Make Up For Ever High Definition Primer

/
40 Comments
Raniji postovi o prajmerima spadaju među najčitanije, očito da je to tip proizvoda koji većinu zanima pa je stoga krajnje vreme da vam predstavim još jedan interesantan prajmer - MUFE High Definition u nijansi 0.
Detaljnije o MUFE brendu pisala sam ovde kada sam spomenula HD prajmere kao divan proizvod u koji vredi uložiti pare. Ova linija, dakle, obuhvata sedam prajmera sa razlličitim efektima i ulogama. Idemo redom:  0 Neutral daje blistavost, 1 Green koriguje crvenilo, 2 Mauve eliminiše preterano žutilo, 4 Caramel uklanja pepeljasti ton kod tamnijeg tena, 5 Blue smanjuje manje nesavršenosti i daje blistavost, 6 Yellow posvetljuje ten, 7 Pink osvežava i uklanja znakove umora.
Šta kaže proizvođač:
Proizvodi iz HD linije imaju inovativne formule i predstavljaju novu generaciju šminke koja je istovremeno nevidljiva i pod okom HD kamere i uživo. Baš kao i proizvodi koji pripadaju preparativnoj kozmetici HD prajmer neguje, hidrira i omekšava kožu čineći je blistavom. Stvara zaštitni sloj na koži i omogućava tečnom puderu da lepše prione na nju u duže traje. Za razliku od standardnih krema za negu kože HD prajmer suši se brzo i šminka se može odmah naneti. Postoji u 6 korektivnih i jednoj prozirnoj nijansi kako bi se korigovale sve nesavršenosti na koži. HD prajmer može se mešati sa HD puderom kako bi se dobio još prirodniji izgled.

Šta kažem ja:
Ništa nisu slagali :D Ozbiljno, baš sve šta su napisali mogu da potvrdim osim dela sa korekcijom pošto je moj prajmer ovaj bezbojni.
Prajmer dolazi u pakovanju od 30ml što je neka prosečna količina za ovaj tip proizvoda, ali u principu stavim više ovog prajmera nego prajmera tipa Sephorinog upravo zato što je više kremast. Dosta dugo mi traje, ali ne koristim ga svakodnevno već samo za posebne prilike, jako ga volim pa ga štedim. Platila sam ga 27 evra u Grčkoj, ali bio je popust tako da mislim da mu je cena negde između 30 i 35 evra, u zavisnosti od države. Nije jeftin, ali vredi i kupiću ga ponovo. Pakovanje je standardno, sa pumpicom koja i dalje fino radi. Dugo sam razmišljala koju nijansu da uzmem, nekoliko njih mi je delovalo privlačno, ali opredelila sam se za nijansu 0, najneutralniji, transparentni prajmer, a rado bih probala i Pink ili Blue.
001
003
006
Lista sastojaka:
004
Prajmer je drugačije teksture od većine prajmera koje sam probala. Drugi su jako gusti i jasno je da su na bazi silikona dok ovaj više podseća na fluid, mogao bi da prođe kao deo preparativne kozmetike. Mlečno bele je boje, lako se maže, izuzetno je lagan i brzo se upije, puder se može staviti praktično odmah. Ima lep miris, ne mogu da odredim na šta tačno miriše, ali je svakako prijatan i jedini je prajmer za koji imam osećaj i da neguje, a ne samo zaglađuje/priprema kožu. Komotno bi mogao da se stavlja direktno na lice, čak i bez kreme, ali ja sam navikla da namažem kremu čim ustanem tako da ovo ipak nisam isprobavala. Bio bi idealan za one koje izbegavaju prajmere jer imaju utisak da bi im preopreterili lice, ovaj je lagan i nežan. Dobra osobina mu je i što hidrira. Nije to nega na duže staze, ali ako su mi neki delovi lica isušeni on će ih omekšati i izgledaće lepše čak i sledećeg dana, dakle ne radi se samo o uobičajenom površinskom efektu klasičnog prajmera. Prajmer, dakle, omekša kožu, hidrira je i zagladi pa isušeni delovi ne budu primetni, a pore budu manje vidljive. Lepo je i što osveži lice, nije da ga učini sjajnim (samo bi mi to falilo sa masnom T zonom) već prosto deluje odmornije i svežije. Kod njega mi se najviše sviđa što puder preko vidno lepše izgleda, bolje se stopi sa kožom i manje je primetan. Bez sumnje produži postojanost šminke, celo lice nakon mnogo sati deluje znatno lepše nego što bi bez ovog prajmera. Što se tiče matiranja, volela bih da je tu bolji. Učini celokupnu šminku trajnijom pa samim tim i puder lepše izgleda tako da ne mogu da kažem da nema uticaj na prosijavanje, odloži ga neko vreme, ali bih, u principu, volela da to traje duže, pogotovo kad je reč o mom vrlo masnom nosu.

