LOTD - Wedding Make Up Rehearsal

/
74 Comments
Jeste, jeste, ovo je bila proba šminke za venčanje :) Nisam se ponašala kao ova na slici iznad, bila sam dobra i bilo je baš zabavno, ali što se tiče ostalih stvari koje prate venčanje nije da se tu nisam pronašla :D
Venčanja su stvarno jako stresna, koliko god se trudili da se spustimo tenziju i ne opterećujemo se sitnicama koje ionako nikom sem nama neće biti važne. Neizbežna je gomila kompromisa, usklađivanje sto stvari, iskoči gomila problema, razočarenja su skoro neizbežna i mislim da se ogromna većina mladenaca u nekom momentu zapita šta im je to uopšte u životu trebalo kad su se mogli fino venčati u opštini sa roditeljima, braćom, sestrama i kumovima i onda blaženo otići na medeni mesec. No dobro, da ne pretvorim ovaj post u jadikovku idemo na zabavne momente koji prate venčanje - šminku! Juče sam imala probu šminke i imala sam sreću da me šminka neko u koga imam apsolutno poverenje tako da nije bilo ni najmanje stresno. U principu me je uvek strah da neko neće potrefiti moj ukus, da ću izgledati kao zvezda Granda ili kao transvestit ili pregrubo ili sprženo itd., ali ovog puta nisam imala strahove, znala sam da sam u rukama divnog profesionalca i da će me prikladno našminkati. Nisam imala neke specijalne prohteve i želela sam klasičnu šminku za ovakve prilike. Rekla sam da ne volim da mi lice izgleda tamnije nego što jeste i da želim da mi lice bude maksimalno matirano, a da to pritom izbliza ne izgleda kao maska. Za oči sam se opredelila za braon boju, to je klasika koja mi ipak najbolje stoji, za usne i obraze želela sam nežno roze varijantu. Sve ostalo prepustila sam divnoj devojci koja me je šminkala, zabavljala i smirivala istovremeno :)
Naravno da sam uspela da ne ponesem svoj novi fotoaparat iako sam danima ponavljala kako moram da ga ponesem, srećom imala sam makar ovaj stari pa možete steći neki utisak. Pogledajte fotografije:
Znam da bi bio red da napišem koji su sve proizvodi upotrebljeni, ali uspela sam da zaboravim pola toga :( Obećavam da ću to ispraviti kad me bude ponovo šminkala, a sada ću nabrojati ono čega se sećam. Koristila je MAC Strobe Liquid koji je divan proizvod koga sad naprosto moram imati :D Puder je MAC Matchmaster 1.5 (da, i njega sad želim), korektor mislim MAC Select Moisturecover, preko je išao MAC Blot puder. Na očima imam nekoliko senki, sve su MAC-ove, ali se ne sećam nijansi, ajlajner je MAC Fluidline. Najviše mi je krivo što zaboravih kako se zove ova nijansa ruža, jako mi se sviđa, a sve čega se sećam je da je MAC-ov i počinje na F. Dopuna: Make Up Arena ga je prepoznala, u pitanju je Fanfare.
Kako vam se sviđa?


You may also like

74 коментара :

  1. Divno! Mozda pomalo "obicno" za nas koji to isto svaki dan nosimo, ali opet, nije ni cilj izgledati kao grandovka :D
    Lepo ti stoji :) Udara ta sminkerka po MAC-u, a? :D Mora da je sminkanje pravo malo bogatstvo.
    Moja sestra je za svoje vencanje imala ljubicasti, zapravo lavanda look i to je izgledalo tako nezno i lepo, ali su i detalji bili ljubicasti pa je eto ukombinovala.
    Verovatno znas, ali ako ti sminkerka bude stavljala ruz, ili ces joj ga morati maznuti da bi popravljala par puta tokom veceri ili u startu poneses neki svoj. Zatoja ne volim sminkanje kod istih, ako se nesto desi-ne mogu da popravim. A i nemam bas poverenja u njih jer ovde kod mene u gradu samo nekek kurseve zavrsavaju i tacno vidis da prave velike greske, a dice se kao da su otkrili toplu vodu. Sheeesh!
    Uh odvalila sam roman :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste pomalo obično, pogotovo za mene koja sam nosila sve i svašta, ali venčanica je dovoljno nakićena, ima i gomila pratećih detalja tako da nisam htela da preterujem sa šminkom.
      Šminkerka najviše koristi MAC, da, ali zaista nije preskupa, očekivala sam mnogo veću cenu. Pri tome je zaista ekspert, sa mnogo mnogo iskustva i talenta. Što se tiče ruža, ne brini, pitala sam i ja to i daće mi malo ruža u kutijici tako da ću moći da ga popravim tokom večeri :)

