Aura Gentle Loose Powder

/
46 Comments
tri 167
Ovo je Aurin puder u prahu u najsvetlijoj nijansi, u nastavku pročitajte moje utiske o njemu:
tri 161
tri 164
Šta kaže proizvođač:
Puder obezbeđuje dugotrajni mat efekat i produžava trajanje šminke. Formula je hipoalergena i sadrži vitamin E, UVA i UVB filtere. Takođe obezbeđuje i dugotrajnu hidratantnost i zaštitu kože usporavajući procese starenja kože.
Šta kažem ja:
Ovaj puder u prahu dolazi u crnoj plastičnoj kutijici sa belim poklopcem. Lako se otvara, a pakovanje je prilično čvrsto. Unutra se nalazi plastična pločica sa rupicama kroz koje izlazi puder i jako je lepo što je zatvorena celofanom tako da možemo biti sigurni da puder nije otvarao niko pre nas. Pakovanje sadrži 6,5 grama. Nije nepotrošivo, ali je količina koja može da traje dosta dugo.  Cena mu je 468 dinara (u Lliliju). Postoje tri nijanse, 01 Light, 02 Medium i 03 Dark. Moja je 01 Light i to je zaista svetla nijansa sa rozikastim podtonom koji na licu nije primetan tako da bi mogla da odgovara i ženama sa žućkastim podtonom osim ako su baš izrazito žute. Za nijansu je čak svetlija od mog tena tako da u momentu kad ga tek stavim izgledam pomalo bledo, ali uz malo prilagođavanja i rumenila i/ili bronzera lepo izgleda.
tri 168
tri 170
Plastični poklopac može da se skine kako bi se četka direktno umocila u puder, ali ja to ne radim već lupkam kutijicu, a nešto pudera izlazi kroz rupice i onda ga samo pokupim četkom, bude ga taman u dovoljnoj količini. Puder se lako nanosi (širokom, rastresitom četkom), lepo se rasporedi i izblenda na licu, nije od onih koji se skupe u vidu fleka na pojedinim mestima. Ne bih se složila da daje baš mat efekat, više je to prirodna završnica, eventualno polumat. Meni se ovo više sviđa, ako stavim samo ovaj puder deluje kao da nemam ništa, a lice ipak deluje osveženo, a sjaj bude eliminisan. Što se tiče prosijavanja, ako ga koristim preko tečnog pudera ili BB kreme nos mi ne sija (na srednjoj temperaturi) neka 3-4 sata, ako stavim samo ovaj puder neka 2-3 sata. Posle toga upijem višak blot papirićem pa lepo izgleda još neka dva sata. Retko ovo kažem, ali mislim da bi odgovarao svim tipovima kože, deluje prirodno, ne izgleda brašnjavo, ne ističe suve, ali ni masne delove.
Probaću da ga uporedim sa drugim puderima u prahu. U odnosu na Essence Fix&Matte finije je teksture i deluje prirodnije, ali ipak nešto slabije matira. Vidi se razlika u odnosu na Chanel koji je svilenkastiji i prozračniji i lepše legne, ali logično je i da bude razlike s obzirom da je više nego 10 puta skuplji. S druge strane, skoro da ne vidim razliku između ovog pudera i Inglotog (koji je 5-6 puta skuplji), da su slične nijanse mogla bih čak i da ih pomešam, njemu je ubedljivo najsličniji. 
Sve u svemu, ovo je fin puder sa dobrim odnosom cene i kvaliteta, odgovarao bi svim tipovima kože, s tim što je moguće da bi oni izraziti masnokošci ipak želeli jače matiranje. Rado ga koristim i bez dileme je puder na koji treba obratiti pažnju.
tri 171
tri 175
tri 177
*Proizvod predstavljen u ovom postu dobila sam od proizvođača, ali to ne utiče na objektivnost moje recenzije.


You may also like

46 коментара :

  1. Анониман1.6.13. 13:34

    Kazi mi, molim te, gde kupujes te blot papirice??

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Dosta brendova ima blot papiriće. Imam Sephorine (mislim da su 400 i nešto), Essence (oni su 300 i nešto), Catrice, ima i u Inglotu.

      Избриши
  2. Анониман1.6.13. 13:51

    Definitivno Aura i Dahlia, moje nove dve velike ljubavi. Tu je i Eveline :)
    Ako budes probala njihove nove trepavice, lepak i one glitere, pisi recenziju, jako sam radoznala :D
    Moracu da malo proceprkam po testerima da izaberem nijansu, super recenzija kao i uvek :*

    Alekta*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hoću, mislim da ću da ih probam, a onda ću svakako i da pišem o njima, tako to ide :D
      Hvala :*

      Избриши
  3. Razgovarat ćemo o Auri ukoliko ikad dođe k nama :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hahahaha potpisujem :D
      čini se dobar puder, no ja u zadnje vrijeme sve manje koristim pudere za matiranje.

