Benefit Fakeup Crease-Control Hydrating Concealer

/
50 Comments
Ovo je najnoviji Benefitov korektor za podočnjake. Proizvođač kaže da savršeno hidrira područje oko očiju i posvetljava ga, a pritom se ni najmanje ne uvlači u borice. Da li je ovo tačno pročitajte u nastavku :)
324
327
329
Šta kaže proizvođač:
Ovaj hidratantni korektor sadrži vitamin E i ekstrakt semena jabuke. Sakriva tamne kolutove i odvlači pažnju sa linija ispod očiju dajući svikenkasti, sasvim prirodan izgled. Ne uvlači se u borice, a testovi su pokazali da hidrira kožu tokom šest sati. 
325
331
Šta kažem ja:
Korektor dolazi u srebrnoj kutijici koja podseća na ruž, divno mu je pakovanje (dobro, istina je da su meni sva Benefitova pakovanja divna, volim njihov stil). Kutijica ima poklopac koji se skida, a sam korektor je na odvrtanje, poput Labella. Lako se vraća nazad i skroz je praktično. Korektor se sastoji iz dva dela, spolja je beličasti sloj koji ima teksturu balzama za usne i ne ostavlja boju, a u sredini se nalazi obojeni deo. Spoljni deo pruža hidrataciju, a unutrašnji prikriva tamne kolutove. Skoro da nema nikakav miris. Korektor ima 3,5 grama, relativno se brzo troši, a cena mu je 3300 dinara. Postoje tri nijanse, Light, Medium i Dark, pogledajte efekat na slici ispod:
Korektor je zaista neobičan, nisam se još srela sa ovakvim dva u jednom proizvodom. Gust je i veoma mastan što mojoj jadnoj presuvoj okoloočnoj regiji prija. Jedan je od retkih, ako ne i jedini koga mogu da nanesem samog, dakle bez okoloočne kreme i prajmera ispod. Beli sloj vrši ulogu kremice i imam utisak da fino neguje i hidrira. Nanosim ga prema uputstvu - namažem malo korektora ispod očiju i onda prstom nežno utapkam. Probala sam da ga nanesem i četkicom, ali nema potrebe, nije ništa bolji efekat, korektor ima teksturu balzama za usne pa klizi po koži. Kad ga tek stavim deluje dosta masno i imam utisak da se neće upiti, ali ipak nakon utapkavanja višak masnoće nestane, a podočnjaci deluju svežije i vidno hidrirano. Ovo bi mu bila prednost broj jedan - vidim razliku u smislu hidriranosti i elastičnosti. Prednost broj dva je što je definitivno crease-control baš kao što i obećavaju. Koliko god ga imala na licu neće se uvući u borice i time me je kupio. Zaista je jako dugotrajan i nakon nekoliko sati izgleda isto kao kad ga tek stavim. Moj korektor je u nijansi Light koja mi baš odgovara, nije mnogo svetlija od mojih podočnjaka, tu je negde po boji, Medium bi mi bila pretamna. Recimo da bi odgovarala tenu HM51-HM53 ili NC15-25. Mana korektora mogao bi biti stepen pokrivanja. Ja nemam preterano izražene podočnjake, više je problem što su suvi tako da mi je korektor koji ih nešto posvetli i učini da deluju mekše sasvim dovoljan. Ženama koje imaju baš izrazito tamne kolutove ovaj korektor ne bi bio dovoljno jak, ne pokriva baš u tolikoj meri. Nije korektor za pokrivanje nepravilnosti na licu, baš je pravi korektor za okoloočnu regiju, naročito za žene kojima je potrebno posvetljivanje, ublažavanje podočnjaka i dodatna hidratacija.
337
338
Da rezimiram:
Korektor hidrira okoloočnu regiju i čini je mekšom i elastičnijom na dodir. Posvetljuje podočnjake i skreće pažnju sa njih. Ne uvlači se u borice čak ni nakon mnogo sati. Ne pokriva mnogo, ženama sa izrazito tamnim podočnjacima ne bi bio dovoljan. Relativno brzo se troši, nije velika količina, ali je korektor tako fin da ga mirne duše mogu preporučiti svima kojima cena nije preterana, a koji od korektora ne očekuju jako pokrivanje već neuvlačenje u borice, hidrataciju i ublažavanje podočnjaka.


