Clinique Almost Powder Makeup

/
42 Comments
ODAwMzAxNDUy
Ovo je post o jednom od meni najdražih kamenih pudera - Clinique Almost Powder Makeup.
SDC16112
SDC16116
SDC16119
Šta kaže proizvođač: 
Ovaj puder sadrži antioksidante i SPF 15. Njegova dugotrajna formula nije komedogena i tako je lagana na koži da se ni ne oseća. Može se nanositi sunđerom ili četkom i to maltene zatvorenih očiju. Odgovara svim tipovima kože. Postoji šest nijansi:
CliniqueAlmostPowderMakeup13GRFondotenkartelaSA
Šta kažem ja: 
Puder dolazi u lepoj, zelenoj kutijici, sa gornje strane je ogledalce, u sredini puder sa zaštitnom plastikom, a u udubljenju ispod pudera nalazi se četkica. Četkica je stvarno neupotrebljiva, iskoristila sam je nekoliko puta u situacijama kada sam ponela puder u tašni, a zaboravila drugu četku i jedva sam ga nanela, ne kupi dovoljno proizvoda i previše je savitljiva, ali tako to obično i bude sa ovakvim četkicama. Puder ima 9 grama, troši se srednjom brzinom, a cena je zanimljiva stvar kao i kod ostalih Clinique proizvoda - drastično se razlikuje od države do države. U Americi ovaj puder košta svega 26 dolara, ja sam ga u Turskoj platila 27 evra, a kod nas košta oko 4700 dinara! Šta reći...
SDC16115
023
025
026 (2)
SDC16121
SDC16117
Moj puder je u nijansi 02 Neutral Fair i moram priznati da to nije bio najsrećniji izbor. Kupovala sam ga u vreme kada sam pocrnela, a želela sam nijansu za ten kakav imam tokom većeg dela godine, ali ipak sam uzela previše svetlu nijansu. Odgovara mi jedino u zimskom periodu kada izgubim svaki trag letnje boje. Podton je takože donekle promašen, rekla bih da je neutralan ka rozikastom, ali puder ima sasvim lagano pokrivanje pa ovo zaista nije upadljivo. Pretpostavljam da bi nijansa Fair odgovarala čak i najsvetlijem mogućem tenu.
Nanošenje: stavljala sam ga sunđerčićem, stavljala sam ga velikom, rastresitom četkom, ali ubedljivo najlepše izgleda kada ga nanesem gustom, ravno sečenom četkom poput Sephorine 43. Čista fantazija! Četka ga utrlja u kožu, pore budu manje vidljive, a pri tome izgleda kao da nemam nikakav puder. 
Pokrivanje: na kutiji piše da je pokrivanje sheer, ali rekla bih da ipak može ići čak i do srednjeg, a u kategoriji kamenih pudera svakako je među onima koji najbolje pokriju. Ja to gledam ovako - ako uspe da prikrije crne i vidljive mitesere na mom nosu onda sasvim fino pokriva. 
Izgled: puder je na dodir skroz svilenkast, a čestice su mu vrlo sitne. Piše da mu je završnica prirodna, slažem se s tim. Jedan je od najmanje upadljivih pudera ikada, samo bi ga baš oštro i iskusno oko moglo zapaziti na licu. U momentu kada ga tek stavim T zona ne sija, ne izgleda ni matirano već sasvim normalno, onako kako bi idealno trebalo da izgleda. Nažalost, već nakon neka dva sata nos počinje da sija i potrebne su popravke, ali puder je tako lagan da nije strašno čak ni dodati sloj mada masnoću uglavnom kontrolišem uz pomoć blor papirića. Retki su puderi za koje mogu da kažem da bi odgovarali praktično svakoj koži, ali ovaj je takav mada verovatno nije najsrećniji izbor za izrazito masnu kožu. Ne ističe suve delove i prosto neverovatno prione na kožu koja bude nežna i mekana na dodir. Stavljala sam ga nekoliko puta preko tečnog pudera i nije loš ni tako, ali njegova lepota ipak najviše dođe do izražaja kada je jedini puder. Ujednači ten, prikrije mitesere, celo lice nekako zablista, a pri tome deluje kao da nema nikakvog pudera. Ovo je efekat zbog koga sam spremna da pretrpim masnjikav nos na svaka dva sata.
SDC16122
027 (2)
Pogledajte koliko je Neutral Fair svetla nijansa, ovo je swatch napravljen na unutrašnjoj strani podlaktice gde mi je koža zaista mlečno bela:
031 (2)
Da li ste probali ovaj puder? Koji je vaš omiljeni Clinique proizvod?


