Emporio Armani Lei/She

/
55 Comments
Ima li nekog ko nije probao ovaj miris? :) Baš spada u one klasične, najpoznatije, a ja ga jako volim, možda i zato što je ovo moj prvi parfem :)
Parfem je izašao još 1998. i, iako je pre neke tri-četiri godine bilo priče da se povlači on je i dalje prisutan na tržištu. Kreirala ga je Sophie Labbe i pripada kući Armani koja je stvorila čak 90 parfema. Postoji u pakovanjima od 30, 50 i 100ml, spada u srednji cenovni rang. Postoji i njegova muška verzija (koja mi se, takođe, jako sviđa).


Parfem spada u grupu orijentalno-gurmanskih mirisa. Predstavlja zanimljivu mešavinu cvetnih i drvenastih mirisa i začina. Njegove gornje note čine kruška, bergamot, ananas i mandarina, u srcu su đurđevak, perunika, heliotrop i jasmin, a osnovu čine sandalovina, kedrovina i mošus uz blagu notu kardamona.

E

Kao što rekoh, ovo je moj prvi parfem. Ne bukvalno ova flašica, naravno, već prvi parfem koji je ikada kupljen samo za mene :) Mama me je odvela da izabarem parfem, njuškale smo gomilu parfema po parfimerijama, premišljale se, diskutovale, ali kad smo naišle na ovaj dileme nije bilo, bio je baš ono šta sam tražila - parfem dovoljno neobičan da me privuče, a ipak ne prejak za sasvim mladu devojku. Kasnije sam ga kupovala i dobijala nekoliko puta i mislim da se nikad nije desilo da nemam i ovaj parfem u aktuelnoj kolekciji. Treba da naglasim da sam inače od onih koje su sklone menjanju parfema, postoje samo dva koja sam kupila više od jednog puta :)
Ambalaža mu realno nije neka. To verovatno nije bilo tako upadljivo 1998. kad se tek pojavio, ali poslednjih godina flašice parfema su prava mala umetnička dela te ova jednostavna amlabaža deluje krajnje skromno. Pakovanje podseća na sapun, a sama flašica je okrugla i, nažalost, ne može se videti koliko je parfema ostalo. Prednost je što je ovako parfem bolje zaštićen od svetlosti i duže zadrži svoje originalno stanje.
Ovo je jedan od retkih parfema za koji bih rekla da pristaje svim godišnjim dobima. Ne bih ga stavila baš usred dana na 40 stepeni, ali u svim ostalim vremenskim prilikama bih. Takođe, podjednako dobro funkcioniše i kao dnevni i kao večernji parfem. Nije pretežak, nije od onih koji se uvuku u svaku poru i stvore oblak mirisa koji nas okruži, ali nije ni od onih lepršavih koji zamirišu na sekundu i nestanu iz sećanja kao da ih nikada nije ni bilo. Bez sumnje je vrlo ženstven, ali opet nema u njemu ničeg slatkastog, nije tipični girly miris. Takođe je jedan od retkih koje bih preporučila i mlađim i starijim ženama, menja se i prilagođava i na svakoj ženi miriše drugačije, a opet baš karakteristično. Mana mu je (ako je to uopšte mana) što se prilično brzo razvije, gornje note ustuknu pred srcem i bazom nakon svega nekoliko minuta. Postojanost mu je dobra (na meni), neće se osetiti sledećeg dana, ali izdrži dosta sati.
Zanimljivo mi je da sam za sve svoje parfeme barem jednom pročitala ili čula da se nekoj ženi ne sviđaju, da ih nikad ne bi stavila i sl., za sve sem ovog :) Svakako da postoje i žene kojima je ovakav miris izrazito odbojan, ali ipak bih rekla da je ovo parfem koji je većini makar ok, ako ne i divan. Jeste li ga probale? Kako vam se sviđa?


You may also like

55 коментара :

  1. Joj, ja ovaj parfem zovem "svadbarski" iz prostog razloga sto redovno posezem za njim kad krenemo na neku svadbu :)))

    ОдговориИзбриши
  2. Jao ja ga obožavam, jedan d starih dobrih!

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман15.6.13. 13:31

    Meni je ovaj parfem cista klasika, nesto poput male, crne haljine i salonki, nikad nece biti prevazidjen!
    Osim, njega volim jos i J*adore, njih ne menjam, a ostale novitete rado probam samo ih toliko ima da odavno ne mogu da pohvatam.
    Sa ovim ipak znam da nikad necu pogresiti!
    Obozavam tvoj blog, cesto te citam i zato samo tako nastavi!
    Puno pozdrava od Milene!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Skroz se slažem, upravo ga tako i ja doživljavam, prava klasika koja ne izlazi iz mode!
      Hvala ti puno :)
      Veliki pozdrav!

