Manje upadljivi, a zanimljivi Sephora proizvodi 1

/
54 Comments

U ovom postu predstaviću nekoliko Sephora proizvoda koji su manje poznati i koji obično ne upadnu u oči u moru drugih proizvoda, a za nekoliko dana možete očekivati i drugi deo ovog posta.
Na ovu pincetu imala sam reakciju: "Gde si bila celog mog života?!" Ozbiljno!
Ok, prva reakcija mi je ipak bila: "Kakvo je sad ovo čudo??" :D Pinceta je neobična i stvarno treba pročitati uputstvo za upotrebu koliko god delovalo smešno čitati uputstvo za pincetu. Stvar je u tome da se njen vrh sam uvlači (pogledajte poslednju sliku, zamolila sam muža da je drži i stisne dok je slikam), dakle nema onog momenta kad uhvatimo dlaku i cimnemo, pinceta ima oprugu koja uvuče vrh i izvuče dlaku. Nije baš lako navići se na ovaj stil čupanja, u početku mi je bilo čudno, ali sada mi fino ide. Ono šta me je oduševilo to je divna lampica koju pinceta ima. Unutar pincete nalazi se baterija tako da možemo da povučemo prekidač kako bi pinceta osvetlela područje koje želimo da vidimo bolje. Pre nego što sam prvi put ovo uradila bila sam ubeđena da su mu dlake počupane, a kad ih je obasjala jaka svetlost izbliza...ajme, zar sam ovakva išla ulicom??? Da rezimiram - ako nemate pincetu sa lampicom kupite je, ne morate baš ovu, naravno, ali tvrdim da će vam neka dobro doći čak i ako sad mislite da vam ne treba. Ova košta nešto oko 1500 dinara.
272
275
274
276
414
278
Kad smo kod lampica, Sephora u ponudi ima i ovo lepo, elegantno četvrtasto ogledalo u koje se ubace dve baterije i upali se šest malih sijalica što zgodno dođe kada hoćemo da se pogledamo negde gde je mračno.
SDC19627
SDC19628
SDC19634
Tu je i ova mala sprava za mučenje :D Bukvalno je identična zlatnoj verziji o kojoj sam već pisala u ovom postu. Uvijač košta 1750 dinara i zaista je nežan, mislim koliko ovakav proizvod uopšte može da bude. Ima rezervnu silikonsku gumicu tako da i uz redovnu upotrebu može da traje godinama. Postoji i u crnoj boji.
SDC19635
SDC19637
SDC19644
SDC19645
SDC19646
U istom postu pisala sam i o jako zgodnim flašicama za parfeme koje stanu u svaku tašnu. Postoje u zlanoj, metalink pink i srebrnoj boji, lako se pune, a parfem iz njih sigurno neće iscuriti u tašnu. Ovakva varijanta košta 1090 dinara, a postoje i jeftinije flašice koje koštaju 790 dinara, pogledajte na slici ispod.
219
201
Ovaj set za obrve jedan je od meni najdražih komada šminke i definitivno proizvod koji ću ponovo kupitit kad potrošim ovaj. Pisala sam detaljno o svojim obrvama u ovom postu i rekla sam koliko mi je teško da pronađem odgovarajuću nijansu. Moje obrve imaju sivkasti/pepeljasti ton, dakle nisu braon u smislu boje čokolade i karamela, a većina proizvoda na tržištu upravo je taj tip nijanse. Od svih senki za obrve ovaj set mi najviše odgovara. Dolazi u pravougaonoj kutijici, unutra je ogledalo, svetlija i tamnija senka i vosak za fiksiranje obrva, a ispod se nalazi ladičica u kojoj su minijaturna pinceta i dve četkice. Što se mene tiče, obe četkice i pinceta su neupotrebljivi, jednostavno su premali za normalnu upotrebu mada jesam nekoliko puta počešljala obrve većom četkicom. Vosak je divna stvar, zaista fiksira obrve, a ne izgleda masno ni upadljivo, a senke su baš onakve kakve mi trebaju, za svaki dan dobra mi je svetla, za veče kombinujem svetliju i tamniju senku. Sephora ima ovaj set u tri kombinacije boja, ali nažalost kod nas sam videla samo ovu kombinaciju, nadam se da će odlučiti da uvezu i preostale dve. Cena je oko 1600 dinara i može baš dugo da traje, koristim ga svakodnevno već nekoliko meseci i jedino se na vosku vidi da je potrošena značajnija količina.
SDC19647
SDC19648
SDC19649
SDC19650
SDC19653
Na slici ispod možete videti swatcheve sledećih proizvoda ( s leva na desno): 1) tamnija senka iz Essence seta, 2) svetlija senka iz Essence seta, 3) svetlija senka iz Sephora seta, 4) tamnija senka iz Sephora seta, 5) moja draga Artdeco olovka broj 6. Mislim da se vidi u čemu je problem sa nijansama iz Essence seta tj. zašto mi ne odgovaraju - suviše su braon dok su ostale nijanse više ona čuvena taupe boja.
SDC19655
To bi bilo sve za ovaj post, naredni, sa više proizvoda, stiže za koji dan.


