Caudalie Instant Foaming Cleanser i Beauty Elixir

/
45 Comments
058
U ovom postu pisala sam o dva Caudalie proizvoda, jednim sam zadovoljna, drugim ne, a sad je došao red na recenziju još dva proizvoda koja sam kupila u isto vreme kad i prethodne i trošim ih već četiri meseca. U pitanju su pena za čišćenje lica i čuveni Beauty Elixir, osvežavajuća vodica za smirivanje, a bogme i matiranje lica. Krećem od pene:
stiglo 075
stiglo 069
Šta kaže proizvođač:
Caudalie linija Fleur de vigne sadrži patentirani mirisni sastojak Fleur de Vigne prirodnog porekla.
Fleur de vigne instant pena za čišćenje sadrži ekstrakte kamilice, žalfije i grožđa koji neguju, hrane i umiruju kožu tokom čišćenja, a ne isušuju je. Pena se izuzetno lako i jednostavno formira i nanosi, omogućava jednostavno i brzo čišćenje lica, što je pogodno za zaposlene osobe. Bez parabena, fenoksietanola, bez sapuna. Nije komedogena.

Šta kažem ja:
Pena dolazi u pakovanju od 150ml koje košta oko 1800 dinara (zavisi gde se kupi). Zanimljivo je da se ova pena ne mućka kako je to obično slučaj sa penama već se samo pritisne pumpica i pena izlazi. Pumpica dobro radi, može se lako kontrolisati količina pena koja izlazi. Potrebna je manja količina da bi se fino opralo lice, a u situacijama kada imam baš mnogo slojeva šminke stavim duplu dozu. Sporo se troši, koristim ovu flašicu od februara svakog dana (samo uveče kad skidam šminku) i mislim da ću imati još za mesec-dva upotrebe. Pena ima nežan miris, pomalo vuče na grožđe, a pomalo na kozmetiku za bebe.
Da pređem na ono glavno - diiiiiiiivna je! Ne znam kada mi je neki proizvod za čišćenje lica i skidanje šminke prijao kao ova pena. Dok nju nisam probala mnoge sam pene smatrala blagim, ali nisu joj ni prineti, ovo je tako savršeno nežna i blaga pena da imam utisak da bi je mogla koristiti i mala deca. Ušla mi je u oči mnogo puta, nekad namerno operem i tu regiju, naročito ako sam šminku uklanjala dvofaznim skidačem i ni najmanje ne iritira i ne smeta. Dobro skine šminku sa lica, za baš teške kombinacije (tečni puder+kameni+nešto za konturisanje+rumenilo+hajlajter) operem lice dva puta za svaki slučaj. Pored toga što je nežna, oduševljava me kako mi T zona bude mekana i glatka nakon nje. Dakle, mogu da opipam prstom razliku pre i posle upotrebe pene. Ne isušuje lice i bez dileme je proizvod koju ću ponovo kupiti. Moram ipak i da se malo ogradim - toliko sam bila očarana penom da sam naterala i majku da je isproba. Ona ima suvu i izuzetno osetljivu kožu i pena joj je bila dobra u smislu da je nije iritirala, ali kod nje nije bilo tog efekta dodatne mekoće kao kod mene pa imajte i to u vidu, izgleda da pena najviše prija mešovitoj i masnoj koži.
stiglo 054
Šta kaže proizvođač:
Ovo je hidratantni eliksir koji osvežava i daje tonus koži lica. Sužava pore, zaglađuje sitne bore, ujednačava ten i čini ga blistavim, smiruje kožu. Odgovara svim tipovima kože. Napravljen je na bazi grejpfruta, ruže, ruzmarina i cveta pomorandže. Za njegov nastanak, inspiracija je pronađena u takozvanom Eliksiru mladosti, koji je koristila mađarska kraljica Izabela. Ne sadrži parabene, fenoksietanol i alkohol.

