MAC Select Cover-Up Concealer

/
61 Comments
Spominjala sam u više navrata da koristim neke MAC-ove proizvode, ali nikada nisam pisala ni o jednom od njih. Pre svega, nisam mislila da ima smisla da  pišem o proizvodima o kojima je pisalo već stotine blogerki od kojih većina verovatno ima više iskustva sa MAC-om nego ja. Zatim, nisam bila sigurna ni koliko ovdašnje žene zanimaju recenzije proizvoda koji se ne mogu ovde kupiti. Međutim, odlučila sam da ipak pišem i o njima zato što se većina čitateljki verovatno nekad nađe u istoj situaciji kao ja - konačno se dočepam MAC-ovog štanda i onda gledam kao tele u šarena vrata i ne znam šta bih prvo kupila, nisam sigurna koji je proizvod za mene, koji se najbolje pokazao u svojoj kategoriji, a za koji se ipak može naći dostojna zamena među jeftinijim i dostupnijim proizvodima.
Nemam nijedan LE MAC-ov proizvod. Ne putujem redovno u države u kojima ima MAC i nemam pouzdanog dobavljača u nekoj od njih pa jednostavno ne želim ni da pratim nove kolekcije, lakše mi je tako :) Nijedan proizvod nisam kupila impulsivno, za sve sam unapred znala da ih želim, što na osnovu recenzija što na osnovu isprobavanja. Neke sam proizvode poručivala kod prijateljica što je umelo da rezultuje promašenim nijansama.
033
032
Ovaj korektor spada u najpopularnije proizvode, jako ga mnogo žena preporučuje za svaki dan i zato sam izabrala upravo njega. Cena varira od države do države, ja sam ga u Grčkoj platila 18 evra. Pakovanje ima 10ml i to zaista traje jako, jako dugo, jednostavno nema potrebe da se stavlja veća količina proizvoda, mrvica je sasvim dovoljna. Postoji baš mnogo nijansi mada bi, što se mene tiče, bilo lepo da postoji nešto veći izbor nijansi za svetao ten:
Korektor dolazi u tubici sa maleckim otvorom koji je stvarno uzak, ali ne dovoljno pošto je korektor sasvim tečan i ume da iscuri više proizvoda nego što je potrebno. Moja nijansa je NC23 koja mi istovremeno i odgovara i ne odgovara. Po pitanju jačine nijanse stvarno je ok, nije pretamna, nije ni presvetla, ali jeste previše žuta. Nema šanse da stavim samo ovaj korektor, podočnjaci mi ne deluju osveženo već izgledam nekako bolesno, korektor uvek setujem nekim puderom u prahu kako bi mu malo promenio ton. Pogledajte na swatchevima ispod na šta mislim: 
037
038
Odozgo prema dole: MAC Studio Finish u nijansi NW15, Benefit Fakeup Crease Control u nijansi Light i MAC Select Cover-Up u nijansi NC23. Vidite koliko je ovaj korektor intenzivno žut.
043
Ono šta mi se jako sviđa kod njega to je što uspe da pokrije i najtamnije (moje) podočnjake.  Imajte u vidu ipak da sam po pitanju podočnjaka među onima koje imaju više sreće, nije to skoro nikad ona najgora sorta. Rekla bih da bi odgovarao ženama sa modrim podočnjacima koji vuku na ljubičasto. Pigmentovan je odlično, zanimljivo je koliko jedan ovako redak proizvod u stvari može da pokrije. Iako korektore delim na one za podočnjake i one za nepravilnosti, ovaj realno može da se koristi i za jedno i za drugo, naravno ukoliko ne govorimo o gadnim, upaljenim bubuljicama.
Prednost mu je što je dovoljno lagan za svaki dan i nisam primetila da isušuje. Većinu korektora nanosim četkicom, ali ovaj najčešće stavim prstima, treba mu dosta da se osuši i nekako najbolje izgleda kada ga utapkam vrhovima jagodica. Kada se osuši postaje mat, nema nikakvih vidljivih čestica, ali ipak deluje vrlo prirodno (ako izuzmem nijansu koja nije u potpunosti odgovarajuća). 
034
036
Sa ovim korektorom prešla sam put od obožavanja do izbegavanja. Oduševilo me je kako pokriva podočnjake kao i njegova lagana, prijatna formula i zbog toga sam zanemarila nijansu. Ono šta me je odbilo od njega je - uvlačenje u borice. Na početku se nekako potrefilo da sam ga imala na licu manji broj sati, a vrlo je moguće i da sam u tom periodu koristila neku jaku okoloočnu kremu pa je korektor izgledao lepo. Nisam ga koristila neka dva-tri meseca, došao je i period kada mi šminka svakodnevno stoji na licu od 7 ujutro do 10 uveče i kada se pogledam u ogledalu nakon nekoliko sati vidim doslovce žute štrafte ispod očiju. Štrafte, da! Korektor se uvuče u svaku boricu i učini da izgledam bar pet godina starija :( Nije da ne mogu ovo da ublažim upotrebom jače kreme i prajmera ispod kao i češćim popravkama, mogu, korektor ću svakako iskoristiti, ali jednostavno je izgubio status vrhunskog proizvoda koji moram imati, pogotovo nakon savršenog Benefitovog korektora
Dakle, ako ste u ranim dvadesetim i nemate ni b od bora, ali imate slabe do srednje jakih podočnjaka i treba vam korektor za svaki dan koji neće biti pretežak ovo bi verovatno bio dobar izbor za vas. Ako mučite muku sa korektorima koji vam se uvlače u borice teško da bi vas ovaj oduševio.
Beše to moja prva recenzija MAC-ovog proizvoda :) Hoćete li još neku ili da ipak preskačem MAC? 