      Избриши
  4. Odličan! Jednostavan i elegantan miris. <3 Davno sam ga imala i baš sam ga vidila neki dan u jednoj drogeriji. Volila sam ga i nosila, kao i Armani Night, White i Remix for her. Svi u takvim pakiranjima su fantastični i šteta što su gotovo svi povučeni iz prodaje, mislim da je samo She još ostao, ovi ostali se jako teško nalaze, barem po Hrv. parfumerijama/drogerijama.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kažem ja lepo da su retke žene koje ovaj parfem nisu imale ili koje makar ne znaju kako miriše :) U pravu si, ostali su povučeni, nisam ih ni ovde videla već godinama, a neki su mi bili fini.

      Избриши
  5. Анониман15.6.13. 13:50

    Ja ne znam kako mirise I prvi ga put vidim...a nisam bas dete Ali kad je izasao bila Sam...probacu... Gde ga ima u Beogradu? Lana

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Eto, ipak ga neko ne zna :) Nije redak, videla sam ga nedavno i u Sephori i Jasminu.

      Избриши
  6. Joj ja ovaj parfem mnogo volim, mirise mi na moju tetu :D A moja teta predivno mirise :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehe :) Da, neki parfemi odmah asociraju na neke ljude :)

      Избриши
  7. Evo ja cu biti prva, ali nikada nisam probala, imala niti pomirisala ovaj parfem :D Zaista nemam pojma kakav je, mada me sama ambalaza ni ne privlaci, ali opet ona nije toliko ni bitna, ako je on dobar. Jedno znam, a to je da cu posle ove tvoje recenzije, obavezno baciti pogleda na njega pri sledecoj kupivini :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Druga si, i Lana je napisala da ne zna kako miriše :) Ambalaža je prevaziđena, vidi se da je stariji parfem, a i išli su na kartu jednostavnosti, ali zato je sam miris večno moderan :)

      Избриши
    2. A da, vidi stvarno, druga sam :) No nije ni bitno :) Sad me bas interesuje kako mirise! :D

      Избриши
  8. Odavno sam imala ovaj parfem, potpuno sam zaboravila na njega :) Obožavam ga :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kažem ja da je ovo jedan od najklasičnijih parfema poslednjih 15 godina :)

      Избриши
  9. Cak ni ja ne znam kako mirise, vjerovatno jer sam neko ko pada na ambalaze :D A i imam predrasude prema nekim parfemima, npr. Armani i Dior. Svi koje sam pomirisala bili su mi prejaki i nikako po mom ukusu pa sam ga vjerovatno zbog toga uvijek preskakala pri njuskanju. A i pokusavam da se ogranicim na to da njusnem samo tri parfema :D pa nikad ne udje u uzi izbor :D Ali, bit ce isproban iduci put!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Imam i ja predrasude prema nekim proizvođačima/imenima, recimo koliko god mi se Guerlain šminka sviđala nijedan njihov parfem nije mi legao. Ovaj nije prejak, može biti previše neobičan za nečiji ukus, ali sigurno ne spada u baš teške. Ma njušni ga jednom uostalom :)

      Избриши
  10. Ovaj parfem je jedan od rijetkih kojeg jednako obožavama i na +40 celzijusa i na -5! Uvijek ga imam, i iako mi više nije napet za svakodnevno korištenje s vremena na vrijeme ga se poželim i kad se našprcam s njim uvijek se oduševim i skužim koliko ga zapravo volim. Jedna od mojih prvih pravih parfemskih ljubavi! <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš tako :) Povremeno ga zanemarim, ali mu se kasnije ipak vratim, zaista je neprevaziđen :)

      Избриши
  11. Ja nisam nikad pomirisala ovaj parfem. Ne znam da li me je vise odbijala ambalaza ili to sto je parfem iz Armanijeve kuce, koji je meni sinonim za zenska odela muskog kroja :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ambalaža je zaista skromna, ali u devedesetim je verovatno bila ok. Shvatam odbojnost prema određenim kućama, tako sam ja odbijala da pomirišem Cavalli parfeme, a zapravo ima dobrih :)

      Избриши
  12. Nisam ga nikada imala, i secam se da kad sam ga mirisala u parfimeriji da mi nije zapao za oko. Mada tad am ionako pomirisala milion parfema pa mozda zato. Po onome sto kazes da su mirisne note izgleda mi bas kao parfem za mene. Moracu da ga opet omirisem. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Možda ti se ne bi svideo, nema tog parfema koji je svima dobar, ali ovaj spada u omiljene već mnogo godina. Postojalo je nekoliko sličnih (bela i crvena verzija, pa letnja pa noćna), više se ne proizvode, ostao je samo ovaj i nadam se da ga nikad neće povući :)

      Избриши
  13. Hmmm, sada bas nesto razmisljam, pa ja nikada nisam sebi izabrala ni jedan parfem, svaki, ali bas svaki, sam dobila. Ovaj nisam.
    Ali vidjala sam ga po parfimerijama i mislila da je sapun :)))
    Ambalaza mi se bas svidja, to je taj minimalizam 90', imala sam haljinu u slicnoj boji na one tanke bretelice za malu maturu.
    Ono gore cu u najskorije vreme da ispravim, vec imam kandidata, samo da prvo potrosim nesto, a volela bih da poirisem ovaj, zaintrigiraal si me!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma da? :) To je baš neobično, ali i lepo, znači da te dosta ljudi voli i kupuje ti divne stvari kao što su parfemi :) Ja baš preferiram da sama izaberem, izuzetak je bio jedino jedan moj učenik koji mi je birao savršene parfeme, neverovatno kako je umeo da potrefi moj ukus i da me oduševi.
      Ovaj parfem liči na sapun, nema šta :D Poseban je, jasno je zašto opstaje već 15 godina uprkos skromnoj ambalaži i gomili drugih, naizgled atraktivnijih parfema sa jačom reklamom.

