Kombinacije

/
62 Comments
Ovo je sasvim novi tip posta koji bi, ako vam se svidi, trebalo da postane standardan. Uvek mi je interesantno da vidim kako druge žene kombinuju boje i nijanse kao i šta sve koriste pa mi je palo na pamet da slikam i popišem proizvode koje upotrebim za jedno šminkanje. Pogledajte u nastavku:
Ovo je bilo jedno svakodnevno brzinsko šminkanje (5-10 minuta), išla sam na posao, napolju je bilo toplo, a upotrebila sam sledeće proizvode:
Lice
1. Garnier BB krema za mešovitu i masnu kožu u nijansi Light (jeste da je puna alkohola, ali ja je ipak prilično volim).
2. Benefit Fakeup Crease Control korektor (čisto savršenstvo od korektora i moja trenutno najveća korektorska ljubav :D)
3. Sephora Matifying Compact Powder (kameni puder koji je pri kraju, za te pare je super i nijansa mi baš odgovara).
4. The Balm Hot Mama! rumenilo (lepotica nad lepoticama, svakako u mojih top 5 rumenila).

Oči
1. MAC Paintpot baza (pisaću o njoj uskoro).
2. Dve senke iz Inglot-ove paletice, AMC Shine 31 i AMC 52.
3. Max Factor 090 Natural Beige olovka (valjda najčuvenija bež olovka za vodenu liniju).
4. Sephora Flashy Liner 15 flashy black purple (neobična ljubičasto-braon nijansa, na očima ipak više braon, a sama olovka je nešto najbolje šta se može kupiti za 239 dinara).
5. Loreal Telescopic False Lash maskara (pisala sam o njoj nedavno, fina maskara skroz).
6. Sephora set za obrve (i o njemu sam pisala ovde, odličan je). 

Usne
1. Rimmel Lasting Finish Lipstick by Kate u nijansi 105 (volim Rimmel-ove ruževe iz ove kolekcije, ova nijansa je jako čudna, u nekim kombinacijama ume da učini da izgledam starije, a u nekim dobro dođe za spuštanje lopte i ublažavanje šarenila).
Evo i slika:
Evo i poneke slike kako je to sve izgledalo, doduše slikano je nakon što sam došla s posla, dakle nekih 10 sati od kako sam se našminkala, zato ima poneka mrvica tu i tamo:

Kako vam deluje? Hoće li vam biti zanimljivo da povremeno bacite pogled na ovakav post?


You may also like

62 коментара :

  1. Vrlo lepo si se nasminkala. Jako dobra ideja koju bih volela da pratim cesce ovde. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) U poslednje vreme slabo stavljam EOTD jer imam manje vremena za šminkanje za svoju dušu i onda mi je ovo sinulo :)

      Избриши
    2. I ja isto volim ovo samo evo sugestija da slikas pola lica kad slikas,mislim i ovako je ok ali ono bi bas bio bolji efekat ako me razumes.Svaka cast na ideji za post!

      Избриши
    3. Анониман30.8.13. 20:48

      Ako nije problem, šta znači EOTD?

      Избриши
    4. Eyes of the day...

      Kod tebe uvijek moramo da sklapamo slagalicu da skontamo kako izgledas :D neeema veze, i ti ces jednom da slucajno stavis svoju :D

      I sta sad s ove sminke, smijemo ti krasti ili nas onako mamis?? :))

      Избриши
    5. Ana, hvala ti, a imajući u vidu kakva sam ja i prikazivanje ovoliko lica hrabar je korak :)
      EOTD je The Beauty Department fino objasnila, a mogu se krasti samo ideje :D

      Избриши
  2. Meni se svidjaju ovakvi postovi. Sto se mene tice nastavi da ih pises! Jao prvi put da u nekom postu vidim malo vise od tvog oka :) Mnogo mi se svidja kombinacija, posebno na onoj slici gde se vidi i oko i rumenilo. Bas leo izdu zajendo. Rumenilo je prelepo. Ruz mi izgleda mnogo drugacijei svetlije na usnama. Svidja mi se look. Bas je neutralan.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aha, prvi put se vidi malo više i to nakon svega godinu i po :D Hvala ti :) Rumenilo je zaista divno i posebno, a ruž jeste svetliji na usnama mada spada u one kameleone koji svaki put nekako drugačije izgledaju, kako uživo tako i na slikama.