You may also like

61 коментар :

  1. Ja mislim da je super da pises o MAC-u. Skroz se slazem sa svim sto si napisala na pocetku posta. Iskreno se nadam da cu jednog dana moci licno da stojimu MAC prodavnici i biram sta zelim, a tada ce mi ovakvi postovi biti jako korisni. Do tad mogu samo da narucujem srecnim drugaricama. :) Korektor zvuci lepo i mislim da bi mi odgovarao ali da li cu ga ikada probati to je vec druga stvar :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jako mnogo žena voli ovaj korektor, jedno vreme sam i ja bila među njima, ali sada više ne. Svaki put kad stanem pred MAC-ov štand ili kad naručujem od prijateljica ne znam ni sama šta bih prvo, lista želja je dugačka :)

      Избриши
  2. hocemo jos! da, upravo tele u sarena vrata
    na srecu nemam problema sa podocnjacima, zato se radujem jos nekoj mac recenziji

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Biće onda još :) Kod MAC-a sam najviše kupovala ove osnovne proizvode - pudere, korektore i sl., a najmanje imam onoga šta većina ima najviše - ruževa i rumenila.

      Избриши
    2. imam jedan ruz i cami negde
      ja sam vise Senke/olovke/cetke i puder osoba

      Избриши
  3. ja zelim jos mac recenzija :) a sto se ovoga tice, ja bih ga preskocila samo zbog uvlacenja :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Biće :) I meni u stvari samo to uvlačenje i smeta kod njega :(

      Избриши
  4. Za ovaj korektor znam da je odlican, ali to uvlacenje u borice je veliki minus. Zato ga obilazim, i jos uvek trazim onaj pravi. Ako zelis dobrog, proverenog dobavljaca za MAC javi se, imam ih ja :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste, baš tako. Opa, pouzdan dobavljač, imaću to u vidu, hvala ti :)

      Избриши
    2. Ma Jelena preskoci ga bacanje novca. bolje uzmi Prolongwear

      Избриши
    3. Hvala Jejo <3 (samo iskaces iz svakog coska sa odlicnim savetima :D <3 )

      Избриши
    4. Анониман21.12.13. 22:25

      mozda je za Vas nw nijansa

      Избриши
  5. Od njihovih korektora na spisku zelja mi je studio finish, svi kazu daje super, ali ga uvek nekako preskocim, poletim za necim drugim :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste super, odlično pokriva i lepo se maže, ali je, što se mene tiče, Artdeco Camouflage Cream itekako dostojna zamena.