      Избриши
    2. Aaaa kako prakticno! To jos nisam cula, da daju malo ruza :) Uh, nadam se da ces baciti koju sliku vencanice i slavlja sa make up-om :)

      Избриши
    3. Aha, skroz je divna :) Što se tiče slika venčanice i ostalog ne bih ništa da obećavam, volim ja svoju delimičnu anonimnost, tako da sve zavisi kakve će biti fotografije tj. hoće li postojati takve da pokažem, a ne pokažem :D No dobro, mogu ti svakako poslati fotografiju da vidiš ;)

      Избриши
  2. Radujem se lepom povodu :).
    Sto se tice sminke, meni je ovo bas za tu priliku, boje, ideja, zaista prelepo :) <3. Jednostavnost je ono sto praktikujem, a vidim i da si se odlucila za bas lepu varijantu. Ujednacila ti je ten do savrsenstva, verujem i da dugo tako moze da stoji. Bas sam odusevljena, iskreno :))!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao, hvala puno :) I ja sam zadovoljna kako je ispalo, nije prenapadno, a ipak se primećuje na fotografijama, nije lako uskladiti šminku tako da bude lepa i uživo i na slikama. Na mom masnom nosu po ovom vremenu ne može ništa dugo da stoji, nažalost, ali popravljaću šminku više puta, šta drugo.

      Избриши
  3. Ja mislim da je bas prikladno, vencanica i treba da bude u prvom planu, naravno to je moje misljenje, i ako je ona vec dovoljno nakicena, nema potrebe da ti naneses na svoje lice tonu sminke :)
    Prelepo je stvarno , i ovaj ruz je divan :) Kad budes saznala kako se zove, prenesi :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tako sam i ja rezonovala :)
      Hvala puno, dopuniću listu šminke :)

      Избриши
  4. Krasno te našminkala, samo šteta da se ne vidi cijelo lice....
    Ruž bi mogao biti Fanfare

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao, taj je!! Hvala, hvala, hvala, sad ću da dopunim post! :)

      Избриши
  5. Lepo je bas ti prirodno stoji i nekako bas jeste za vencanje. Ja licno bih isto malkice jacu sminku stavila, cisto da ne izgledam mnogo manje nasminkana nego svaki dan :) Salim se nije da sam ja stalno puno nasminkana ali uglavnom imam na ocima nesto i onda bih morala da imam i navencanju, samo ne bi bilo drecavo :) Ja sam se za svoje vencanje sminkala sama, samo sto to nije bilo neko vencanje bas, isli smo samo mi i kumovi u opstinu i na rucak, pa se i nisam nesto mnogo spremala, a i tad nisam imala toliko sminke. Da se to danas desava verovatno bih bila ipak bolje nasminkana nego tad.:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Ovo jeste jača šminka, uživo je jedno 30% jače, to je po pravilu tako. Više od toga mislim da bi bilo preterano za dan i letnje vreme. Način na koji me je našminkala podseća na moj uobičajeni stil samo je, naravno, tehnički bolje napravljeno :)

      Избриши
  6. Meni se bas svidja i ako ti sta znaci, da se meni sprema taj dan, izabrala bih isto... Ipak ce sad i vrucine, najvaznije je upravo to sto si joj rekla - matirano ali da ne izgleda kao maska :) Sto se ociju tice, da je stavila nekih boja i sljokica i cega sve ne, to bi se mozda i malo krunilo, nekad bi dotakla nesvjesno oko i mozda razmrljala i napravila vecu stetu nego sto je mozes napraviti ovako. Meni je ovo make up look sa ukusom, i najvise volim kad mlada izgleda prirodno, samo svjeze, sa malom dubinom na kapcima (smedja to najbolje radi), kako bi joj oci izgledale veselo :)
    Mene sad interesuje i vjencanica :) Imas li neki link ili ces nam pokazati kad sve prodje? Kad je svadba? :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno :) Nisam htela više od ovoga, kao prvo zato što je ovo šta vi sada vidite uživo ionako intenzivnije, a kao drugo zato što je leto, vrućina, biće i dan, bilo bi preterano. Nisam htela nikakve šljokice, haljina ima mnogo ukrasa, bilo bi previše da ima i na očima. Pokazaću ti venčanicu, bez brige, ne znam da li ću baš objaviti neku sliku, ali tebi ću svakako poslati, ali ne mogu da sad ovde ostavim link, dragi čita moj blog ;)

