02.09.2013.

Aura četke

017
Verovatno je većina vas već videla na Facebook-u da su mi ove četke, uz još dosta zanimljivih proizvoda, došle na recenziju, a kako je najviše pitanja stiglo upravo vezano za četke post o njima ide prvi :)
018
Kao prvo, jako mi je drago što imamo još novih, povoljnih, lako dostupnih četki na tržištu. Od svih kozmetičkih proizvoda u Srbiji je najgore stanje baš kad se radi o četkama, fin izbor imaju Sephora i Inglot, ali to je ipak nešto skuplji cenovni rang, a izbor povoljnih četki kod nas svede se na Ecotools i to je to, raznovrsnost nam je preko potrebna i drago mi je što je Aura dala doprinos. Već sam pisala recenziju njihovog seta četki koji je zaista koristan, naročito srednja i mala četkica, možete se podsetiti ovde, a sada idemo na nove četke.
Postoji pet novih četki od kojih je jedna dvostrana, već se nalaze u prodaji, a ja krećem sa utiscima o onoj koju proizvođač zove višenamenska četka za šminkanje.
020
021
Ovo je klasična gusta, ravno sečena četka, a izrađena je od sintetičkih vlakana. Standardne je veličine za ovaj tip četki, dakle takva da se s njom može raditi i na manjim površinama, a opet nije premala pa nanošenje proizvoda na celo lice ne traje predugo. Cena joj je 727 dinara. Četka je beskrajno nežna i to joj je istovremeno i mana i vrlina. Proizvođač kaže da se može koristiti za nanošenje tečnog pudera, ali to je ono šta ne bih preporučila upravo zbog njene mekoće. Kada vlakna upiju tečni proizvod ne ostaju dovoljno kruta da bi četka mogla da posluži kao bockalica, previše se savijaju i nanošenje predugo traje. Dakle, nije za tečne proizvode, ali zato jeste za praškaste. Ubedljivo mi se najviše sviđa za nanošenje kamenog ili pudera u prahu. Često ne želim da stavim tečni puder već samo neki kameni/u prahu, ali tada ipak želim nešto jače pokrivanje od onog koje se može dobiti standardnom, rastresitom četkom za takav tip pudera. Ova četka je idealna za to, kada njome nanesem puder u prahu lice izgleda maksimalno dobro koliko moje lice može izgledati. Pri tome je nežna i mekana i skroz je prijatno prelaziti dlačicama preko lica :D Takođe se lepo pokazala kod blendanja raznih proizvoda - za ublažavanje ivica rumenila, zatim kod konturisanja za stapanje sa ostatkom lica itd. Sve u svemu, ova četka ne menja klasičnu bockalicu, ali je zaista multifunkcionalna. Pogledajte još slika:
027
026
025
Sledeća četka je moj favorit među novih Aurinim četkama. Dobro, zapravo je podjednako dobra i dvostrana četkica o kojoj ću pisati kasnije, ali ovakva četka mi je bila potrebnija pa njoj dajem malecku prednost. Dakle, ovo je, kako kaže proizvođač, koso sečena višenamenska četka za nanošenje rumenila i bronzera i naglašavanje kontura lica. Cena joj je 469 dinara.
038
039
Ukratko, ova četka vam treba. Jasno da svaka od nas već ima neku četku za rumenilo, ali one se lako prljaju i zgodno je imati ih više, a ova četka je stvarno fina, verovatno najbolja četka za rumenilo koju možete naći za ove pare. Ona je od prirodne dlake, ali interesantno je da je manje mekana od prethodne koja je od sintetičkih vlakana. Ipak, nije pogodna za kremasta rumenila, ali ionako ne bi bila ni po obliku. Sjajna je za nanošenje standardnih rumenila, sjajna! Otkako je imam samo vrtim nju i čuvenu Inglotovu 24ss (koja je jedno pet puta skuplja). Srednje je veličine, mogla bi možda biti malčice prevelika ženama sa skroz malim licem, ali može se i prilagoditi. Rumenilo nanosim širom stranom, po potrebi iskoristim i vrh za baš ciljano nanošenje, a četka je vrlo fina i za brzinsko konturisanje, kosina taman legne ispod jagodične kosti. Sve u svemu, jako upotrebljiva četka koju bih preporučila svakome.