      Избриши
  6. ne preskači ništa, meni je zanimljivo čitati i o proizvodima koje možda i neću kupiti.
    okoloočna krema:) sviđa mi se taj izraz.

    ОдговориИзбриши
  7. Imala sam samo jedan njihov korektor, onaj u okruglom pakiranju.

    Cula sam dosta podijeljenih misljenja za ovaj proizvod, ali svakako bih ga probala.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Imam i ja taj :) O ovom sam uglavnom čitala pohvale, jasno mi je i zašto, ali meni ipak nije korektor iz snova.

      Избриши
  8. Puno sam čitala o ovom korektoru i još nisam odlučila da li da ga probam. Istina da dođe puno proizvoda i da će dugo trajati, ali ja se držim svog Flormar Perfect Covera :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. S obzirom na tvoje godine verovatno bi ti se sviđao :) S druge strane, ako već imaš dobar korektor za mnogo manje para onda je to to :)

      Избриши
  9. Imam ga u najsvjetlijoj nijansi, NW15 koja mi je mrvicu presvjetla pa ga i ja malo miješam s nekim tamnijim korektorom dok ne nabavim NW20 ili NW25. Onda ću bit pokrivena za cijelu godinu :). Meni se sviđa, ali voljela bih da je još malo jače prekrivanje. I DA za MAC recenzije!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. O da, NW15 je sveeeeetla, svetla! Super što ti odgovara, na prvu loptu i meni je i stvarno je fin korektor samo kad se ne bi tako opako uvlačio u borice.

      Избриши
  10. Sjajna recenzija :)
    Ja sam za to da vise pises o svojim proizvodima koji su nedstupni kod nas jer mi to dosta olaksava kupovinu kad mi se ukaze prilika :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Tako sam nekako i ja rezonovala kada sam pisala ovaj post, i ja sam se odlučila na kupovinu tako što sam čitala tuđe utiske, to stvarno znači.

      Избриши
  11. Nemam nista od MAC-a, ali cini mi se da je ovaj korektor ok za bubuljice ili tako nesto. :) Ja bih volela da probam njihovu F&B tecnu podlogu. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja bih volela, mada mi verovatno ne bi odgovarala zbog masnije kože.

      Избриши
  12. Šteta da ti se uvlači u borice i ostavlja takav efekt :/ s obzirom da je mac i toliko košta :D
    Ja pak nemam problema s podočnjacima ali ne uspjevam pronaći dovoljn svijetli korektor za područje ispod očiju kada ga želim posvijetliti :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, baš sam se razočarala, očito oavj ipak nije za mene :(

      Избриши
  13. Imam ovj korektor u nijansi nw25, jedan od prvih MAC proizvoda koje sam uzela. Nazalost ne odgovara mi za veci deo godine, preporucila ga mi je ljubazna prodavacica kad sam bila u Solunu, bio je kraj juna, bila sam preplanula i tad mi je odgovarao al veci deo godine mi je pretaman i vuce na narandzasto. Trosim drugo pakovanje, sporije nego prvo jer sam jedne zime isla na suncanje pa sam mogla da ga koristim (znam, greska).Uglavnom, nisam primetila da mi se uvlaci u borice, srecom pa i nemam ih nesto, jedino mimicne od grimasa ali zaista sam zadovoljna okoloocnim regionom sa svojih 26 godina, s obzirom da sam pocela da ga negujem ne bas redovno tek sa nekih 23,5 - 24. Da se vratim na korektor, koristila sam ga za bubuljice i nepravilnosti, i skontala da je dobar jedino u kombninaciji sa tezom sminkom,tipa kad koristim tecni puder ,ili sam MAC MF natural koji mi je mh u neseseru. Efekat je zadovoljavajuc kad stavim baaas malo proizvoda i natapkam ili prstima ili cekticom, i ako nije sto ti kaes bas gadna bubuljica, bue ok. Podocnjake nemam srecom skoro nikad, nekad ga stavim u tu regiju cisto eto tako,a inace planiram da nabavim studio finish korektor, msm da je on to sto meni treba, pokrivanje, bubuljica, crvenih flekica od istih itd.
    Koristan post, ja sam skroz da i dalje pises o MAC-u, pogotovo za te basic stvari koje uglavnom kupujemo mi koji nemamo MAC u svojoj zemlji

