Aura Glorious Cheeks Highlighters

/
54 Comments
059
Došlo je vreme za recenziju dva nova Aura hajlajtera, Golden Spice i Nude Shimmer. Pogledajte prvo nekoliko fotografija:
060
061
062
064
Hajlajteri su u standardnim, plastičnim crnim kutijicama sa providnim poklopcem. Imaju nalepnicu preko poklopca pa možete da vidite da li je proizvod već otvaran i to je zaista nešto šta mi znači. Iste su veličine kao rumenila, u kutijici se nalazi 5 grama proizvoda što je praktično nepotrošivo. Cena im je 450 dinara, postoje samo ove dve nijanse.
Hajlajteri su po svim osobinama isti tako da neću pisati o njima zasebno. Zanimljivo je da su zapravo same i nijanse na licu jako slične iako u ambalaži deluju potpuno različito. Pogledajte fotografije napravljene unutra i napolju:
066
078
074
072
076
079
Hajlajteri i iluminatori su proizvodi koji su i dalje mnogim ženama nepoznati, a postoji i konfuzija oko njihove upotrebe i razlikovanja. O tome sam već pisala u jednom od prvih postova, a prema definiciji ovi Aurini proizvodi spadali bi u iluminatore iako, kao što rekoh, na mnogim haljajterima piše iluminator i obrnuto. Najvažnije je svakako znati gde se i kako koji proizvod nanosi kako god ga zvali :) Takođe, kod nas nema mnogo ovakvih proizvoda kod povoljnijih brendova tako da mi je drago što ih je Aura ubacila u asortiman.
Oba hajlajtera su srednje tvrdoće, dakle nisu jako mekani i ne rasipaju se, ali nije potrebna ni jača četka za njih, stavljala sam ih Aurinom kosom četkom, a mogla bi da posluži i bilo koja rastresita koja ne kupi mnogo proizvoda. Ukoliko spadate među žene koje vole isključivo krajnje suptilne, diskretne hajlajtere onda ovo nisu proizvodi za vas. Nemaju šljokice, ali jesu krupnije mleveni i jako reflektuju svetlost. Ipak, mogu se fino dozirati, a meni lično odgovara da hajlajter bude malo jači. Pigmentovani su odlično, više od ovoga bilo bi preterano za ovakav tip proizvoda. Po postojanosti podsećaju na rumenila - jednom kad se stave ostaju na licu sve dok ih ne skinem. Nažalost ovo je tip proizvoda koji ističe proširene pore pa oprezno sa nanošenjem ukoliko su vam proširene pore baš na tim delovima lica.
080
081
Pogledajte u nastavku swatcheve na ruci. Kad sam ih slikala pomislila sam kako me neodoljivo podsećaju na neki poznati hajlajter, a onda mi je sinulo i koji. Možete li da pogodite?
093
100
Aha, to je on - MAC Soft & Gentle. Na swatchu se nalazi u sredini, između Nude Shimmer i Golden Spice. Nije identična nijansa i čestice su mu sitnije, ali je dovoljno sličan da Aurini hajlajteri mogu da prođu kao njegova jeftinija i dostupnija zamena. Na licu je razlika još manje vidljiva.
101
103
Pogledajte kako izgledaju na licu, osim hajlajtera nemam nijedan drugi proizvod. Na prvoj slici je Golden Spice, na drugoj Nude Shimmer, ali realno razlika nije velika, barem ne na tenu kao što je moj. Nude Shimmer je nežna, breskvasta nijansa, Golden Spice je bronzana, ali već su na swatchu na ruci dominantni njihov sjaj i prelamanje svetlosti. Golden Spice je ipak nešto jača nijansa, išla bi odlično na preplanuli ten. Ovo na meni je neki blaži srednji nanos, mogu biti nešto diskretniji, a mogu i znatno upadljiviji. Takav je tip sjaja da bi mogli da stoje i hladnim i toplim tipovima, neće stajati jedino ženama na kojima se svaka mrvica sjaja jako primećuje.
087
091
Sve u svemu, ovi hajlajteri su svakako fin proizvod po toj ceni. Nema mnogo sličnih proizvoda na tržištu, a treba imati i ovako nešto u kolekciji. Nijanse su previše slične te bih rekla da nije neophodno imati oba. Kako vam se čine?