*Proizvod predstavljen u ovom postu dobila sam od proizvođača, ali to ne utiče na objektivnost moje recenzije.


You may also like

50 коментара :

  1. Mei si ga prodala još prošle nedelje ;)

    ОдговориИзбриши
  2. Jako mi se dopada, ali mislim da su za tu gramazu mali preterali sa cenom (dobro,ime se placa izmedju ostalog).. Ovo bih mogla da koristim za posebne prilike, ako uzmem u obzir brzinu trosenja. Pakovanja su im, toliiiiko lepa, da bih nekada samo rukom spustila sve sadrzaje sa police,nebitno da li mi trebaju i koji su.Samo da gledam taj dizajn marketinskih kreativaca.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nije ekonomičan, tu nema dileme, ali divan jeste pa je dobra opcija za one koji mogu da kupe skuplji, a opet ne bi da bacaju pare na neki koji nije ništa posebno. Dizajn je saaavršen :)

      Избриши
    2. U potpunosti se slazem. Jos jednom, obozavam tvoje recenzije, a narocito ove sto stizu is Sephore, zato sto nisi sama birala, a maksimalno si dobro i realno predstavila :)!

      Избриши
    3. Hvala ti puno, a ovaj proizvod bih i sama izabrala :)

      Избриши
  3. Aaa, baš je divan!! Bilo mi je sve super dok nisam pročitala da baš i ne prekriva one grozne podočnjake kakve ja imam :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Za moje potrebe zaista je divan, radi sve šta želim da radi, ali ne bi pokrio baš izrazito tamne podočnjake :(

      Избриши
  4. Pakovanje je predivno! Mislim da mu je cena preterana u odnosu na karakteristike, ali to je cena brenda :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne spada u isplative, ali spada u jako dobre korektore :)

      Избриши
  5. Pakovanje je mnooogo lijepo. E sad nemam neke podočnjake, tačnije nikakve, pa vjerujem da bi mi ovo čudo odgovoaralo.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste, kao ruž izgleda :) Verujem da bi, nisu ni moji tamni, samo ta regija često deluje napaćeno.

      Избриши
  6. Moracu doooobro da razmislim da li mi treba jos jedan korektor :D
    Inace,odlicna recenzija! :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Ovo je upravo onakav korektor kakav meni treba, a ti vidi poklapamo li se :)

      Избриши
  7. ovo bi meni trebalo ko lebac! koza mi je strasno suva, pogotovo podocnjaci i verujem da bi mi bas odgovarao :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Isti slučaj, nemam strašne podočnjake, ali što je to suvo, ne smem ni da pomislim kako ću izgledati sa 50 :(

      Избриши
  8. Анониман4.6.13. 13:22

    a bas je visoka cena...mislim dala bih za skuplju kozmetiku kad ima potrebe, ali sto se korektora tice, vec imam neke dobre a povoljnije...a i nije mi toliko suvo to podrucje...Lana

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uvek sam za povoljniju varijantu ako je podjednako dobra :) Meni je ta regija žalosno suva, ne odgovara mi većina korektora tako da mi se ovaj isplati.

      Избриши
  9. Ja sam probala tester, ali nije bila odgovarajuca nijansa. Definitivno hidrira i to mu je super strana :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, bilo bi lepo da ima više nijansi, srećom meni ova baš odgovara.

      Избриши
  10. Mnogo mi se svidja pakovanje i super je sto se ne uvlaci u borice, to mi bas treba :) ali ja imam i jako tamne podocnjake :( tako da mi nece odgovarati...
    Jel mozes da mi preporucis neki korektor koji se ne uvlaci u borice i prekriva tamne podocnjake? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Probaj tester da vidiš koliko ti ih pokriva. Meni se, nažalost, većina uvuče u borice, ali hajde da kažem da je MAC-ov Select u tom smislu dobar, a od jeftinijih Maybelline Instant Age Rewind.