    udavih :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja sam ovaj kupila u vreme kada sam bila preplanula, valjda sam zato i omašila nijansu :( Meni je kod ovoga dobro što nije pretežak, a dobro pokrije podočnjake, ali džabe kad se tako uvlači. Studio finish je stvarno dobar za pokrivanje nepravilnosti mada mu realno Artdeco Camouflage Cream skoro u potpunosti parira i to za manje pare. Hvala, nisi udavila, taman posla :)

      Избриши
  14. Grozan jednom recju. Nisam mogla da docekam da potrosim tubicu razvlacim je godinama.
    Sto si uzela NC za podocnjake? Njihov NC je bas zut.

    Uzasno je nepostojan i mnogo se uvlaci u borice oko ociju.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. A nekako mi se NW učinio previše roze, a i kupovala sam na letovanju kada sam pocrnela pa mi se učinilo da će biti ok :( Gadno se uvlači, zaista.

      Избриши
    2. Zato uvek kupovina kad si neke standardne nijanse lica, ne kad se crni ili planiras da crnis. Mislim znam da nije lako izvodljivo al kazem...

      Ja nisam mogla da docekam da iscedim tubicu i sad cu da je B2M bar neke koristi od njega. Vratila sam se dobrom starom Studio finish i Prolongwear (on im je najbolji ubedljivo).

      Ja nisam stigla da napisem recenziju za ovaj, iscedila sam tubicu pre toga. Mada sam uslikala korektor cim je namazan i posle nekog vremena bas za primer koliko mi se uvlaci u bore.

      Избриши
    3. A da ga mozda koristis za lice?

      Избриши
    4. A znam da nije pametno, ali kad najčešće na letovanju imam priliku da se lično dočepam MAC-a :( Znači preporučuješ Prolongwear? Nije prejak?
      Koristim ga ponekad za lice, ali u stvari za to imam bolje od njega pa se retko uhvatim za ovaj.

      Избриши
    5. Da PLW je fantastican, pokriva skoro kao studio finish ali je laksi kremastiji izuzetno postojan i rekla bih jedini koji mi se ne uvlaci u borice uopste ili bas bas minimalno.

      Избриши
    6. Eto, a ja mislila da bi on bio pretežak. Hvala, dodaću ga na listu želja pa kad dođe na red :)

      Избриши
  15. Hvala na postu, sve me interesovalo da vidim kakvi su njihovi korektori, nisam se do sada bavila njima... Svidja mi se kako izgleda jer nisam miljenica onih suvih, jedino mi je to uvlacenje u borice problematicno, ali mislim da sa prajmerom nece biti problema :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema na čemu :) Ovaj definitivno nije suv i dobro pokriva, ali jako se uvlači u bore, čak i sa prajmerom ume da bude problematičan.

