Mango Lady Rebel Dance Queen parfem

/
33 Comments
Dobar dan, sećate li me se? :) Ovo je ubedljivo najduža pauza koju sam napravila od početka blogovanja, nisam planirala da bude baš ovolika, ali jednostavno nisam imala ni vremena ni snage ni za šta osim svadbe. Pisaću o tome detaljnije, a sada idemo na recenziju ovog parfema:
SDC19946
SDC19948
Parfem se zove Lady Rebel Dance Queen i treći je parfem kuće Mango iz linije Lady Rebel. Pre njega izašli su Lady Rebel 2009., Lady Rebel Rock Deluxe 2011., a ovaj parfem lansiran je krajem 2012., a u našim Sephorama pojavio se početkom 2013. godine. Može se kupiti i u Mango prodavnicama. Cena mu je 3680 dinara.
Dizajnirala ga je kuća Puig koja parfem opisuje kao istovremeno ženstven i senzualan. Dostupan je samo kao Eau de Toilette u pakovanju od 100ml. Gornje note su voćne - mandarina, pomelo (voće slično grejpfrutu) i crveno voće, u srcu donimira cveće - jasmin i tuberoza dok je baza drveno-ćilibarska i čine je pačuli, kašmir i ćilibar. Pogledajte reklamu:

Mango kaže da je ovo parfem namenjen ženi koja je rođena kraljica scene i to ona nove generacije :) Otkriva onu skrivenu, buntovničku stranu njenog karaktera i predstavlja elegantni bonus koji je čini spremnom za žurke u ludim letnjim noćima. Ovo je jedan moderan koktel šumskog voća u kombinaciji sa oštrinom citrusa i svežinom zelene mandarine. Prefinjene note jasmina doprinose njegovom šarmu. Bela ambalaža ističe eleganciju ovog parfema, a zlatna slova daju notu luksuza koja krasi i devojku koja ga nosi. Sama flašica predstavlja noviju verziju klasične flašice Lady Rebel parfema. Zatvarač je u obliku dijamanta koji predstavlja simbol apsolutne elegancije koji obožavaju sve žene. Elegancija ne umanjuje buntovnički duh samog parfema koji naglašavaju slova na ambalaži. Lady Rebel Dance Queen je moderna i slobodna žena koja ne robuje pravilima i voli iznenađenja :)
Moji utisci:
Priznajem, na prvu loptu parfem mi se nije svideo. Bazne note se skoro ne primećuju, čak ni nakon dužeg vremena, a dominantna je cvetno-voćna kombinacija, voće daje određenu svežinu, ali cveće je bez dileme ono glavno. Češće padnem na gurmanske i orijentalne mirise pa mi je trebalo vremena da se naviknem na ovaj, sada ga stavljam svakodnevno, prija mi što je lagan i ne postane otužno sladak na vrućini. Podela parfema prema starosnoj dobi žene svakako je diskutabilna, ali ipak ću reći da je po meni idealna korisnica ovog parfema devojka između 18 i 25 godina :) Nije težak i ima tu mladalačku razigranost koja pristaje tim godinama. Može se najnormalnije staviti i tokom dana i uveče, a idealno godišnje doba za njega je leto, može i proleće, ali svakako ide uz sunčane dane. Ovo je toaletna voda i nije preterano postojana, nakon 3 sata već je ne osećam na ruci. S druge strane, pakovanje je veliko, a parfem nije skup pa se može tokom dana dodavati po potrebi.
SDC19951
SDC19953
Jeste li probali ovaj parfem? Koji koristite po toplim danima?
Znam da sam poslednja dva-tri meseca dobila dosta zanimljivih predloga i obećala mnogo postova, potrudiću se da ispunim obećano, a vas ću zamoliti da me podsetite ako nešto zaboravim ili da napišete neku sugestiju ako je imate. Takođe sam htela da pitam da li bi vas zanimao nekozmetički, filozofsko-patetični osvrt na venčanje :) Nekozmetičke teme nisu u mom stilu, ali razmišljam da ipak napišem post o venčanju, da se ranije mlade prisete svega, a buduće možda pročitaju ponešto korisno. Slika šminke će svakako biti, čim ih dobijem :)
*Proizvod predstavljen u ovom postu dobila sam od proizvođača/uzovnika/distributera, ali to ne utiče na objektivnost moje recenzije.


You may also like

33 коментара :

  1. Baš lep dizajin bočice a uspela sam na osnovu tvojih opisa i da stvorim otprilike utisak o mirisu :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da sam uspela, uvek je jako teško opisati miris :)

      Избриши
  2. Bas sam se pitala gde si i sto te nema tako dugo. Ali posto je zbog vencanja sve je oprosteno. Ako neko ne bloguje zato sto mu je lepo onda je to super :))) Nisam probala ovaj parfem a da budem iskrena nisam ga nikad ni videla, mada u poslednje vreme jako slabo posecujem parfeme i mirisem ih. Imam ih dovoljno pa ne zelim da razgledam dalje.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znači nedostajala sam, super :D Lepo je bilo, ali i ultra super stresno, nije da toliko nisam imala vremena za pisanje koliko jednostavno nisam imala snage :)

      Избриши
  3. Dobrodošla nazad! Ja sam pretpostavila da te nema zbog venčanja, hoćemo nekozmetički post! :D A parfem ni ja nisam videla, gde se prodaje, u Sephori? Volim da njuškam parfeme..