You may also like

54 коментара :

  1. Jooj, ove mucilice za trepavice :( Godinama ih koristim ali mi uvek treba psihicka priprema :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da znaš da treba, pogotovo kad ne koristiš duže vreme :D

      Избриши
  2. Tek sad vidim koliko mi nedostaje naša Sephora ovdje :(.

    ОдговориИзбриши
  3. Stvarno manje upadljivi a neverovatno korisni proizodi, meni ubedljiv popednik ogledalce, koje će biti moje! :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je pinceta jako zanimljiva, da mi je neko bio rekao da imam toliko dlaka, a mislim da nemam ne bih mu verovala :D

      Избриши
    2. ahahahha, kad sam je videla pomislila sam da mi je ona favorit, ali ogledalce je ogledalce :D ali probala bih sistem, sigurno :D

      Избриши
  4. Анониман6.8.13. 14:19

    Sjajan post :)
    Moji favoriti su ogladalce i pinceta :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pinceta je istovremeno zabavna i korisna stvar, a ogledalo stvarno lepo izgleda. Hvala :)

      Избриши
  5. Stvarno korisno :)
    Moram da isprobam i pincetu i uvijač, baš me zanimaju!

    ОдговориИзбриши
  6. Zanimljive stvarčice. Da već nemam savršenu pincetu svakako bih odjurila da uzmem ovu Seforinu jer dobro zvuči. I set za obrve mi deluje kao nešto što bi mi koristilo jer i meni su potrebne tako pepeljaste nijanse.
    Hvala ti što si obratila pažnju na ove stvarčice.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nije lako naći savršenu pincetu, ali je svakako treba čuvati kad se konačno nađe. Ova pinceta nije toliko dobra koliko je lampica vrhunska stvar, tačno osvetli sve šta treba. Set za obrve je odličan, šteta što nisu uvezli i druge dve kombinacije, ova ipak neće svima odgovarati, za plavuše je pretamna.
      Nema na čemu :)

      Избриши
  7. Ja imam njihov piling disk. Genijalna stvarcica, jer sa sa bilo kojim gelom moze odraditi blagi piling. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Piling disk? To nisam ni znala da imaju, očito nisam ni ja istražila sve sitnice i dodatke!

      Избриши
    2. Анониман6.8.13. 20:34

      da , sta je sad to , taj piling disk? bas me interesuje?
      meni je favorit ustvari su favoriti dozeri za parfeme =))
      Lana

      Избриши
    3. Ja tražila na sajtu i ne vidim ništa slično, i mene baš zanima :)
      Dozeri su stvarno praktična stvar.