041
043
044
Sledeća četka je standardna, ravna četka za nanošenje tečnog pudera. Izrađena je od sintetičkih vlakana, a cena joj je 429 dinara.
028
031
Ovo je baš ona najklasičnija četka za nanošenje tečnog pudera, možda je jedino nešto manja od proseka za ovakav tip četki. Nije tako mekana kao ona ravno sečena, ali svakako spada u nežniji tip. Što se tiče upotrebe, to dosta zavisi od individualnih navika. Za tečne pudere preferiram četke bockalice i ravno sečene jer sa njima bolje prikrijem proširene pore, ali mnogo žena svakako voli upravo ovakve i mislim da bi bile zadovoljne ovom četkom, ne postane mnogo gnjecava i ne ostavlja štrafte. Što se mene tiče, koristim je za kremasta rumenila i tečne hajlajtere, tu mi dobro dođe što je ovo manji tip četke, a i vrh je tanak i precizan, taman za nanošenje takvih proizvoda. Pogledajte još fotografija:
032
034
Četka ispod je dobro poznata mala kosa četkica. I ona je izrađena od sintetičkih vlakana, standardne je veličine za ovaj tip četki, a cena joj je samo 185 dinara.
045
Četkice ovog oblika i veličine koriste se, standardno, za precizno nanošenje senke dužinom gornjeg ili donjeg kapka, za nanošenje senke na obrve ili za gel lajnere. Realno, retke su četkice ovog oblika koje su dovoljno tanke da bi se njima naneo gel lajner i ova u tom pogledu nije izuzetak. Ipak, vrlo mi je korisna s obzirom da svaki dan stavljam senku na obrve koju fiksiram voskom i nakon toga se četkica mora oprati, a mrzi me da perem četke svakog dana, više mi odgovara varijanta da imam tri-četiri ovog tipa. Ova četkica lepo nanosi i senku na gornji i donji kapak, kao što rekoh, baš je klasična mala kosa četkica i za 185 dinara je svakako vredi imati i to bez mnogo razmišljanja :)
047
048
Druga zvezda među Aurinim novim četkama je upravo ova - dvostrana četkica za nanošenje senke, napravljena od prirodne dlake, a može se kupiti po ceni od samo 295 dinara.
050
051
Ako se pitate sa kojom od Aurinih četki da započnete kupovinu, a pri tome još nemate njihov set od tri četke, ova je definitivno opcija broj jedan. Jako, jako praktična četka po sasvim niskoj ceni. Ovo je onaj tip četkice za oči sa kojom mogu da kompletno našminkam oči. Šira, pljosnata strana dobra je za nanošenje senke preko kapka nežnim tapkanjem, ali vrh joj je takav da se može upotrebiti i za blendanje ivica i konturisanje oka mat braon senkom (što je nama sa spuštenim kapcima praktično standard). Druga strana četkice je ono šta se zove pencil brush i koristim je za ciljano, precizno nanošenje senke u uglovima oka. Dakle, za moje brzinsko šminkanje za posao ova četka je dovoljna da uradim sve šta mi treba i to joj je glavna prednost, ušteda vremena je ovo šta se ceni u 7 ujutro :) Šira strane nešto je manja od čuvene srednje četkice iz seta, inače su jako slične. Sve u svemu, za ovu mirne duše mogu da kažem da je najbolje od ovog tipa četki šta se može pronaći za 295 dinara i, uopšte, u niskom cenovnom rangu. Pogledajte slike izbliza:
052
054
057
To bi bilo to, kako vam se sviđaju? Koja vam deluje najzanimljivije?