Šta kažem ja:
Ovaj eliksir postoji u pakovanju od 30 i 100ml. Moje je ovo manje, košta oko 1300 dinara, veće je, naravno, isplativije, ali htela sam prvo da isprobam. Ovo je jedan od proizvoda o kojima se mnogo priča. Postoji gomila recenzija, mnogo ga žena hvali i baš me je zanimalo kakav ću utisak steći. Eliksir je u spreju, promućka se, odmakne od lica neki 10-20cm, poprska i sačeka da se osuši. Ima mnogo načina upotrebe, isprobala sam ih redom. Kao prvo, prskala sam ga pre šminkanja. Dakle, namazala bih kremu, sačekala da se upije i onda isprskala lice eliksirom, sačekala malo da se osuši i onda stavljala puder. Eliksir deluje kao neka vrsta prajmera, suzi pore u momentu i matira lice. Nije to sad drastična razlika koju vidite sa kilometra, ali razlika postoji i sviđa mi se kako izgleda. Eliksir može da vrši i ulogu fiksatora šminke. Našminkam se kompletno i na kraju samo naprskam lice ovim eliksirom. Šminka zaista bude postojanija, verovatno zbog toga što eliksir pomogne u otklanjanju viška masnoće pa samim tim i šminka lakše opstane na kritičnim mestima. Ipak, najviše mi se sviđa da ga koristim za matiranje mog ultra masnog nosa tokom dana. Trudim se da višak masnoće kupim blot papirićima, kameni puder naknadno stavljam samo kad baš moram pošto izbegavam da nabacujem slojeve i slojeve pudera tako da mi ovaj eliksir odlično dođe u situaciji kad blot papirići ipak nisu dovoljni, sprej u trenutku matira i osveži lice i zato ga stalno nosim u tašni. Mnogim ženama je pomogao i kod izbeljivanja flekica, nisam primetila, ali biće da to zavisi i od načina upotrebe i porekla samih flekica.
Sve u svemu, iako sam bila prilično skeptična na početku, proizvod mi se jako sviđa jer osveži lice, ukloni višak masnoće, suzi pore, produži postojanost šminke. Međutim, ne sviđa mi se miris eliksira, tako je jak i težak, uh! Nije da ga zbog mirisa neću kupiti ponovo, samo kažem da mi ne prija. Nije baš blag proizvod, pecka na mestima na kojima je koža nadražena (bubuljice, depilacija itd.). Ne sviđa mi se ni što sam imala peh da mi se vrh flašice slomi bukvalno nakon 2-3 upotrebe! Skroz se odlomio gornji deo i nije se više moglo prskati, pogledajte na slici ispod. Srećom, dosetila sam se da kupim u Sephori praznu flašicu sa raspršivačem pa sam prebacila eliksir u nju. Flašica je skroz zgodna, ima čak i malecki levak za lakše sipanje, košta 160 dinara.
stiglo 049
stiglo 088
stiglo 087
To bi bilo sve, zadovoljna sam obema proizvodima i planiram da ih ponovo kupim. Caudalie mi je i dalje zanimljiv kao brend i ima još nekoliko proizvoda koje bih volela da isprobam. Jeste li koristili ove proizvode? Imate li neku Caudalie preporuku za mene?



You may also like

45 коментара :

  1. Meni je Beauty Elixir proizvod bez kojeg ne želim više nikad ostati... Reducira mi mašćenje kože do te mjere da mogu bez problema izdržati dobrih 4-5 sati bez ikakvih popravki, naravno uz druge proizvode koji mu pomažu, danas baš pripremam post o tom timu proizvoda :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. drago mi je da imamo sličan doživljaj eliksira i jedva čekam taj post :)

      Избриши
  2. Kao sto sam vec rekla meni Beauty Elixir nije nista posebno i sumnjam da cu ga kupiti ponovo kada potrosim ovaj koji imam. Zaintrigirala s me sad s ovom penom, volela bih da je probam.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Prvo sam mislila da ni meni neće biti, ali ipak mi se eliksir jako sviđa, koristan je za razne stvari. Pena je taaaako nežna :)

      Избриши
  3. Анониман7.6.13. 15:33

    Mene ovaj eliksir jako podsjeća na Miyu fiziološku otopinu u smislu načina upotrebe i učinka. Sastav je, naravno, različit, ali Miyu je mnogo jeftinija i prirodna varijanta.