You may also like

42 коментара :

  1. Baš lepo izgleda... Jednom kad se opametim, uzeću ga... Ja volim 100% mat, ali možda je vreme da pređem na nešto prirodnije...
    A haos su cene kod nas, kako čovek da se ne nervira... :( I još + na naš standard?!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ranije sam i ja uzimala samo mat pudere, sad su mi ok i ovakvi. Za cene nemam dobro objašnjenje, jednostavno nemam :(

      Избриши
  2. Bas mi lepo izgleda. Da ne kosta toliko, a posebno posto je kod nas skuplji nego sto bi trebalo da mu bude cena, sumnjam da cu ga probati. Ali nikad se ne zna. Bas deluje lepo :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Stvarno jeste jako lep na licu, mislim da nisam probala nijedan drugi koji daje ovakvu mekoću licu, ali jeste i puno para.

      Избриши
  3. Nisam probala nijedan od Clinique pudera ;( Jako su hvaljeni, ali me nerviraju standardno bezobrazne razlike u cenama, kako si i sama navela ;(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Razlike su neverovatne i uopšte ne razumem u čemu je stvar, nije tako sa drugim brendovima.

      Избриши
  4. Obožavam Clinique i njihove pudere :))

    Imala sam nekoliko tekućih i ovaj kao tvoj samo u nijansi neutral.
    Naravno, i kod nas su tri puta skuplji nego vani , zato sve naručujem s neta.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja :)
      Poredila sam cene u Hrvatskoj, da, iste su kao kod nas :(

      Избриши
  5. Baš sam danas gledala Clinique šminku :) Cena je zaista previsoka, ali jeste divna nijansa i tekstura. Možda može da se naruči online za manje para...

    ОдговориИзбриши
  6. Super deluje ali je baš skup. Kupiću ga jedino negde preko.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sa cenom iz inostranstva upadne u jači srednji cenovni rang, kod nas jeste skup :(

      Избриши
  7. Meni je blended face powder bio fantastican! To je bukvalno moj omiljeni prozivod.
    Sa cenama nisu normalni, taj sam platila u Becu oko 35 eur, a kod nas je prosle godine bio koji dinar manje od 5000. Iz principa ne kupujem kod nas.
    Probaj ga ako imas priliku, mislim da ce i tebi super odgovarati, a traje citavu vecnost.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam ga probala, svakako ću obratiti pažnju, hvala na preporuci :)

      Избриши
  8. Анониман22.8.13. 04:00

    isti problem , dilemu itd imam pri kupovini icega kod nas ....=(
    U Becu Clinique bb je bila 30e , kod nas je 5000dinara -u sephori !!!!
    ma mislim bezobrazluk !!! kada sam ih pitala zasto je to tako , rekli su mi da su oni 5/6 ruka -pa dok se svako ugradi =( ma ne znam sta da kazem !!!!!
    U svakom slucaju , gore pomenuta bb krema meni nista ne valja -mesovita koza lica...uzasna je i ne znam sta sa njom da radim !!!
    Imam vise omiljenih proizvoda od Clinique-a , jedna od njih je high impact maskara i dvofazni skidac sminke take the day of...ljubicasti =))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste, razlike su neverovatne i neobjašnjive, nije ovolika razlika u ceni kod drugih skupljih brendova, Chanel ima manje-više iste cene ovde i u drugim državama, u čemu je stvar sa Clinique-om nemam pojma. I u Hrvatskoj su cene kao kod nas. Znači nije im neka BB? A baš sam je čežnjivo zagledala, verovatno bih je i bila kupila d aih već nemam previše.

      Избриши
  9. Djelovao mi je zanimljivo sve dok nisam pročitala da nije za jako masnu kožu a moja je upravo takva :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma mogao bi u principu i za baš masnu, ali trebalo bi ga popravljati svaki čas :(

      Избриши
  10. Анониман22.8.13. 10:30

    Strasno. Nisam ni znala do skoro da je brendirana sminka zapravo skupa toliko samo kod nas. Da li ti ljudi znaju gde zive?
    Ma tester im ne bi uzela, a realno, ne bi mi ni dali ;)

    Imam 3 teorije. Onaj ko je "napravio" cenu je:

    1. sedeo na ladan beton
    2. udarila ga promaja
    3. jeo je bunike

    Mozda im to da neki hint o geografskom polozaju ;)

    Puder je prelep, a drugarica ga je uzela u GR za istu cenu.