*Proizvode predstavljene u ovom postu dobila sam od proizvođača, ali to ne utiče na objektivnost moje recenzije.



You may also like

54 коментара :

  1. Nude shimmmer je moj! Čula sam da su izbacili hajlajtere ali uopšte ih nisam videla (nisam ni obratila pažnju) i baš mi se sviđaju :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Novi su, možda nisu ni bili na polici kada si gledala :)

      Избриши
  2. Super su, naročito Nude Shimmer, ali ja pola Aura asortimana ne uspijevam da pronađem u Banjaluci, stalno sam u lovu:) Nema ni svih smokey eyes nijansi, ni četki, ni duo rumenila...:(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ovo je skroz novo, verovatno tek sad stiže u Banjaluku. Šteta što se teže nalaze :(

      Избриши
  3. Aura je sve bolja i bolja,obozavam ! <3

    ОдговориИзбриши
  4. Uuu bas mi se dopadaju! Mislim da ce mi to biti prva kupovina posle mora! Odlicna recenzija :)
    Koji da uzmem? Jedino me to buni... Ako su slicni kako kazes, koji je tvoja preporuka?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Jako su slično, stvarno, možda bi tebi Nude Shimmer bio za nijansu bolji, ali ne bi se pokajala ni ako kupiš ovaj drugi.

      Избриши
    2. Bas sam nude shimmer i uzela i mnogo mi se dopada. No, s obzirom da mi je ovo prvi proizvod ovog tipa, jos uvek se navikavam na upotrebu...

      Избриши
  5. Анониман11.9.13. 14:00

    Ijao, al si me obradovala!

    Vauuu, sto je ovo lepooooo O_____________O !

    Dobri su nema sta, ja bih oba! Hahahah, skromno kao i uvek ;)

    Mislim, BIH ja stosta, ali nema mesta visee zenoooo, nema gde da mecem viseee, moram SAMO trosim ovo sto imadem :'(

    Elipticno izrazih svoju tugu pregolemu, predobra recenzija i komparacija :)

    Alekta*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeeeeste :) Ne trebaju ti oba, stvarno ne, jedan bi zadovoljio potrebe (i radoznalost :D) Hvala, hvala :)

      Избриши
  6. Mi smo danas izgleda bile telepatski nastrojene- evo ga isti post i kod mene :-)
    DA ga nisam sinoc vec najavila pricekala bih koji dan, ali sta bih sad,neka citaju ljudi, ionako je kod mene made in BiH ;-)
    Kojim ti aparatom slikas, bolje si uhvatila shimmer ( a kod mene vec par dana nema bas ni sunca)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao, totalno :))) Baš se potrefilo, razmak od samo nekoliko sati. Ako ljudi dosad nisu primetili hajlajtere sada vala hoće :D
      Ja sam ih slikala pre nekoliko dana kada je bilo lepše vreme, a aparat je Canon 1100D.

      Избриши
  7. Da bas su mi se svideli kad sam ih gledala. Iskreno ne znam za koji bih se pre odlucila kada bih ih kupovala. I slazem se da je super sto je Aura uvela i takve proizvode. Mada moram da kazem a sam najsrecnija sto su uveli papirice za blotovanje! Konacno ne moram da dajem 600 i vise dinara za papirice nego mogu 200 :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kakvi su ti se pokazali blot papirici? :)

      Избриши
    2. Manje-više je svejedno koji ćeš izabrati, na licu su neverovatno slični, možda je samo Golden Spice nešto sjajniji. I mene zanima kakvi su papirići :)