      Избриши
    2. Da, bas i ja to mislim, uvijek je malo intenzivnije nego na slici :)
      mekec88@hotmail.com ... u slucaju da nema nigdje moj kontakt na blogu :*
      Mi biramo drugarici vjencanicu a mozda budemo i do Beograda isle ako ne nadjemo u Sarajevu pa da vidim kakva je tvoja i gdje si kupila/iznajmila :*

      Избриши
    3. Moram da se ubacim, izvin'te, ali jedno veliko AWWWWW <3 za dragog koji cita blog :) I moj to isto radi i mislim da je divno! Lep gest :)
      A i slazem se za vencanicu, makar posle vencanja izbaci sliku :)

      Избриши
    4. Šaljem onda na mejl :)
      Tamara, da, i meni je to awwww, stvarno mi se to jako sviđa i znači mi, divno što je i kod tebe tako :) Ako ne objavim sliku ovde šaljem i tebi na mejl ;)

      Избриши
  7. Ne mogu baš da procenim kad ne vidim celo lice tj. ja to posmatram kao celinu, ali ovako mi se čini ok, volim što nije napadno. Nadam se da ćeš nam pokazati sliku u venčanici kad dođe vreme :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nije napadno, ali nije ni diskretno zaista, uživo je to dosta intenzivnije. Ne znam još hoću li pokazivati slike sa venčanja, videću :)

      Избриши
  8. Prelepo, bices divna mlada :) Mnogo mi se svidjaju oci, mada i ostalo. Trepavice su bas kako treba! Naravno, volela bih da znam koje su senke u pitanju, pogotovo ova u uglu oka.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, hvala :) Šminkala me je i tebi poznata (forumska) osoba :) Za senke nisam ni pitala, videla sam da su sve 4 MAC i to je to, probaću da se setim da pitam kad me bude ponovo šminkala, a ako ne pitaću kasnije.

      Избриши
    2. Pretpostavila sam, prelepo, bas sveze delujes :) Eh, kad cemo mi znati ovako da se nasminkamo? Moracemo je zvati da organizujemo neku obuku hehe

      Избриши
  9. Moram da dodam da me i prajmer interesuje :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam imala prajmer, a to mi je sinulo tek kasnije, dok me je šminkala bila sam suviše uzbuđena da bih se setila. Ne znam planira li da stavi neki tog dana.

      Избриши
  10. Jako je lepo, posebno mi se dopada kako je izvučena linija ajlajnerom. Drago mi je da si našla šminkera/šminkerku koja ti odgovara :)

    ОдговориИзбриши
  11. Анониман22.6.13. 12:23

    Prelepo si nasminkana!!! POGOTOVO OCI!!! Pa naravno da je MakeUp Arena prepoznala...ona je luuuda za Mac sminkom...
    Za sta sluzi taj Mac Strobe Liquid? Lana

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno :)
      Istina, ako je neko mogao da prepozna to je MakeUp Arena :D Ja sam uspela da zapamtim samo da je na F, blago meni :D
      Strobe daje blistavost licu, stavila mi je sasvim malo na jagodice, sredinu nosa itd., dakle one zone koje se i inače ističu iluminatorom, a onda je preko stavila puder. Matchmaster je nešto jači puder tako da je Strobe doprineo da ne izgleda umrtvljeno. Šminkala je i moju mamu koja ima suvu kožu i njoj je stavila isto Strobe, ali cream.

      Избриши
  12. Pratim te već neko vreme ali prvi put komentarišem :) Ovo je zaista prelepo, sa ukusom, svedeno i divno ti stoji! :)

    Tijana
    http://fashionabejita.blogspot.com.es/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno, drago mi je što ti se sviđa šminka i, naravno, što me pratiš :)

      Избриши
  13. Анониман22.6.13. 13:34

    Prelepo, bas mi se svidja sto je sminka svedena, izgleda prirodno i sveze, sto ja najvise volim. Molim te,, kad ti prodje sva guzva, za jednu sliku gde cemo te videti celu...
    Zelim ti puno srece. Milena