    Imas li nesto od Nars-a? :)

    Alekta*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma nisu svi skupi brendovi ovoliko skuplji kod nas, Clinique je tu izuzetak i uopšte mi nije jasno o čemu se radi. Skup je i u Hrvatskoj i u Rumuniji, nije samo ovde ovako. Sviđaju mi se teorije :D
      Nemam ništa od Narsa, to mi je skroz nedostupno :(

      Избриши
  11. Kod nas je Clinique ubedljivo najskuplji, bilo gde preko je znatno nesto cak i duplo jeftinije, a u americi da ne pricamo, nisam probala pudere, volela bih i korektoreisto, ali im je high impact maskara odlicna!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Na američke (niže) cene već sam oguglala, ali baš se šokiram kad otkrijem da je nešto drastično jeftinije takoreći u komšiluku :(

      Избриши
  12. Koliko volim Klinik dekorativu, toliko im ne voim preparativu :)) Imala sam jedan od ovih pudera ali spf 30. Draga tetka ga dovukla iz Australije (15 AUD). Kod nas je oko 40 e i fair nijanse naravno nema..Jako im volim i 2in1 senka/ higliter i presovana rumenila (zeleno pakovanje)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da me neko pita volim li više njihovu preparativu ili dekorativu verovatno bih prvo rekla preparativu, ali kad bolje razmislim i ja sam sa dekorativom imala boljih iskustava!

      Избриши
  13. Анониман23.8.13. 14:53

    Koji je po tvom strućnom mišljenju najbolji prajmer? I najbolji bronzer? Možda neki takav post da uradiš?
    Poz

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Koliko je stručno ne znam :) ali po mom mišljenju najbolji prajmeri bi bili MUFE HD (iz ovog posta: http://sminkajeljubav.blogspot.com/2013/06/make-up-for-ever-high-definition-primer.html)i to zato što je jedini koga mogu da nosim svakodnevno, znatno je prijatniji od drugih i Givenchy Mister Mat (samo sam tester probala, ali matira bolje od drugih, da). Bronzera ima dosta finih, ma zapravo je najvažnije potrefiti nijansu. Od jeftinijih ok su mi Aurin i Lorealov, od skupljih Guerlain 4 Seasons i Too Faced Sun Bunny. Pozdrav

      Избриши
  14. Ne posjedujem ništa od Cliniquea ali si zelim njihov all about eyes serum. :D Ovaj puder zaista zvuči dobro, i jako mi se svida pakiranje! :D

    ОдговориИзбриши
  15. Meni je ovo skupo, kako god da okrenem, ali mi jako lepo deluje :). Nase cene ne bih komentarisala.

    ОдговориИзбриши
  16. a odbijam da čitam recenzije za Clinique, baš zbog cena koje njihovi proizvodi imaju na našem tržištu. Samo se tako zagrejem za nešto što pročitam a znam da će me cena odbiti, i iskrena da budem, iz principa neću C kupiti kod nas, baš zbog te nerealno više cene.
    šteta, puder zaista zvuči bajno na osnovu ovog tvog opisa.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tako nekako, s tim što ja ipak čitam recenzije kako bih znala na šta da se bacim kad se ukaže prilika :)

      Избриши
  17. Meni se jako dopada ovaj puder. Inače ih ne koristim jer imam normalnu kožu, ali kada bih ga kupila, definitivno bi to bio ovaj. Jako mi se dopada finish :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ah, normalna koža, kako to dobro zvuči! :) Jako bi lepo izgledao i na normalnoj koži.

      Избриши
  18. Bas mi se dopada! Steta sto je tako skup. Vidim na sephora.fr da kosta 32.9 eur sto je opet znatno jeftinije nego kod nas. Da nisi slucajno probala njihov Stay-Matte Sheer Pressed Powder Oil-Free? Bas me zanima kakav je.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, neverovatno koliko se cene razlikuju od države do države. Nisam taj probala, ali sam čitala sve najbolje o njemu.

      Избриши
  19. Volim Clinique, odlicni su. ALi kod nas ne da necu da ih kupim, nego protestujem. Nenormalno su skupi ovde. A kad se setim cena u grckom fs, muka me uhvati. VIse nego duplo jeftinije u odnosu na cene kod nas :(

    ОдговориИзбриши
  20. Drago mi je da je neko konacno napisao koliko su brendovi EL grupe skupi kod nas. Zaista za svaku pohvalu. Uvoznik se ponasa kao da bas niko nema internet i nije video dalje od Beograda. Samo je kod nas Clinique u cenovnom rangu sa Chanel, Siseido, ili Dior kozmetikom. Ne radi se o tome da li kvalitet opravdava cenu, ali u inostranstvu je sigurno 50% jeftiniji u odnosu na druge kuce.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, u tome je stvar, jesu dobri proizvodi, ali kako mogu biti baš toliko skuplji??? :(

      Избриши
  21. Ja ovaj puder koristim godinama i odličan mi je. Muž je bio preko, pa mi je greškom uzeo Clinique superpowder double face makeup. Znate li nešto o njemu? Da li je on malo "teži" za lice?

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...