    ОдговориИзбриши
  4. Ok, "prodala si" mi ih oba :-) Super recenzija!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehe :) Ne znam da li bi svi bili ovako oduševljeni, ali ovim proizvodima mene je Caudalie kupio. Hvala!

      Избриши
  5. Super recenzija ;)
    Nisam nikada koristila Caudalie proizvode, ali imam u planu ovaj eliksir ;) Kazes da smanjuje vidljivost pora? Onda cu morati da probam ;)
    Zainteresovala si me ovom penom...zvuci mi zanimljivo ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :)
      Smanji vidljivost pora u smislu d aih skupi, nisu onako ogromne. Jeste da je to nije dugotrajan efekat, ali daj šta daš :)

      Избриши
  6. Nisam probala njihove proizvode, mada me sad zanima ova pena :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mene je Caudalie kupio upravo penom, ostale proizvode otkrivala sam posle :)

      Избриши
  7. Elixir je sjajan ljetni proizvod a pjenu nisam probala ali sada hoću ;)!

    ОдговориИзбриши
  8. probala eliksir i I love it :)
    penu nisam, ali bih mogla, zvuči
    zanimljivo i kao nešto što bi mi
    prijalo :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni se pena tako sviđa da mislim da nisam više objektivna :)

      Избриши
  9. Imam elixir, a pjenu kupujem prvom prilikom :))

    ОдговориИзбриши
  10. Одговори
    1. Fin je to proizvod, a bude često poklon na promociji :)

      Избриши
  11. Анониман8.6.13. 09:23

    Oba zvuče savršeno, moraću da probam (nas žene je mnogo teško ubediti). Gde imaju njihovi proizvodi, nisam ih nešto zapazila?

    Inače, obožavam tvoj blog, pratim mnoge ali tvoj mi je nekako baš baš potaman, i što se tiče tekstova i slika, a i samih proizvoda. Ništa ne fali, ništa nije višak. Keep up the good work!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ima ih na mnogo mesta, po apotekama, u DM-u i Liliju (u većim Lilijima koji imaju apoteku). Hvala ti puno, divno je pročitati ovako nešto :) U poslednje vreme ne stižem da se bavim blogom onoliko koliko bih želela, ali biće bolje od leta :)

      Избриши
  12. eliksir imam, jos malo pa nestalo, i kupila bih ga opet :)
    a ova pena mi zvuci fenomenalno iako sam suvokozac :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim da bi pena odgovarala svima samo je pitanje u kojoj meri bi im se sviđala. Svakako je jako blaga i ne iritira ni najmanje :)

      Избриши
  13. Super recenzija draga!! Ja obožavam Caudalie kao brend i zbilja su mi mnogo pomogle njihove kremice :D Imam onaj nježni sapun za čišćenje lica iz ove linije, ja ga koristim za pranje kistova, baš sam freak, ali mi je jako bitno što su njihovi proizvodi nekomedogeni pa ako već kupujem skupe stvari (pudere, kreme, pilinge...) koji su nekomedogeni, nema razloga da i svoje kistiće ne održavam :D Baš sam se pitala kakav je ovaj čistač za lice, sve me nešto privlačio i sada znam da ću ga sljedećeg kupiti :D
    Beauty Elixir sam imala, meni je super proizvod, ali alkohol mu je visoko na listi sastojaka što meni licu baš ne paše pa malo pecka,ali svejdno ga volim iako ga rjeđe koristim zbog toga :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti :) Mene je Caudalie kupio najpre ovim dvoma proizvodima, a imam i još nekoliko favorita i imam želju da isprobavam još :D Na listi želja mi je ona enzimska maska, uh, nju mram uskoro da kupim! Pena je sjajna za sve koji vole blage proizvode za čišćenje lica.