      Избриши
  16. jedno veeeeliko DA za Mac recenzije! :) baš kao što si napisala, kad se nađem pred Mac counterom ovakve su recenzije vrlo korisne! :)
    uskoro idem u Španjolsku, ako ti što treba nabaviti javi! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Onda će ih biti :) Hvala na ponudi, trenutno nemam u planu veću kozmetičku kupovinu, sve pare dajem na nameštaj :)

      Избриши
  17. Naravno DA za MAC recenzije!!! ;)

    Mislim da mogu mnogo da pomognu pri izboru ukoliko se nadjemo negde, a znamo da sve zelimo mnooogo toga kada je MAC kozmetika u pitanju :) Meni su mnogo pomogle recenzije na drugim blogovima pri izboru i smatram da je jako korisno preneti iskustva ;)

    Hocemo jooooos ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tako sam i ja rezonovala kada sam odlučila da napišem ovaj post, biće još :)

      Избриши
  18. Tako sam se ja upravo osecala pred njihovim standom. U nedostatku vremena posto nisam znala sta da kupim nisam kupila nista. I bas mi je krivo zbog toga. Pisi slobodno, makar da parimo oci. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja uvek kupim nešto, ali nije da nisam kupovala i neke ne tako dobre stvari i posle se jela živa što nisam zapisala preporučene proizvode.

      Избриши
  19. Анониман28.8.13. 00:03

    i ja sam za Mac recenzije =))
    a ovaj korektor nije za mene =0
    Lana

    ОдговориИзбриши
  20. Post je skroz super,eto ja nemam nista od MAC-ovih proizvoda ali je lepo cuti nesto novo,ja ga ne bih kupila jer mrzim kada proizvod curi.Zanima me da li mozda znas gde kod nas ima da se kupi piling za usne??? Hvala unapred,veliki pozdrav

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Ovaj je jako tečan i zaista često iscuri više nego što treba. Ne znam za piling, ranije je imao Lush, ne znam ko još proizvodi. Ja ne koristim kupovne pilinge za usne, samo ih istrljam šećerom :)

      Избриши
  21. Pisi, sto ne bi pisala, ja volim da citam o onome sto je dostupno, ali ako vec imas proizvoda koji valjaju a nemamo ih gde nabaviti, treba imati na umu kada budemo isli negde, ili pak ako neko drugi ide :).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Iju, ne znam kako nisam odgovorila na komentar, izvini :( Biće još MAC recenzija :)

      Избриши
  22. Pisi o MAC-u, mislim da tako pomazes curama. Imam dosta MAC proizvoda, ali iskreno, mislim da nisu vrijedni tih para. Znam da ce me mnogi obozavaoci sad ubiti, ali meni MAC kozmetika i nije nesto "bas, bas, bas" posebno. Mislim da ima isto tako dobrih brendova a koji su pristupacniji.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hoću, pisaću :) Šta znam, MAC je na kraju krajeva kao i svaki drugi brend - imaju odlične, ali imaju i neke loše proizvode. Prednost je zaista neuobičajeno veliki izbor proizvoda.

      Избриши
  23. Анониман16.9.13. 19:03

    Uvlacenje u borice me definitivno odbija. Verovali ili ne, meni je elf korektor savršen, a košta samo 1 i po funtu :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман17.9.13. 23:30

      I ja koristim elf korektore. Iako su jeftini daleko od toga da su loši.

      Избриши
    2. Verujem, naravno, ne mora korektor biti skup da bi bio dobar :) Super što si našla onaj pravi, ja nisam ništa njihovo probala, očito bi trebalo :)

      Избриши
  24. Анониман17.8.14. 23:46

    ovaj korektor uopste nije za predeo oko ociju,tj podocnjake zato sto ima mat zavrsnicu i ulazi u borice.on je idealan za nesto sto dodatno treba da se pokrije,tipa bobuljice,neke fleke i tako to.za podocnjake su mineralni i moisture cover MAC-ovi zato to su kremastiji i hidrantniji,pa samim tim i bolje prianjaju na taj osetljivi deo oko ociju

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, definitivno nije za podočnjake, ali nije mi neki ni za ostatak lica, ima mnogo drugih koji bolje prekriju flekice i bubuljice. Moisture cover je i meni odličan.

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...