      Избриши
  3. Drago mi je sto se vidis malo vise na slikama =) Samo ja ne stavljam ovoliko proizvoda kad je 'brzinsko'. U svakom slucaju super ideja

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jesi videla, a nema još ni celih godinu i po kako blogujem :D :D
      Što se tiče broja proizvoda, često mi se dešava da izaberem samo tri-četiri i kao to je to, dovoljno je, danas neću staviti ništa više, a onda se jednostavno zaigram (pa trčim na posao :D).

      Избриши
  4. Jeste lepo, nego primecujem razliku levog i desnog obraza, verovatno je do svetla :), nego mene zanima sta ti ovo sjaji na desnom, kao neki shimer ili je takvo rumenilo, a ako jeste gde si nabavila :D. Slika br.3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, ma isti je obraz u pitanju samo različito osvetljenje, na prvoj slici sam se trudila da uhvatim oči, a na trećoj da se lepo vidi rumenilo, tu sam slikala sa jedno deset podešavanja dok nisam uspela da uhvatim i sjaj. Sjaj je samo rumenilo, zato ga i volim toliko, rumenilo i hajlajter u jednom, stvarno je lepo :) The Balm drže Marionnaud parfimerije, ima ih u Beču, Budimpešti, Temišvaru itd.

      Избриши
  5. Nominovah te za nagradicu :)
    http://supernovakozmetika.blogspot.com/2013/08/versatile-blogger-award.html

    ОдговориИзбриши
  6. sviđa mi se kombinacija boja, ne znam treba li mi i ovaj ruž, divan je :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, a ruž ti ne treba (znam kakvu divnu kolekciju imaš :), ali to ne znači da ne treba da ga kupiš :D

      Избриши
  7. Анониман30.8.13. 11:20

    Krasno!

    Uvek sam radoznala po pitanju tudjih kolekcija i kombinacija :D

    Mnogo lepo rumenilo *_*

    Da li je ta Sephora olovka standardno 239 dinara ili kad su snizenja? :)

    Alekta*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja, i ja! Hvala :)
      Olovka je toliko samo na sniženjima, ali budu one snižene prilično često, ne samo ona dva puta godišnje, samo bacaj pogled na kutiju pored kase i stalak sa sniženim proizvodima.

      Избриши
  8. Predivno si se našminkala :)

    Ideja je odlična i ja bih volela ovu vrstu posta češće da viđam :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Biće ih još, izgleda da se sviđa ljudima, ima dosta pregleda :)

      Избриши
  9. Hocemo jos ovakvih postova!!! Meni se dopada ideja, i svakako volim da vidim po neki novi proizvod koji nemam, a razmisljam o kupivini ;)

    Divan makeup look ;) Prirodno i vrlo nosivo ;)

    I ja obozavam Sephora Flashy liner-e ;) Samo njih koristim u poslednje vreme ;) Imam ovaj ljubicasti, i zaista je fenomenalan ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! Volim i ja da vidim šta sve drugi koriste, dobiju se razne ideje :)
      Flashy olovke su super, jedne od najboljih, a kad su snižene baš su odlična kupovina!

      Избриши
    2. Opet ja ;D

      Nominovala sam te za nagradicu u ovom postu: http://headindclouds.blogspot.com/2013/08/the-versatile-blogger-award.html

      Pisi nam o sebi, ako nadjes malo vremena ;*

      Избриши
    3. Hvala ti :) Joj, ja nisam još nijedan nekozmetički post objavila, nisam ni sama načisto treba li ili ne.

