće citrusne mirise, ali ovaj nije takav. U prvoj sekundi deluje osvežavajuće, a već me u narednoj tera da se zapitam šta to tako čudno miriše da bi malo kasnije razvio mošusnu slatkoću. Pretpostavljam da je ono čudno upravo dunja, ali sam miris me asocira na konstantnu borbu citrusa i težih nota i to borbu bez pobednika. Nikako ga ne bih svrstala u univerzalne (ako tako nešto uopšte postoji kada je miris u pitanju), spada u grupu parfema koji će jedne trenutno privući, a druge odbiti i to verovatno zbog iste stvari. Najviše podseća na poznati D&G Light Blue, ali u početku ima oštriji, a kasnije manje sladak miris od njega. Postojanost na koži je dosta individualna stvar, a kod mene se ovaj parfem prosečno zadržava, znači nekih 4-5 sati što je sasvim zadovoljavajuće. Svrstala bih ga u dnevne parfeme i to one za topliji period godine, mada je fin i u ovakvim danima, unese svežinu i malčice razvedri kišni dan :)
Sve u svemu, parfem je prijatan, nije težak, nije prenapadan i rado ga stavljam, ali mi ipak nije toliko dobar da bih ga kupila ponovo. Da bih kupila isti parfem dva puta potrebno je da sa tugom gledam kako se količina parfema u flašici smanjuje, da ga štedim i srećno njuškam kad prođem pored :) Taj nivo ipak nije dostigao kod mene, ali nije da ga ne bih preporučila.
Da li ste probale ovaj parfem? Utisci?


You may also like

59 коментара :

  1. Ja bas slabo dajem pare na parfeme. Mislim uvek zelim ali se to nekako potrosi kupim sto jeftinijih stvari i nikad ne kupim parfem. Tj jesam samo jednom. Sve ostale je mama dobila pa joj ja uzela. :) A i to nesto po malo.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sasvim suprotno - na parfeme sam davala i u vreme kada nisam imala ni za šta drugo, nekako su mi oni osnova :)

      Избриши
  2. Imam i obožavam, samo što na meni puno duže traje, rekla bih da ga i navečer osjetim kada ga ujutro stavim. Jedan je od onih parfema koji mi momentalno digne raspoloženje :-D evo već se smješkam kada se sjetim očaravajućeg mirisa :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Stvarno je postojanost neverovatno individualna stvar, tebi traje dugo, meni prosečno, a pisale su devojke i da im traje svega nekoliko minuta!

      Избриши
  3. Jao kako ja njega volim....jedan od 5 favorita :) ja sam sa tugom odgledala vec nekoliko bocica :( evo sad tugaljivo i tvoju gledam :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehehe :) Ja kad je gledam više razmišljam koji bih sledeći mogla da probam :D

      Избриши
  4. Dobila sam ovaj parfem na poklon negde u julu cini mi se,jednom sam ga naprskala i to je to. Ne volim Chanel parfeme nikako,previse su mi ili blagi ili tetkasti,a ja sam mracni "alien" tip :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ovaj je iz kategorije blagih, valjda se zato i nisam vezala za njega, ja volim te tetkaste :D

      Избриши
  5. Jao moja drugarica je skroz navucena na ovaj parfem, i znam mnoge koje ga koriste, ja sam ipak zaljubljenik u mademoiselle <3

    ОдговориИзбриши
  6. Probala sam ga i previše je lagan za mene. Plus, uopšte se ne drži na mojoj koži. Generalno mi se baš ni jedan Chanel miris ne dopada. Mugler je sasvim druga priča :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni nije previše lagan koliko mi nije dovoljno zanimljiv da me zadrži. Mugler ima neke fine parfema, ali ja sam parfemska Chanel girl :D

      Избриши
  7. Imam, obozavam ga i vec planiram novi jer mi je sadasnji pri kraju.:))
    Ovaj, Chloe Love, One million i Givenchy Irrsistible su mi omiljeni.:)

    ОдговориИзбриши
  8. Jedini Chanel koji volim :) Moja sestra je luda za ovim parfemom :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Chance linija stvarno iskače iz uobičajenog Chanel šablona pa se tako sviđa onima koji inače nisu Chanel tipovi :)