      Избриши
  11. Pakovanje je preeeslatko :) A ovaj korektor mi nije baš neophodan, preživeću i bez njega :D Super recenzija :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pakovanje je stvarno odlično, baš kao i korektor :) Hvala!

      Избриши
  12. Dopada mi se sve osim pokrivne moci ovog korektora :( Ipak, za moje tamne kolutove oko ociju, potrebno je nesto malo "jace" :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, ima žena kojima treba baš baš jak korektor, srećom nisam među njima.

      Избриши
  13. Izgleda jako zanimljivo i praktično, osobito za svaki dan kad ja i ne nosim neku jaku šminku.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Taman je pravi za svaki dan, ne isušuje ni najmanje, naprotiv :)

      Избриши
  14. Ovako meni nešto treba, ali mi se ne dopada cena :D

    ОдговориИзбриши
  15. Hmmmm, sad već počinjem razmišljati o njemu.

    ОдговориИзбриши
  16. Zvuči mi kao perfektan proizvod za mene!!!

    ОдговориИзбриши
  17. Nisam sigurna da li sam razumela, jel najsvetlija ili srednja nijansa odgovara HM51-HM53 bojama? Svidja mi se. Malo mi je skup, zato zaobilazim generalno Benefit. Ali bas je zanimljiv. Trenutno nemam neki korektor za podocnjake. Svoj sam potrosila pa tragam da probam neki novi.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Najsvetlija (Light, ova koju ja imam) odgovarala bi HM51-53. korektor je zaista odličan svakodnevni za nas kojima je koža presuva, a podočnjaci umereni.

      Избриши
  18. Divno je pakovanje, a kažeš i da odgovara suvoj koži, jedina mana je što se izgleda brzo potroši.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste, baš je istovremeno i slatko i elegantno, a korektor mi jako odgovara, šteta što se troši brzo, ali šta da se radi :)

      Избриши
  19. Анониман5.6.13. 15:44

    Divno izgleda, ali za moje podocnjake definitivno nije. :( Da li bi mogla da mi preporucis neki koji dobro pokriva i ne uvlaci se u linijice? Koristila sam do sada Loreal i Chanel, razovarenje oba... :/

    Ivana

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман5.6.13. 15:48

      Procitala sam preporuku za MAC ali nazalost ne mogu da ga nabavim u skorije vreme... :/

      Избриши
    2. Trebalo bi da Maybelline Age Rewind dobro pokriva. Uglavnom se ti jači korektori uvlače u borice :(

      Избриши
  20. Bas bas mi je drago sto si ga probala i napisala review. Ovde ga hvale kao blesavi. vidim da nije za mene zbog slabog pokrivanja mada mi se jako dopada cela hidratantna prica oko njega. a kolicinu necu ni da komentarisem pa to je sprdnja!!! iz tog razloga benefit mi jako cesto ide na zivce i odbijam da kupim njihove proizvode. mac korektori imaju 15ml - mislim da to dovoljno govori.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni se zaista jako sviđa, presrećna sam što se baš nimalo ne uvlači u borice i što i nakon nekoliko sati ta regija deluje sveže, a ne izmučeno i sivo kao što mi se često dešava. Količina je stvarno premala, nema šta, još se i brzo troši...

      Избриши
  21. Volim Benefit a volim i korektore:))

    Preslatko pakiranje a sviđa mi se opisšto je hidratantan

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim da bi ti se svideo, ne bi ti bio dovoljno jak za problematičnije dane, ali mu je hidratantnost velika prednost :)

      Избриши
  22. sad ćete da me mrzite, ali meni se nešto ne sviđa pakovanje :D
    zvuči super ovako, ja ni nemam nešto da prekrivam podočnjake,
    ali za tu cenu, stvarno je bezobrazno mala količina proizvoda u pitanju :(
    neću ga uzimati u obzir, hvala na recenziji :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne mora svima ni da se sviđa, a nije loše ni imati nešto da te odvrati od kupovine :)

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...