*Proizvode predstavljene u ovom postu dobila sam od proizvođača, ali to ne utiče na objektivnost moje recenzije.

74 коментара:

  1. Pa mogu ti reći da mi jako lijepo izgledaju.... Ova prva me podsjeća na Coastalovu koju i ja baš zbog mekoće koristim za kamene i pudere u prahu i tu mi se pokazala idealnom.....

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I jesu fine, pogotovo za te pare i pogotovo one tri koje sam istakla.

      Избриши
  2. Super izgledaju! Moram ih pronaci u Banja Luci. bas mi je drago da jedan domaci brend pravi cetke i to vrlo dobre.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam pokušala da h nađem al uzalud, nama ih u BL

      Избриши
    2. Biće ih i u Banjaluci uskoro sigurno, i kod nas su tek ovih dana stigle :)

      Избриши
    3. Tek su uvezene, bice cetke ovo dana, koliko znam veliki stalak ima u apoteci Kalinic u Zenitu, mozda tamo vec imaju.
      Inace i mene su cetke jako pozitivno iznenadile, posebno cetka za rumenilo i ta velika. Ove za oci jos nisam probala jer oci slabije sminkam, ali zaista su cetke i vise nego dobre za te pare.

      Избриши
  3. Анониман2.9.13. 11.45

    Za ovo nisam znala! Sreca, sreca,radost! :-D Svakako cu probati neke, mada me sve privlace. :-D Verujem u objektivnost tvojih recenzija, pa cu se verovatno odluciti za one koje si najvise pohvalila.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. skroz su nove, tek su ovih dana stigle u prodavnice. Hvala ti na lepom mišljenju, a za početak bih preporučila dvostranu i onu za rumenilo, njih dve su realno najbolje pa onda mala kosa koja se za 185 dinara svakako isplati :)

      Избриши
  4. Konacn jos cetkica u Srbiji!!! :)

    Vec sam odlucila: dvostrana, mala koso secena i cetka za rumenilo ;) Moram da kupim prvom prilikom ;)

    ОдговориИзбриши
  5. Ja sam uzela dvostranu četkicu...ovako nije loša, ali ispadaju dlačice dok šminkam oči, i to me užasno nervira :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uh, baš šteta :( Iz moje još nijedna nije ispala, ali da, dešava se da neke četkice budu jednostavno falične.

      Избриши
  6. Nisam neki stručnjak po pitanju četki, ali priznajem da odlično izgledaju. Mislim da svakoj ženi treba ovakav set

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni su četke jedno od najvećih iskušenja prilikom kupovine kozmetike, jednostavno koliko god da ih imam ne može biti previše i stvarno ih sve koristim :)

      Избриши
  7. Dobro izgledaju. Najviše mi se sviđa ova za rumenilo.

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман2.9.13. 14.52

    E sto volim kad se po blogovima u isto vreme zaredjaju postovi o tome sta me zaista interesuje :-)

    Dvostrana definitivno se uzima, a ove ostale cu mozda nekad kasnije, sad bih da probam Blush za blend i konacno da uzmem jedan Ecotools set i to isto samo zbog blend cetkica. Mislim, meni sa spustenim kapcima je to najpotrebnija cetkica, razumes sve nema potrebe da ti pricam i da ti kazem -.- :-D

    Steta sto nisu izbacili i tu cetkicu za blend, uopste ne znam ko ih savetuje pri odabiru novih proizvoda, jer samo im ona fali u kompletu :/

    Joj jedva cekam vise rumenilaaaaaaaaaaaaaaaa :-D

    Alekta*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da,da, ti si mi i preporučila onaj set :)
      Dvostrana je praktična mada kad imaš set možda nije neophodna za uzimanje u prvom krugu, ova za rumenilo je verovatno korisnija. Meni ona iz Ecotools seta za blendanje nije baš neka, kao prvo prevelika je, ode pola senke, a kao drugo nekako je previše nežna, mora biti malo grublja da bi fino izblendala.
      Da znaš da je upravo ta četkica ono šta Auri fali, ima da dam sugestiju :)
      Rumenila neće baš tako skoro, nisam ih još sva uslikala na licu, neka neće da se slikaju lepo i gotovo :( ali biće makar hajlajteri uskoro.

