Aura Glorious Cheeks rumenila - prvi deo

/
59 Comments
105
Ovo su nova Aurina rumenila, već se nalaze na svim prodajnim mestima, postoji čak osam nijansi pa sam ih podelila u dva posta kako vam se utisci o bojama ne bi pomešali.
Dakle, rumenila pripadaju liniji Glorious Cheeks, koštaju 375 dinara (u Lillly drogerijama, moguće da je na drugim mestima nešto drugačija cena), a dobije se 5g proizvoda. Prve četiri nijanse su Cotton Candy, Dollface, Vintage Peach i Honeymoon Honey.
110
111
117
Pogledajte prvo swatcheve na ruci, slikane pod različitim osvetljenjima pa onda idemo na pojedinačno predstavljanje nijansi:
172
175
176
Prva nijansa je Cotton Candy. Na prvi pogled izgleda kao klasična bebi roze nijansa, ali nije. Na licu (bar mom) odmah poprimi breskvast ton, po tranformaciji najviše podseća na čuveno Deborah Rosa Pesca. Baš me zanima kako bi izgledalo na ženi hladnog podtona, da li bi kod nje zadržalo čisto roze boju. U kutijici i na ruci nijansa deluje hladno, ali na mom licu uopšte nema onu veštačku, žvaka-roze boju kakvu poprime neka druga hladna roze rumenila. Takođe je zanimljivo da je na licu boja znatno intenzivnija nego što bi se to moglo pomisliti. Može biti nežna, svakodnevna nijansa, ali itekako se može i preterati sa njim, a nikad to ne bih rekla kad ga vidim u kutiji. Potpuno je mat i fino se kombinuje sa hajlajterima. Odgovaralo bi ženama i svetlijeg i tamnijeg tena i svakako mi je jedno od favorita.
119
125
143
Idemo na Dollface. Ovu nijansu ne možete da pomešate sa drugima, izdvaja se i po jačini i po šljokicama. To je ona tipična Barbi roze boja, u kutijici deluje drečavo, ali se na licu može dozirati tako da bude nosivo i danju. U osnovi je mat, ali sadrži krupnije srebrne šljokice kojih ipak nema previše, ako se rumenilo nanese u manjoj količini šljokice se na licu skoro uopšte ne vide. Dakle, ne mora biti bling-bling-šljašt varijanta, nemojte da vas to odbije :) Kada ga stavim u nešto jačem sloju na licu poprimi ciklama ružičasti ton i zanimljivo je da ni ono na meni ne izgleda hladno iako to ovako svakako jeste. Kombinujem ga najčešće sa monohromatskim look-ovima na očima (crni ajlajner ili ljubičasta olovka i gore i dole, izblendana i ublažena svetlijom senkom itd.). Iako ovakav tip nijansi češće biraju žene tamnijeg tena ipak mislim da bi se najbolje istaklo na svetloj puti, samo ne treba preterati sa količinom.
129
139
smoky 017
Sledeća nijansa je Vintage Peach. Odlično pogođen naziv, to je to :) Nije roze, nije naradžasta, a opet je pomalo i jedna i druga, druga možda malo više. Ovo je najnežnija od svih nijansi iako se po swatchu ne bi tako reklo, ali zaista je jako teško preterati sa njom. I ovo rumenilo je potpuno mat i rekla bih da je nešto mekše od ostalih. Lepo ide uz neutralne lookove, a na tamnijem tenu moglo bi biti skoro nevidljivo.
159
163
185
I poslednja nijansa u ovom postu je Honeymoon Honey.To je lepa, kajsijasta nijansa, koja ipak može poprimiti i pomalo rozikasti ton. Nju treba više blendati nego ostale jer u suprotnom može da deluje pomalo krečasto, naročito na preplanuloj koži. Kada se lepo dozira može da smiri jake tonove na očima, a naročito se lepo kombinuje sa braonkastim nijansama. Iako ne izgleda tako, i ovo rumenilo je sasvim mat na licu.
170
171
192
Po pitanju osobina sva četiri rumenila su mi ista, možda se jedino Vintage Peach izdvaja po mekoći. Rumenila su srednje tvrdoće i dovoljan je jedan prelazak četkom kako bi se pokupila dovoljna količina rumenila. U kategoriji drοgerijskih rumenila natprosečno su pigmentovana. Malo se truse, ali ništa preterano i treba ih malo više blendati kako ne bi izgledala praškasto. Zanimljivo je da je bukvalno svako rumenilo intenzivnije boje na licu nego što bi se dalo pomisliti pa pripazite prilikom biranja. Najbolja osobina im je definitivno postojanost. Kada ih jednom dobro nanesem to je to, stoje dok ih ne skinem.
U sledećem postu predstaviću druge četiri boje. Kako vam ove izgledaju? Koja vam se najviše sviđa?