      Избриши
    2. Ima je u komšiluku, baš u dosta gradova u Bosni, pretpostavljam da će ih biti sve više :)

      Избриши
  4. Анониман1.6.13. 15:12

    e pa, ima i Inglot blot papirice-koji su poskupeli , sada su 1000din. u Sephori su 660din.
    Sto se tice Inglota, jeste kvalitetan ali cene su otisle na gore (za neke stvari i do 70%) pa po toj ceni a za taj kvalitet u Sephori , a cak i u Jasminu mogu se naci brendovi povoljniji a istog kvaliteta...sada su im cene, otprilike , kao u Mac-u....
    A sto se tice Aure , ja sam prezadovoljna olovkama za usne, toliko su postojane i fine...jedina zamerka je mali izbor nijansi. Ovaj puder nisam probala, jos uvek imam Chanel Universalle...Lana

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U pravu si, proverila sam, Sephorinu su 660 za 50 komada. Inglotovi su mi fini, ali jesu jako podigli cene u odnosu na one koje su bile pre neke dve godine. Aurine olovke za usne su i meni odlične, baš kao i taj Chanel puder :)

      Избриши
  5. Baš mi se jako dopada ovaj puder, žalim što nema Aure kod nas :D

    ОдговориИзбриши
  6. Prodato!:) Salim se ali definitivno cu ga probati. Jesam ja malo masnija ali meni nista ne drzi dugo bas tako da mi to nije veliki problem obrisem se papiricima i popravim.. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne matira baš onoliko dugo koliko bih želela, ali zaista lepo izgleda na licu, nije brašnjav i za te pare je svakako dobar puder :)

      Избриши
  7. Ja sam imala ovaj samo u starom pakovanju i bio mi je uzasan. Oksidirao je i sam, a s puderom da ne pricam. Rasipao se nevidjeno i nisam ga nigde nosila i na kraju sam ga poklonila drugarici. Nisam imala zivaca za njega :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni ovaj ni najmanje ne oksidira, a jeste mi lice sklono tome, biće da je dosta promenjena formula kad su menjali i ambalažu :)

      Избриши
  8. Nikada nisam koristila Aurinu kozmetiku... Ne znam iz kog razloga, ali nikada mi nije ulivala poverenje :( Osim nekih lakova za nokte ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nije ni meni nekada, onda sam otkrila prvo olovke za usne pa ruževe kojih stvarno ima sjajnih i onda je krenulo i ostalo :)

      Избриши
  9. Nisam probala ali super zvuči :) Takođe bi mi odgovarala najsvetlija nijansa.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ova i sledeća su blago rozikaste, ali nije to baš prejako, može i za nas umerene žuće :)

      Избриши
  10. Анониман1.6.13. 22:15

    Koristila sam ovaj puder i za njega imam samo reci hvale. Ja imam masnu kozu i kada ovim puderom fiksiram tecni moje lice zaista dugo ostaje matirano bez masnog sjaja. Moracu ponovo da ga kupim bas si me dobro podsetila na njega. Trenutno imam pomenuti Essence i ne dopada mi se uopste, meni se on bas bas vidi na licu jer nije tako fine teksture kao Aurin. Doduse ja imam novu verziju Essence "all about matt" ne znam da li je i sam puder drugaciji od prethodnika ili je samo malo izmenjena ambalaza. Samo mi je zao sto Aura nema transparentnu nijansu jer mi najsvetlija ne odgovara sasvim jer je rozikastog podtona a sledeca jeste zuckasta ali za mene malo tamnija.
    P.S. Da li mozda imas iskustva sa Aurideh da imaju nekoliko vrsti olovaka pa ne znam za koju da se odlucim.

    ОдговориИзбриши
  11. Анониман1.6.13. 22:20

    Juuuu....sta ja napisah?! Poludela mi tastatura :D
    Htela sam da pitam da li imas iskustva sa Aura olovkama za oci? Treba mi neka mekana da mogu lako da je izblendam, videh da ima vise vrsta pa ne znam koju da uzmem.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma nema veze, shvatila sam :)
      Da, ovaj puder je manje primetan na licu u odnosu na Essence, ali on nešto duže matira pa zavisi šta ko više želi. Od Aurinih olovaka za oči probala sam samo one najklasičnije (eyeliner long lasting) i ne bih preporučila, bar ne ljubičaste. Možda su druge nijanse bolje, ali ove moje dve su previše tvrde, mora se baš pritisnuti kapak da bi se nanele i ne blendaju se lako.

      Избриши
  12. Meni je nekako lakše da koristim pudere u kamenu, ali ovi sa rupicama su odlični i može lako da se kontroliše koliko proizvoda izlazi :) Nisam nikad probala aurine pudere, mogla bih...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sve ima svoje, one u kamenu nosim u tašni, a ove u prahu koristim kod kuće jer su ipak manje primetni i lepše se nanesu :)

      Избриши
  13. imala sam ga u dark varijanti ali mi iz nekog razloga (kog se ne secam) nije odgovarao pa sam ga prosledila drugarici :)

    ОдговориИзбриши
  14. Odlicna recenzija! :) Ne dopada mi se sto ga ima samo u 3 nijanse. :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Bilo bi lepo da ima više nijansi, ali konkretno ova najsvetlija ni ne ostavlja mnogo boje pa se dosta prilagodi.