      Избриши
    2. Анониман2.9.13. 16.49

      Ijao korason, nemoj misliti da pozurujem za rumenila, nije tako najstvarnije, samo sam izrazila stepen radoznalosti :-D
      Kad god stignes, strpljiva sam ja :-)

      A znaci samo ta jedna je zapravo za blendanje u setu? To je onaj manji, gde ima 2-3 koje lice da mogu da se iskoriste u tu svrhu? Cek bre evo slike:
      http://img1.targetimg1.com/wcsstore/TargetSAS//img/p/13/33/13333087.jpg

      Strasno 8 dolara a kod nas 1300 dinara! :-@

      Избриши
    3. Hehe, ma znam :) Biće, biće svakako...
      Nisam na taj set mislila, moguće da su u njemu onda bolje četke, moj je ovaj: http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQJG4ac16nD3Cv2qWCDjZmDsIdSvNMnCe8fB_UwwN1yaFvC4Bpu
      Mada sad gledam taj tvoj i čini mi se da je i tu samo jedna za blendanje, ta u sredini. Treba videti uživo, svakako. Cene su užas, Ecotools ispadne skuplji brend ovde :(

      Избриши
    4. Анониман3.9.13. 21.56

      E super sto si mi rekla, i ovaj sam htela da uzimam, ali ipak necu. Magdalena mi je preporucila prvi set, njega bih svakako probala, i znam da cu ga kupiti jednog dana, ali bre kad sam videla cene u inostranstvu, ne daju mi se pare najstvarnije :(
      Jos uvek ne porucujem online, pa ni to ne dolazi u obzir za sada.
      Uglavnom, hvala ti na pomoci :) :*

      Избриши
    5. Nema na čemu :) Deru nas sa cenama najstrašnije :(

      Избриши
  9. E bas sam se obradovala ovom postu! Gledala sam i ovih dana u Liliju i lepo izgledaju. Najprivlacnije su mi ova prva ravna i za rumenilo. Ovu dvostranu sam videla ali nisam primetila da je dvostrana hahah. Sad mi je odmah mnogo zanimljivija :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je :) Da znaš da ni ja nisam primetila da je dvostrana, a držala sam je u ruci nego tek kad sam krenula da slikam ambalažu vidim piše duo brush :D

      Избриши
  10. Uzeću ovu dvostarnu i za rumenilo, dopadaju mi se jer što kažeš ti četkica nikada dosta kada nemamo vremena da operemo stare :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš tako, nikad dosta, a i ne prolazi im rok trajanja :)

      Избриши
  11. Ne deluju uopste lose.. Kupicu dvostranu sigurno. :)
    A kosa cetkica je l' meksa od Essence kose? Prirodna dlaka ili sinteticka?

    ОдговориИзбриши
  12. Javlja mi se da cu kupiti sve sem prve :))

    ОдговориИзбриши
  13. Prva višenamenska četka mi je favorit, definitivno!
    Baš mi je drago što proširuju asortiman i što je domaća marka u pitanju :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni nije, valjda zato što već imam nekoliko odličnih tog tipa, moji favoriti su ova za rumenilo i dvostrana. I meni je drago što ubaciše i četke, bilo nam je to potrebno :)

      Избриши
  14. Nisam nikada imala niti vidjela Aura četke. Sve mi izgledaju baš fino!

    ОдговориИзбриши
  15. Nemam nekog velikog iskustva sa četkama, pa sam ovih dana pročitala sve tvoje recencije. Svideo mi se inglot putni set, ali sad prosto više ne znam šta da radim. Po kvalitetu kojim redom bi rangirala Auru, Inglot, Sephora i Ecotools četke? Meni je prvenstveno potrebna četka za rumenilo, pa višenamenska za senke i za puder u kamenu/prahu. Hvala! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Inglot putni set je sladak i zgodan, ali ga često nema u radnji. Kvalitet se razlikuje od četke do četke, ali recimo da bih Sephoru stavila na prvo mesto pa Inglot pa su onda Aura i Ecotools tu negde. Za neke stvari četka iz nižeg cenovnog ranga može zaista da bude više nego dovoljna. Ova Aurina za rumenilo je sasvim fina četka za te pare, nju bih svakako preporučila za početak baš kao i dvostranu za oči. Za puder u prahu/kamenu mogao bi Ecotools iz seta kao jeftinija verzija i Sephora br. 43 kao skuplja (ona je za kamene i tečne, nije baš za praškaste, ali realno je bolja od ovih jeftinijih). Dobra je i Inglot 1ss. Eto :)