      Избриши
  14. Nisam probala, ali sljedeći puta kada odem u parfumeriju isprobavam!

    ОдговориИзбриши
  15. ja hejtam ovaj parfem. smučio mi se i kad god ga osjetim povraća mi se. moja prva rodica ga je koristila u tolikoj mjeri da mi se naprosto zgadio.
    a volim dječije slatkaste parfeme koji mirišu na vaniliju i sreću.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znači ipak sam upoznala prvu ženu kojoj se ovaj parfem baš ne sviđa :)

      Избриши
  16. Probala sam ga davno, nažalost zaboravila sam miris, ali lijepo si nam ga opisala :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Ovaj nije iz kategorije 'ili ga voliš ili ga mrziš', ženama se obično ili sviđa ili im je ok parfem, mrziteljke su retke :)

      Избриши
  17. Meni izgled ambalaze ne smeta, iako stalno gledam kakav je dizajn kada nesto kupujem. Sto se tice mirisa, nepobediva klasika. Drago mi je da sam opet procitala lep "parfem post" :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mene ambalaža privuče da probam neki parfem, ali ipak je sam miris ono šta presudi da ga i kupim :) drago mi je da ti se sviđa opis, uvek je muka opisati parfem :)

      Избриши
  18. Obozavam ga!Predivan miris,prakticna bocica,za sva godisnja doba...sa Armanijem nema greske:-)
    Ja volim i Idole d'Armani,edp verziju.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slažem se, većina Armanijevih parfema mi je odgovarala, uključujući i Idole :)

      Избриши
  19. Ni ja ne mogu da se setim kako ovaj parfem mirise. :( Meni se pakovanje dopada. Skroz je minimalisticko. Imala Armani Night koji ima istu bocicu samo je crvena.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ima sličnosti sa Armani Night, mislim da je njemu i najsličniji.

      Избриши
  20. Nisam nikad pomirisala ovaj parfem,ali posle ovakvog posta,moram malo da ga pronjuskam :D

    ОдговориИзбриши
  21. Ja sam ga juče kupila posle nekoliko godina korišćenja drugih, opet sam mu se vratila i to 100ml. Široko i visoko ali nisam mu našla adekvatnu zamenu. Miriše na čisto, ženstveno toplo. Postojan. Divan je!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Daaaaaaa :) Toliko je mnogo parfema na tržištu, s jedne strane šteta je ne eksperimentisati, ali sa druge ne bude mi žao što se vraćam ovome, divan je skroz :)

      Избриши
  22. Анониман7.6.15. 13:38

    Uh ja ovaj parfem koristim od leta '99 i to svakodnevno i nije mi dosadio... Kad se naprskam sa njim ulepsa mi dan, i dok sam u kuci kad ne radim, obavezno stavim jednu kap, jer ne mogu da zamislim dan da mi pocne bez njega.. pokusavala sam da ga promenim, zamenim al uzalud nema mu ravnog i to vec 16 godina.. radila sam sa parfemima 2 godine, svakakvi parfemi su mi bili u ruci... I nema mu ravnog :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao, i ja, upravo od 1999.! :D Birala sam parfem jedno dva meseca, ipak je to bio prvi parfem u životu i bila ultra super ponosna kad mi ga je mama kupila :) Slažem se sa utiscima, baš je poseban i neprevaziđen, a ja jesam imala periode kad ga nisam imala, ali nisu trajali duže od nekoliko meseci tako da se skroz razumemo :)

      Избриши
    2. Анониман7.6.15. 23:57

      Ali me hvala panika od pomisli da ga mozda jednog dana vise ne bude, ako se to desi, to ce biti moja propast :) ili cu bubreg da prodam pa da napravim zalihe za ceo zivot :) hmm.. da li ce mi jedan bubreg biti dovoljan :-D

      Избриши
    3. Jaaaao :))))))
      A pričalo se pre nekoliko godina da prestaju da ga proizvode i nisam mogla da ga nađem pa sam obišla pola grada u kupila ga gde je ostao neki primerak, ali bila je to lažna uzbuna. Ma neće valjda, on dođe Armani klasika, to kao kad bi Chanel prestao da proizvodi No 5 :)

      Избриши
  23. Анониман8.6.15. 16:47

    Ma da, ja ga uzimam ispod ruke ... A ja licno prodajem L'oreal sminku original, po skoro duplo jefnijim cenama... Pa ako ti nesto treba..

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...