      Избриши
  15. Анониман3.6.13. 20:10

    Kakvom četkom nanosiš puder u prahu? Nisam nikad koristila, a baš sam radoznala.

    Hvala :)

    P.S. Sjajan blog!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Širokom, mekanom, rastresitom :) Najčešće je to Ecotools četka iz seta (onog od 1500 dinara). To je ovakav tip četki:http://4.bp.blogspot.com/-XSLzJEQdCxw/TevvTYpRZOI/AAAAAAAACMI/DLSycK1iUg8/s1600/powder-brush-with-copper-ferrule.jpg
      Hvala :)

      Избриши
    2. Анониман4.6.13. 12:13

      Hvala draga! A sad moram jos nesto da te priupitam :) Koji bi mi puder (kameni ili u prahu preporucila) s obzirom da imam jako osetljivo lice. Zelim da mi fino matira kozu, a da ga nanesem na neku bb kremu. Ne znam da li si imala iskustva sa Bourjois Bio Detox kamenim puderom? Deluje mi fino, ima finu texturu, ali ne znam kako bi se ponasao na kozi...

      Избриши
    3. Uh, nikad nisam sigurna šta bi bilo pogodno za osetljivu kožu, za mnoge proizvode mislim da su ok, a onda ih proba, recimo, moja mama i na njenoj osetljivoj koži naprave haos. Ne znam kakav je Bio Detox :( Možda da probaš neki od pudera medicinsko-kozmetičkih brendova - Avene ili LRP?

      Избриши
    4. Анониман6.6.13. 11:45

      Hm... Pravo da ti kazem, za mene su to nova imena, ali ako kazes da su ok, zasto da ne. Pretpostavljam da mogu da ih nadjem u nekim bolje snabdevenim apotekama... Hvala ti u svakom slucaju, bas si divna :)

      Избриши
  16. Super recenzija ali mislim da cu ga preskociti jer zelim Chanel pa se koncentrisem ka njemu da ne bih bespotrebno gomilala :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Chanel je divan, mada sve češće čitam da je Dior bolji pa kad već razmatraš taj cenovni rang pogledaj i njega :)

      Избриши
  17. Kako mi je ovo promaklo, svasta sa mnom. Sutra cu da ga pogledam bas, cini mi se da mi ova najsvetlija ne bi odgovarala, ali da bih se sa 02 slozila.Samo mi nesto treba :D.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma večito nešto treba, mogla bih u sekundi da nabrojim 10 baaaaš potrebnih stvari, a realno imam sve :)

      Избриши
  18. Odlicna recenzija :)

    Od aurinih pudera probala sam onaj kompaktni (ne secam se imaena msm da ima samo jedna vrsta) uglavnom zavrsio je u kanti, uzasan mi je bio :(
    na licu je izgledao brasnjavo i neprirodno i jako brzo je poceo da dobija neku cudnu teksturu u kutiji, kao da ga imam 100 godina a ne npr mesec-dva
    i tada sam se bas razocarala u auru, pogotovo sto je bas bio hvaljen na netu

    Imam essence all about matt i vrlo sam zadovoljna, bas mi se lepo stapa s licem i matira, mada ga ni ne stavljam redovno jer trenutno koristim samo avonov penasti puder koji perfektno matira pa mi nista preko nije ni potrebno od kamenih i pudera u prahu

    u svakom slucaju kome essence ne odgovara, lepo je znati da ima slicna varijanta :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :)
      Meni je ovo prvi Aurin puder i skroz je prijatan, mislila sam da će se više videti na licu. Menjali su oni proizvode pre nekoliko meseci.
      Avovon penasti bih rado probala, obožavam penaste!

      Избриши
  19. Moras da ga probas, odlican je :)

    ja vec mesec dana unazad koristim samo njega za dan, preko rumenilo i/ili bronzer i gotovo

    sad je bas na akciji , 629rsd u ovoj brosuri (kao da sam avon dama reklamiram :DD )

    ja cu naruciti rezervnu kutiju ako mi slucajno nestane dok ne budem u bg a mozda uzmem i tamniju nijansu, za posle letovanja

    ima bas dosta komentara na temi za avon i pudere za masnu kozu

    ОдговориИзбриши
  20. Анониман20.7.13. 19:08

    Ovo je najgori puder za masnu i acne-prone kozu! Mnogo, ali mnogo zatvara pore i pravi bubuljice koje ne mogu da se ociste dugooo!

    ОдговориИзбриши
  21. Анониман15.5.14. 01:05

    A ja se razmisljam izmedju Shine Killer-a i transparentnog pudera u prahu od Essence. Sta ti mislis, koji je bolji?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim da su jako slični i da je praktično svejedno koji ćeš uzeti.

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...