      Избриши
    2. Hvala ti puno! Meni je bolja opcija da dam više novca za nešto što je kvalitetno i što će da traje. Kao što ti kažeš četke nemaju rok trajanja :) Zamišljam samo operem je dva puta ona se raspadne, grebe mi lice itd-to je lažna ušteda :) Mada ako kažeš da su Aurine tako dobre pogledaću ih. Gledala sam i Art Deco četku za rumenilo.

      Избриши
    3. Pogledaj onda one dve Sephorine, dugotrajne su i isplative. Dobra je i ta Artdeco, ali stvarno jesu ok i ove dve Aurine, ne znam kakve će biti nakon godinu-dve, ali kao nove dobro se drže.

      Избриши
  16. Flat top kabuki mi dobro izgleda! :D

    ОдговориИзбриши
  17. Klasicna cetka za tecni puder mi super izgleda. Retke su takve cetke, i cini mi se da je njih najteze naci. Lepo pa su izbacili i cetkice, slazem se da je stvarno mali izbor cetkica kod nas. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Eto, a meni koja slabo koristim taj tip četki čini se da je njih najviše :) I meni je baš drago zbog četkica, još par komada da ubace i taman :)

      Избриши
  18. Bas sam danas kupila ovu dvostranu i kosu i morala sam odmah da ih isprobam! bas sam zadovoljna! odlican post,mislim da cu kupiti i ovu za rumenilo :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E baš mi je drago da si zadovoljna! :) Te dve i ova za rumenilo jesu najbolje.

      Избриши
  19. Lijepi su dizajnom, ali ja bih najviše željela flat kabuki i kosi kist :)

    ОдговориИзбриши
  20. Анониман3.9.13. 12.17

    Lep i koristan post.U Lilly sam pronasla jos bolje cetke firme BOREAL - Italijanski brend.Cena je pristupacna i mislim da su kvalitetne. Volela bih da das svoje misljenje i da ih uporedis sa slicnima ostalih brendova u tom cenovnom rangu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Nisam videla te četke, doduše moj lokalni Lilly je mali, nije ni čudo da nema, a nisam skoro bila u nekom većem, obratiću pažnju kad odem.

      Избриши
  21. Aaaaaaaaaaaaah zelim ove cetke! Zapravo sve sem bockalice, posto nju nikad nisam koristila, ai nesto mi se ne dopada taj tip (mada ne sumnjam da su dobre). Uh taman izbacuju cetkice kad sam ja dekintirana :D :D :D
    Odlicna recenzija!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bockalice je možda i najmanje dobra od njih, zvezde su kosa za rumenilo i dvostrana. Polako, ne idu one nikud, sačekaće da se skupe pare :) Hvala ti :)

      Избриши
  22. Kupila sam vec ove dve za oci i za kontur, oooodusevljena sam :) Stvarno su odlicne, a cene vise nego smesne :)

    ОдговориИзбриши
  23. Анониман3.9.13. 20.41

    Kakav nacin sminkanja preporucujes za tuzne oci? Ajlajner?