      Избриши
  9. Na wishlisti mi je vec dugo jer se tjeram da potrosim ove parfeme koje imam pa da kupim novi, makar jedan da potrosim... A bas je vise za ljeto, morala bih ga dobro istestirati da vidim godi li mi za zimu jer sam dosad njegove testere uvijek prskala tokom ljeta. Slazem se sa svim sto si napisala, i ja ga baaaas volim <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da jos dodam, kada sam usla u taxi namirisana njime ( jer sam imala puno testercica ), taxista se predomisljao da me pita koji mi je parfem, i onda se napokon usudio i kaze nemoj mislit da ti se nabacujem, ali kad si sjela kao da si unijela buket cvijeca u auto :D Ah reko znam, zato se naprscem i hodam tako sa buketom oko sebe :D Ljeti on stvarno dodje do izrazaja, osjetan a nije napadan za nosnice bilo kome...

      Избриши
    2. Videla sam da ti je na wish listi :D Jao, super je ta priča sa taksistom, ništa lepše nego kad se dobije neočekivani kompliment i to bez ikakvih skrivenih motiva :)

      Избриши
  10. Ne znam zasto Chanel i ja nikad nismo "skljocnuli". Eto, nikad mi nije ni palo na pamet da ovaj njusnem..ali zato Givenchy..mm :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Možda će ti se ovaj svideti ako inače ne voliš Chanelove parfeme, Chance linija je drugačija ;)

      Избриши
  11. Ja ne palim sa Chanelom :D nikako! Ali Lolita Lempicka!!!! Ah, pronašla sam sebe u bočici!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim da nisam čak ni mirisala Lolita Lempicka parfeme, sad sam guglala da vidim koji su. Obratiću pažnju :)

      Избриши
    2. I ja moram probati Lolita parfeme mada se najvise pronalazim u Escada, Givenchy i Hugo Bossu.

      Избриши
  12. I ja sam ravnodusna na Chanel, ali ovaj i zeleni, Eau Fraiche su mi divniii! Divna recenzija, nadam se jos kojoj! <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Znači verovatno nemamo mnogo parfemskih poklapanja, ja volim baš one klasične Chanelove mirise :)

      Избриши
  13. Moraću da ga pomirišem, po opisu bi mi se baš dopao... Volim njihove klasične parfeme, ali više na mojoj mami nego na sebi :)

    ОдговориИзбриши
  14. Анониман22.9.13. 21:48

    Par meseci sam obigravala oko njega i konačno na jednom sniženju odlučila da ga kupim i od tada je moj omiljeni parfem, jer čežnjivo gledam kako se bočica prazni iz dana u dan. Inače, nema osobe koja nije pozitivno reagovala na njega, čak i posle 4-5 sati ga osete i obavezno komentarišu. Mislila sam da je isključivo letnji miris, međitim ja ga još uvek koristim. Kada ga potrošim kupujem ponovo, pa makar ne bio na sniženju.
    Marija K.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aha, znači ovo je tvoj THE parfem :) Stvarno je jako prijatan, mislim da ga niko ne bi nazvao teškim i otužnim. Ja sam ga kupila jako brzo, njušnula tester, njušnula na ruci i u sledećem trenutku išla sam prema kasi :)

      Избриши
  15. Chanel i ja nikako da se nađemo. Probala sam ga nekoliko puta i divan je.

    Nažalost na meni ishlapi za 10 minuta zato se nisam još odlučila za kupovinu :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Za 10 minuta? :O Au, kako je postojanost relativna stvar! Isti parfem bukvalno traje od nekoliko minuta do celog dana, prosto mi glupo da u postu uopšte spomenem postojanost kad u stvari sve zavisi od osobe.

      Избриши
  16. Анониман23.9.13. 01:52

    Malo vise kupujem parfeme u poslednje vreme, ali nista Chanelovo nisam koristila :)

    Volim old skul sto se tice parfema i srecna sam vlasnica 4 "stare kajle" od ove godine. Nekako sve novo sto izadje (recimo u poslednjih 10ak godina) mnogo mi brzo dosadi, a ovima bih se stalno vracala.
    Razumem te za ovo njuskanje ja to stalno radim <3

    Alekta*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slažem se sa delom sa starim parfemima, klasika je klasika :) Koja su ta 4?