Pogledajte na sledećim trima fotografijama kako prajmer izgleda na koži, na prvoj je prajmer tek stavljen, na drugoj malo razmazan i tu možete da vidite kako je on lagan i vodenast, na trećoj je prajmer nakon što ga je koža upila, skoro se ne primećuje, ali koža ipak deluje svežije:
009
010
011
Sve u svemu, ovo je najprijatniji prajmer koji sam probala, nežan je, razmazuje se poput nekog fluida, hidrira i osvežava kožu, produžava postojanost šminke. 
Kako vam deluje? Jeste li ga već probale i, ako niste, da li biste želele?


You may also like

40 коментара :

  1. Napisala si bas sve sto me interesuje, a posebno mi se dopalo sto zagaldi i hidrira suvlje delove, jer je to moj problem.

    Pretpostavljam da bi tu bilo puno posla, ali mozda bi nekada u buducnosti mogla da nam pokazes kako izgledaju na licu uporedno svi prajmeri koje imas sa istim puderom, a onda i nakon par sati. :**

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Prajmer bi sigurno odgovarao i suvoj koži, možda čak i više nego masnoj. Ne bi bio problem da prikažem prajmere na taj način gledano iz perspektive mog vremena i truda, ali ne znam koliko bi to uopšte bilo primetno na aparatu. Ovaj novi fotoaparat je dobar i prikaže sve detaljno, ali ipak nije kao uživo, recimo rumenilo koje mi zapravo skroz lepo stoji na fotografijama se ni ne vidi. Biće da još uvek nisam naučila da ga koristim kako treba :(

      Избриши
    2. Super je post :)Slazem se da bih volela da vidim kako izgleda i puder preko, pa ako nisi u mogucnosti na licu, bar na ruci mozda da uradis poredjenja,razni primeri sa puderom preko? Mozda bi tako i bilo vidljivije?

      Избриши
    3. Mogu da obećam jedino da ću isprobati, pokušaću i na ruci i na licu, nadam se da će nešto biti dovoljno dobro da se prikaže, ali tek nakon svadbe, sada jedva išta stignem. Hvala :)

      Избриши
  2. Jao predobro zvuci i jako zelim da ga probam. Jeste malo vise para, ali ipak traje dugo pa i nije tako strashno. Ja bih najverovatnije probala plavi. Jel MUFE bese dolazi u Sephoru?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Trebalo bi :) Meni je ovaj prajmer zaista najprijatniji od svih koje sam probala i jedino koji bih mogla da stavljam svakog dana pa čak i leti.

      Избриши
  3. ja svoj još nisam ni probala, čekam da potrošim neke već ranije otvorene, ali nisam sigurna da ću više moći izdržati da ga ne probam kada si ga ovako lijepo nahvalila ;-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Probaj, probaj, taman će biti fin za leto :) Verovatno ćeš i ti, kao i ja, želeti da bolje matira, ali avaj, valjda se ne može dobiti sve u jednom proizvodu.

      Избриши
  4. cekala sam ovaj post!!! =) Po teksturi me podseca na MAC prep+prime, a to je tip prajmeera na koji sam ja navikla pa mi je onaj Sephorin bio skroz cudan

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da sam potrefila :) Setila sam se pre neki dan da me je dosta žena pitalo za njega, a i stvarno su postovi o prajmerima (i BB kremama) najčitaniji. Podseća na Prep+Prime, definitivno.