    Aleksandra :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ova devojka je školski primer tužnih očiju,a baš se lepo šminka na razne načine, pogledaj :)
      http://www.girlysh.com/search/label/make%20up%20look

      Избриши
  24. Анониман5.9.13. 15.01

    Lepe su Aurine cetke i dosta su povoljne, ali ima jedna jeftinija opcija i mnogo su meksa vlakna i ucinkovitije sminkanje. Marka je "UBU" i set od 3 komada koji zadovoljava vecinu potreba za sminkanje ociju (pogotovo za "juris" brzo sminkanje) kosta u Merkatoru manje od 600,00 din. http://ecx.images-amazon.com/images/I/71EGSRwcxgL._SL1500_.jpg
    Takodje ima lep izbor pojedinacnih cetkica za nanosenje pudera, rumenila i visenamenskih cetkica. Cene su nize od Aure, a kvalitet bar jednako dobar, a po meni i za nijansu bolji.
    Vredi pogledati.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Deluju zanimljivo, nisam ih videla, valjda zato što ne idem u Merkator, nije mi zgodno, ima li ih negde drugde?

      Избриши
  25. Анониман5.9.13. 20.25

    Samo da se nadovezem o recenziji za prvu ravno secenu cetku...idealna je za tecni puter ali za one manje gustine ili tecnije kako kome odgovara,lako se nanosi,jos lakse razmazuje,ne smeta sto je meksa...eto,da ne odbijemo bas sve dame,ja koristim bourjois healthy mix,koji je po teksturi bas tecan i cetka je genijalna ...verovatno bi bilo problema oko nanosenja max factora itd...svaka cast za ovaj post,realan,nepristrasan i samo tako nastavi,rado cu pratiti tvoj rad,pozdrav :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Probala sam je uz srednje redak puder (MUFE HD) i nije da je nemoguće, ali više volim brže načine stavljanja pudera, ali, naravno, sve zavisi na šta je ko navikao i šta mu se sviđa :) Drago mi je da ti se sviđa blog, hvala što me pratiš :)

      Избриши
  26. Prelepe cetke, i volela bih uraditi recenziju! Sto se tice naseg slabog izbora u Srbiji, mislim da je ovo pravo osvezenje

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste, nove četke na tržištu uvek su dobrodošle :)

      Избриши
  27. Анониман7.9.13. 16.37

    Bas sam se neki dan dvoumila da li da kupim ovu cetku za tecnin puder i ipak sam odustala...Bojala sam se da se ne zeznem kao sa Ebelin cetkom,jer su mi bukvalno posle pola meseca sve dlacice ispale..
    Pa ako je neko do sad probao tu cetku iako je zadovoljan njom nek javljaaa da kupujem,stvarno je povoljna,a nema se trenutno za ove skuplje :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni nije ispala nijedna, doduše upotrebila sam je samo dva puta pošto više volim drugi tip četki, možda će se javiti neko ko ju je malo duže koristio.

      Избриши
  28. Анониман9.9.13. 14.25

    Da li postoji mogucnost da se dobiji postom ?(tj. da se naruce)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne znam zaista, ali možeš ih pitati direktno, evo mejlove i brojeva telefona: http://www.aura.co.rs/index.php/kontakt/

      Избриши
  29. Анониман27.9.13. 20.24

    Pre neki dan sam naletela na tvoj blog, pomno iščitala recenzije i zaista si sjajna. :)
    Koju četkicu preporučuješ za kameni puder? Ova Aurina mi fino deluje, ali verujem da ima i boljih na tu temu.
    Pozdrav. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti :)
      Sephora 43, iz ovog posta http://sminkajeljubav.blogspot.com/2012/11/sephora-cetke-za-lice-br-43-i-45.html i Inglot 1ss su odlične, svaka na svoj način.

      Избриши
    2. Анониман29.9.13. 01.12

      Hvala puno, baš o njoj sam i razmišljala. :)
      Pozdrav!

      Избриши
  30. Анониман15.11.13. 01.43

    Htela sam za tecni puder da kupim blush (32) cetku ali sad kad sam videla ovu visenamensku stvarno ne mogu da se odlucim..
    Btw, odlican ti je blog! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Ne znam za šta bi sve koristila tu četku, ali mislim da je 32 funkcionalnija.

      Избриши
  31. Posle ovog posta, sam ih sve kupila :)))

    ОдговориИзбриши