      Избриши
    4. Kao mali gumeni disk koji ima bodljice sa jedne strane. One pokrivaju oko 3/4 povrsine, a preostalo je kao neki mali masazer. Ma super stvarcica. Ja sam kupila u Sefori u Uscu, stajao je u donjem desnom uglu tamo gde su alatke. :) Inace sa druge strane je ono cudo za lepljenje, da moze da se zalepi za staklo. :)

      Избриши
    5. Ako je roze boje onda znam na šta misliš :)

      Избриши
  8. Biću partibrejker, ali potpuno mi je bizarno dati 1750din za uvijač za trepavice, iako je meni neophodan i koristim ga pri svakom šminkanju. Toliko košta soldina četka ili dobar komad šminke. Moja preporuka za uvijače koji se mogu naći po kineskim robnim kućama, odlične spravice za 150-200din isto imaju po dva ili tri uloška, lepo se opere kod kuće, dezinfikuje alkoholom i super radi posao.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma naravno, podrazumeva se da je uvek najbolje kupiti nešto dobro i jeftino nego mnoge žene se žale na kineske uvijače koji kidaju trepavice pa se radije opredele za neke skuplje koji makar deluju nežnije. Porediću sa pincetom - imam savršenu pincetu već 10 godina, bila je jako jeftina, sad da je izgubim i da mi neko kaže da ću dobiti istu takvu za 3000 dinara dala bih garant iako je mnogo para samo da ne rizikujem i eksperimentišem :)

      Избриши
    2. Razumem to, razumem i da se nema poverenja u Kineze, ali meni kad je odslužio svoje stari uvijač i kad sam ih gledala u Inglotu i Sefori za 1500+din a još videla da nemaju odvojene uloške (a to je u suštini jedino što se tu troši), rekla sam sebi - batali ovo, pre ću da probam onaj trik sa YT kad devojke uvijaju trepavice sa dve kafene kašičice (eto kako se žene snalaze :P). I onda rešim da probam kineski, makar bacila 150din, i oduševim se njim :)

      Избриши
    3. Samo 150 dinara, kako je to super! :)

      Избриши
  9. Анониман6.8.13. 17:26

    E da znas da je ovo bas koristan post :)

    Mnogo mi se svidja svetlece ogledalce, a o podizacu se razmisljam neko vreme. Sva sreca pa sam nasla moj stari, noname, drndavi koji mi je fantastican. Dok ga nisam nasla (bio zaturen u karminima :-D ) kupila Titaniu. I bacila 330 dinara u djubre -.-

    Chekiraj GR mono mat senku br 208, mislim da je to ta boja obrva o kojoj pricas. Ja nju koristim i super mi je :)

    Alekta*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E drago mi je :)
      Ako imaš neki koji vrši posao onda ti ovaj stvarno ne treba. Zaturila si ga u karminima, a? Toliko ih ima? :D
      Pogledaću GR senku ako se setim, nemam ih nigde u blizini, a slabo imam vremena za istraživanje, hvala na preporuci.

      Избриши
  10. Meni je najpotrebniji set za obrve, i moje su nekako sivkaste i pepeljaste, nikako braon, pa ni crne, i to mi ide na živce.
    Inače sam pristalica minimuma stvari u neseseru pa živim bez uvijača za trepavice i sl.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Većini žena obrve jesu sivkaste, tamnije ili svetlije, retko čije su klasične braon boje, ne znam zašto je to najčešća boja olovaka i senki za obrve.