      Избриши
  10. Lepo, lepo! Sad posto smo videle jednostavno sminkanje, daj neko komplikovano :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! Znaš kako, komplikovan mi trenutno život pa se trudim da makar šminka bude jednostavna :D

      Избриши
  11. Ovakav stil najviše volim i divno ti stoji!
    Hot mama mi je na wl a ti nastavi sa ovim postovima :*

    ОдговориИзбриши
  12. Анониман30.8.13. 14:49

    Post je super i nadam se da ce boti jos ovakvih :-) ! Jako lepo si nasminkana ;-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno, biće još, baš sam juče slikala proizvode za novi post ovog tipa :)

      Избриши
  13. Odlicna ideja za postove, ja uvijek imam problem kod brzinskog sminkanja sto uvijek zavrsim sa malo pudera i tusem na ocima, jednostavno budem bez ideje sto napraviti.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Kod mene bude obrnuto - stanem pred ogledalo odlučna da ću staviti samo malo pudera i tuš, a završim sa još deset proizvoda :D

      Избриши
  14. Анониман30.8.13. 15:23

    ideja je odlicna , oci su ti divno nasminkane , rumenilo izgleda super !!!
    Lana

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno :) Rumenilo je zaista jedno od najlepših, ima takav divan sjaj!

      Избриши
  15. Piši ovakve postove, baš su zanimljivi.
    Super si se našminkala, sviđa mi se kombinacija boja :)

    ОдговориИзбриши
  16. Super ideja za postove - samo nastavi! :)
    Sminkica je zaista jako lijepa <3

    ОдговориИзбриши
  17. super su mi ovakve vrste postova :) navijam za njih :) divne proizvode si koristila i bas si se lepo nasminkala :)

    ОдговориИзбриши
  18. Odlična ideja za post, a ovo je kombinacija boja koju i ja najčešće koristim za dan :)

    ОдговориИзбриши
  19. Super ideja, i jako lijep look. Ovako se i ja često šminkam za dnevne prilike :)

    ОдговориИзбриши
  20. Odlicna ideja za ovakve postove! Meni je bas zanimljivo.. :)
    I dopada mi se kombinacija. Rumenilo je stvarno predivno.. Kao i senke. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, biće ih još, post je imao neverovatno mnogo pregleda već prvog dana :)
      Rumenilo je prava univerzalna lepotica :)

      Избриши
  21. Baš zanimljiv post. Mislim će se svidjeti svima koji inače vole da zavire u tuđe nesesere. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Svideo se ljudima, već orvog dana imao je više pregleda od poslednjih nekoliko :)

      Избриши
  22. Анониман1.9.13. 08:20

    Obozavam ovakve postove, samo nastavi tako. Divno si se nasminkala, lepo devojce. Zamolila bih te da mi kazes broj i naziv Seforinog pudera.Ja trenutno korisrim Sephora double compact mineral, ali se izgleda vise ne proizvodi. Veoma sam zadovoljna sa njim.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti :) Puder je iz ovog posta: http://sminkajeljubav.blogspot.com/2012/07/sephora-matifying-compact-powder.html ali mislim da se ni on više ne proizvodi mada se još uvek može naći kod nas.

      Избриши
    2. Анониман2.9.13. 14:45

      Aha, pronasla sam taj post.Lepo si ga opisala, samo da ja pronadjem odgovarajucu nijansu ako ga jos ima kod nas.To je najveca nevolja kod nas - pronadjem proizvod koji mi odgovara, i kad ga potrosim, pa da ga kupim ponovo i onda se razocaram sto ga vise ne proizvode i nema ga. Ruz mi se takodje dopada. Imam Rimelove ali ne i te iz kolekcije K.Mos. Kako si ga opisala, moram ga imati.U Lilly ce biti na snizenju ti ruzevi od 6.9.2013god.
      .

      Избриши
    3. Ima ih, pogledaj i na stalku sa sniženim proizvodima. I ja mislim da proizvođači generalno previše često menjaju asortiman. Ovi ruževi su baš popularni, znam da je broj 01 valjda najpopularnija crvena kod nas :) Hvala za informaciju o sniženju.

      Избриши
  23. Čovječe, 10 sati - makeup mi izgleda tako svježe na tebi :) I predivno ti pristaje, posebice ovaj ruž!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno :) Da, šminka se držala junački, ma u poslednje vreme samo takve kombinacije i pravim, retko kada izlazim iz kuće na kratko :(

      Избриши
  24. Super si se dosjetila ovoga. Svakako nastavi. Sviđa mi se makeup i proizvodi i šta si odma neke swatcheve ubacila. ;)

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...