      Избриши
  5. Stvarno zvuci savrseno! :)
    Bas mi se dopada sto je tecniji, ne deluje tesko..
    Sve u svemu, zavidim ti na MUFE :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Divan je skroz, baš mogu da ga preporučim manje više svima :)
      Trebalo bi da MUFE dođe u naše Sephore tako da neće još dugo biti nedostupan ;)

      Избриши
  6. Sreca pa za mesec dana idem u Solun, pripremas me fino :D. Volim MUFE, ali u nasoj Sephori nema...Odlicana recenzija, ima dosta pohvala za njih generalno (puderi, korektori) :).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nije baš povoljan brend, ali neke stvari su im vredne davanja veće sume :) Super za Solun, a trebalo bi da ovaj brend dođe i kod nas uskoro.

      Избриши
    2. Slazem se da nije, ali sam gledala nekoliko yt klipova gde sam bila zasenjena pokrivnom moci njihovnih pudera, kao i recenzijama nekih proizvoda. DOduse, nemam puno sminke vec biram, ali se nadam da ce u datom trenutku biti nijansi i mozda malo snizenja O:)

      Избриши
  7. Одговори
    1. Mislim da bi ti se svideo, dobar je i za suvu kožu :)

      Избриши
  8. Анониман18.6.13. 15:18

    Ova 4ka bi meni bila savrseeeena!!! Da li ima da se kupi u free shopu npr? :)))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema, ima ih u Austriji, Grčkoj i Rumuniji od nama bližih zemalja (radnja u Temišvaru dođe najbliža ako si iz Srbije), a trebalo bi da brend dođe i kod nas :)

      Избриши
    2. Анониман18.6.13. 18:34

      Temisvar mi je bas blizu, hvala :))

      Избриши
  9. Bas bih volela da probam ovaj prajmer, ali me interesuje u kojoj prodavnici si ga uzela u Solunu? Jel u Sephori ili nekoj drugoj?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam u Solunu, kupila sam ga na Rodosu, ali ima i u Solunu, u Sephori, postoje dve radnje, jedna je u Cimiski 62 (to je u centru), druga u tržnom centru City Gate.

      Избриши
  10. Одговори
    1. I ja bih probala i njega, zanima me koliko zaista koriguje :)

      Избриши
  11. Toliko sam citala o ovom prajmeru :) Nadam se da ce doci u nasu Sephoru :) Bas bih volela da probam ;)
    Super si ti sve to objasnila, sve sto me zanimalo sad znam ;) Ide na WL :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja se nadam, ovako ga štedim samo za posebne prilike :) Hvala!

      Избриши
  12. Jako sam skepticna prema prajmerima, bas iz razloga sto skoro svaki koji sam probala mi je ostavljao tezak i filter osecaj na licu. Ovaj bih rado probala, da imam gde da ga se dokopam :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Shvatam na šta misliš, ovaj je sasvim drugačiji, po osećaju dok se maže i kasnije na licu mnogo je više fluid nego klasičan prajmer.

      Избриши
  13. Dobila sam tester ovog primera i oduševila se ... krasan proizvod :D!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Stvarno jeste, najprijatniji prajmer koji sam probala :)

      Избриши
  14. Ja u subotu idem na put i idem u Grčku, tako da planiram kupiti ovo čudo :D nadam se da ću ga i ja uhvatiti na sniženju :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Lepo se provedi :) Ona glavna sniženja su u avgustu, ali trebalo bi da sledeće nedelje bude sniženje na neke proizvode pa možda ti se posreći :)

      Избриши
  15. Odličan primer - zvuči mi savršeno! Nadam se uskoro nekom putu pa da ga i ja ugrabim :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Koliko se sećam smeška ti se Trst ovog leta i eto ti prilike :)

      Избриши
  16. ovo je malo napredno gradivo za mene:)

    pozdrav:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Samo polako, svima nam je ovo nekad bilo napredno :) Pozdrav

      Избриши
  17. Анониман5.8.15. 02:01

    Po sastavu i ovaj prajmer je na bazi silikona (Phenyl Trimethicone, Dimethicone Crosspolymer).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Naravno, svi prajmeri imaju silikone, ali kod ovog to nije očito, osećaj je kao da se stavlja neki serum ili fluid. Nisam još probala novu verziju ovog prajmera, ne znam kakav je on na koži.

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...