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno, i na komplimentu i na željama :) Šminka zapravo uživo uopšte nije lagana, jača je i od onoga šta stavim za uveče, a nisam od onih koje stavljaju malo šminke, ali aparat pojede boje tako da na slikama deluje umerena količina, a uživo ipak nije baš preterano :) Za sada ništa ne obećavam za slike, videću kako će sve to ispasti :)

      Избриши
  14. Jako lijepo i svedeno i sasvim je ok, ako imas bogato ukrasenu vjencanicu ili neki upadljiv nakit. Ja licno volim da je malo upadljivije, mozda malcice neceg shimmerastog oko ociju i malo upadljivije trepavice,ali sto je tu nekih faktora sta kome bolje stoji. Ne volim ni ja kad vidim mladu, a ono trepavice od pola metra,teski glitter, natrackana pretamnim puderom bas ko travestit :-) Inace kod nas prava epidemija takvih mladenki, imamo jednu kao popularnu sminkerku, ta svaku unakazi, ne znam kako cure to ne mogu skontati.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Veruj mi da ovo nije neupadljivo uživo, kao što napisah gore čak je i jače od moje šminke za veče, a ne koristim baš malo šminke. Trepke su duplo veće od mojih :D
      Viđam i ja dosta devojaka sa jako agresivnom šminkom tog tipa koji spominješ, zato sam se i plašila hoću li naći pravu osobu da me našminka, ali pretpostavljam da je dosta i do ukusa mladih, nekim ženama se takav izgled jednostavno sviđa te šminkerka nema izbora :)

      Избриши
  15. Divno ♥
    Baš je onako kako treba da bude za venčanje, ja sam oduševljena ♥

    PS. Karmin je prelep :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvaaaaaala :) Znaš ko me je šminkao, nije ni moglo da ne ispadne lepo :)

      Избриши
  16. Bas mi se svidja!Nije prenapadno,lepo se slika,mislim da je to dobitna kombinacija!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti :) To je bila ideja, da se vidi na slikama, a da ne bude previše uživo s obzirom da će biti dan i leto.

      Избриши
  17. B. je stvarno divna i odlicno te je nasminkala. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Stvarno jeste, divna osoba i savršena šminkerka :)

      Избриши
  18. Huh dobro je nisam jedina mlada ovdje:) Dopada mi se šminka, ja ne znam šta će meni moj šminker da uradi. Nadam se da će mi se dopasti,ja neću imati probu, on direktno dolazi iz Banjaluke taj dan, pa ćemo se dopunjavati. I ja želim malo smireniju šminku, mada znajući njega biće svašta. Moja vjenčanica (koju sam juče rezervisala) najviše podsjeća na pahuljicu, ap vidjećemo, kako će sve izgledati. Srećno :*****
    P.S.-moj dragi sem što šunja po mom blogu je išao sa mnom i n aprobu vjhenčanice. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisi, nisi, taman posla, sad je sezona :)
      Ja se ne bih bila usudila bez probe, čak ni sa proverenom šminkerkom kakva je moja, šta znam, cepidlaka sam i šminka mi je jako važna, nisam htela da rizikujem neprijatno iznenađenje. Znači rezervisala si venčanicu konačno! Divno, čestitam, piši koja je na kraju! Srećno i tebi pa razmenjujemo utiske :)
      PS Moj nije želeo da zna koja je venčanica, hoće da se iznenadi kad me vidi tog dana :)

      Избриши
  19. Mnogo mi se sviđa :) Nije napadno a opet lepo izgleda i na fotografijama, to je jako bitno. Moja drugarica se za venčanje našminkala baš blago pa je na fotografijama izgledala kao da nema ni zrno šminke, baš je bilo bezveze.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno :) Teško je napraviti balans, pogotovo ženama koje u svakodnevnom životu nisu navikle na dosta šminke, sreća moja pa ionako stavljam sve i svašta tako da mi ovo nije strašno.

      Избриши
  20. Jao predivno ti je. Tako jednostavno i tako efektno. Bas je TI. Mislim da znam ko ti je smniker, i odlicno je potrefila. I ja sam se sa njom dogovorila za sredinu jula kad kumujem, ali sam je uzela bez probe i danas sam joj javila da necu da trazim nikakve slike, vec da me nasminka onako kako ona misli da je najbolje kad me bude videla.