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Jeste, to je bilo u pitanju :) Parfema kod nas ima u Sephori i to na izdvojenom stalku pošto je nov, a ima i u Mangu, mada ne u svim prodavnicama.

      Избриши
  4. Opusteno samo pisiiiiiii saaaaad :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kad bi ti znala koliko puta ja pregledam tvoj blog i koliko puta sam nasla inspiracije razne ovde odusevila bi se.Ne uvlacim se nikome jednostavno si prirodna osoba,cinis se tako i tekstovi su ti prizemni i sve nekako ide jedno uz drugo i bas je fino. :)

      Избриши
    2. A joj, kako je ovo divno :) :) Samo što se nisam rasplakala, još me drma sentimentalnost nakon venčanja :D Hvala ti puno, trudiću se da opravdam poverenje!

      Избриши
  5. A bas pomislih na tebe jutros :)
    Kroz ovaj post sam samo proletela, cekam onaj o vencanju :))))))))))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Eto koincidencije :)
      Biće nešto o venčanju samo treba da prelomim da li da bude kozmetički ili nekozmetički post.

      Избриши
  6. Cini mi se da sam ga dobila kao mali uzorak u Sephori,ali da je zaboravljen kao i ostali testeri :)
    Jedva cekam utiske sa vencanja :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam od onih koje otvore testere parfema već na putu do kuće :D
      Biće utisaka, samo da odlučim dokle ću ići sa njima.

      Избриши
  7. I meni je bilo bas cudno sto si ovoliko dugo bila odsutna ;) Ali, svakako je opravdano ;)
    Bitno je da si ti uzivala i da ti je bilo lepo ;)

    Hocemo nekozmeticki pooooost!!! ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne znam da li je opravdano, nisam mislila da će pauza biti baš ovolika, ali stvarno nisam imala snage za pisanje. Beležim glas za nekozmetički post :)

      Избриши
  8. Kod nas se inace kroz salu kada dugo nekog ne vidis kaze: Jesi li se to udala?? :D Kod tebe je to skroz opravdano pitanje :D Pripreme jos uvijek u toku ili je prosla svadba? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehe :) Prošla, prošla, sad možemo da danemo dušom :D

      Избриши
  9. Анониман15.7.13. 20:39

    hocemo ne kozmeticki post,...!!
    jesi nedostajalaaaa, i mirisala sam onaj Lei /she armanijev na tvoju preporuku i stvarno je odlican!!! =)))
    Lana

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Beležim glas za nekozmetički :)
      Hvala ti :) Baš mi je drago da ti se sviđa parfem!

      Избриши
  10. Анониман15.7.13. 22:09

    A jel može da se zna cena parfema?
    Hvala unapred!

    ОдговориИзбриши
  11. Nisam probala ovaj miris, ali ne čini se loš ovako iz opisa. :)
    I naravno da može post o vjenčanju! :)
    Ako si se ti udavala (nisam baš redovito pratila - grozna sam, sorry) onda neka ti je sa srićon! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nije moj parfem iz snova, ali je prijatan.
      Ja sam se udavala, hvala ti :)

      Избриши
  12. Анониман16.7.13. 11:16

    Izvinite GOSPOĐO ja stvarno ne znam ko ste vi ni šta tražite na ovom blogu ;)
    :D

    Dobro ti nama svima došla! :*

    E, ali ovi reklamni opisi proizvoda su mi genijalni! "Kraljica, buntovnica - elegantni bonus?" :DDD

    Iskreno, retko koji novi parfem (nebitna je marka) me nešto obori sa nogu ili mi jako brzo dosadi. Vise volim old skul, mada pomirišem, prsnem, probam, volea bih i ovaj što da ne.
    Super ti idu opisi moram da ti kažem, a što se tiče nekozmetičkog posta, kako god se ti osećaš, ti uradi :)

    Alekta*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zalutala sam očito :D
      Hvaaaala :*
      Opisi su preterani, ali ipak daju neku sliku o parfemu, na osnovu opisa ovog parfema odnah bi mi bilo jasno da nije za mene, buntovnica još i mogu biti, ali kraljica scene nikako :D

      Избриши
    2. Hehehe, samo da prepisem sve sto je Alekta napisala :)
      Cestitam vam oboma i ubelezi jos jedan glas za nekozmeticki!!

      Избриши
  13. nisam probala ali bih volela da ga njusnem :)

    ОдговориИзбриши
  14. Анониман29.7.13. 14:23

    Čestitam, mnogo sreće vam želim!
    Marija K.

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...