      Избриши
    2. Анониман9.8.13. 03:37

      aaaa Coxy draga , kako si ti duhovita , meni je svaki tvoj (cak i ozbiljan komentar bas duhovit) zasto stavljaju braon hahahha ali odlicno pitanje...!!!
      Mozda misle da zene farbaju obrve u tu boju ? hahhahah
      haos
      Lana

      Избриши
    3. Hehehe, moguće :) Hvala ti :*

      Избриши
  11. Lako je tebi da se hvališ kad imaš Sephoru :-)

    BTW ne znam jesam li propustila post gdje si pisala da si se udala, uglavom čestitke od srca, da živite u sreći i ljubavi ;-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehe :)
      Hvala ti puuuuno na željama, spomenula sam udaju u povratničkom postu nakon pauze, ali tek bi trebalo da napišem jedan nekozmetički post ako konačno prelomim :)

      Избриши
  12. Pinceta mi treba :) Nisam je nikad zamijetila u sephori.
    Jedva čekam drugi dio

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Neobična je skroz i čupanje u početku ne ide rutinski, više sam je koristila zbog lampice, ali onda sam se baš navikla. Drugi deo će u subotu :)

      Избриши
  13. Sviđa mi se ta pinceta, posebno jer ja uvijek čupam obrve u gluho doba noći uz prigušeno svjetlo, a jake su poprilično.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Takođe :D Mislim nije baš gluvo doba noći, ali mrak svakako jeste, kad je idealno osvetljenje niiiikad se ne setim da pogledam.

      Избриши
  14. Zbog tvog hvaljenja sam i kupila njihov set za obrve i zaista je divan. Bas mi je super pao ovaj post posto od nedavno mislim da kupim tu pincetu. Mada ni to ogledalo nije uopste lose :P

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sećam se tvoje recenzije, drago mi je da i tebi odgovara :)

      Избриши
  15. Joj kako mi nedostaje Sephora, tamo sam kupovala ovakve sitnice, posebno bočice za parfeme :)9

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, imaju stvarno zgodnih bočica mada ima i kod vas u Douglasu takvih stvari :)

      Избриши
  16. Odličan je post, bočice za parfem i pinceta mi stvarno super deluju :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I jedno i drugo su proizvodi koje treba imati, ne mora baš Sephorino, naravno, može se naći i neka jeftinija verzija, ali jesu praktični proizvodi :)

      Избриши
  17. Tužna sam. :( Želim Sephoru, želim probati sve to :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Napravi ti fino spisak pa da se bacimo na razmenu :)

      Избриши
    2. Može, može :) i ti isto pa mi pošalji na mail :)

      Избриши
  18. Super post i zgodne male stvarcice :-)
    Svidja mi se set za obrve jer su i meni za obrve potrbene takve tamnije boje koje vuku na sivo.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Set je odličan, taman za mene, bilo bi lepo da uvezu i preostale dve kombinacije. Hvala :)

      Избриши
  19. Ma da li je moguce da je ogledalce ovako medeno? Moram da ga kupim, inace cu da crknem :D

    ОдговориИзбриши
  20. Au sto su dobre stvari! Svidja mi se pinceta, iako imam jednu obicnu koju volim i dobro se slazemo, ali ova deluje kul i posebno me odusevljava pomisao da cu joooos bolje ocupati obrve i uhvatiti i po koju "nevidljivu" dlacicu :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Veruj mi da ti treba pinceta sa lampicom, ne mora ova, mora biti da postoji i neka kineska verzija, ali lampica je zakon :)

      Избриши
  21. Ja nemam pincetu, to prepustam kozmeticarki, jer je cupanje obrva za mene horor. ALi pravi horor, koji se zavrsi plakanjem svaki put. ALi mi je ovaj uvijac mnogo lep tako crven. Jos uvek imam kineski od pre 3 godine koji odlicno radi posao, ali ovaj Sephorin je bas sladak :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Eto, a meni je baš grozno da mi neko drugi čupa obrve, bilo ko, jednostavno me manje boli kada čupam sama :)

      Избриши
  22. Cini mi se da bi meni odgovarala ova tamnija senka iz Essence seta, moracu da probam :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Što da ne, on je sad mislim 360 dinara, a ako ne bude dobra za obrve nije loša kao standradna senka :)

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...