    A sa kumom sam juce isla na generalnu probu vencanice i opreme, i ja sam poludela. Mogu misliti samo kako je opremanje i spremanje cele ceremonije :D Na kraju sam od muke morala da odem na picu :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvaaaala :) Videćeš nakon svadbe kako je sve skupa izgledalo :) Verovatno misliš na pravu osobu, da, da. I ja sam je angažovala bez gledanja radova, jednostavno sam znala da mora biti super.
      Cela akcija oko venčanja, čak i malog kao što je moje, takva je akcija i stres, trudimo se da spustimo tenzije, ali vrlo često nam ne uspeva.

      Избриши
  21. Trepavice su toliko lepe da nemam reci! Prirodno izgledaju, a opet daju super efekat. :)
    Eyeliner ti odlicno ide uz oblik oka.. I ruz je predivan! Ma sve mi se dopada, bices bas lepa mlada. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, trepavice su savršene, nisu nažalost kupljene kod nas, da jesu nakupovala bih nekoliko pari. Hvala ti puno :)

      Избриши
  22. Idealno za mladu! Samo nemoj biti Bridezzila :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Joj, trudim se, ali u nekim momentima bude baš teško! Hvala :)

      Избриши
  23. Odlicna nezna sminka za mladu. Bices nam kao bombonica! :)

    ОдговориИзбриши
  24. Nista gore nego kada mlada izgleda kao da ju je sminkala petogodisnja devojcica - u tvom slucaju, to nece biti tako :) Sminka bas leepo izgleda i divne su boje :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slažem se, a vidim dosta žena za koje pomislim da su džabe potrošile pare na šminkera. Hvala ti :)

      Избриши
  25. Predivno te našminkala, baš mi nekako djeluje kao TI :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao, hvala ti, a da znaš da je tako, pričala mi je šminkerka o tome kako mora biti i psiholog i proceniti osobu koju šminka :)

      Избриши
  26. Za moj ukus je preprekrasno. Zaista! Ovako mlada treba da izgleda. Pa još bijela haljina, divno, divno...
    Kako ti je stavljala Storbe Liquid? Samo kao hajlajter ili je miješala sa tečnim puderom?
    Srećno na vjenčanju i zapamti da je to samo tvoj dan i da je jednom u životu. Ne daj nikome ni najmanjoj sitnici da ti pokvare ijedan minut. Uživaj! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno, baš mi je drago da ti se sviđa :)
      Strobe mi je stavljala kao hajlajter, na jagodice, sredinu nosa itd., ispod pudera, nije ga mešala sa puderom ni dodavala kasnije.
      Hvala ti i na savetu, trudim se i stalno to ponavljam sebi, nekad pomaže, a ponekad baš i ne :)

      Избриши
  27. Pa meni je ovo prelepo! Skroz tip sminke koju licno preferiram :)

    ОдговориИзбриши
  28. Znala sam da ćeš biti zadovoljna i zaista je prelepo :)

    ОдговориИзбриши
  29. Jako lepo, sasvim prikladan make up, i ja se slazem da za vencanje ipak treba ici na nesto neutralnije i klasicno kao sto je ovo. E da, i cestitke naravno :D

    ОдговориИзбриши
  30. Sminka je kao bombonica,skoz odgovara prilici.Bices prava lutkica...Posle svih neuspeha sa sminkerima, ovo je bas prijatno iznenadjenje :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno :) Ovog puta angažovala sam pravu osobu :)

      Избриши
  31. Анониман3.7.13. 01:49

    Ovo je najbolja opcija po meni za vencanje, izgleda prirodno, lepo i sveze :)
    Mada, podrzavam i radikalnije sminkanje, ali najbitnije je sta mlada zeli.
    Sa ovim nema greske i mnogo ti hvala sto si podelila ove fotkice sa nama, divna si :)

    Zelim ti divan dan za pamcenje, puno ljubavi, srece i lepih momenata, Alekta*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno, na kraju je šminka bila jača nego na ovim slikama, držala se junački i lepo je izgledala skroz.
      Hvala, hvala, hvala :)

      Избриши
  32. divna ti je sminka, bas mi se svidja. trepavice su toliko lijepe, prirodno izgledaju, a daju onaj wow efekt i malo glamura unose u cijelu priču. zelim ti divan dan za pamcenje. hocu i ja sliku vjencanice haha :) :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno, bio je divan dan :)
      Čekam profi fotke pa možda postavim neku, a ako ne postavim podseti me pa ću ti poslati preko mejla :)

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...