      Избриши
  8. Zbunjujete me ti i Snow :D sad sam njoj ostavila komentar i gledam otkud opet isto, kad ono ti :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao, stvarno je neverovatno kako se ovo potrefilo :))

      Избриши
  9. Uh sviđa mi se :) Samo ne znam koji bih uzela, oba su lepa :D

    ОдговориИзбриши
  10. Lepi su, ali imam previse HL tako da ove definitivno preskacem. Cak-sta-vise vezujem kesu za make up veoma uskoro :D

    ОдговориИзбриши
  11. Čine mi se odlično! Imam onaj Sephora o kom si pisala pre i na tvoju preporuku sam ga uzela, baš je divan, samo što je diskretniji od ovog. I imam neki GR u prahu... Volela bih da u kolekciji imam MAC, ali ako ne budem nabavila, zadovoljiću se ovim, jer je sve od Aurine šminke što sam do sada probala baš odlično.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Skroz su različiti, Sephorin ima sitne šljokice, a ova dva se kompletno presijavaju. MAC je MAC, ali ovo je sasvim fina alternativa :)

      Избриши
  12. Lepi su ali za moj ukus ipak previše sjajni. Nekako mi fale finije i sitnije čestice, kako bi rezultat bio diskretniji. Medjutim, uzimajući u obzir tu cenu, porizvod je sasvim ok.

    Veliki pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  13. Odlicna recenzija :)
    Gledala sam ih u Liliju i dvoumila se da li mi treba jos jedan hajlajter i odustala. Mada sad gledam swatch i pre bih uzela Mac MSF S&G :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Na licu su sva tri prilično slična, treba baš zagledati da bi se videla razlika. S&G je doslovce nepotrošiv propizvod :)

      Избриши
  14. Fotografije su ti divne :-) btw i hajlajteri su :-D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao, hvala, ja baš mislim da mi fotografisanje ne ide naročito od ruke, imam super aparat, a fotografije mi ne izgledaju baš tako dobro. Hajlajteri su fini :)

      Избриши
  15. Анониман14.9.13. 00:44

    Hvalaaaa!sutra kupujem ovaj hajlajter! :)

    ОдговориИзбриши
  16. Lepi su i bas ti dobro stoje, ali ja cu ih preskociti jer su za mene malo jaki. :)
    Mada uz preplanuo ten mogu da zamislim kako dobro idu..

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jesu jaki, definitivno loš izbor za one koji bi samo suptilan odsjaj.

      Избриши
  17. Zbog ovog posta sam prvi put u životu kupila i probala HL. Sada, posle nekoliko dana korišćenja istog, ne znam kako sam svih ovih godina uspela da se našminkam bez istog. Prezadovoljna sam. Daje neku svežinu licu i upotpunjuje dnevni i večernji look. Kupila sam ovu brozanu nijansu. Da nije ovako dobra cena mislim da bi mi promaklo :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao, baš mi je drago što ti se tako dobro pokazao! :)

      Избриши
  18. Анониман28.9.13. 11:52

    Oba su divnaaaa, ali previse slicna da bi mi oba trebala. Kada bi birala samo jedan, koji bi izabrala, za topao svetli podton? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Stvarno mogu i jedan i drugi da prođu, jako su slični. Golden Spice je ipak nešto jači, više sija pa je možda onda Nude Shimmer bolja opcija za zimsku varijantu i svetlu kožu.

      Избриши
    2. Анониман28.9.13. 11:59

      Zahvaljujem :)

      Избриши
  19. Ja imam isto sva 3 i najlepši mi je Aura Golden Spice :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tri? Ima još neka nijansa za koju ne znam? :O Meni je isto Golden Spice za nijansu lepši.

      Избриши
  20. Анониман19.5.17. 14:43

    Ne dopada mi se uopste,uzasno se trusi,cak i sa njihovom cetkicom namenjenom bas za hajlajtere

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...