      Избриши
  14. Caudalie mi je odličan i prvom prilikom kupujem beauty elixir, a pjenica kada potrošim ostale umivalice za lice.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Stvarno je dobar brend, baš mi je drago što su konačno došli i kod nas :)

      Избриши
  15. obožavam pjenu ♥
    a morat ću probati i beauy elixir :D

    ОдговориИзбриши
  16. Juuu, nisam imala pojma da je ovako dobar eliksir. Reci mi, jel ne remeti sminku kada se naprska u toku dana? Ja sve mislim kako ce sve da spadne hehe. Ne znam, nikad nisam koristila nikakve sprejeve. I jos nesto, da li je mozda previse da se koristi i pre i nakon sminke? Kao prajmer i kao setting.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja sam bila skeptična dok sam čitala hvalospeve, ali jeste dobar proizvod, nije čudestan, ali pravi razliku. Ne remeti šminku samo ga treba naprskati sa malo veće udaljenosti, prosto se prođe kroz oblačić kapljica, ne prska se baš direktno na lice. Mislim da nije previše da se koristi i pre i posle, probala sam ga i tako, doduše po hladnijem vremenu, ali mislim da će biti ok i za leto. Kod njega me jedino ubi miris, tako je težak i otužan, ali dobro, mora se nešto i pretrpeti :)

      Избриши
  17. Hvala, bas cu da ga probam,tj, prvo da ga izmirisem jer imam problem sa mirisima, recimo weleda me iz tog razloga odbija a nacitah se hvalospeva

    ОдговориИзбриши
  18. Beauty Eixir uijek imam doma, baš osvježi lice i puder izgleda tako svježe. A još više ga volim poslije tuširanja posprejati iznad glave tako mi pada po leđima.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mene je baš prijatno iznenadio, čitala sam mnogo pohvala pa sam postala pomalo skeptična, ali bez sumnje opravdava famu koja postoji oko njega.

      Избриши
  19. Imam pjenu ,koristim je vec duuuuuugo i obozavam je...koristim jos dosta njihovih proizvoda,sve zasad mi je bilo super!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mene je pena baš oduševila, taaako je nežna :) Ponešto me je razočaralo od Caudalie proizvoda (SOS serum), ponešto mi je bilo ok, ali ništa baš spektakularno (matirajući fluid), ali ova dva proizvoda su mi sjajna!

      Избриши
  20. Kupujem eliksir prvom prilikom,fantasticno zvuci :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Treba ga isprobati, a dobije se on često kao poklon na promocijama :)

      Избриши
  21. Elixir sam kupila i trenutno ga još uvek isprobavam :-))). Nisam primetila da mnogo sužava pore ali deifnitivno osvežava i podiže tonus lica. Pokušaću da ga stavim posle šminke, kao neku vrstu fiksatora pošto sam ga do sada uglavnom koristila kao ti, dakle posle čišćenja lica i stavljanja kreme. Miris mi ne smeta toliko, podseća malo na neka esencijalna ulja ali bi mogao da bude bolji.

    Medjutim Caudalie sapun je fenomenalan. Nežno miriše, stvara bogatu penu sa vrlo malo "trljanja" i definitivno lepo očisti lice, kao nekada sapuni iz Lush-a kojih kod nas, nažalost više nema.
    Ako volite onaj škriputavi osećaj na koži posle pranja lica, onda bih ovaj sapun svakako preporučila :-)))-

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nije čudotvoran proizvod, naravno, ali definitivno ima efekta :) Mene miris ubi, ali se trudim da ne obraćam pažnju :D
      Nisam probala njihov sapun, ali volim škriputavi osećaj, svakako ću ga kupiti :)

      Избриши
  22. Miris je za oVakav proizvod i njegovu fantasticnu radnju,zanemarljiv! Odusevljena vodicom,penu cu probati :)

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...