      Избриши
    2. Анониман24.9.13. 01:46

      Sto volim kad se slozimo ko lego kockice :D
      Jedan je Cheap & Chic :D
      Sve je pocelo od L'eau D'issey, preko Anaisa, do Tresora <3
      Sreca sreca rados', mirise na mlados' :D

      Избриши
    3. Samo sam C&C imala, znam kakav je Anais, ova druga dva se nešto ne sećam :O

      Избриши
  17. obožavam ga!
    ljubav. na meni je znatno postojaniji, imam utisak
    da ga celi dan osećam na sebi.
    ekstremno liči na marc jacobs daisy, ko ima oba, mislim
    da bi se složio sa mnom.
    ako ne osećaš žal za njim, ušunjam se kod tebe i maznem
    ti bočicu, zaliha nikad na odmet :DDDD

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam njušnula Daisy, samo znam kako izgleda flašica. Selim se ovih dana, sad ti je idealna prilika da se ušunjaš :D :D

      Избриши
  18. moram priznati da nisam njuskala nijedan od ova tri parfema ali cu to svakako promeniti jos koliko danas kad trknem do sephore :) interesuje me hoce li me privuci ili odbiti kao sto kazes :D odlicna recenzija, mislim da nikad ne bih umela da objasnim neki miris osim ako nije jednostavno tipa cvece,limun, bombone i tako nesto :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Ako inače ne voliš tipične Chanel parfeme onda će ti se ovaj verovatno svideti, baš kao i druga dva iz Chance linije-

      Избриши
  19. Morat ću isprobati, zvuči vrlo primamljivo :)

    ОдговориИзбриши
  20. Imam, odličan i baš ga volim nositi pogotovo priko lita. Iako ga je ovo lito sa trona skinija Bvlgari Omnia Coral, svakako ću mu se vratit. Kako je čudno, tebe podsjeća na LB, a meni nema veze s njim. Ovaj mi je slađi i cvjetniji, dok je LB svježiji, citrusniji i pomalo puderast. Čudna je ta naša koža. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Stvarno je čudna, jako se razlikuju i naši doživljaji nekog parfema i postojanost :)

      Избриши
  21. Svaka cast na ovom postu. Mislim da je nevjerovatno tesko docarati parfem nekome ovako virtuelno ali si zaista uspjela i tome. Ja vec imam "predstavu" kakav bi ovaj miris mogao biti:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao, hvala ti puno, ubedljivo mi je najteže da napišem recenziju parfema! :)

      Избриши
  22. Ovaj parfem mnogo želim., Probala sam ga pre nekog vremena, ali nažalost, još nije došao na red.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Razumem, jedno je telo, a tako mnogo divnih parfema :)

      Избриши
  23. Definitivno jedan od mojih omiljenih parfema!!! Ja ga obozavam i na meni traje tokom celog dana, a kako imam obicaj da parfeme prskam i u kosu (znam da nije preporucljivo zbog alkohola, ali ja volim tako ), miris se zadrzava do sl.pranja kose ;) Obozavam ga i trosim drugu bocicu :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aha, i ti si u klubu fanova :) Na meni definitivno nije toliko postojan, ali sasvim je ok ipak samo me miris nije privukao u tolikoj meri, ja više volim one klasične Chanelove :)

      Избриши
  24. E da, ja i Chance. Duga prica, moram priznati. Volimo se, ne volimo se, pa se opet volimo. I tako je bilo dok nisam probala Eau Fraiche. Iako nisam ljubitelj citrusnih, laganih, ovaj me je ovog leta oborio sa nogu. Koliko god me prvenac gusi, jer ima neku puderastu jaku slatkocu u sebi, toliko me je Fraiche odusevio. Na zalost Tendre je na meni bezlican. Ali sam sebi rekla da cu Fraiche pridruziti porodici, samo da Mugler malo uspori sa svojim izdanjima :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehe, poznat mi je taj volim-ga-ne-volim-ga odnos, imala sam ga sa mnogim mirisima :) Meni je ovaj fin, ali nisam luda za njim, biće mi ok kad ga potrošim i zamenim nekim drugim, nisam još izabrala kandidata.

      Избриши
  25. Svaka cast na ovom postu
    http://maya-makeup.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  26. Imala sam prilike da ga pomirisem i zaljubila se u njega. To je za mene najsavrseniji prolecno/letnji miris...
    Dugo mi stoji na WL i ceka svoj momenat :D

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...