Caudalie Pulpe Vitaminee Eye&Lip Contour Cream

/
22 Comments
012
Vreme je za recenziju još jednog Caudalie proizvoda. Detaljnije o brendu i linijama koje postoje pisala sam u ovom postu, a u današnjem pročitaćete detaljnije o kremi za područje oko očiju i usana iz linije Pulpe Vitaminee.
016
017
013
Dakle, krema pripada liniji Pulpe Vitaminee koja predstavlja vitaminski tretman protiv prvih bora. Idealna ciljna grupa su žene između 25 i 35 godina, ali mogu je koristiti i ostale, naravno. Pakovanje ima 15ml što je standardna količina za ovaj tip proizvoda, a cena je nešto više od 3000 dinara, zavisi gde kupite. Ja sam iskoristila 2+1 akciju u Liliju pa sam ovu kremicu dobila za 1 dinar.
Kao što možete pročitati i na slici iznad, krema bi trebalo da ublažava tamne podočnjake i zaglađuje bore, a može se koristiti i oko usana gde mnoge žene najpre dobiju borice. Kao i svi drugi Caudalie proizvodi ne sadrži proizvode životinjskog porekla, parabene, fenoksietanol, veštačke boje, mineralna ulja itd.
Lista sastojaka:
014
Moji utisci:

Kao prvo, moram da vam se izvinim što nema slike same kreme, potrošila sam je pre nego što sam se setila da slikam :( Krema je srednje gustine, nije vodenasta, ali nije ni previše gusta tako da se lako maže. Bele je boje i prijatnog mirisa, karakterističnog za Caudalie proizvode (osim eliksira koji miriše prejako). Nisam je koristila na području oko usana pošto tu nemam borice, a i nisam navikla na zasebnu kremu za taj deo pa bih redovno zaboravljala da je namažem, oko usana inače mažem istu kremu koju mažem i na ostatak lica. Na području oko očiju koristila sam je svakodnevno i ujutro i uveče. Jako je prijatna krema, ne iritira me ni najmanje, a to mi je stvarno važno kada je ova regija u pitanju, prestajem da koristim kremu čim počne da me pecka. Brzina upijanja je srednja, upije se dovoljno da mogu da stavim korektor preko, ali ipak treba sačekati nekoliko minuta. Moja standardna procedura pre posla je umivanje-mazanje kreme-kuvanje kafe+doručak-šminkanje tako da stigne da se upije u dovoljnoj meri :) Nije masna, ali nije ni gelasta, taman je onakva kakva mi je potrebna za dan, za noć bi mogla da bude i malo jača. Krema mi se sviđa, a baš sam kritična kada je reč o okoloočnim kremama. Kod mene je najveći problem užasna isušenost te regije, a ova krema učini da koža deluje svežije i normalnije, vidim konkretnu razliku sa kremom i bez nje. Naravno da nije magična i ne izravna bore, ali ipak verujem da stvarno deluje preventivno, a estetski deluje svakako pošto koža izgleda lepše i korektor bude manje upadljiv. Definitivno ublažava nadute podočnjake, tamne kolutove nešto slabije. Moguće da ženama preko 40 godina treba nešto jače, ali bi trebalo da bude dovoljna nega onim mlađima, eventualno uz povremenu dopunu nekom masnijom za tokom noći.
Sve u svemu, ovo je jedna jako fina okoloočna kremica, jedna od boljih koje sam koristila i rado bih je kupila ponovo.


You may also like

22 коментара :

  1. Uvijek zaboravim namazati kremom područje i oko usana, jer se i tamo boramo! Nemam jako izražene podočnjake pa ne koristim kremu za njih, samo ih malo prikrijem korektorom.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma i ja, baš se nikad ne setim :( Namažem taj deo istom kremom kao i ostatak lica i nadam se da je to ipak dovoljno :D

      Избриши
  2. Imala sam je, potrosila do pola i tek onda shvatila da ne da ne ublazava nadute podocnjake, nego mi ih je stvorila! Meni skoro svaka krema oko ociju odgovara i stvarno nemam problem sa osetljivoscu ociju ili koze oko ociju. Svoje nadute podocnjake (svaki drugi dan su me u firmi pitali "sta ti je sa ocima?") sam pripisivala brigama i nedostatku sna! Onda sam "progledala" i shvatila da ja nemam briga vec pogresnu okoloocnu kremu! Verovatno me je iritirao neki sastojak... Prvi put pisem neki kometnat... Volim da te citam.... Pozdrav! Ana

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. A joj :( Definitivno nema kreme koja odgovara baš svima i svakog od nas može da iziritira neki sastojak koji drugi ni ne primete.
      Hvala na čitanju :)

      Избриши
  3. Kad nam krenu bore oko usana cemo se itekako setiti da i tu mazemo kremice. Ja ne koristim nista jos protiv bora. Imam 25 godina ali mi je koza masna pa jos nemam bore. Ako nista drugo to je bar dobra strana masnije koze u odnosu na suvu. Svidja mi se kako zvuci ova krema ali mi se cena nikako ne svidja :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E da, znala sam da imam još neki dobar izgovor što ne mažem ovakve kreme i oko usta - masnija mi je koža :D Skupa je krema prilično, ali nekako mi je bilo ok u kombinaciji sa još dvema iste cene, jedna onda dođe 2000, a to već lepše zvuči.

      Избриши
  4. Imala sam testere ove kremice i baš mi je prijala, super je tekstura ali opet za nešto konkretnije utiske je ipak potrebno duže korišćenje :)

    ОдговориИзбриши
  5. okoločna krema...genijalan izraz:) ja još nisam probala ništa od proizvoda protiv starenja, ali pošto trideseta i nije tako daleko, vjerovatno bi trebala.

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. A da, nije baš idealan gramatički gledano, ali je svakako kraći od krema za područje oko očiju :)

      Избриши
  6. Kada me pitaju za preporuku okoloočne kreme ljekarničkog ranga, uvijek rado preporučim ovu, jer upravo kako si napisala u recenziji: nije pregusta, nije prerijetka, baš je dobra:))

    A za podočnjake, e tu teško da ijedna krema pomaže :(

    ОдговориИзбриши
  7. isprobala sam nedavno caudalie proizvode i dosta mi se sviđaju... u budućnosti ću si svakako priuštiti još nekoliko proizvoda od caudalie ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Imaju neke baš dobre proizvode, doduše i neke sasvim prosečne, ali nijednom brendu nisu svi proizvodi dobri :)

      Избриши
  8. Bas sam u potrazi za novom kremom za negu okoloocne regije :) Zvuci zanimljivo ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Dobra je stvarno, nije baš povoljna cena, ali krema jeste dobra.

      Избриши
  9. Nisam probala ali bi dobro došla za sitne borice :)

    ОдговориИзбриши
  10. Već mi je dugo ova kremica na WL i mislim da je krajnje vrijeme da je kupim!

    ОдговориИзбриши
  11. I ja je obozavam! Kupila sam je pre par nedelja i savrseno mi odgovara, bas sam odusevljena :)

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...