*Proizvode predstavljene u ovom postu dobila sam od proizvođača, ali to ne utiče na objektivnost moje recenzije.


You may also like

59 коментара :

  1. Bas su dobro pigmentovana :)
    Lepe su nijanse, ali nisam bas ljubitelj Aurine sminke.

    ОдговориИзбриши
  2. Cotton Candy *.*, prelepa nijansa i favorit iz ovog posta :)

    ОдговориИзбриши
  3. aa divna su :) Vintage Peach i Coton Candy mi se najviše dopadaju.

    ОдговориИзбриши
  4. Cotton Candy definitivno. mada mi se i Vintage Peach dopada. sutra idem da kupim Cotton Candy. pa pre div no

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ono je jače nego što bi se pomislilo, ali jako lepo :)

      Избриши
  5. nijanse su prelepe! 212,3 i 4 sam kupila drugarici koja je iz splita, sad joj jurim jos 211 da je upotpunim :) moracu i sebi neko da nabavim :)

    ОдговориИзбриши
  6. Cotton Candy i Dollface su mi najlepsi, jedva cekam da vidim i drugi deo posta i onda da odlucim koji da uzmem. Zelim neku roze svetliju nijansu koja ce izgledati lepo na svetlom tenu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Preostale 4 nijanse uopšte nisu roze, znači ako želiš roze to su samo ta dva. U principu bi išlo i jedno i drugo na svetliji ten, samo ne treba preterati sa količinom.

      Избриши
    2. Samo sam htela da se zahvalim na ovom postu i savetima. Danas sam uzela Dollface i prelep je. :)

      Избриши
  7. Hmmmmm kopija rosa pesce?Zanimljivo :D

    ОдговориИзбриши
  8. Stvarno su dovna ova rumenila. Iskreno opet ne mogu da odaberem koje mi je najlepse. Sva su divna :)

    ОдговориИзбриши
  9. Meni je najljepse 213 Dollface, kako sam nekog srednjeg tena, ne djeluje mi drecavo, mada svakako treba pripaziti sa kolicinom. :-)
    Iz one druge ture mi je najljepse Deep Wine, mada sa njim bas treba paziti jer je tamnije.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao, i meni je baš Deep Wine najlepše iz te ture, a mislila sam da mi uopšte neće stajati! :)

      Избриши
  10. A meni se sva svidjaju :) Jedva cekam drugi deo... Bravo za Auru, odusevljena sam <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni su se ovako u kutiji sva svidela, tek nakon isprobavanja na licu izdvojila sam ona koja mi stoje :)

      Избриши
  11. Ova rumenila mi se čine odličnim, pogotovo za tu cenu :) Ranije me Aura uopšte nije zanimala, ali čini mi se da u poslednje vreme izbacuju dosta konkurentnih proizvoda na tržište. Reci mi samo, da li su ova rumenila Made in Serbia? Trepavice i četke su kineske, nadam se da se šminka pravi kod nas...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Piše na rumenilima: Zemlja porekla: Republika Srbija, trebalo bi da onda jesu ovde pravljena :)

      Избриши
  12. Drugo je lepse nego sto sam ocekivala. :) Bas ti fino stoji..
    I prvo mi se dopada.. Klasicna boja za kojom mi ruka sama krene. :D

    Bas sam ih gledala pre neki u Liliju, i iznenadila sam se koliko su pigmentovna. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. O da, isti slučaj, drugo je lepše nego što sam mislila da će biti, pogotovo na meni. Stvarno su fino pigmentovana i postojana, mogla bi biti malčice finije teksture, ali ne može sve za te pare :)

      Избриши
  13. Sve nijanse su jako lepa ali bih ja najverovatnije izabrala Cotton Candy.
    Sviđa mi se što su tako dobro pigmentovana i cena je ok.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zanimljivo je ono i može sasvim različito da izgleda na licu, u zavisnosti od toga koliko se stavi :)

      Избриши
  14. Fino se Aura rebrendovala u poslednje vreme, moram probati rumenilca :)

    ОдговориИзбриши
  15. baš mi je žao što mi nemamo Auru, ovo prvo mi je divno na swatchevima :)

    ОдговориИзбриши
  16. Prelijepa su, i ovako po izgledu i opisu totalno podsjećaju na Mac-ova. Da mogu, imala bih barem tri nijanse :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. MAC-ova su svilenkastija i finije teksture, ali po postojanosti tu su negde :)

      Избриши
  17. Vintage peach mi je naj! A posle nje Honeymoon honey! Tebi odlicno stoje sva 4 :*

    ОдговориИзбриши
  18. Bas sam ih merkala pre mora! Ako nista ne uzmem u free shop-u, definitivno se zapucavam u lilly :D

    ОдговориИзбриши
  19. Анониман30.9.13. 11:33

    Pa divno :)

    A sta reci pasioniranoj ljubiteljki rumenila :)

    Iskreno, vise me zanima druga tura, jer cela ova kolekcija mi je prosto savrsena, ja mnogo volim nasu Auru, smatram da su za uslove i te kako napravili odlicnu ponudu sto se tice noviteta i kvaliteta ;)

    Posto ovakve boje manje-vise imam, najvise bih probala 219 Golden Spice "posvetljivac" :D i recimo ono sto nemam od boja, a to su 215 Deep Wine i broncana 214 Mocha Shimmer ako sam mogla da primetim po fotkama kod Snow :-)

    Inace imam i dva komada u starim pakovanjima i stvarno su super, a to trusenje meni uopste ne predstavlja problem, vazno mi je da je boja dobra, a volim i da se proizvod trosi.

    Super recenzija, 5+ :D

    Alekta*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Deep Wine je divna nijansa, divna, nisam mislila da će mi odgovarati, ali mi je omiljena od tih iz druge ture. Super mi je i Mocha Shimmer, ali ja uvek volim sve šta vuče na braon :) Hvala, hvala :)

      Избриши
    2. Анониман30.9.13. 21:06

      A sto volim kad nam se poklopi ukus, ne mosh' da veru'esh :-)))
      Znaci tipa NEVERUESH :-D
      Ovih breskva/kajsija/pink boja stvarno imam dosta, ali opet sa druge strane, cak ni ova tri sto sam navela ne bih jos uvek uzimala, jer stvarno imam vise nego "pristojnu" kolekciju da se blaze izrazim :-S
      Jedva cekam drugi deo ;-D
      :*

      Избриши
    3. U poslednje vreme jako zagovaram teoriju da žena ne može imati previše rumenila i da ne postoje dve identične nijanse :D Drugi deo će biti kad me malo posluži vreme i kad dobijem net kod kuće :(

      Избриши
  20. Sucker sam za rumenila, i fakat se nadam da će doći i k nama jer mi se ove nijanse jako sviđaju :D Izdvojila bih cotton candy i dollface.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uh i ja sam, već duže vreme sam u fazi kad verujem da ne mogu imati previše rumenila :D

      Избриши
  21. Одговори
    1. To je stvarno zanimljiva nijansa, pogotovo za tamnokose žene :)

      Избриши
  22. Cotton candy i Vintage peach su mi favoriti, jedva cekam i drugi deo :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Biće, čim uspem da napravim pristojne fotografije, vreme me sabotira :(

      Избриши
  23. Pre neki dan sam isla u potragu za njima i naravno ima ih, ali nema nijansi koje ja volim rasprodale se. Nisam vise imala zivaca da po kisi trazim rumenilo pa sam uzela neko od Flormara. Divna su, blago tebi sve ih imas :D Pozz :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Polako, tu su ova rumenila, ne idu nikuda, biće prilika :)

      Избриши
  24. o majko mila, šta ga rumenila :o
    skroz su pristupačne cene, nisam imala
    predstavu da toliko koštaju.
    meni se najviše dopada cotton candy :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Gomila, gomila, a ovo je tek pola :D
      Nisu skupa, vredi probati makar jedno :)

      Избриши
  25. Анониман5.10.16. 12:33

    Imala sam Cotton Candy sve dok mu nije istekao rok, ali super je i i dalje ga nisam potrošila. E sad ipak hoću neko drugo da uzmem, ali čini mi se da je ovo najbolje i najpovoljnije.
    Dajte neki savet! Da li da probam Vintage Peach ili neko Deborino?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Lepo je Vintage Peach mada ja uvek preporučujem Deep Vine, skroz je posebno :-)

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...